Бизнес эрхлэгчид, хөрөнгө оруулагчидтай уулзана | News.MN

Бизнес эрхлэгчид, хөрөнгө оруулагчидтай уулзана

Бизнес эрхлэгчид, хөрөнгө оруулагчидтай уулзана

Бизнес эрхлэгчид, хөрөнгө оруулагчидтай уулзана

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн санаачилгаар 2021 оны есдүгээр сарын 13-ны өдөр буюу ирэх Даваа гарагт Төрийн ордонд “Цар тахлын үеийн эдийн засгийн сэргэлтийг эрчимжүүлэх нь” сэдэвт төр, хувийн хэвшил, хөрөнгө оруулагчдын зөвлөлдөх уулзалт болох гэж байна.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх зөвлөлдөх уулзалтыг нээж үг хэлнэ. УИХ-ын дарга Г.Занданшатар “Эдийн засгийн сэргэлтийг эрчимжүүлэх эрх зүйн орчны шинэтгэл” сэдвээр үг хэлэх бол Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ “Цар тахлын үеийн эдийн засгийг эрчимжүүлэх шинэ сэргэлтийн бодлого”-ын талаар танилцуулж, хэлэлцүүлэг өрнүүлнэ.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч 2021 оны наймдугаар сарын 18-ны өдөр Монголын Ажил олгогч эздийн нэгдсэн холбоо, Мэргэжлийн холбоодын нэгдсэн зөвлөлийн төлөөллийг хүлээн авч уулзсан юм.

Тэрбээр ажлын байр бий болгож, татвар төлөн эдийн засгийг нуруун дээрээ үүрч яваа хувийн хэвшлийнхэнд тулгарч байгаа хүндрэл бэрхшээлийг хамтдаа ярилцаж, гарах гарц, шийдлээ тодотгох нь зүйтэй гэж үзсэн. Мөн төрийн тэргүүний хувьд зөвлөлдөх уулзалтаас гарах зөвлөмжийн заалт бүрийг хэрэгжүүлэхийн төлөө Засгийн газарт шаардлага тавьж ажиллахаа хэлж байсан юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-11 202.126.94.99

Эрдэмтэд гэж хумуусээ л сонсож,,зев бодлого гаргавал энэ олон уулзалт, сонсгол хэрэггуй болно.

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.187.221

Эрдэмтэд гэдэг дотор чинь ямарч ажил гардан хийж үзээгүй зөв буруу нь бүү мэд хэдэн номын энд тэндээс хэдхэн ишлэл хэлсэн үг тогтоочихсон гэрээсээ ч гарч үзээгүй хоосон мөрөөдөгч их мэдэгч нар голдуу байдаг юм. Юун тэднээр удирдуулах бодлого гаргуулах?!Ёстой дампуу юм тэр болно.Коминизм гэдгийг чинь тухайн цаг үеийнх нь хамгийн тэргүүлэх эрдэмтэд нь бодож олсон юм ш дээ. Тийм ч учраас суусан цэцэнээс явсан тэнэг нь дээр гэсэн үг гарсан байх. Зүгээр л хажуугийн Хитадын туршлагыг сайн хуулаад яв!

Avatar

зараа 2021-09-11 124.158.67.84

голын 1номерын дуракт халдвар, аюулгүй байдлын дэглэмийг сахиулаачээ

Avatar

canc ylcuun xamgaaltad/- ob 2021-09-11 130.253.28.7

yjes

Avatar

- 2021-09-11 130.253.28.7

? ?

Avatar

kovidtoi opuulguie? 2021-09-11 130.253.28.7

nadaar muugaa zapuulj,yuchai.co

Avatar

dapyi.cpok. 2021-09-11 130.253.28.7

ubdultgyi bol zoboltgyi

Avatar

xynii zopiydiin y/as/zr 2021-09-11 130.253.28.7

apisnii tuurltiig zaavals emchida, (opchnii boxirdlt,krst)

Avatar

ckjutc 2021-09-11 130.253.28.7

blkljxts

Avatar

nu/zasaglaj/cansay1xt 2021-09-11 130.253.28.7

tsulmchuud,utaarsn.
galzuugaa umprch gex shigb.

Avatar

nasty ugu 2021-09-11 130.253.28.7

obke vaktsjulja
– y;nadaar cejgiin pa/k @ zapuulj, xt; bost.
– c ! ! many/xrkt.Myygaa Cainaar ni byrctjs + +n.?X muudltslj/evr/gei bag dotr.
-Myygaa Topuudaar,guilagchin zantai,ai.

Avatar

Зочин 2021-09-11 45.141.56.7

!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

GH 2021-09-11 49.0.142.18

Ulin gutsaj tsogin jorooloh gedeg chini ene

Avatar

Zochin 2021-09-11 59.153.115.249

Mongoliin tor suuliin heden jil hudaldaag demjigch bus ymarch asuudalgui AANegjuudiig tsag hugtsaanii huvid hisan boogduuldag toriin alban haagchdaar duursen. Agentlagiin dargaas avhuulaad dood shatnii alban haagch hurtelee bugd ylzarsan shuu.

Avatar

Зочин 2021-09-11 185.108.106.155

ҮХЭЖ ДАЛД ОРСОН МИАТАА ХУРДАН ХУВЬЧИЛДАГСНУУ УСТГАДАГСАНУУ УЧИРЫГ ОЛООЧ СОЛОНГОС ЭНЭ2ЫН ХООРОНД ЯВАХАД 1000 ДОЛЛАР НЭХДЭГ ПСДАНАР!!! 200 ДОЛЛАРААР ОЛОН АВИА КОМПАНИ ЯВЯА ГЭЭД БХАД ТҮГЖИЛДЭЭД ҮНДЭСНИЙ КОМПАНИ БОЛДОГГҮЙ ГЭНЭ ҮХЭЖ ХЭВТ!!! ҮНДЭСНИЙ КОМПАНИ НЬ ҮНДЭСТНЭЭ 5 ДАХИН ХОЛГОДОГ НЬ ҮНДЭСТНЭЭ ХАМГААЛЖ БГАА ЦАРАЙ НЬ УУ??? ЭНГИЙН АВИА КОМПАНИАС 10 ДАХИН ДАНХАР БҮТЭЦЭЭ УЛСААР ТЭЖЭЭЛГЭЖ ИРГЭДЭЭР ХҮЧЭЭР ӨНДӨР ҮНЭТЭЙ БИЛЕТИЙГ АВХУУЛДАГ ЛАЛРЫН ГАЗАР НЭГ БНА!!!!!

Avatar

МАН сонгуульд 99.99% ялаа биздээ 2021-09-11 202.126.88.130

СОНГУУЛЬ ОЙРТОХООР Л МАН-ЫХАН ҮХЭН ХАТАН БОСООД ИРЦГЭЭХ ЮМАА……ЖАХН ЮМ ҮЗСЭН ЮМ ШИГ БАЙЦГААЛДААА…..ЦӨВҮҮН ЦАГИЙН ҮЕД МАН-ААС ӨӨР ТӨР БАРИХ НАМ БАЙХГҮЙ, БАРИХЫГ Ч ХҮСЭХГҮЙ УГААСАА….DO NOT WORRY

Avatar

Зочин 2021-09-11 59.153.115.56

ОЮУЭРДЭНЭ эдийн засаг битгий хэл бакалаврын боловсролгүй байж илтгэл тавих уу бас…..

Avatar

👎👎👎 2021-09-11 202.126.90.88

Q ЕРӨӨӨ..ТАВЛАЖ БАЙГАА АЯТАЙ…..СДААА ЮМАААА 👎👎👎

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.160.87

бүх насаараа нам дагаж хулгай хийж цүнх барьж төрөөс төрсөн тэрбумтнууд болсон ийм амьтад мөрөөрөө шударгаар хөдөлмөрлөж байгаа хүмүүсийг ойлгохгүй ойлгохыг ч хүсэхгүй. үнэхээр л өөрчлөлт хийх байсан бол тэр зөрчлийн хууль, элдэв зөвшөөрөл, есөн шидийн журам татвар шимтгэлээ байхгүй болгох байсан. за тэгээд угаасаа энэ хятадын тавиулууд монголын эдийн засгийн аль хэдийн хөмөрчихсөндөө одоо үлдсэн хэд нь даалуу шиг дараалан нураад хүссэн сайхан хойд солонгос, хятадын харьяандаа орцгооно биз.

Avatar

Зочин 2021-09-11 124.158.96.227

Шүүх прокуророо хараат бус болгохгүйгээр юу ч яриад, амлаад огтоос нэмэргүй. Эх орондоо шударга ёс, ардчилалыг тогтоохгүйгээр хөрөнгөө оруу"лагчдыг татаж чадахгүй ээ. Хоосон цуурай л болно.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж