Ж.Батзандан Элчин зөвлөхөө цөллөгтэй зүйрлэв | News.MN

Ж.Батзандан Элчин зөвлөхөө цөллөгтэй зүйрлэв

Ж.Батзандан Элчин зөвлөхөө цөллөгтэй зүйрлэв

Ж.Батзандан Элчин зөвлөхөө цөллөгтэй зүйрлэв

Ардчилсан намын бүлгийг задлаж, Ардын намынхантай эсрэг МАНАН-гийн эсрэг жагсаал зохион байгуулж явсан Ж.Батзандан шагналаа авч Австрали улсад суух Элчин сайдын яамны зөвлөхөөр томилогдсон.

Тэрбээр үүнийгээ цөллөгтэй жишиж явдгаа нуусангүй, нүүр номдоо цөллөгийн газрын "тэмдэглэл" бичжээ.

Ж.Батзандангийн  "энтертайментынхаа" хөлсөнд авсан энэхүү алба нь дипломат албанд зүтгэж яваа олон хүний нэг насны мөрөөсөл байдаг. Зарим нь насаараа ийм албыг мөрөөдсөөр тэтгэвэртээ гарах нь бий. Харин Ж.Батзандангийн хувьд бол ердөө цөллөг төдий алба болсон нь харамсалтай.  Элчин зөвлөхөө цөллөг гэж бодож байгаа хүн иргэдийнхээ төлөө үйлчлэх нь юу л бол.

Монголын дипломат албыг "бэлгийн морь" болгож хувиргасныхаа гоочлол, доромжлолыг Монголын төр захын нэгнээс амсаж байна. Монгол Улсаас Австралид суугаа Элчин сайдаар Б.Чулуунхүү ажилладаг. Түүний томилгоот хугацаа ирэх жил дуусна. Тиймээс суудлыг нь авахаар Ж.Батзандан "унжаад байхаар унаад өгөөсэй" гэх нь холгүй хүлээж суугаа гэх бор шувуу ч нисэх болсон.

Түүнчлэн Ж.Батзандангийн жолоочоор ажиллаж байсан н.Ганхөлөг гэх залууг УБТЗ-ын Худалдааны албаны даргаар томилсон гэх мэдээлэл байна. Өөрөөр хэлбэл, Ж.Батзандангийн төрсөн ах Ж.Бат-Эрдэнэ нь Зам тээврийн яамны Төрийн нарийн бичгийн даргаар ажилладаг. Тиймээс дүүгийнхээ жолооч хийж явсан залууг том дарга болгож "дэвшүүлсэн" гэх.  Ийнхүү дарга нь тэнд "цөллөгт" ядарч явсан ч  жолоочоо хувь нийлүүлсэн компанийн худалдааг хариуцсан дарга болгон аархаж байна.

Түүний ах Ж.Баатарчулуун Хөх хотын дэд консулаар ажиллахдаа визний хууль бус наймааны асуудалд нэр холбогдож байсан удаатай. Ийнхүү нэг айлын ах дүү гурав Монголын төрийн болон дипломат албыг самарч, цөллөгт явсан хэмээн доромжилж сууна.

Б.БАТ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ХахаХаха
8
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-09-17 202.131.225.197

БАТЗАНДАН ГЭЖ УЛС ТӨРИЙН Я Н Х А Н ҮХСНЭЭ ХИЙЖ ЯВСЫМ. ӨӨРӨӨ ЯВЧИХААД, ЯВАХГҮЙ ГЭЖ ХЭЛЖ БОЛОХ Л БАЙСАН Ш ДЭЭ

Avatar

зочин 2021-09-17 192.82.92.201

Сүүгээ хөхөөд уйлхаа больдог хүүхэд шиг, ичмээр амьтан шүү, муу дуракууд

Avatar

Зочин 2021-09-17 192.82.75.162

ENEXULGAICH TERCHIGTEE TSELLEGDEED UURD MOGOLOOS ZAILBAL MONGOL ULSAD NEN TUSTAI TSELLEGENDEE ULEG GURVEL BOLOOD DUUSAARAI

Avatar

Арай 2021-09-17 69.138.231.52

Монгол Улсад ямар гавъяа байгуулсан гэр бүл гэхээрээ ингэж жаргаж чаддаг юм

Avatar

Ард Аюуш 2021-09-17 122.201.24.116

Дуртайдаа явчихаад цар тахалын үед ашиг муу болхоор элдэв улс төр хийж өөр ашигтай улсад томилолт нэртэй шагналаа солиулах тэнэг бодол толгойд нь орж дээ…Эднийг ингэж эрхлүүлж байхаар улс төр төрийн албанаас бүр мөсөн зайлуулмаар….

Avatar

Зочин 2021-09-17 66.181.161.111

Тэр чигээр нь тэнд нь цөлчих. Ирүүлээд хэрэггүй улс орныг минь самарчихна

Avatar

Зочин 2021-09-17 66.181.187.221

Улаан шоучин байхгүй хэдэн сар чих нүд амар сайхан байсан юмсан!!

Avatar

zochin 2021-09-17 139.218.63.183

lu bold ayursaihan nyambaatar oyunerdene batzandan ed nar jonkuugiin togloomiin humuus odoo bugd hussen gazraa bgaa

Avatar

зочин 2021-09-17 139.218.63.183

дахиж битгий ирүүлээрэй бурхан мини хоролж хоролж явсан эх орноо

Avatar

Зочин 2021-09-17 192.82.89.89

өршөөл үзүүлээд эх нутагт нь авчир

Avatar

Зочин 2021-09-17 103.57.94.112

gadaad yamand mergejliin diplomat gej baidag yum uu daa?

Avatar

Зочин 2021-09-17 139.5.219.120

Монголд шилдэг сайн хүн олшроосой

Avatar

Зочин 2021-09-17 66.181.187.221

Австрали хууль дүриээ яг таг мөрдүүлдэг газар болохоор Батзанданд сурсан шоугаа хийх ямарч боломж олгохгүй байгаа байх!! Хууль цагдаа нь түрэмгий дээрэлхүү ч гэж янзын болохоор мань шоучинг гадаа гарах л юм бол базаж шидчих гээд хэцүү байгаа нь ойлгомжтой!!

Avatar

Зочин 2021-09-17 103.57.93.94

Хөгжингүй, ардчилсан, Монгол Улсын “гуравдагч хөрш” болохуйц өргөтгөсөн түншлэлтэй Австрали улсыг Британийн колончлолын үеийн дундад зууны сэтгэхүйгээр нэрлэж буй нь дипломат албаны хүнд байж боломгүй том алдаа, үйлдэл юм. Энэ бол түүний огцрох үндэслэл болно.

Avatar

зочин 2021-09-17 103.212.117.181

1-рт ашиггүй байгаа юм байхдаа
2-рт өөрөө хүсээгүй байхад нь хүчээр явуулсан юм байхдаа

Avatar

Зочин 2021-09-17 139.5.218.90

Ангараг гаригт хөөж явуул

Avatar

Зочин 2021-09-17 202.179.25.90

2008-07-08-нд эх оронч залуусыг турхирч цагаан байшинг галдуулаад, өөрөө зугтсаны ялаас аварсан АН-ыг самарсан н**ш доо. Зүй нь өдийд Австральд бус Ганц худагт сууж байх нүгэлтэн юм сан.

Avatar

Зочин 2021-09-17 103.57.93.94

ИЙМ СЭТГЭЛГҮЙ ХОГ НОВШНУУД ЯАЖ ДИПЛОМАТ АЛБАНД ТОМИЛОГДОООД ГЭЛДЭРЧ ЯВДАГ БАЙНА. ЯАЖ МОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ АЖИЛЛАХ ЮМ БЭ? ХУРДАН ЗАЙЛУУЛ

Avatar

Зочин 2021-09-17 64.119.21.214

албан ёсны мангуу п**а нэг их чухал царайлсан дүлзэн

Avatar

Зочин 2021-09-17 202.9.46.27

Эх оронч улс төрчийг цөллөгөнд явуулж ард түмэн өнчрөөд маш хэцүү байна. Батзандангаа цөллөгөнөөс буцаан ирүүлэхийг шаардаж бүх нийтийн жагсаал цуглаан хийцгээе

Avatar

Урвагч 2021-09-17 192.82.71.89

АН-г булшилсан урвагч

Avatar

зочин 2021-09-17 59.153.115.223

16-зуунд Англичууд хоригдлуудаа Австрали тивд хянагчгүйгээр цөллөгт явуулдаг байсан юм гэсэн 21-р зуунд Монголын төр улс төрийн зүтгэлтнээ цөлдөг нь яаж байгаа юм бэ, яаралтай татан авч бурхан бумбын оронд явуулаач ээ. Эрүүл мэнд нь гаагүү байгаасай тийм хүнд нөхцөлд байгаа зүтгэлтний маань.

Avatar

Зочин 2021-09-17 66.181.183.90

Далайн эрэг дээр хүүхнүүдтэй дандаа хэвтэнэ гэж бодож очсон чинь ковид боломж олгохгүй болохоор боож үхчих гээд л байна даа.

Avatar

Зочин 2021-09-17 66.181.181.172

Афганд ЭС-аар явуулая… ХЭдэн тэсрэлтийн дараа зугтаах нь…

Avatar

Зочин 2021-09-17 192.82.75.162

ҮЕ ҮЕИЙН ДИПЛОМАТ АЛБЫГ ХАШИЖ БАЙСАН ХҮМҮҮСИЙГ ГУТААН ДОРОМЖИЛСОН ХӨГИЙН б**с ДОЛООГЧ МАН ЖЕНКОД САЙН ҮЙЛЧИЛЖ ДОЛООСНЫХОО ТӨЛӨӨ ГУЙЖ ГУВШИЖ ЯВЧИХААД ОДОО НЭГ ИХ ӨӨРИЙН ХҮЧНИД ЯВЧИХСАН ЮМ ШИГ СОЛОИРЧ БАЙХ ШИВДЭЭ ИЙМ ХӨГИЙН ХУЛГАЙЧУУД МОНГОЛ ТӨРИЙН БОСГЫГ ДАХИН БҮҮ ХҮРТЭЭ ЦӨЛЛӨГӨНДӨӨ КЕНГУРУ БОЛООД ҮЛДЭЭРЭЙ ХУЛГАЙЧАА

Avatar

Tugs 2021-09-17 202.9.47.8

Цаашдаа, явуургүй улс төрчидийг дипломат албанд томилсон дарга нарт сургамжтай л мэдээ бн.

Avatar

BAATAR 2021-09-17 94.214.181.162

NEEREE TSOLLOG SH DEE.ELCHINGIIN ZOVLOH GEJ HIIH AJILGUI BAGA TSALINTAI ZUGEER L NEG ORON TOONII BOGLOO.JU CH BISH

Avatar

зочин 2021-09-17 66.181.187.146

Урвагчаа шуудхан хэлие наанаа урваад шингээрэй.Төрийн алтан аргамж дипломат албыг урвасныхаа хөлсөнд авчихаад цөллөгө гэж доромжлохоо болио .Чамаар бид дутахгүй

Avatar

Зочин 2021-09-17 202.21.111.170

Угаасаа эргүү л******д эргүүгээр дуусна тэнд жагсах юм байхгүй өлсөж байгаа байлгүй дээ эргү ац

Avatar

зочин 2021-09-17 59.153.115.223

Ах нь дэд сайд байх аа

Avatar

Зочин 2021-09-17 202.126.88.195

ЯАГААД ИЙМ ГАЛЗУУ СООИО ЮМНУУДААР МОНГОЛЫН 3 САЯ ХҮНИЙГ УДИРДУУЛЖ ДОРОМЖЛУУЛААД БАЙДАГ ЮМ БЭЭ? БҮРЭН ЭРХЭТ ТУСГААР УЛСАА ТӨЛӨӨЛЖ ХАРЬ ОРОНД ТОМИЛОГДОН АЖИЛЛАХ НЬ ЦӨЛЛӨГ ЮМ БОЛ ДИПЛОМАТ АЛБА ЯАГААД БАЙДАГ ЮМ БЭЭ?

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-17 43.242.243.186

АДГИЙН ШААРЫН ХООЛОО ОЛЖ ИДЭХ БАШИР АРГА , ПОПРОЛТЫН ЛАЙ ЛАНЧИГИЙГ АРД ТҮМЭН Л ҮҮРЧ БАЙНА ДАА !!!

Avatar

Амьсгаа 2021-09-17 192.82.84.139

Лалрууд боо лалрууд л байдгийн!!!

Avatar

Nam bus irgen 2021-09-17 66.181.188.103

Ene muu lalrin shantaajchiniig tataach. Turiin nariin ahtai ni hamt zailuulaach.

Avatar

Зочин 2021-09-17 103.229.123.10

Энэ тэнэгийг цөллөгнөөс нь ерөнхийлөгч уучлал эсвэл их хурал нь хугацаанаас нь уучлал өршөөлөө үзүүлж монголд авчрах эсвэл афганистанд сэлгэн томилооч явуулдаг хүмүүс нь!!!!!!!!!!!

Avatar

иргэн 2021-09-17 64.119.25.152

Дайны хажуугаар дажин гэгчээр ямар гэм хийсэн гэж энийг авах ёстой вм тэгээд ч эся кабулд байхгүй тэнэг шаар хэрэгт дурлаж гарч гүйгээд чад хийвэл яана

Avatar