Австралитай нэгдсэнд Франц Элчин сайд нараа татлаа | News.MN

Австралитай нэгдсэнд Франц Элчин сайд нараа татлаа

Австралитай нэгдсэнд Франц Элчин сайд нараа татлаа

Австралитай нэгдсэнд Франц Элчин сайд нараа татлаа

Парист зөвлөгөөн хийхээр Вашингтон, Канберрагаас Элчин сайд нараа татав. АНУ, Нэгдсэн Вант улсууд Австралитай гэрээ байгуулж, үр дүнд нь Франц маягийн цөмийн хөдөлгүүрт шумбагч онгоц бүтээж өгөхөөр болсныг хүлээн зөвшөөрөх аргагүй үйлдэл гэж онцолжээ.

Тухайлбал Францын гадаад хэргийн сайд Жан-Ив Ле Дриан өчигдөр/2021.9.17/ “Ерөнхийлөгч Эммануэль Макроны хүсэлтийн дагуу би нэн даруй АНУ, Австралид суугаа элчин сайд нараа зөвлөгөөнд дуудаж байна. Зөвлөгөөнөөр энэ сарын 15-нд АНУ, ИБУИНВУ, Австрали гурвын байгуулсан гэрээний талаар хэлэлцэнэ” гэжээ.

Тэрбээр мөн “Аукус гэрээнээс болж Канберра, Парисын 2016 онд тохиролцсон шумбагч онгоцны төсөл орхигдож байгаа нь түншүүдийн хувьд хүлээн зөвшөөрч боломгүй үйлдэл. Үүний үр дагавар бидний холбоо, түншлэл, Энэтхэг, Номхон далайн бүс нутгийн ач холбогдолд сөргөөр нөлөөлнө” гэв.

АНУ, Их Британи, Австрали улсууд энэ долоо хоногт цахим хэлбэрээр хуралдаж, орчин үеийн цэрэг армийн дэвшилтэт технологийн туршлага, мэдээллээ хуваалцаж байхаар Аукус гэрээ байгуулсан билээ. Ингэснээр Австрали хоёр холбоотныхоо туршлагад суурилан анхны цөмийн хөдөлгүүрт шумбагч онгоцоо бүтээх боломжтой болсон юм.

Эх сурвалж: RT.COM

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
БурууБуруу
3
ГайхмаарГайхмаар
3
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bla 2021-09-18 24.13.36.85

Orchuulga noil! n**** gej!!!

Avatar

Зочин 2021-09-18 64.119.21.60

сэтгүүлчийн найруулга юм болоод байнаа, наад бичиг үсгийг боловсролоо дээшлүүлээчээ

Avatar

Иргэн 2021-09-18 202.179.25.216

Дэлхий хуваагдаж бна. Английн эзэмшил байсан орнууд холбоо байгуулж бна. Орос Хятад, Иран гэх мэт. ИБНВУ Брекситээс гарсан нь цаанаа ийм учиртай юм бна. Их л алсын бодолтой улсууд бна даа. Цаана нь шинэ Зеланд Канад автоматаар нэгдэнэ гэхдээ Канадын хувьд болгоомжтой яагаад гэвэл тэнд францын эзэмшил бий. Англи европыг орхисон одоо франц залгаад бусад орнуудыг ч залгина орхино

Avatar

mohoj bui aguu vndesten bol fransuud l daa.. 2021-09-18 64.119.23.197

kanadiin Quebec mujid 5 say fransuud amidardag l da. ted tusgaar uls boloh gej sanal asuulga ybuuldag ch 48 hubiaas deesh garahgui bnaa..hervee tusgaar togtnoloo olvol jinhen frans hvn amidardag uls bii bolonoo. fransuud ih nemertei deer frans oron mash buruu neoleberial bodolgoos bolj mohoj bnaa. het ih hvnii erh ardchilal geed musilmann tsagaachidiig absan mohol hvrgeh vr dvntei bolj bna.odoo fransiin 63 say hvnii 8 say ni musilmanuud bolood bna. mohoj bui aguu vndesten bolood

Avatar

Zochin 2021-09-18 202.126.89.24

Joohon oilgomjtoi orchiulgaa hiij bai arai sonin medeelel oruulah yum aa. Uursduu unshaad yzeerei

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.10.22.72

Яана ийнэ над падгүй.

Avatar

Зочин 2021-09-18 82.13.185.69

Энэ юу вэ? Галзуу хүний өдрийн тэмдэглэл үү. Ийм мэдээ байдаг юм уу? Наад мэдээг чинь ВВС-ээр аль өчигдөр сонссон. Харин, монгол дээр харсан чинь хэн ч ойлгохгүй юу биччихээ вэ? Эсвэл хүн биш ямар нэг компъютерийн программын хийж байгаа ажил юм уу?

Avatar

Зочин 2021-09-18 88.103.231.225

Амарбаясгалан гэдэг том арны хаалганы админ дарга абгайн хийсэн орчуулга бнаа. Яи битгий х**. Би чамайг шоронд ябуулна даа.

Avatar

Зочин 2021-09-18 193.189.100.202

!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Сэтгүүлч 2021-09-18 66.181.182.156

наййруулж чаддаггүй сэтгүүлч

Avatar

Зочин 2021-09-18 64.119.22.228

Manaih ch tsumiin zevsegtei boloh heregtei. Unuudurhujaa nar duraaraa hilee haaj booj bna 10 jiliin daraa manai hild haldan dovtlohig hen baig geh yum. Zugeer suuj bgaad shinjaan uigar shig bolmoorgui bgaa bol usa tsumii tsenegtei dundin tusgali. Puujinguudin olon myangaar n avah heregtei

Avatar

зочин 2021-09-18 202.55.188.83

тэнэг үхэр ккк

Avatar

Шумбагч 2021-09-18 79.240.105.106

Нийт 420.000.000.00 Dollar ( 42 Тэрбум) Монгол орон 4 жилд бүх нийтээрээ бүтээдэг баялаг тай тэнцэх хэмжээний мөнгөн дүнтэй France -тай хийсэн гэрээгээ Australia цуцалсан. USA 10 Шумбагчийн нийлүүлэхээр болсон.

Avatar

Bold o 2021-09-18 182.229.177.104

Ху.жаагийн шээснүүд энд бас яс хаяад л явж бн..зайлаараа..

Avatar

зочин 2021-09-18 202.55.188.83

согтуу орос цэргийн орхидоснууд харин монголчуудын дунд их яс хаяж байсан, одоо ч тэгж байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-09-18 172.105.57.132

Орос Буриадууд одоо баахан Францыг магтаж тэнэгтэнээ.

Avatar

Зочин 2021-09-18 43.242.243.71

БАГА ЯСТАНЫ ТАВИЛАН ХААНА Ч ХЭЦҮҮ Л ДЭЭ ТАВИЛАН ЮМДАА

Avatar

Зочин 2021-09-18 64.119.23.197

hurliiz odoo buriaduudiig muuldag boljee. hogiin hujaa novshuud ch dee ta nar.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж