Австрали, АНУ, Их Британи улсууд Хятадын эсрэг хамтарна | News.MN

Австрали, АНУ, Их Британи улсууд Хятадын эсрэг хамтарна

Австрали, АНУ, Их Британи улсууд Хятадын эсрэг хамтарна

Австрали, АНУ, Их Британи улсууд Хятадын эсрэг хамтарна

Өсөн нэмэгдэж, хүчирхэгжиж буй Хятадын түрэмгийлэлтэй тэмцэхийн тулд АНУ, Их Британи, Австрали улсууд орчин үеийн цэрэг армийн дэвшилтэт технологийн туршлага, мэдээллээ хуваалцаж байхаар боллоо. Ингэснээр Австрали хоёр холбоотныхоо туршлагад суурилан анхны цөмийн хөдөлгүүрт шумбагч онгоцоо бүтээх боломжтой болжээ.

Гурван улсын байгуулсан гэрээг Аукус хэмээн нэрлэсэн бөгөөд цэрэг армийн зориулалтаар хиймэл оюун ухаан, квант технологи, цахим техникийг хэрхэн ашиглаж болох тухай нээлттэй санал, туршлага солилцох боломж нээж байгаа аж.

Энэтхэг, Номхон далайн бүс нутагт Хятадын нөлөөлөл, түрэмгийлэл улам ихэссээр, тогтвортой байдлыг алдагдуулж байгаа явдалд сэтгэл зовниж, эсэргүүцэж буйгаараа нийтлэг дээрх гурван улс ийнхүү нэгдсэн нь олон улсын анхаарлыг татах шинэ сэдэв болж байна.

Дээрх гэрээний үр дүнд Франц маягийн шумбагч онгоцыг Австрали улсад бүтээхээр тохиролцжээ. Тэгэхдээ нийт 12 шумбагч онгоцыг 50 тэрбум австрали доллараар үйлдвэрлэхээр болжээ.

Эх сурвалж: BBC RT

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ovgon 2021-09-16 192.82.84.177

фашист оросыг устгаж үгүй аийж байж даяан дэлхийд энх амгалан тогтоно

Avatar

Зочин 2021-09-16 64.119.23.197

hurliiz hujaa ovgonii moroodol uu.tanai hujaafg l ehleed ustgah geed bnaa malaa.

Avatar

Ovgon 2021-09-16 192.82.84.177

тэнэг оркоо фашист оросууд л коммунист хятадуудыг зэвсэглэж, төрөл бүрийн зэр зэвсэгээр хангаж байгааг ойлгодоггүй үхэрүүү чи.

Avatar

Зочин 2021-09-16 5.183.209.217

!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Заагч 2021-09-16 202.9.46.62

Ovgon нэрт вирус хятад хаягдалаа танай вирус хятадыг няцлахыг л ярьж байна Оросыг хавчуулаад л емхий вирус хятад минь Монголоос вирустэйгээ далд ор н**ш хогоо.

Avatar

Ovgon 2021-09-16 192.82.84.177

танай орос чин хятадын хармаанд орчоод бөгсийг нь долоогоод монголыг 1924 онд хятадад зарсан шигээ дахин зарж идэхэд бэлэн болоод байна, оросын элчингийн хөлсний бичээчээ

Avatar

Ovgon 2021-09-16 192.82.84.177

фашист гуйлгачин орос, коммунист хятад 2 яаж ч тэлчлээд агуу америкийн хөлийн чихчий хурууны энд ч хүрэхгүй л дэ ккк

Avatar

Зочин 2021-09-16 66.181.187.221

Хөл нүцгэн талибыг бараагүй америк хитадыг барах уу?? Хитадууд гуталтай болцон ш дээ!!ккк.

Avatar

Ovgon 2021-09-16 192.82.84.177

эхлээд монгол крил үсгээр бичээд сурчих ккк

Avatar

Зочин 2021-09-16 66.181.187.221

Австралийг бас хөлдөө чирэх нь дутаж гэнэ дээ!! Хитадыг бүх талаар барахаа байсан Америкын аргаа барсан нэг оролдлого л бн. Хитад , Орос хоёрыг хэт басаж байж хол алдчихсанаа гэнэт мэдээд тэвдэж сандараад өвс ч байсан шүүрч авч самардаад амь нь тэмцэж бн доо. Ккк.

Avatar

Zochin 2021-09-16 66.181.179.230

Barah u kk

Avatar

зочин 13 2021-09-16 202.9.46.188

зэр з****г гэж байхаар эдийн засгийн харилцаагаа бүрэн тасалбал экспортгүй хятадууд нэг жилийн дртор нураад ирмээр юм хятад байгаа бүх барууны үйлдвэр хөрөнгө оруулалтаа буцааг татаад эх орондоо үйлдвэрүүдээ бариад эхи орондоо байгаа хятадуудын бизнэсийг гарагхад ч хятадад хэцүүл болнодоо 93 онд ботинктой хятад хүн бараг л байгаагүйдээ барууныхан өөрсдийн шуналаас болж хятадуудыг хэт томруулчихсан шүүдээ

Avatar

Ганбаа 2021-09-16 185.26.153.23

Их гүрнүүд China – г буцаагаад колончлох хэрэгтэй. Хэзээ х***а нар өөд харж байлаа. Тэдний хувьд Хятад бол Панда шүү дээ, мань мэт багачууд нь болохоор Луу гэж айгаад байгаа болохоос. Айсан хүнд аргал хөдөлдөг шиг.

Avatar

Лхагва очир 2021-09-16 66.181.161.22

Францтай хийсэн 50 тэрбумын гэрээгээ австрали цуцлаж америктай шинэ гэрээ байгуулж байна . Юм лрчуулж байгаа юм бол утга санаагийн сайн ойлгож байж дараа нь нийтэд хүргэ

Avatar

Эхлээд мэдээгээ ойлгочихоод 2021-09-16 172.56.35.215

Рудлаа цэцэрх

Avatar

zochin 2021-09-16 174.95.179.29

МАНАЙX XАМТРААД ӨВӨР МОНГОЛОО АВРАЯ!!!

Avatar

Зочин 2021-09-16 120.142.31.236

bandagaa oligtoi hiigeed surchuul bodoltsii genee

Avatar