Олимпийн хороог хэн толгойлох вэ? | News.MN

Олимпийн хороог хэн толгойлох вэ?

Олимпийн хороог хэн толгойлох вэ?

Олимпийн хороог хэн толгойлох вэ?

Монголын үндэсний олимпийн хороо/МҮОХ/-ны бүх гишүүдийн хурал саяхан болж, ээлжит чуулганы товоо тогтоосон. Ирэх арваннэгдүгээр сарын 30-ны өдөр болох энэхүү чуулганаар олимпийн хороог удирдах ерөнхийлөгч, дэд ерөнхийлөгч нарыг сонгох тун чухал үйл явдалтай. Өнгөрсөн оны ээлжит бус чуулганаар Н.Түвшинбаяр ерөнхийлөгчөөр сонгогдсон ч аварга маань гэмт хэрэгт холбогдож, хожим нь хорооны тамга тэмдэг авч зугтаасан хэрэгт холбогдсон. Түүний эзгүйд дэд ерөнхийлөгч Ч.Наранбаатар ерөнхийлөгчийн үүргийг гүйцэтгэж, тэргүүн дэд ерөнхийлөгч Б.Баттүшиг баг тамирчдаа удирдан Токио-2020 олимпод оролцлоо.

Орос рулет тоглосон олимпийн аварга

Сайн найзыгаа хэвтэрт ортол нь зодсон Н.Түвшинбаярын хэрэг одоог хүртэл шийдэгдээгүй, зогсонги төлөвтэй байгаа. Шүүхийн шийдвэр гараагүй учир Н.Түвшинбаярыг МҮОХ-ны ерөнхийлөгчийн албан тушаалаас огцруулаагүй түдгэлзүүлсэн. Гэхдээ  түүнд энэ салбарт эргэн ажиллах орон зай одоо үлдээгүй биз.

Н.Түвшинбаяр анхнаасаа  Орос рулет тоглосон. Түүнээс өөр хүн МҮОХ-ны ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөөгүй нь ч учиртай. Нэгт, түүний ард тухайн үеийн Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга байв. Хоёрт, МҮОХ-ны ерөнхийлөгчөөр ажиллах хугацаа нь нэг жил. Н.Түвшинбаяраас өөр хэн ч нэг жилийн эрсдэлийг үүрэхийг хүсээгүй хэрэг. Токиогийн олимпод сайн оролцвол дахин ерөнхийлөгчөөр сонгогдоно. Харин муу оролцвол шууд суудлаасаа "хусагдана". Тэр ийм эрсдэлтэй сонголтыг хийсэн ч жилийн хугацаагаа бүрэн дүүрэн дуусгаж чадалгүй хэрэгт холбогдож, тамгаа тушаасан.

Токиогийн олимпийн нэг мөнгө, гурван хүрэл медалийг өөр дээрээ наах гэсэн хүмүүс их. Бэлэн баг ахлаж явсан гэах утгаараа Б.Баттүшиг гавьяатай юм шиг, МҮОХ-ны ерөнхийлөгчийн үүргийг гүйцэтгэснэрээЧ.Наранбаатар баатар юм шиг, медаль авсан тамирчид нь бүгд Х.Баттулга холбоотой гэхээр экс ерөнхийлөгч маань нь ч энэ хороог толгойлох ёстой юм шиг том мөнгө тойрсон жижиг дайн хэдийнэ эхэлжээ.

Тэгвэл хэн МҮОХ-ны дараагийн ерөнхийлөгч болох вэ? Спортынхон болоод спорт сонирхчдын дунд энэ асуулт анхаарал татаж буй юм.

Нөлөөтэй аавын амбицтай хүү

МҮОХ-ны хорооны тэргүүн дэд ерөнхийлөгчөөр ажиллаж буй Б.Баттүшиг энэ удаагийн ерөнхийлөгчийн сонгуульд хүчтэй өрсөлдөгчдийн нэг.  УИХ-ын гишүүн Сү.Батболдын хүү тэрбээр  олимпийн өмнөхөн “Одоогоор Токиогийн олимпоо л харъя. Дөрвөн жилийн хугацаанд олимпийн хороо маань хэрхэн ажилласан байна вэ гэдэг дүнгээ тавиулчихаад өөрийнхөө талаар бодох хэрэгтэй шүү дээ” гэж байв.

Б.Баттүшиг нь Олон улсын олимпийн хорооны гишүүнээр сонгогдсон хоёр дахь монгол хүн.

Монголын спортын салбар, улс төртэй нэг хөнжилд байсаар ирсэн. Нөлөөтэй улстөрчийн амбицтай хүү энэ удаад ерөнхийлөгчийн суудлыг харж байгаад алдахгүй нь лавтай. Тэрбээр өмнө нь МҮОХ-ны ерөнхийлөгч болох сонирхолтой байсан. Энэ удаад боломжийг алдахыг хүсэхгүй нь тодорхой. Түүнийг одоогийн МҮОХ-ны гишүүд дэмжиж буй гэх.

Улсын Ерөнхийлөгчөөс хорооны ерөнхийлөгч руу

МҮОХ-ны ерөнхийлөгч агсан Д.Загдсүрэнтэй хөшигний ард тохироо хийж, хайртай дүүдээ олимпийн хороог авч өгсөн гэдэг экс Ерөнхийлөгч Х.Баттулга энэ удаагийн ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдвөл гайхах зүйлгүй. 2017 онд тэрбээр МҮОХ-ны дэд ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшиж байсан ч удалгүй нэрээ татаж, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдсөн түүхтэй. Тэгвэл энэ удаад дуусгаагүй ажлаа гүйцэхээр ирж болзошгүй.

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ “Олимпизмыг дэлгэрүүлж, хүний хөгжлийн шалгуур үзүүлэлтийг сайжруулах, амьдралын чанарыг дээшлүүлэх үндэсний хороо”-ны нэг гишүүнээр экс ерөнхийлөгч Х.Баттулгыг томилж, зөвлөхөөрөө дэргэдээ авсан.

Тэрбээр өөрөө зүтгэхгүй гэхнээ  өөрийн хүнээ зүтгүүлж үндэсний олимпийн хороог авах сонирхол нэн их бий. Ямартай ч харж сууж байгаад Сү.Батболдын хүүд олимпийн хороог өгөхгүй нь лав. Учир нь Сү.Батболд, Х.Баттулга хоёр улс төрийн өстнүүд билээ.

Олимпийн хороог эсэргүүцэгч

Олимпийн хороог дүрмээ мөрддөггүй, олимпийн Хартиг ноцтойгоор зөрчдөг гэж хүчтэй эсэргүүцдэг хүмүүсийн нэг бол Монголын биатлоны холбооны ерөнхийлөгч, Монголын буудлага спортын холбооны дэд ерөнхийлөгч Э.Мөнх-Очир.  2017 онд МҮОХ-ны ерөнхийлөгчийн сонгуульд аман хүзүүдэж байсан түүний ард “Олимпизмийг аврах хөдөлгөөн”-ий андууд нь бий. Гаднаас нь хашгираад сонсдоггүй юм бол дотроос нь тушаах хэрэгтэй гэж тэрбээр үзэж буй.

Дашрамд дурдахад, Э.Мөнх-Очир нь МАН-ын гишүүн ч Х.Баттулгыг ерөнхийлөгч байхад түүний зөвлөхөөр ажиллаж байв. Энэ утгаараа тэрбээр экс ерөнхийлөгчөө дэмжих эсвэл түүнээс дэмжлэг авах магадлалтай. Ямар ч байсан сүүлийн өдрүүдэд боксчдын дуулиан шуугианаас болж МҮОХ-ны ерөнхий нарийн бичгийн дарга Э.Бадар-Ууганыг олон нийтийн сүлжээгээр багагүй буруутгах байгаа.

Ганц дайчин ганцаардахгүй

Воллейболын холбооны генсекээр 22 жил ажиллаж, үүгээрээ ном гаргасан Ц.Бат-Энх энэ удаад гандан буурахгүй аль нэг ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөнө. Өнгөрсөн онд тэрбээр дэд ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдсөн ч Ч.Наранбаатарт ялагдаж байв. Ирэх сонгуульд Ц.Бат-Энх ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөхийг үгүйсгэхгүй.

Ц.Бат-Энх өдгөө “Улаанбаатар спорт менежмент” ХК-ийн газрын даргаар ажиллаж байгаа бөгөөд Олон улсын залуучуудын ногоон наадмыг Монголдоо зохион байгуулах ажилд хүчин зүтгэж байна.

Олимпийн хороог тэргүүлэх нууцхан мөрөөдөлтэй нэгэн

МҮОХ-ны дэд ерөнхийлөгч Ч.Наранбаатарын хувьд албан ёсоор олимпийн хороог толгойлох нууцхан мөрөөдөлтэй. Н.Түвшинбаяр аварга гэмт хэрэгт холбогдож, тээр том өндөрлөгөөс чөлөөт уналт хийх үед түүний үүргийг орлон гүйцэтгэж, хэвлэлээр хамгийн их гарсан хүн бол Ч.Наранбаатар дарга. Тэрбээр 2002 оноос хойш бараг 20 жил Монголын спортын салбарт удирдах албан тушаал хашсан. Өөрийг нь Биеийн тамир, спортын газрын даргаар ажиллаж байхад Монгол Улс хос олимпийн аваргатай болсон гэж ярих дуртай нэгэн.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

спорт 1 минутын өмнө 202.126.90.32

Олимпизмыг аврах хөдөлгөөныхөнг тавчих өөр хэн ч хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-09-13 66.181.181.98

Ер нь холбоогоор яадаг юм. Төсвийн мөнгө идэх гэсэн хэрэггүй холбоог бүр мөсөн буулгах хэрэгтэй. Төсвөөс хагас тэр бум төгрөгний санхүүжилт авдаг гэнэ. Бидний улсад тушаадаг мөнгийг хэрэггүй хэдэн хэрүүлийн бузарт өгөхийг эсэргүйцэж бна. Улс орон хэцүү бхад ийм юманд төсөв зарцуулмааргүй бна. Энэ холбоог татан буулга. Спорт, аялал жуулчлал хариуцсан Яаманд ажлаа хийхийг шаардаж бна.

Avatar

Зочин 2021-09-13 66.181.161.80

Монгол улсад юу бүтээж юу хийсэн түүхийг нь тодорхой бичиж олон нийтэд тавих хэрэгтэй.Энэ хүмүүсийн алдар нэр, албан тушаал , танил тал нь хамаагүй.Битгий туйлшираад бай.МҮОХ-ны сэнтийд суучихаад холбоодыг алагчилж үзээд явдаг нөхөр хэрэггүй шүү.

Avatar

Иргэн хүн 2021-09-13 202.126.89.184

Мөнх-Очир, Наранбаатар хоёр лав биш шүү

Avatar

Зочин 2021-09-13 66.181.178.150

Эрдэмтэн хүнээ тавьсан дээр дээ. Зүгээр тамирчин эсвэл гаднаас ирсэн хүн огт хэрэггүй. Баттулга -ерөнхийлөгч
Зоригтбаатар -дэд ерөнхийлөгч болсон дээр эрдэмтэн хүнээр бас олон талын мэдлэг чадвар сайтай боловсролын түвшин ахиу хүн тавьж тамирчдаа өөднө татсан дээр шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-13 66.181.178.150

Монголын олимпын хороонд Баттулга ерөнхийлөгчөөр дэд ерөнхийлөгчөөр Зоригтбаатар (спортын сургуулийн захирлыг сонгож энэ жоохон олон улсын мэдлэг боловсрол чадвартай эрдэмэндийн хүнээ тавьж улс орноо бодсон дээрдээ.

Avatar

иргэд олон түмэн 2021-09-13 192.82.83.137

Хүний цусанд гараа угаагч яргачин Түвшинбаяр л биш бол хэн ч яахав

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.9.46.134

Б.Баттүшиг.

Avatar

Зочин 2021-09-13 45.153.160.139

== Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

энхээ 2021-09-13 202.179.27.65

баттулга хэрэггүй ,мөнхочирийн хар тамхиниы хэрэг дарагдаагүй бна . хар тамхиниы хэргээрээ женкод барьцаалагдсан мөнх очир зайл . баттүшиг , батэнх энэ хоёроос өөр сонголт алга даа.

Avatar

Зочин 2021-09-13 103.229.120.103

Уг нь хамгийн зев хун нь Бат-Энх, угуй бол Наранбаатар, гэхдээ улс тер хучтэй, улс тер л ялна доо, Женко, Баттушиг 2-ын хэн ялсан л болно ш дээ

Avatar

Зочин 2021-09-13 66.181.181.174

ЭНЭ ХЭД ДОТОРООС БОЛ БАТТУЛГА ДЭЭР ДЭЭ

Avatar

zochin 2021-09-13 92.38.148.58

arai gaigui ni Bat-Enkh baihdaa, busad ni daanch ene huniig garagahgui l dee

Avatar

Зочин 2021-09-13 192.82.70.133

Баттулгаас өөр хүн хэрэггүй, Нөлөөтэй аавын амбицтай хүү ч гэх шиг, тэр үе дамжсан хулгайчууд бүр хэрэг байхгүй шүү!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-13 64.119.25.207

Эсгий хийх газар нохой жонхуу хэрэггуй ээ

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.21.108.23

Монголын лидер хулгайчын хүү л лав биш шүү, тэрний оронд Олимпын хороо тарчихсан нь дээр.

Avatar

зочин 2021-09-13 192.82.89.101

Баттулга шугарын замаар орсон уу

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-13 202.126.89.219

ХАРИН БАТТУЛГА БОЛ МОНГОЛЫН СПОРТЫГ ӨӨД НЬ ТАТНА БАЙХ ШҮҮ !!! БУСАД НЬ БОЛ ХЭРЭГ АЛГА !!!

Avatar

Шударга АРД 2021-09-13 43.242.242.82

1000ны шилдэг хулгайч, луйварчин өмхий төвд тайрдас жанхуу л биш бол өөр хэн ч байсан хамаагүй…

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.126.88.208

Боксийн холбоо нь маш муу юм.Цэндбаатар олимпод 3-р үедээ замбараагүй тоглоод ялагдсан,угаасаа хялайсан.Отгондалай ч мөн адил.Олимпоос медаль авчраагүй гэж холбоо нь хөөсөн бн,2 хөгшин архичин нь холбооноос хөөгдсөн болохоор нь зодсон бн,бидэн шиг хог боллоо гээд.Нямбаатар галзууг орой дээрээ залаад бүтэхгүй.

Avatar

Зочин 2021-09-13 66.181.181.174

БОКСИЙГ БАНЬД БАГШ Л АЮЧ ЯВСАН ЮМ

Avatar

Монгол 2021-09-13 202.9.41.29

Одоо спортод шударга ёс, эмх цэгц, сайн менежмент ус, агаар мэт үгүйлэгдэж байна. Энэ утгаараа нэр цэвэр, шударга хүн хэрэгтэй. Ц. Бат- Энх л тохирмоор санагдаад байх юм…гэдэг зөв шүү. Манайхан тэр мөнгөтэй энэ мөнгөтэй, албан тушаалтай гэж пялдагдахаа боливол таарна. Харин сэтгэлтэй, менежменттэй хүн л хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-09-13 64.119.17.183

мөнхочир нь илүү шудрага юм байна лээвбатэнх загдсүрнтэй хуйвалдаж мөнхочирыг унагаж байсан

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.126.89.184

Зайл аа хар тамхичин

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.179.25.79

ЯДАХНАА ОЛИМПИЙН ҮЗЭЛ САНАА, ОЛИМПИЗМ ГЭДГЭЭ УХААРАХГҮЙ ХҮМҮҮС ДЭМИЙ.ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.179.25.79

БАТ-ЭНХ НАРАНБААТАР ГУАЙ 2 БАЙНА.. БУСАД НЬ БОЛ ЗҮГЭЭР Л УЛСТӨРИЙН ГИШГҮҮР ХАЙЖ ЯВАА НҮҮДЛИЙН ХҮМҮҮС БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-09-13 66.181.161.97

Баттүшиг нь нөгөө хэдийг бодвол боловсрол, хүмүүжил, мэдлэг чадвараар нөгөө хэдээс тасархай илүү шүү дээ!! Олимпийн хорооны дарга улс орноо гадаадад төлөөлөх нэр нүүртэй хүн байх ёстой!!!

Avatar

Боко 2021-09-13 202.126.89.141

Ёоой нөгөө хүн үхтэл н зоддог Алтан мэдаалт дунд шааж явна. Энэ монгол нээрээ гуйлгачин бх тавилантай улс юмаа. Ингхэд тэр яагаад шоронд биш гулмаар ёөлөөтэй гүйгээд бн,?

Avatar

F 2021-09-13 139.5.217.81

Battyshig 100% ilyy! Yadakhdaa unagan oros anglitai, baruunii bolovsroltoi, ardaa omch khorongotei, delkhiin yamarch tom nokhortei uilzkhad bergekh yum bkhgyi! Batlagiig Puutin khyrtel goloog gekhgyi bnadaa! Yadakhnaa 4?jil guigaad bkhad l Kremleeree shagailgasangyi dee! Bod bod bod!!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-13 43.228.131.118

Одоо спортод шударга ёс, эмх цэгц, сайн менежмент ус, агаар мэт үгүйлэгдэж байна. Энэ утгаараа нэр цэвэр, шударга хүн хэрэгтэй. Ц. Бат- Энх л тохирмоор санагдаад байх юм. Гэхдээ бүлэг, фракц гээд заваан жанхууны үлгэрээрээ нөгөө хэдийн нэг нь гарах биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.21.108.237

Erunhiilegch, ded erunhiilegch , terguun ded erunhiilegch geed yaasan olon alban tushaan be .. tailbarlaad uglooch tus burd n

Avatar

Зочин 2021-09-13 192.82.68.44

Эцгийгээ зоддог байсан хүүд хүн итгэж болох уу?. Мөнх-Очир гэж энэ тэнэг хүү туркд сургуульд явуулсан чинь бас хүн зодоод хөөгдөөд ирсэн. Бокс тогло гэхээр чадахгүй жинхэнэ баранк мал

Avatar

Зочин 2021-09-13 64.119.17.183

мөнхочир их л илүү байгаа юм байнавингэж худлаа харлуулж байгааг харахад

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.126.89.184

Санал нэг

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.55.188.86

Эмүүжин:
Өвдөг чинь шороотой байна, Нямбаатар аа, өнөө эмнэлгээ Бадар-Ууганаас авъя аааа

За их олон асуудал тодорхой болж байна даа. Монголын Боксын холбоо Бадар-Ууган гэдэг феодалтай болсон юм байна, Нямбаатар гэдэг намираатай болчихлоо. Бадар-Ууган "Өөжин мед" гэх эмнэлгээ Олимпийн хорооны мэдэлд байдаг Тамирчдын нөхөн сэргээх эмнэлгийн байранд байрлуулаад удаж байгаа. "Өөжин мед" Бадар-Ууганых, харин Тамирчдын нөхөн сэргээх эмнэлгийн байр хэнийх болох нь тодорхойгүй. Өөрөө худалдаж авсан гэс

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.21.96.212

Одоо энэ ла.лрын Олимп, спорт, медальтнуудаас үнэхээр залхаж байнаа. Хожим хойно нь эд нарт өртэй юм шиг Монголын ард түмэн амьдардаг боллоо. Муу сайн паразитууд.

Avatar

Зочин 2021-09-13 203.91.115.50

Delhiin zartai offshorchin hulgaich luivarchin S.Batboldiin huuhed l bish bol edgeerees hen ch bolj bno. Zartai luivarchnii huuhed l bish shuu, Battushigiig hezeech demjihgui.

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.21.96.212

Novshiin Batlagaar yah gd bgaan?!

Avatar

Зочин 2021-09-13 203.91.115.50

Delhiin zartai offshorchin hulgaich luivarchin S.Batboldiin huuhed l bidh bol edgeerees hen ch bolj bno. Zartai luivarchnii huuhed l bish shuu, Battushigiig hezeech demjihgui.

Avatar

Зочин 2021-09-13 66.181.188.143

Баттулга нь л дээр юм байна даа

Avatar

Зочин 2021-09-13 202.21.96.212

Batlaga ahiin chin tawiul nohoi ah duusees yalgaagui nuhurluj yawsan naizaa hagas uhluut bolgood hayachihlaa sh dee

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-13 202.126.89.219

МОНГОЛЫН ТОМ ХУЛГАЙЧИЙН ХҮҮХЭД ХЭРЭГГҮЙ БИЗ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2021-09-13 43.242.242.82

Монголын хамгийн том хулгайч чинь өмхий төвд тайрдас жанхуу….

Avatar

ylcuun xamgaaltad,ene tsag yed ayultai,kamergyuib. 2021-09-13 63.78.50.66

ashigtaigaa,
ashuglaad xopuj,ubchin tysgadgyi,xylgai,zerleg xiidgyi.ner barijs.

Avatar

dan xyyramch yum,- netee,-opon nytagaa chuluul,- yygyyl,opyylgyei,kovidtoi, 2021-09-13 63.78.50.66

shopoos bichij bn,zabgyie.
______________________________________duuriamal goesonai.
alxam burd,Kamerun_____________________________________® ^✓oybnabpdz.

Avatar

Зочин 2021-09-13 172.58.157.207

Бөх л биш бол хэнч хамаагүй шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж