76 настай Ан Сан Су Чигийн бие мууджээ | News.MN

76 настай Ан Сан Су Чигийн бие мууджээ

76 настай Ан Сан Су Чигийн бие мууджээ

76 настай Ан Сан Су Чигийн бие мууджээ

Мьянмарын сөрөг хүчний тэргүүн Ан Сан Су Чи өчигдөр болсон шүүх хуралд эрүүл мэндийн шалтгаанаар оролцож чадаагүй талаар өмгөөлөгч нар нь мэдэгджээ. Өдгөө 76 настай тэрбээр толгой нь эргэж, дотор нь муухайрснаас шүүх хуралд биечлэн оролцож чадаагүй аж.  Эх сурвалжийн мэдээлснээр тэрбээр Covid-19-ийн халдвар аваагүй бөгөөд биеийн байдлыг нь эмч нар хянаж байгаа гэнэ. Ан Сан Су Чи өнгөрсөн хоёрдугаар сард болсон цэргийн эргэлтээс хойш шоронд хоригдож буй. Тэрбээр зөвхөн өмгөөлөгчдөөрөө дамжуулан гадаад ертөнцтэй харилцаж байгаа бөгөөд үг, үйлдэл бүрийг нь Мьянмарын эрх баригчид ажиглаж байна.

Мьянмарын цэргийн эрх мэдэлтнүүд төрийн эрхийг авснаас хойш Ан Сан Су Чиг авлига авсан, албаны нууц задруулсан зэрэг олон тооны хэрэгт буруутгасан юм. Дээрх хэргүүдэд 14 жил хүртэлх  шоронд хоригдох ял сонсч магадгүй байна.

Нобелийн энх тайвны шагналт Ан Сан Су Чи дарангуйллын эсрэг тэмцлийнхээ улмаас сүүлийн 30 жилийн талыг нь хорионд өнгөрүүлсэн юм.

ЭХ СУРВАЛЖ: REUTERS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-09-14 103.212.117.188

Хөөрхий авгай.

Avatar

Зочин 2021-09-14 202.21.100.210

Манай 76 дотор ийм тэмцэгч 1 гарахгүй дээ. Эх орноо хаяад зугтаагаад явна харж л байгаарай

Avatar

Зочин 2021-09-14 185.220.101.134

!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-14 66.181.187.221

Бид Манай ардчилсан талибуудыг сүүлийн 30 жил сул чөлөөтэй байлгаснаас болоод улсаа нураалгаж самруулаад дэлхийн хамгийн ядуу гуйлгачин улс болчихсон!! Бирмүүд харин эсрэгээрээ! Ардчилсан удирдагчаа шууд хорьчихсон учраас улсаа нураалгаагүй үлдэж чадсан азтай улс !!

Avatar

Зочин 2021-09-14 103.57.95.222

ardchilagchid yalgaagui huvalznuud

Avatar

Лорд 2021-09-14 64.119.19.63

Мундаг эмэгтэй дээ. Гал цогтой тэмцэгч эмэгтэй. Ардчилал хүний эрх шударга ёсны төлөө цуцашгүй тэмцэгч хүн. Даан ч Бирмийн цэргийн дарангуйлалыг дийлэхгүй байна.

Avatar

уугуул 2021-09-14 66.181.161.48

их харгис хүн гээ биздэ…

Avatar

Зочин 2021-09-14 202.126.89.83

Портунагийн гал асаагаад ч байлуу яагаад байлаа даа тэр хүн мөн үү.

Avatar

anduuraad bnaa ho.. 2021-09-14 202.55.191.130

ter tailandiin eronhii said hyatad garaltai hvvhen shuu. ene shal hogshin ardchilsan birm avgai l daa..

Avatar

zochin 2021-09-14 43.228.129.119

Элбэгээ Монголд уриад магтаад байсан туршлага судалсан байсан юм болов уу.

Avatar

Зочин 2021-09-14 51.195.151.166

Алан хядагч авгай даа👹

Avatar