АНУ-ын агаарын цохилт нэг ч алан хядагч устгаагүй гэв | News.MN

АНУ-ын агаарын цохилт нэг ч алан хядагч устгаагүй гэв

АНУ-ын агаарын цохилт нэг ч алан хядагч устгаагүй гэв

АНУ-ын агаарын цохилт нэг ч алан хядагч устгаагүй гэв

АНУ-ын цэргүүд Кабул хотоос үлдсэн иргэд, дипломатч нараа татаж байх үед онгоцны буудал дээр Исламын улс бүлэглэлийн хоёр ч амиа золиослогч наймдугаар сарын 26-нд бөмбөг дэлбэлж 170 гаруй хүн, тэр дундаа 13 америк цэргийн аминд хүрсэн билээ. Харин хариуд нь АНУ наймдугаар сарын 29-нд Кабул хотын орон сууцны барилгын хэсэгт тэсрэх бөмбөг тээвэрлэсэн машинд нисгэгчгүй нисэх төхөөрөмжөөр цохилт өгч, халдлага зохион байгуулахад оролцсон хоёр алан хядагчийг устгалаа хэмээн мэдэгдсэн юм.

Гэвч мөрдөн байцаах ажиллагааны явцад АНУ-ын сөнөөсөн Исламын улс бүлэглэлийн эзэмшлийн цагаан өнгийн Тоёота машин үнэн хэрэгтээ АНУ-ын тусламжийн ТББ-д ажилладаг Зимари Ахмади гэгч афган ажилтны машин байжээ. Пентагоны зүгээс машиныг сөнөөхөд хоёр удаа дэлбэрсэн нь тус машинд тэсрэх бөмбөг байсны баталгаа гэж мэдэгдсэн боловч хэд хэдэн мэргэжилтнүүд хоёр дахь дэлбэрэлтийг зохион байгуулалттай пуужингийн шоу байсан гэж мэдүүлж буй. Харамсалтай нь тэрхүү хоёр дахь дэлбэрэлтэд бага насны долоон хүүхэд өртөж амь үрэгдсэн билээ.

Пентагон Ахмадиг тухайн өдөр машиндаа их хэмжээний шингэн зүйл ачиж, үл таних таван хүнтэй цуг тодорхойгүй ачаа тээвэрлэж байна хэмээн сэжиглэсний үндсэн дээр тийнхүү устгасан гэдэг. Тэгвэл гэрчүүдийн мэдээлснээр Ахмади тухайн өдөр өглөөний цайнд явахдаа ажлынхныгаа суулгаж, хөршүүд нь ундны усгүй болсон учир тэдэнд тараахаар баллонтой ус олныг ачиж явжээ. Удалгүй Ахмади гэрийнхээ ойролцоо очиход ус авах гэсэн хөршүүдийн олон хүүхэд тэднийг хүрээлжээ. Гэвч харамсалтай нь яг энэ үед АНУ-ын нисэх төхөөрөмж машиныг бөмбөгдсөн юм. Улмаар гурван насанд хүрэгч, долоон хүүхэд амиа алдсан юм. Амиа алдсан хүүхдүүдийн дунд Ахмадитай уулзах гэж ирсэн хамаатных нь хоёр настай охин Сумаяа байсан нь шуугиан тарьсан юм.

Эх сурвалж: RT.COM

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.161.103

Могойнуудыг үндсээр нь устгаж дээ ха ха ха

Avatar

Ovgon 2021-09-11 103.80.210.4

orosuud bol 10 jiliin tursh afganiig bulaan ezlehdee huuhed emegteichuudiig tosgon tosgonoor ni grad boonoor gallah systemeer buudaj ustgaj baisan yum shde, afganii talaas gargasan sudalgaagaar 2 000 000 garui engiin irgediig orosuud aimaglan ustgasan baidag.

Avatar

tenegt malaa 2021-09-11 202.131.225.197

hujaa hurliiz ovgon mini bitgii zonood l buraad bai za.. toobatimtiig vzeed h*** bail daa. amerikuud l 20 jild ihiig alsan bnlee dee. orosuud afgand orohod dongoj 14 say hvntei uls baisan daa. odoo l 35 say hvntei bolood bna.svvliin 20 jil erchimtei osoj bgaa za..

Avatar

Ovgon 2021-09-11 103.80.210.4

тэгээд ойлгохгүй байна уу АНУ тэнд байх хугацаанд л афганы хүн ам бараг 2 дахин өссөн нь агуу америкийн ард түмний тусламж дэмжлэгийн ач шүү дээ эргүү орос троллоо

Avatar

hurliizaa bitgii meden budilaad bail daa.. 2021-09-11 202.131.225.197

za buraad l malaa. svvliin ved bvh musilman ornuud hvn am ers osoj bna hurliiz ovgon mini. pakistan bangalidaesh, indioniz , iran, aljier saud arab, bvh dund aziin ornuud malaiz geed l end amerikuud yamar hamaatai yum be dee malaa. delhii niitiin ervvl mendiin vilchilgee em taria hangaltai bolj hool hvnsenii hubid asuudalgui hvn amaaa tejeej bgaa tul za. medehgui baij hudalaa bvltereh durtai gar ch dee chi..

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.161.109

Америкийн эсрэг мэдээ аль болох идэвхтэй нийтэлдэг болжээ, манай сэтгүүлч нар??? Орос, Хятадын нөлөөнд оржээ!!!

Avatar

Өвгөн Балдан 2021-09-11 66.181.185.92

Гарчигийг нь хараад л инээд хүрчихлээ. Америкууд нэг ч алан хядагч устгаагүй, харин долоон хүүхэд л устгасан юм байна. Америкууд буруугүй юм байна. Сэтгүүлч нар минь мэргэжилээ сайн эзэмшээчээ. Хариуцлагатай байгаачээ.

Avatar

Зочин 2021-09-11 45.141.56.7

!!!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Заагч 2021-09-11 202.9.46.222

Ovgon нэрт хог вирус хятад хаягдалаа худлаа хуцаа танай емхий хятад Шинжааны олон иргэнийг меня манай Евер Монголчуудыг асар ихээр алсан хогийн вирус хятадаа а**а шvv хог хятад vлдэцээ

Avatar

Ovgon 2021-09-11 103.80.210.4

фашист оросын элчингийн хөлсний бичээчээ, би танай фашист оросод биш ардчилсан монгол эх орондоо байна шүү. чамаар дуугаа хориулахгүй шүү пидду. монгодоос зайлаарай орос троллоо.

Avatar

ytj 2021-09-11 202.9.46.250

unuug hurtel baildsan ulsuudiinhaa gantsiig ni ch barj baigaagui shu dee ! vietnam humuus baharhdag yum bn lee eh ornoo americchuudaas awch uldsen geed

Avatar

Ovgon 2021-09-11 103.80.210.4

orosuud bol 10 jiliin tursh huuhed emegteichuudiig tosgon tosgonoor ni grad boonoor gallah systemeer buudaj ustgaj baisan yum shde, afganii talaas gargasan sudalgaagaar 2 000 000 garui engiin irgediig orosuud aimaglan ustgasan baidag.

Avatar

Зочин 2021-09-11 202.21.109.74

ПУТЛЕР БАЛАРСАН

Avatar

Зочин 2021-09-11 202.21.108.8

АНУ ын армийн ганц чаддаг зүйл хүүхэд эмэгтэйчүүд, хөгшид настнуудыг гэр бүлээр нь бөмбөгдөх.

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.187.221

Америк нэг иймэрхүү байдалтай дайтдаг учраас 20 жил үзээд бараагүй юм бн!

Avatar

Putin 2021-09-11 202.21.109.74

ПУТЛЕР ИХ АНХААРУУЛСАН

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж