ХЭҮК Б.Одсүрэнг уучлалт гуйхыг шаарджээ | News.MN

ХЭҮК Б.Одсүрэнг уучлалт гуйхыг шаарджээ

ХЭҮК Б.Одсүрэнг уучлалт гуйхыг шаарджээ

ХЭҮК Б.Одсүрэнг уучлалт гуйхыг шаарджээ

Хүний эрхийн үндэсний комиссоос /ХЭҮК/ есдүгээр сарын 16-нд нийслэлийн Засаг даргын орлогч Б.Одсүрэнг бэлгийн цөөнх иргэдийг ялгаварлан гадуурхсан үйлдэлдээ уучлалт гуйхыг шаардсан бичгийг нийслэлийн Засаг дарга Д.Сумъяабазарт илгээжээ.

Тус шаардлагад дурдсанаар "“ЛГБТ Төв” Төрийн бус байгууллагаас /ТББ/ “Тэгш эрх, бахархлын өдрүүд кампанит ажлын хүрээнд Улаанбаатар хотын 18 чиглэлийн 18 автобусанд зохих журмын дагуу төлбөр төлж, сурталчилгааны материал байршуулжээ. Гэтэл нийслэлийн Засаг даргын орлогч Б.Одсүрэн автобусанд тавигдсан сурталчилгааны материалыг буулгуулж, энэ талаараа “Хүүхдэдээ ийм тоглоом авч өгсөн байсан юм. Гэтэл ижил хүйсийг дэмжсэн, өдөөсөн өнгө, лого, туг, яриа байдгийг олж мэдлээ. Онцгүй сэтгэгдэл төрлөө, тоглоомыг хогийн саванд хийсэн, мөн нийтийн тээвэрт мөнгө төлж, рекламаа тавиулсан байсныг нь бас хуулууллаа” гэж өөрийн цахим хуудаснаа бичиж, гэрэл зургийн хамт нийтэлжээ.

Энэ үйлдэл нь ЛГБТИК хүмүүсийг ялгаварлан гадуурхсан, Монгол Улсын Үндсэн хуульд заасан хүний ялгаварлан гадуурхалтаас ангид байх, халдашгүй чөлөөтэй байх, үзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлэх, үг хэлэх, хэвлэн нийтлэх эрхийг ноцтой зөрчсөн” гэх мэдээллийг Комисст гаргаж, зөрчигдсөн хүний эрх, эрх чөлөөг сэргээж өгөхийг хүссэн байна. Мөн “ЛГБТ Төв” ТББ-аас энэ талаараа цагдаагийн байгууллагад гомдол гаргасан" гэжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Цагдаа шалга 2021-09-18 103.212.117.130

Цагдаагаас шалгавал төлөвшөөгүй хүүхдүүдийг сексийн гаж донд уруу татсан маш олон ноцтой хэргүүд илрэнэ. Яагаад өнөөг болтол ийм хэргүүдийг илрүүлэхгүй шийтгэхгүй яваад байгаа нь гайхалтай.

Avatar

Гочоо 2021-09-18 192.82.70.71

Зөв зүйлийг буруу илэрхийлчихжээ. Нийтийн ашиг сонирхол, эрх гэдэг нь хамгийн чухал зүйл юмаа

Avatar

Зочин 2021-09-18 5.183.209.217

>>>>>>> Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.26.193.19

Яасан гэж уучлалт гуйх вэ, нийтийн эрх ашиг гэж байна.

Avatar

Зочин 2021-09-18 88.116.92.142

Энд ямарч хүний эрх ярихгүй өмхий г*** нууд үх

Avatar

mnbvc 2021-09-18 88.116.92.142

Одсүрэнгийн түмэн зөв бузрууд хүүхэд бузралж байна бүгдийг н *л

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.21.107.97

huuliaraa tiim humuusiig huleen zovshoorson um uu.

Avatar

Зочин 2021-09-18 122.201.22.103

Амьдаар нь шатаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-09-18 66.181.190.27

Энийг ингэж сурталчилж болохгүй залуу үеийнхэнд муу үлгэр дуурайлал болно

Avatar

Зочин 2021-09-18 51.158.74.27

Энэ хүэк гэж эргүүнүүдийг тэр бузар гомонуудтаы нь цуг байрыг нь шатаах хэрэгтэй.дараа нь дахиж дарвалзвал гэрийн нь олж байгаад хүйс тэмтэрсэн ч буруудахгүй!!!

Avatar

Зочин 2021-09-18 51.158.74.27

б**с нь загатнаад байгаа бузарууд даврахгүй ээ.баасс гожигддог нүхээ буруу гаж зүйлд ашиглаад байгаа новшнуудыг очоод галдаад шатаачээчээ

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.179.21.243

Gaj dontoi humuusiig bitgii oogshuul!!!!!!!!!!!!!!! Busad ni hun bish uu!!!!!!!!!!!!?????????????
Olon tumen chini bas hun ium bgaa biz dee aa?

Avatar

Зочин 2021-09-18 66.181.183.126

Одсүрэнг буруутгаад байгаа хүмүүс өөрсдөө гаж донтонгууд байх. ХЭҮК хүний эрх нэрээр гаж үйлдлийг өөгшүүлснээрээ өөрсдөө хариуцлагаа хүлээ. Эсвэл гишүүдийг нь бүгдийг өөрчил.

Avatar

Зочин 2021-09-18 124.158.66.192

Г0м0гоороо бахархаад самбар болгон дээр солонго наагаад байх нь тэгш эрхтэй ямар ч холбоогүй, харин ч хэт дураараа авирласан анархизмын шинжтэй үйлдэл шүү! Удахгүй хүүхэд хүчинддэг педофилууд "Хайр бол хайр" гэж ирээд хижээл насны гүзээтэй нөхөр цэцэг цэврүү шиг жаахан охиныг бузарлаж байгаа зургаа гудманд наах юм байна л даа. Бэлгийн хэвийн чиг хандлагатай хүмүүс өөрсдөөрөө бахархсан зурагт хуудас наавал энэ ЛБГТ гээд байгаа хулгайчууд яаж дэвхцэж орилж, далимдуулж гаднаас мөнгө гуйж байх бол?

Avatar

зочин 2021-09-18 103.57.93.254

ХЭҮК ижил хүйстнийг дэмжээд байгаа юм уу? Тэгэж л ойлгодоод байна.
Миний бодлоор бол хэтэрхий цөөхөн монголчуудын хувьд ижил хүйстнүүдийг дэмжээд дэвэргээд өмөөрөөд
байх нь тийм ч ЗӨВ ЗҮЙЛ гэж санагдахгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-09-18 82.144.201.2

Одсүрэн Та х** гээд хариу өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-09-18 192.82.88.152

Энэ хүний зөв бэлгийн цөөнхүүд яагаад оны эрхийг зөрчиж нийтийн талбай автобус унаанд өөрсдийгөө сурталчлаад бидний эрхийг зөрчөөд бгаа юм!!!!!

Avatar

нэг 2021-09-18 66.181.161.71

Б.Одсүрэн даргын зөв.ямао юмны хариуцлага тооцох гэж,бүү даварцгаа. цөөн хэдийн төлөө олонхи яахаараа балай зүйлийг тэвчих гэж

Avatar

Zochin 2021-09-18 103.57.92.70

Сурталчлах зүйл бол огт биш олон нийтийн ийм зүйлд уриалж болохгүй зүгээр мөрөөрөө л амьдар л даа

Avatar

Зочин 2 2021-09-18 192.82.86.85

г*** лесбинүүдийг Монголоос хөөдөг хуультай болъё…

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.21.108.29

ХЭҮК ын даргын түмэн зөв. ЛГБТ бол хүний эрх биш. Цагдаагаас шалгавал төлөвшөөгүй хүүхдүүдийг сексийн гаж донд уруу татсан маш олон ноцтой хэргүүд илрэнэ. Яагаад өнөөг болтол ийм хэргүүдийг илрүүлэхгүй шийтгэхгүй яваад байгаа нь гайхалтай.

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.26.193.181

ЕРТӨНЦИЙН МУУ МУУХАЙ БҮХНИЙ ҮҮР БОЛЖЭЭ ХӨӨРХИЙ МОНГОЛ.

Avatar

ҮНЭН 2021-09-18 192.82.72.74

ХЭҮК гэж угаасаа ажилгүй пяхлуунууд байдаг ш дээ

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2021-09-18 202.9.46.237

ХЭҮК гэпэг нийгмэд ямарч нэмэргүй энэ байгууллагыг татан буулгах хэртэгэй шаардлагатай бол энэн чиглэлээр төсвийн татааасгүй ТББ д нь ажиллана биздээ би бол тэр ОДСҮРЭН гэдгийг зөв алхам хийсэн нь л гэж бодож байна сурталчилаад гайхуулаад эсвэл ухуулаад байх хэрэггүй үхний зовлон дээр тгололт хийсэн дээр нь бас гаж сэтгэхүйтэй юмнуудыг далимдуулж давраагаад байх хэрэггүй иргэн бүр ижил тэгш тэгээдл болоо

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.212.117.130

Бахархал болгож сурталчтах үнэт зүйл огтхон ч биш ХЭҮК өөр хийх ажил алга уу
Одсүрэнг Монголчууд дэмжинээ уучлал гуйх шаардлагагүй
Ямар ч эр хүн эцэг хүн аав хүн хүүхдийнхээ нүдэнд ийм зүйлс харуулахыг хүсэхүү

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.72.242.141

өөрсдийнхөө хүссэнээрээ байхад нь ямарч хориггүй л байгаа биз дээ. сурталчилна гэдэг бол дэндэнэ ээ

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.212.117.130

Одсүрэнгийн зөв энэ ижил хүйстэн улсууд тийм ч гэм зэмгүй улсууд биш өөрсдийнх нь ярьж байгаа шиг
хэвийн чиг хандлагатай хүн шиг эхнэр авчаад хүүхдүүдтэй болчоод эмэгтэй хүний амьдралаар тоглоод нууцаар өөрийнхөө гаж ижил хүйстэнийхээ амьдралаар идэвхтэй амьдарч яваа бузарууд хүртэл байна ийм бузар юмнууд сэтгэцийн хувьд ч яг ижилхэн хэвийн биш байдаг Монгол шиг цөөн хүн амтай улсад ийм нөхдүүд олширвол охидуудын чинь амьдралаар тоглоно шүү хатуу байр суурьтай бх хэрэгтэй өөрсдийгөө л боддог

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.72.242.141

ХЭҮК битгий тэнэгт

Avatar

Зочин 2021-09-18 64.119.25.142

Бахархал болгож сурталчлах зуйл мон эсэхийг ХЭУК тогтоосон юм байх даа. Хуний эрх, тэгш эрхийн шалгуурууд амаргуй эд шуу. Хумуусийн ямар уйлдэл, харилцааг тэгш эрхэд нийцэх вэ гэдгээ эхлээд нарийвчлан тогтоосны дараа "бахархуулах" эсэхийг шийдээрэй, ХЭУК гуай.

Avatar

odsurengiin zow 2021-09-18 192.82.73.237

odsuren hamt garaad jagsii..naad garuudaa tolgoigiin ileed suuj bolohgyi

Avatar

Зочин 2021-09-18 66.181.189.10

Ene Odsvren gej neg bolovsrol muutai nuhur henii tsvnhiig barij garch irsiim boloo ? Samhaibuzariin tsvnhiig l baihaa daa. Taatsen ch taar shuudainuud boldoo ! Er ni Teneg hvn duugvi bol svrtei gedgiig bodoj yavaarai !

Avatar

Зочин 2021-09-18 59.153.113.15

гөбёөө долоо гоомооо с…да

Avatar

Зочин 2021-09-18 172.58.175.216

Одсүрэнгийн буруу .уул юм уншдаг гэж боддог байсан юмү. Эсвэл улс төрч болчихоор тэгдэг юм уу

Avatar

Хариу 2021-09-18 202.9.46.1

Одсүрэнгийн зөв. Уучлалт гуйх шаардлагагүй

Avatar

Одсүрэнд 2021-09-18 202.9.46.1

Одсүрэнгийн зөв. Манайхан энэ тал дэнр бодолтой, хатуу байр суурьтай байх ёстой. Охидтой цуг сахалтай эрчүүд бэлгийн чиг хандлага ижил гээд 00 өрөө, халуун усанд цуг байж байвал хэр зохистой вэ???

Avatar

өө за за 2021-09-18 202.179.24.209

г*** нар арайл даварч байна аа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж