ЭМЯ: 2737 хүнээс халдвар илэрч, 10 хүн нас барав | News.MN

ЭМЯ: 2737 хүнээс халдвар илэрч, 10 хүн нас барав

COVID-19

ЭМЯ: 2737 хүнээс халдвар илэрч, 10 хүн нас барав

ЭМЯ: 2737 хүнээс халдвар илэрч, 10 хүн нас барав

Эрүүл мэндийн яамнаас Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаарх ээлжит /2021.9.15/ тоон мэдээллийг хүргэж байна.

Улсын хэмжээнд сүүлийн 24 цагт Covid-19-ийн батлагдсан 2737 тохиолдол бүртгэгдэж, 10 хүн нас баржээ. Тэдгээрийн 1645 нь Улаанбаатар, 1092 нь орон нутагт бүртгэгдсэн байна. Нас барсан хүмүүсийн тухайд 21-40 насны нэг, 41-60 насны дөрөв, 61-80 насны гурав, 80-аас дээш насны хоёр хүн Covid-19-өөр хүндэрч өөд болжээ.

Өнгөрсөн хоногт 5680 хүн эдгэрч, эмнэлгээс гарсан байна. Өнөөдрийн байдлаар,

  • Хөнгөн 12887
  • Хүндэвтэр 5908
  • Хүнд 1758
  • Нэн хүнд 314 хүн эмчлүүлж байна.

Монгол Улс хоногийн дата мэдээг олон улсын стандартын дагуу боловсруулж хүргэж байхаар болсныг ЭМЯ-наас мэдээлсэн. Тухайлбал, ДЭМБ болон бусад олон улсын байгууллагуудын зөвлөмжөөр хэд хэдэн өөрчлөлт хийсэн юм. Ингэснээр түргэвчилсэн оношлуурын хариу нь эерэг гарсан иргэдийн сорьц баталгаажиж байж хоногийн тоон мэдээнд нэгтгэгдэнэ. Дээрх дата мэдээлэл нь зөвхөн баталгаажсан сорьцын эерэг гарсан тохиолдол.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-15 51.158.186.59

! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

эмч 2021-09-15 192.82.84.177

вакцины эсрэг олон юм яриад ард түмний эрүүл мэндийн эсрэг гэмт хэрэг үйлдээд байгаа Занаа, Тулга мэтийн оркууд өөрсдөө болохоор вакцин хийлгэсэн байна лээ шүү. тэд бусдын амь нас эрүүл мээдийг хохироох замаар улс төрийн ашиг хонжоо, хувийн нэр төр олох гэсэн харгис а луурчид шүү.

Avatar

Зочин 2021-09-15 202.9.46.74

Эмч нарын нөлөө бүхий хэсэг вакцин хийлгэнгүүтээ цус шүүх эмчилгээнд орж хороо гаргасан байна лээ шүү. тэд иймэрхүү аргаар нохой амиа хамгаалсан байна лээ шүү. Вакцин сурталчилагчид нийт Монголчуудыг устгаж газар нутгийг эзгүйрүүлэх санаатны гал хөл бологчид шүү.

Avatar

зочин 2021-09-15 192.82.84.177

битгий тэнэгт оркоо, худал мэдээлэл тарааж ард түмний эрүүл мэндийг хохироох нь хуулийн хариуцлага хүлээлгэдэг болохыг анхаарна уу.

Avatar

эмч 2021-09-15 192.82.84.177

тэнэг оркоо, хятад вакцин хийлгэхэр үхчих гээд байвал өөр вакцин хийлгэж болно, одоо сонголттой болсон. чи л харин олон нийтийн эрүүл мэндийн эсрэг дайсагнасан юм ярьж бна шүү. хүндэрч нас барж байгаа хшмүүсийн 97 хувь нь вакцин хийлгээгүй оркууд байна.

Avatar

Зочин 2021-09-15 202.9.46.74

ЭМЯ вакцин хийлгэсэнээс болсон гаж нөлөөг бүгдийг нь ердийн өвчин рүү чихээд уснаас хуурай гарч байгаа боловч тохиолдолын тоо олшроод ирхээр нуух боломжгүй болно. Тэр үед хуцаж байхыг чинь харна. Ард түмэн та нарыг хэрхэн шийтгэхээ бодож олох байлгүй дээ.

Avatar

https://openvaers.com/openvaers 2021-09-15 86.107.21.29

https://openvaers.com/openvaers

Avatar

Зочин 2021-09-15 139.5.216.153

Сайдын чинь тушаал гээд манай БЗД ийн 26 р хорооны ӨЭМТ ковидын эм Арвидол С.Д витамин бусад эм оролцсон багцаа өгөхөө больсон. Өөрийнхөө мөнгөөр эмээ авч уухын байхаа мөнгөтэй хүмүүс эмээ ууж эдгээд мөнгөгүй нь үхлуу хүлээж суух цаг иржээ. Үхлийн тоо удахгүй огцом нэмэгдэнэ

Avatar

Зочин 2021-09-15 66.181.176.221

Darhan tolgoit, urvagch, sharvagchiin haan, andlal nereer avilgal s*****g gar heden hun uhuulj baij ogtsroh yum boldoo !!!!

Avatar

DGG 2021-09-15 66.181.188.11

10 хүн нас баржээ. Тэдгээрийн 1645 нь Улаанбаатар, 1092 нь орон нутагт бүртгэгдсэн байна. 80-аас дээш насны хоёр хүн Covid-19-өөр хүндэрч өөд болжээ. КОВИД-оор ХҮНДЭРЧ, 10 ХҮН НАС БАРЖЭЭ ТЭДГЭЭРИЙН 1645 нь гэх мэт балай юм бичих юм.

Avatar

Зочин 2021-09-15 192.82.73.105

Вакцинжилт бага байх үед, ковидоос болж нас барах явдал ялангуяа эрүүл чийрэг залуус хүмүүсийн дунд их эрчтэй байсан шүү. Вакцинжилтын ач холбогдлыг үгүйсгэж нийгмийг хорлох гээд байдгаа зарим нөхөд болиоч.

Avatar

2 2021-09-15 202.9.40.211

тоогоо дарахаа боль.шал худал тоо

Avatar

humuusiig tsugluulhaaa bolimoor bn 2021-09-15 103.10.20.196

turgevchilsen onoshluuraar eyereg gesen tohioldoliig toond oruulahgui geheer naad too chini darsan too bolohni ee

Avatar

Зочин 2021-09-15 66.181.161.52

Халдварын тоогоор дэлхийн дундажаас 13 дахин их байна гэдэг бол дэлхийд тэргүүлж байгаа юм байна л даа, манайх?!!

Avatar

Зочин 2021-09-15 192.82.73.105

Дэлхийн орнуудын мэдээг харахад, маш цөөн орон хоногт гарсан халдвар,нас баралтын тоог өгсөн байна лээ. Буруу зөрүү мэдээгээр бусдын толгойг бүү эргүүл

Avatar

Зочин 2021-09-15 202.9.46.161

Ид шидтэй илбэ жатгатай тариулсан хүн нь мөнх амьдардаг вакцин хийгээд байгаа биздээ. Яагаад үхэл өдөр бүр 10 доош буухаа болив. Вакцин хийхээр үхэлийн тоо буурдаг байнга яриад байгаа биз дээ. Хүмүүсийг өвчнөөс хамгаалахгүй үхүүлээд байгаа вакциныг 3 дахь тун үхэл хурдасгах гэж хийгээд байгаа юм уу хаашааеэн.

Avatar

зочин 2021-09-15 202.55.188.94

тэнэг оркоо, энэ нас бараад байгаа хүмүүсийн 90 гаруй хувь нь вакцин хийлгээгүй оркууд байна, хохинэээ хохин.

Avatar

Зочин 2021-09-15 202.9.46.161

Нас барж буй өндөр настай хүнд өвчиний улмаас вакцин хийлгэх боломжгүй хүмүүсээр улс төр хийж хүний зовлонг тавлаж буй чамд төрөл тутамдаа тамын галд зовж хэзээч цадатлаа идэж үзэхгүй өтөлж хөгшрөхгүй өвдөж зовохгүй байхын өлзийтэй сайхан ерөөл дэвшүүлье. Энэ хүмүүс өвчиний улмаас гадуур явж чадахгүй харин чиний шидэт вакцинтай гэр бүлийхэн нь халдварлуулж үхүүллээдээ. хөөрхий ум сайн амгалан болтугай. Эцэг эхээ халдварлуулж буй хүүхдүүд нь хөөрхий.

Avatar

эмч 2021-09-15 192.82.84.177

вакцины эсрэг олон юм яриад ард түмний эрүүл мэндийн эсрэг гэмт хэрэг үйлдээд байгаа занаа, тулга мэтийн оркууд өөрсдөө болохоор вакцин хийлгэсэн байна лээ шүү. тэд бусдын амь нас эрүүл мээдийг хохироох замаар улс төрийн ашиг хонжоо, хувийн нжр төр олох гэсэн харгис а луурчид шүү.

Avatar

Зочин 2021-09-15 202.9.46.74

Энэ Хятад хүмүүс Монголчуудыг хурдхан үхүүлж дуусгачихаад газар нутгийг минь эзгүйрүүлж авах гээд сандараад вакцин хурдан бүгдийг нь хийлгэ гээд шахаад байх шиг байна.

Avatar

зочин 2021-09-15 192.82.84.177

тэнэг оркоо, хятад вакцин хийлгэхэр үхчих гээд байвал өөр вакцин хийлгэж болно, одоо сонголттой болсон. чи л харин олон нийтийн эрүүл мээдийн эсрэг дайсагнасан юм ярьж бна шүү. хүндэрч нас барж байгаа хшмүүсийн 97 хувь нь вакцин хийлгээгүй оркууд байна.

Avatar

Зочин 2021-09-15 64.119.29.143

21-40 насны 1 хун. Тэгээд энэ хунийг чинь хэдтэй гэж ойлгох вэ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-15 192.82.70.93

21 – 40 насны хооронд гэсэн үг. Дураараа таамагла, нийтдээ 20 боломж байна.

Avatar

GH 2021-09-15 49.0.142.18

Shal hudal too. Odor tur 10 gene shuu.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж