Гадаадад хэрхэн зорчих вэ? | News.MN

Гадаадад хэрхэн зорчих вэ?

Гадаадад хэрхэн зорчих вэ?

Гадаадад хэрхэн зорчих вэ?

Гадаад улс руу зорчиж байгаа 2-оос дээш насны бүх хүн очиж буй улсын хилийн албаны шаардлагын дагуу тухайн оронд буух хугацаанаасаа 24-48 цагийн дотор COVID-19 илрүүлэх PCR (ПГУ) шинжилгээг шаардлага хангасан лабораториудад өгөхийг шаардаж байгаа талаар өнөөдөр ЭМЯ-наас өчигдөр мэдээлсэн.

Тэгвэл гадаад улс орон руу зорчих иргэд нислэгийн өмнөх өдрийн 09:00-11:00 цагийн хооронд Халдварт өвчин судлалын үндэсний төв болон Интермед эмнэлгийн лабраторид  төлбөртэй шинжилгээ өгөх нь ёстой аж. Шинжилгээний хариуг нислэг үйлдэхээс өмнө 24 цагийн дотор багтаан англи, монгол хэл дээр хэвлэн авах юм. Дэлгэрэнгүй мэдээллийг доорх заавраас харна уу.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

8 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.182.197

Umhii hytaduud h**** ideh boltugai

Avatar

Зочин 2021-09-11 45.141.56.7

>>>>>> Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Zorchigch 2021-09-11 64.119.23.130

SOS Medica gd emneleg bas baigashde! Hamaagui deer yum bnle!

Avatar

🌷🌷🌷 2021-09-11 202.126.88.131

Бурхан минь !!! ЗАМБУУТИВИЙГ БҮХЭЛД НЬ ЗОВЛОНД УНАГАСАН ГАЙ ГАМШИГ ӨВЧИН ЗОВЛОН ХУРДАН ТҮРГЭНЭЭ АМИРЛАЖ ХАМАГ АМЬТАН БҮХЭН АМГАЛАН ХИЙГЭЭД ТӨГС АМГАЛАНГ ОЛОХ БОЛТУГАЙ !!! УМ МАНИ БАДМЭ ХУМ 🌷🌷🌷🙏🙏🙏

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.191.149

… лабораториудад өгөхийг шаардаж байгаа талаар өнөөдөр ЭМЯ-наас өчигдөр мэдээлсэн.
Тэгээд яг өнөөдөр юмуу өчигдөр юмуу🤣🤣🤣

Avatar

Зочин 2021-09-11 66.181.188.70

Ямар их төвөгтэй,, чирэгдэлтэй зохион байгуулдаг юм бэ. Маргааш өглөө нисэх гэж байгаа хүн шөнө дунд эмнэлэгт очих нь байна. Арай хялбаршуулж болно доо. Ядаж Интермедийнхтэй адил болгооч

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-09-11 64.119.16.194

Чи битгий маяглаад бай. Элдэв долоон юм тоочилгүй тавьсан шаардлага, журмыг мөрд. Үгүй бол тэр очих гадаадын орны нисэх буудалд 1-2 өдөр хүлээж байгаад 100-250 ам: доллар төлж шинжгээгээ өгч болно шүү дээ. Эсвэл шууд Монгол руугаа буцна гэдгийг наад тэнэг толгогойгоороо ойлгодог ч болоосой.

Avatar

Зочин 2021-09-11 122.201.24.124

Төлбөрөө ядаж кассанд бэлнээр тушаахгүй байх хэрэгтэй ш дээ. ЗБ- таа сайн хийгээрэй ХӨСҮТ- ийнхээн..

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж