З.Энхболдыг АН-аас хөөсөн үү? | News.MN

З.Энхболдыг АН-аас хөөсөн үү?

З.Энхболдыг АН-аас хөөсөн үү?

З.Энхболдыг АН-аас хөөсөн үү?

УИХ-ын дарга, Ардчилсан намын /АН/ дарга асан З.Энхболд, УИХ-ын гишүүн Ц.Туваан нарыг С.Эрдэнийн АН-ын  гишүүнчлэлээс хассан гэх мэдээлэл гарсан.  Энэ асуудлыг ирэх аравдугаар сарын дундуур АН-ын Үндсэн Дүрмийн Хороо дахин хуралдаж, эцэслэн шийдэх гэнэ.

Энэ талаар АН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ч.Өнөрбаяр "АН-ын үндсэн дүрэм зөрчсөнтэй холбогдох шийдвэрийг намын удирдлага гаргадаггүй. Үндсэн дүрмийн хороо гаргадаг. Энэ байгууллага нь хараат бус бие даасан байдлаар ажилладаг. Цаашид үндсэн дүрмийг үгүйсгэдэг зөрчдөг гишүүдэд хариуцлага тооцох ёстой гэж бодож байна. Дээрээсээ хариуцлага тооцож чадахгүй бол АН цаашид хөгжихгүй. Монголын төрд байгаа хүмүүс сайныг үлгэрлэх ёстой. Энэ нь зөв жишиг" гэх "бөөрөнхий" хариултыг өгсөн юм. 

Дашрамд дурдахад, С.Эрдэнэ даргатай АН-ын Үндсэн Дүрмийн Хороо  наймдугаар  сарын 30-нд хуралдаж Архангай аймгийн АН-ын гишүүн М.Батжаргал, Р.Нямдорж, Э.Баттулга нарт Үндсэн дүрмийн хорооноос Үндсэн дүрмийн 3.9.3.4 дагуу Ардчилсан намын гишүүнээс дөрвөн жилийн хугацаатай хасах сахилгын шийтгэл хүлээлгэсэн билээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-09-09 192.82.76.155

Шорон Эрдэнээ Ардчилсан намын дарга биш

Avatar

Зочин 2021-09-09 185.31.175.215

========== Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-09 103.212.118.79

Намаас хөөх биш шоронд хийх хэрэгтэй. Стратог ухвал их юм гарна даа.

Avatar

Зочин 2021-09-09 192.82.67.24

Бүгдийг нь хөө с** яадгий

Avatar

Зочин 2021-09-09 192.82.68.86

Мэлхий Эрдэнэ пиздуу одоо больмоор юм ,

Avatar

Зочин 2021-09-09 66.181.161.70

С.Эрдэнийн АН гэж зөвхөн цаасан дээрх нам МАН-ын халаасанд бий. Жинхэнэ АН бол 200000 гишүүнтэй, О.Цогтгэрэл даргатай намын ажил хэвийн яавагдаж байгаа шүү. Иргэдээ бүү АНДУУР.

Avatar

Зочин 2021-09-09 64.119.19.121

АН-д энэ тэнэг залуугаас өөр Мэдлэгтэй хүн байхгүй юмаа даа!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-09 66.181.189.10

Mongoliin ardchilaliig ustgasan gol gemt heregten bol Zika virus sh dee, vvniig namaas huuj chadval ih sain daa !!!

Avatar

J. Erka 2021-09-09 66.181.161.56

Намдаа үнэнч З.Энхболд шиг хүмүүсийг өөрийн үзэл бодлоо ирхийлсэны төлөө "нам"-аас хасах, хөөх гэдэг нь хамгийн тэнэг л хэрэг…Ардчилсан намын нэрээр төрийн өндөр албан тушаалд очоод авлигад идэгдсэн Эбий, Эрдэнээ, Сайханбилэг гэх мэтийн нөхдөөс намаа аварч чадаагүй тул "жинхэнэ гишүүдээр туг тахиж, намаа гамшигт унагаад үүндээ МАН-ыг буруутгах нь "шизоферен"-ы шинжтэй юм даг уу даа …

Avatar

Зочин 2021-09-09 192.82.86.128

Zi gedeg hun namdaa unench yum bainaa Mongoldoo unench baj boldogggui yumuu Erdenes TT deer hyataduud orj ireh gej baina zogsooloo geed goe yum yarij baisan hun maani hyataduudtainiileed Choirt nuurs bayjuulah uildver barisan TT oos shoroon zamaar nuurs zuuj baigali orchin siutgej baina daa Umnugovi Dundgoviin malchid irged temtseed bardaggui ee Nuurs bayjuulah uildver Tavan tolgoi deer comapny ni barih shaardlaga baihad tursun duugee oroltsuulaad hyataduudtai hamtraad huviin uildver baridag

Avatar

Дөшиннис 2021-09-09 75.159.156.106

Эрдэнэ даргатай АН бол нам биш болсоон. Шудрага гишүүдээ Элбэгдоржийн хатгаасаар оролдож байгаа юм байна гэхдээ энэ үйлдэл нь өөрсдөд нь л аюул болох нь тодорхой. Зарчимч шудрага З.Энхболд оролдох тусам нь гялалзаж Монгол улсдаа тустай үйлсээ дэлгэрүүлэх нь тодорхой.

Avatar

зочин 2021-09-09 202.21.98.10

Зика вирус Женко 2 МАНын захиалгаар АН ыг сүйрүүлсэн.

Avatar

Зочин 2021-09-09 103.26.193.68

Зика вирус, Жонхуу Баттулгын тарьсан хор хөнөөлийг бүү март. Төмөр замыг гацааж, Тавантолгой төслийг зогсоосон гол буруутнууд. Үр дүнд нь одоо болтол нүүрсээ машинаар тээвэрлэж, хятад дургүйгээ хүрэхээр хилээ хааж нүүхсний экспортыг зогсоож байна. Үүнийг дагаад Монголд орж ирэх байсан 10 тэрбум доллар ч лөөлөө болсон. Эх орноосоо урвасан гадны гар хөл бол Зика вирус, Жонхуу хоёр шүү.

Avatar

Зочин 2021-09-09 66.181.161.88

Зика вирус Корона вирусээс ч хортой шүү!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-09 43.242.242.59

АН-д байдаг цөөхөн шударга гишүүдийн нэг нь З.Энхболд мөн. Харин Ц.Элбэгдорж тэргүүтэй МАНАН-гийн бүлэглэлийн нөхөд бол түүнийг үзэж чаддаггүй. Учир нь З.Энхболд Эрдэнэтийн 49 хувийг хувь хүмүүст өгөхийг эсэргүүцэж улмаар улсын мэдэлд үлдээсэнд байгаа юм.АН угаасаа шударга бус хүмүүсээр дүүрсэн нам юм чинь шударга хүмүүсийг ад үзэх нь гарцаагүй юм даа

Avatar

Зочин 2021-09-09 176.126.83.98

Оросын цэрэг Монголоос гархад нэг эрхгүй офицерт 2 шил архи өгч 2 байр(15-н 61,62 байрууд) өөртөө авсан нь саяхан болтол Орос Монголын хооронд хэрүүлийн алим болж байсан. Дараа нь 2 байраараа Геологийн төв лаборатийг аваад хөлсөж эхэлсэн. Страто компани нь Таван толгойгоос 5 сая т нүүрс угаах үйлдвэртэйгээс гадна нүүрс зөөдөг онцгой эрхтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж