ДЭМБ олон улсыг вакцины 3, 4 дэх тунгаа азнахыг уриалав | News.MN

ДЭМБ олон улсыг вакцины 3, 4 дэх тунгаа азнахыг уриалав

ДЭМБ олон улсыг вакцины 3, 4 дэх тунгаа азнахыг уриалав

ДЭМБ олон улсыг вакцины 3, 4 дэх тунгаа азнахыг уриалав

ДЭМБ-ын дарга Тедрос Адханом Гебрейесус олон улсыг ард иргэдийнхээ дархлааг сайжруулах зорилгоор вакцины гурав, дөрөвдүгээр тун хийхээ дараа жил хүртэл хойшлуулах уриалга дэвшүүлжээ. Учир нь вакцин тариулах хүсэлтэй боловч эхний хоёр тунгаа ч тариулж амжаагүй байгаа буурай орнуудын олон сая иргэд дэлхийд буй тул хэдийн дархлаажуулалтад хамрагдсан хүмүүсийг дахин дархлаажуулахын оронд тэр тунгуудыг буурай орнуудад илгээн огт дархлаажуулалтад хамрагдаагүй хүмүүст зарцуулсан нь зөв гэж тэрбээр үзжээ.

Тэрбээр “Зарим орнууд дэлхийн бүх улс хүн амынхаа дор хаяж 40 хувийг дархлаажуултал, ядаж энэ оны сүүл болтол вакцины гурав, дөрөвдүгээр тун таримааргүй байна. Өдгөө чинээлэг орнууд аль хэдийн хүн амынхаа 10 хувийг дархлаажуулах босгыг давж, гуравны хоёр нь 40 хувьдаа хэдийн хүрсэн байна. Гэвч ганц ч буурай орон хүн амынхаа 10 хувийг ч вакцинжуулж чадаагүй байгаа нь харамсалтай. Вакцины тэгш хуваарилалтын талаар улс орнууд маш их ярьж байна. Гэвч хийж байгаа юм ховор” хэмээн ярьжээ.

Хэдийгээр ДЭМБ ийнхүү уриалж байгаа нь анхны удаа биш боловч өдгөө дэлхийн хэд хэдэн оронд вакцины гуравдугаар тун, хоёр ч улсад дөрөвдүгээр тун тариад эхэлсэн байна. Гэтэл дэлхий дээр хүн амынхаа нэг хувийг ч дархлаажуулж чадаагүй 13, 3 хувьд хүрээгүй нийт 52, арван хувьд хүрээгүй 41 орон бий.

Эх сурвалж: RT.COM FORBES

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-09-09 192.82.68.167

Юун 4-р тун бэ? Вакцины туршилт хийчих юм байна л даа!

Avatar

Зочин 2021-09-09 199.249.230.143

!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Чаваас 2021-09-09 192.82.70.254

Ха ха ха ха

Avatar

ганзо 2021-09-09 202.126.89.142

Энэ Көдөө царайлсан хулгайч юү Гуцаад бнаа:(

Avatar

Зочин 2021-09-09 64.119.19.11

Сайхан сурталчилгаа бна малнуудад таарсан.,

Avatar

Зочин 2021-09-09 128.131.61.162

Zuv shuu.

Avatar

Зочин 2021-09-09 202.9.46.59

yaran bvv hor shah, ayultai baij magadgui geh geed bn shd, zuv vv?

Avatar

Зочин 2021-09-09 202.126.89.181

🔴 ЭНЭ Ч ЯАХАВ. ДЭМБ-ИЙН БАЙР СУУРЬ АЛЬ Ч ҮЕД ИЙМЭРХҮҮ БАЙНГЫН ТӨВИЙГ САХИСАН БАЙР СУУРЬТАЙ БАЙХ НЬ ЗӨВ Ш ДЭЭ.
🔴 ХАРИН УЛС ОРОН БҮР ӨӨР ӨӨРИЙН ХУВИЙН ХАРИУЦЛАГА, АРГА ХЭМЖЭЭГЭЭ ОЛДСОН БОЛОМЖООРОО АВААД Л ЯВАХАД БУРУУДАХГҮЙ ЭЭ.

Avatar

зочин 2021-09-09 59.153.115.31

Манай улс нийт хүн амынхаа 60 гаруй хувийг 2-р тунд хамруулаад одоо 3-р тунг 130000 гаруй хүнд хийгээд байна, энэ амжилт биш гэж үү?

Avatar

Zochin 2021-09-09 202.9.46.214

Bish

Avatar

Зочин 2021-09-09 64.119.22.189

Харамсал шүүү

Avatar

Энгийн уншигч 2021-09-09 103.57.94.47

ЭМЯ болон Засаг масаг гэж дээшэа битгий хуцацгаа. Хувь хүн бүр өөрсдийгөө ариун цэвэр дэглэмэа сахихтун. Байж байгаад огцруул огцруул гэж зардал гаргаж бас адилхан дурак тавина гэж хуцалдах ю м. Чи чадахгүй байж олон юм бүү ярь

Avatar

Зочин 2021-09-09 66.181.161.88

Гамшиг тулсан цагт хүн бүр амиа боддогтой адил улс орнууд ядуу буурай орныг бодоод өөрийн иргэдийг вакцинжуулахаас түдгэлзэнэ гэж байхгүй л дээ!!

Avatar

Зочин 2021-09-09 202.9.46.214

Het oir,olon vactsindaad asuudal yyseed bga bolohoor toiruulj helj bga

Avatar

Зочин 2021-09-09 202.21.108.8

Тэгсэн мөртлөө хамгийн өндөр хөгжилтэй, вакцинд өргөн хамрагдсан улсуудын халдвар үхэл вакцин хийгээгүй ядуу улсуудын халдвар үхлээс хамаагүй өндөр байгаа нь ямар учиртай вэ?

Avatar

Зочин 2021-09-09 202.55.183.178

Чи буруу статистик харсан байна.

Avatar

Б 2021-09-09 43.250.126.90

Вакцин хийлгээгүй ядуу буурай орнуудад халдварын тоо үхэл нь тоологдохгүйд л учир нь байгаа юм даа. Бусдаар бол вакцин хийлгээд үхээд байгаа юм огт биш.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж