Авлигын асуудалд нэр холбогдсон Ц.Ганхүүг чөлөөлжээ | News.MN

Авлигын асуудалд нэр холбогдсон Ц.Ганхүүг чөлөөлжээ

Авлигын асуудалд нэр холбогдсон Ц.Ганхүүг чөлөөлжээ

Авлигын асуудалд нэр холбогдсон Ц.Ганхүүг чөлөөлжээ

Засгийн газрын өнөөдөр /2021.09.15/ Газар зохион байгуулалт, геодизи зураг зүйн газрын дарга Ц.Ганхүүг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлжээ. Тэрбээр үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өөрөө өгснийг Засгийн газрын хуралдаанаар шийдвэрлэсэн байна. Ерөнхий сайдын дэргэдэх Авлигын эсрэг ажлын хэсгийн ажлын хүрээнд газартай холбоотой, Ц.Ганхүүтэй холбоотой маргаан, зөвшөөрөл олголттой холбоотой маш их гомдол ирсэн байна.  Газартай холбоотой маргаан их гарах болсон нь ч түүнийг чөлөөлөх шалтгаан болжээ.

Сануулахад, АТГ-аас түүний гэрт нэгжлэг хийж, их хэмжээний бэлэн мөнгө хурааж, шалгаж байгаа талаарх мэдээлэл зарим хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарч байсан юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-15 66.181.187.221

Энэ маш эртний авилгачин ш дээ!! Өвгөн болтлоо авилгаар амьдрах хувь заяатай эр байжээ!!

Avatar

Зочин 2021-09-15 195.206.105.217

===== Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

ИРГЭН 2021-09-15 103.57.94.198

Их эртний авилгач этгээд шүү,харицлага хүлээлгэх ёстой

Avatar

Зочин 2021-09-15 202.179.25.79

АЖЛАА ӨГӨХГҮЙ ГЭХЭЭР НЬ АТГ ЭЭР ДАРАМТЛУУЛЖ БАЙГААД АЖЛЫГ НЬ АВЧИХАЖ БАЙГАА ЮМ БИЗ ДЭЭ ….

Avatar

зочин 2021-09-15 103.212.117.188

Бузартай иймэрхүү төрийн албан хаагчдаасаа нэгээс нь ч гэсэн салсан нь яамай.
Яаж нойр нь хүрдэг байнаа.

Avatar

МОНГОЛЫН 2021-09-15 66.181.178.123

МОНГОЛЫН ШҮҮХ ПРОКУРОР ГЭЖ ДЭЛХИЙД БАЙХГҮЙ ШҮҮХ ЮМАА

Avatar

Балган 2021-09-15 66.181.176.25

Газрын наймаагаар,газрын бүх албад маш ихээр хөрөнгөжсөн нь яалачгүй үнэн!!Үе,үеийн Газрын албанд ажиллаж байсан,одоо ажиллаж байгаа бүх хүнийг сайтар шалгавал их юм гарна шүү!!!

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа:Эзэмшсэн газрын наймааг л болиулчихвол том авлигын үүд хаагдана даа. 2021-09-15 192.82.71.38

Ганц Ганхүүг халаад нэмэргүй. Газрын албаны сүлжээ маш эртний улбаатай гэж бодогддог.Олон жил газрын албанд ажилласан ажилтнуудыг солих, сэлгэн ажиллуулах гэх мэтээр энэ сүлжээг таслах хэрэгтэй. Газрын наймаа олон жил цэцэглэн хөгжсөн.Эхлээд танил талаараа хэд хэдэн хүний нэр дээр газар ашиглалтын зөвшөөрөл нэг дор авна. Тэр газартаа байшин бариад үнэ хүргээд зарна. Эсвэл өөр нэг хүн тэр газруудыг цөмийг нь аваад байшин бариад зарна. Энэ наймаа газрын албаныхны оролцоогүй бүтэхгүй нь ойлгомжтой.

Avatar

зочин 2021-09-15 150.129.141.110

Баянзүрх дүүргийн газрын албан хаагчдийг шалгаач, газар олнох өргөдлөө өгөөд жил боллло хариу байдаггүй, нэг муухай ааштай жжахан хүүхэн очихоор байнга загнаастай би ажилтай би хуралтай би гадуур ажилтай гээд бүтэн нэг жил хөөцөлдөөд байдаггүй яах вэ АТГ хан та нар тэр албан хаагчдыгн шалгаадхаач

Avatar

зочин 2021-09-15 192.82.84.34

103.14.36.18 саналыг дэмжиж байна.
Идэж идэж аваад ял шийтгэлгүй зүггэр л яваад өгдөг нь тогтсон журам болжээ
Иймэрхүү хүмүүс хаана очдог бол

Avatar

Зочин 2021-09-15 103.14.36.18

ажлаас чөлөөлөөд зогсохгүй хөрөнгийг нь хурааж улсыг хохиролгүй болгох ёстой.

Avatar

BOLD 2021-09-15 43.242.243.223

ENE HUN GAZAR MEDDEG UGDUG HUN BISHEE MALUUDAA ZUGEER L AJILIIN AVAH GEJ ZAHIALSAN YUM BNA

Avatar

Зочин 2021-09-15 66.181.161.52

Хоёрхон өгүүлбэр бичих гэж ямар их алдаа гаргадаг юм бэ?? Бага анги төгсөөгүй юм уу, хаашаа юм?

Avatar

Зочин 2021-09-15 150.129.140.209

AVILGACHIDIG SHOROND BAILGA BU TOLGOIG IL

Avatar

Зочин 2021-09-15 202.21.108.45

Нийслэлийг газрыг самарч самарчаад , баахан зөвшөөрөл бичиж өгөөд, ойн бүсийг хядахыг зөвшөөрч гарын үсэг зурж тултлаа баяжчаад баяртай гээд гуяаа алгадаад зугатчихлаа шд.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж