Ургац хураалцахаар 300 гаруй оюутан Жаргалантыг зорилоо | News.MN

Ургац хураалцахаар 300 гаруй оюутан Жаргалантыг зорилоо

Ургац хураалцахаар 300 гаруй оюутан Жаргалантыг зорилоо

Ургац хураалцахаар 300 гаруй оюутан Жаргалантыг зорилоо

Энэ намрын ургац хураалтад их, дээд сургууль болон МСҮТ-ийн оюутнууд, сонсогч, цэргийн алба хаагчид, ажил хайж буй иргэдийг ажиллуулах уриалгыг ХХААХҮЯ-наас гаргаад буй. Өнөөдөр МУБИС-ийн Биен тамирын сургуулийн 300 гаруй оюутан ургац хураалтад оролцохоор Төв аймгийн Жаргалант сумын зорихоор СТӨ-нөөс хөдөллөө. Ургац хураалтад оролцож буй оюутнуудын хичээлийг нөхөхийн тулд тусгай хөтөлбөр гарган ажиллахаар болсон юм.

Есдүгээр сарын 1-ний байдлаар Төв, Архангай, Хэнтий, Сэлэнгэ, Дархан-Уул, Дорнод, Говьсүмбэр, Булган, Орхон, Өвөрхангай, Хөвсгөл, Увс, Сүхбаатар зэрэг 13 аймгаас нийт 7308 ажиллах хүн, хүчний захиалгаа ирүүлээд байсан юм.

Ургац хураалтад оролцох хүсэлтэй оюутнууд сургууль, сургуулиараа нэгдэн намрын ажилд явж буй юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.161.109

Соц. нийгмийн үед бид оюутан байхдаа жил бүрийн намар тариа, ногоо хураах ажилд үнэ хөлсгүй дайчлагддаг байж билээ. Намар орой болтол ажиллахад даарч хөрнө, хэцүү шүү дээ. Гэхдээ залуу насны аагаар хөгжилтэй сайхан л явдаг байж дээ, хөөрхий!

Avatar

Зочин 2021-09-11 130.253.28.7

ylc

Avatar

- 2021-09-11 130.253.28.7

9/11

Avatar

Зочин 2021-09-11 130.253.28.7

A

Avatar

taartsiun,lab xurgugch kb.2 eeljuun ctantsaa,xeniig ch,kovid2 jily 2021-09-11 130.253.28.7

munuu,kyrtkiig,coachiig xylgailax gej guilagchluulj
xaldag xunjil _# tyreesem,shal xybirgaj.
Apple,apple,Cenl #-+ brandyydiig alaj duusj2, chadgyi baij,nyman motox.#
ylc- luftee ayulgyi boloxoop.

Avatar

Зочин 2021-09-11 45.141.56.7

!!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-11 192.82.67.88

mungu hulsiig gaigui uguuruu duu.
Gachuurt company 14 honog ajilluulaad 1 shuudai tums l ugdug bailaa.
Bas tegeed holoo haramalna.

Avatar

Зочин 2021-09-11 202.126.89.32

Baahan urgatsbaatar altannamar nertei hyyhdyyd 10 sariin daraa torohnee 🙂

Avatar

Оюутангийн ах 2021-09-11 192.82.74.240

Оюутнуудынхаа цалинг сайн өгөөрэй… Өдрийн 50000 гэсэн яасан бэ… Өдрийн ядахдаа 40000 байвал болно…. Хулхидвал ирээд Сүхийн талбайд шүү…

Avatar

ТИЙМ 2021-09-11 64.119.23.50

Өдрийн ажлын хөлс нь 40-50 мянга гэж мэдээлээд байсан…. амласан бол өгөх байхаа, талбайд очих хэрэггүй, тайван байх хэрэгтэй

Avatar

ЗӨВӨӨ, ТАЛАРХАЖ БАЙНА 2021-09-11 64.119.23.50

УРГАЦ ХУРААЛТАД ГАР БИЕ ОРОЛЦОХООР ЯВЖ БАЙГАА ОЮУТНУУДАД ХАЛУУН БАЯР ХҮРГЭЕ. ЭНЭ ЖИЛ УРГАЦ ИХ УРГАСАН, ХУРААХАД ХҮН ХҮЧ ДУТАГДАЛТАЙ БАЙГАА ЭНЭ ҮЕД ХӨДӨЛМӨР ХИЙЖ ХӨЛС АВАХААР ЯВЖ БАЙГААД ТАЛАРХАЖ БАЙНА. ХИЧЭЭЛ НЬ ЭХЭЛЖ БАЙГАА.. ГЭХДЭЭ ЛЕКЦЭЭ ОНЛАЙН СУДЛААД БОЛНОО. ХӨДӨЛМӨРИЙН АМТ МЭДРЭЭД, ОЛОН НАЙЗ НӨХӨДТЭЙ БОЛНО…. ДУРСАМЖТАЙ САЙХАН ДАА

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.161.61

Оюутнууд 2 жил хоцорсон хичээл дээрээ нэмж хоцрох нь. Нөгөө хүнсний талон авч амьдардаг залуу хаана байна?

Avatar

KKK 2021-09-11 64.119.23.50

Ургац хураалтад нийтдээ 800 хүн гар бие оролцоно гэсэн…..тэдний дунд хауз машинтай талон авдаг залуус байгаа байхаа….ккк

Avatar

Зочин 2021-09-11 124.158.67.28

Хичээлүүдээ яах юм бол доо. Ургац хураах хүнгүй байдаг. Яагаад заавал оюутнууд гэж. Өөр ажилгүй архидсан зөндөө л хүмүүс байна.

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.161.109

Тэр малууд чинь төр засгийн халамжаар тэжээгдээд сурчихсан, ажил хийдэггүй залхуу сармагчингууд!!

Avatar

Зочин 2021-09-11 202.9.40.92

Хичээл нь яах вэ?

Avatar

Зочин 2021-09-11 202.126.89.127

Оюутнууд явах хэрэгтэй сайхан шүүдээ АЛТАН НАМАР гоё залуу нас эрүүл агаарт мөнгө олно сайхан маш гоё

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.161.78

Соц үе биш дээ энэ чинь одоо. Цэргээр төмөр зам, оюутнаар ургац.

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.191.166

tegeed kapitalist niigemd hun hool iddeggui uymuu,hooloo beldeh geed yabaj bna teneg mini

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж