ЭМЯ: 2771 тохиолдол батлагдаж, 15 хүн нас барав | News.MN

ЭМЯ: 2771 тохиолдол батлагдаж, 15 хүн нас барав

COVID-19

ЭМЯ: 2771 тохиолдол батлагдаж, 15 хүн нас барав

ЭМЯ: 2771 тохиолдол батлагдаж, 15 хүн нас барав

Эрүүл мэндийн яамнаас Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаарх ээлжит /2021.9.12/ тоон мэдээллийг хүргэж байна. 

Улсын хэмжээнд сүүлийн 24 цагт Covid-19-ийн батлагдсан 2771 тохиолдол бүртгэгдэж, таван хүн нас барлаа. Тэдгээрийн 1478 нь Улаанбаатар, 1293 нь орон нутагт бүртгэгдсэн байна. Нас барсан хүмүүсийн тухайд 41-60 насны хоёр, 61-80 насны 13 хүн Covid-19-өөр хүндэрч өөд болжээ.

Өнгөрсөн хоногт 3919 хүн эдгэрч, эмнэлгээс гарсан байна. Өнөөдрийн байдлаар,

  • Хөнгөн 13976
  • Хүндэвтэр 5666
  • Хүнд 1666
  • Нэн хүнд 271 хүн эмчлүүлж байна.

Монгол Улс хоногийн дата мэдээг олон улсын стандартын дагуу боловсруулж хүргэж байхаар болсныг ЭМЯ-наас мэдээлсэн. Тухайлбал, ДЭМБ болон бусад олон улсын байгууллагуудын зөвлөмжөөр хэд хэдэн өөрчлөлт хийсэн аж. Түргэвчилсэн оношлуурт суурилж эмчилгээнд оруулж байгааг иргэд мэднэ. Учир нь халдварын мутацилагдсан хувилбарын тархалт өсч байгаа. Тиймээс түргэвчилсэн оношлуурт суурилж эмчилгээнд оруулах болсон. Гэхдээ олон улсад түргэвчилсэн шинжилгээг PCR-аар заавал баталгаажуулж байгаа учраас Монголд ч мөн адил 3-4 хоногт баталгаажуулж хоногийн статистиктаа оруулж байхаар болсон. Тэгэхлээр түргэвчилсэн оношлуурын хариу нь эерэг гарсан иргэдийн сорьц баталгаажиж байж хоногийн тоон мэдээнд нэгтгэгдэх болсон юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-12 185.100.87.253

!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-12 66.181.176.182

Энэ засгийн үед монгол жирийн ардууд их л туйлдаж ядарч дарамттай байх бололтой монголчуудад их л халгайтай хар мөр гаргасан засаг болж үлдэх байх

Avatar

Заагч 2021-09-12 202.9.47.36

15 гэснийг уншаад ойлгодоггvй тоо мэддэггvй хэрэг vv

Avatar

Bat 2021-09-12 192.82.83.216

Hha ene koronogoos aidag huuhed gej bnuu bugd naad umnaas chin aihgu tusah ch ugui gej yrihiin ene tal deer batsaanuudad sain oilguulj heleechee

Avatar

Зочин 2021-09-12 202.9.40.74

Нас барсан хүн нь 5 гэсэн мөртлөө дүн нь 15 болж харагдаад байна . Аль нь үнэн юм бэ

Avatar

Зочин 2021-09-12 202.55.188.81

Tetgever bolon gruppiin humuusiig tsuuluh bodlogo yavaad baina tsaana chin

Avatar

Зочин 2021-09-12 122.201.22.103

3-р тунгийн туршилт чинь III давалгааг эхлүүлчихлээ дээ

Avatar

зочин 2021-09-12 103.80.210.4

тэнэг оркоо, халдвар нь хүндрээд нас барсан хүмүүсийн 90 гаруй хувь нь вакцин хийлгээгүй оркууд байна. чи өөрөө вакцинааа хийлгэчээд худлаа мэдээлэл тарааж бусдыг битгий хорлоод бай, хуультай шүү, шоронд оров

Avatar

Зочин 2021-09-12 66.181.160.54

МАНчингууд хүүкчдэд таатай мэдээ байна, аль болох олон монгол өвдөж үхэж байвал МАНай хулгайчуудад ашигтай байгаа тэдний бизнес цэцэглэнэ.

Avatar

Зочин 2021-09-12 64.119.20.180

Хэдэн хүнээс шинжилгээ аваад үр дүн нь ийм гарч байна.

Avatar

Зочин 2021-09-12 202.9.46.136

Аугаа их вакцины ачаар Үхлээс аврагдсан Монголчууд яагаад өдөрт 10 доошгүйгээр үхээд байна. ЭМЯаа тайлбар өгөөч. Үхэхгүй өвчин тусгахгүй гэж вакцин хийгээгүй гэж үү? Цааш нь ингээд үхүүлээд байх уу? Вакциндуулагчдаа өөрсдөө үхлээ сонгосон учраас эмнэлэг эсч нарыг муулахгүйгээр тайван нөгөө ертөнцдөө морилцгоо. Нохой амиа хамгаалах гэж хийлгэсэн вакцин чинь та нарыг үхэлрүү чинь амархаан аваачиж байгаа үнэнтэй нүүр тулцгаа.

Avatar

Зочин 2021-09-12 103.212.118.79

Вакцингүй байсан бол тэгээд яах байв? 70 хувь нь хийлгэсэн гэж үзэхэд 1 сая шахуу хүн вакцин хийлгээгүй байгааг яах вэ? Аминдаа арчаатай л байцгаа. Араа даацгаа. Гүйцээ.

Avatar

Зочин 2021-09-12 202.9.46.136

Хамгийн гол нь вакцин хийлгэсэн хүмүүс өвдөж хүндэрч үхээд байгаад л учир нь байна. ЭМЯ вакцинаа шахахын тулд шал худал мэдээлэлээр тархийг чинь угааж байна. Үр зүнгүй хамгаалахгүй байхад вакцин шахах гээд байгаагийн цаана өөр нууц учир байна. Мөнгө үү эсвэл өөр юмуу? Сэтгүүлчид эрэн сурвалжилж олж мэдээлмээр юм. Ямар ч байсан ковидоос вакцин хамгаалахгүй. энэ бол баттай үнэн. бүх хүн 100% 4,5 тун тариулсан ч халдвар улам ихсэнэ.

Avatar

Зочин 2021-09-12 64.119.24.30

хамгаалаад л байна шүү дээ. вакцин гараагүй бол эндсэн хүний тоо одоогийнхоос дор хаяж 10 дахин их байх байсаныг дэлхий нийтээрээ арай тооцоотойгоор яриад бичээд байна хүн ардын итгэл үнэмшил рүү хоосон дөвчигнэж хорлоод бай л даа

Avatar

Зочин 2021-09-12 64.119.24.30

битгий хорлоод байл даа. бид вакцинд итгэж байна

0 2
Avatar

Zochin 2021-09-12 192.82.70.124

Uheed duuslaa novshnuudaa. Hul horio togtoogoochee. Teneguud tolgoid garaad iim l baina daa.

Avatar

Заагч 2021-09-12 202.9.47.36

Хог вирус хятадын чанар маш муу вакцины гай 90% нь хог хятад вакцинаар сонголтгvй шахуулаад нас баралт ч талийлаа хамгийн харамсалтай нь хог хятад вакцин хийлгэсэн ч vхсээр одоо Монголчуудаа хог хятад вирус вакцин бvv хийлгээрэй Монголыг устгах хор хог хятад вакцин шvv!!!!!

Avatar

зочин 2021-09-12 103.80.210.4

тэнэг оркоо, халдвар нь хүндрээд нас барсан хүмүүсийн 90 гаруй хувь нь вакцин хийлгээгүй оркууд байна. чи өөрөө вакцинааа хийлгэчээд худлаа мэдээлэл тарааж бусдыг битгий хорлоод бай, хуультай шүү, шоронд оров

Avatar

huuhdee bod 2021-09-12 202.21.109.61

10 jiliin surguuliin uil ajillagaag zogsooj hol horio togtoohiig shaardaj bn!

Avatar

Зочин 2021-09-12 202.55.191.130

Нас барсан хүний тоо нь 15 юм уу, эсвэл 5 юм уу?

Мэдэээгээ гаргахаас өмнө гарчиг болон текстийнхээ үг үсэг, тоог сайтар хянаж байгаач ээ.

Редакц хийдэг хүн байна уу?

Avatar

Зочин 2021-09-12 192.82.68.206

15

Avatar

hun boognuulehee boliochee 2021-09-12 202.21.109.61

setguulchid ajlaa hiigeejee. hun uheed baihad tag chig

Avatar

GH 2021-09-12 49.0.142.18

Nuuj darsan Hudlaa too helehee boli. Ali hediin 6000 gartsan

Avatar

Огцор 2021-09-12 122.201.31.85

Уок огцор

Avatar

Зочин 2021-09-12 150.129.142.243

Тэгвэл бодит байдал дээр хэд дахин илүү хүн халдвар авсан байгаан байна!

Avatar

hol horiogoo.changalaajee 2021-09-12 202.21.109.61

10 jiliin surguuliin hicheeliig tsahim bolgoojee. amraltiin odor orhiin emneleg ajillahgui humuus tuslamj avch chadahgui bn. anhaaraajee

Avatar

He he 2021-09-12 202.126.89.197

Шадар сайдыг болиул,.ЭМ сайд яанппд таг бн?

Avatar

Зочин 2021-09-12 122.201.22.14

Зарим хүн Баталгаажуулах гэсээр байтал ч маш хурдан хүндрээд бна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж