ЗГ: Хангарьд” ордныг дуудлага худалдаагаар худалдана | News.MN

ЗГ: Хангарьд” ордныг дуудлага худалдаагаар худалдана

ЗГ: Хангарьд” ордныг дуудлага худалдаагаар худалдана

ЗГ: Хангарьд” ордныг дуудлага худалдаагаар худалдана

Засгийн газрын хуралдаанаас гарсан шийдвэрийг танилцуулж байна.


Нийслэлийн төр, захиргааны байгууллагуудыг Яармаг руу нүүлгэвэл Улаанбаатар хотын түгжрэл тодорхой хэмжээгээр буурна гэсэн шийдэл гарчээ.  Үүний дагуу хотын захиргааны шинэ барилга болох 11 давхар гурван блок барилгыг Яармагт  ашиглалтад оруулахад бэлэн болсон учраас  арванхоёрдугаар сарын 31-ний дотор нүүлгэн шилжүүлэхээр болсон байна. Мөн  дараагийн Засгийн газрын хуралдаанаар хөдөө аж ахуйн  зарим салбар  сургуулийг орон нутаг руу шилжүүлэх төлөвлөгөөг  танилцуулахыг Боловсрол,  шинжлэх ухааны яамны сайдад  үүрэг болгожээ.

ЭХНИЙ ЭЭЛЖИНД ЗАХИРАГЧИЙН АЖЛЫН АЛБЫГ НҮҮЛГЭНЭ

Нийслэлийн Засаг даргын орлогч Ж.Сандагсүрэн:
-Засгийн газрын хурлын тогтоолоор эхний ээлжид нийслэлийн Иргэдийн төлөөлөгчдийн хурал, Нийслэлийн Захирагчийн ажлын алба, 16 агентлагын 900 гаруй алба хаагчдыг Яармагийн шинэ захиргааны байр руу нүүлгэх шийдвэр гарлаа. Замын түгжрэлийг сааруулахын тулд ийн шийдвэр гаргасан. Нийслэлийн хэмжээнд Баянхошуу, Шархад, Сэлбэ гэсэн дэд бүтцэд холбогдсон гурван төвүүд рүү зарим яам, тамгын газруудыг нүүлгэх ажил мөн яригдаж байна. НЗДТГ-ын зүгээс бэлтгэл ажлыг хангаж, үе шаттайгаар нүүнэ. Яармагт баригдсан гурван блок барилгаас өнөөдрийн байдлаар ганцхан блок нь ашиглалтад орсон. Үйлчилгээний буюу олон агентлаг нэг дор байрлаж ажиллах блокын барилгын ажил 70 гаруй хувьтай явж байна. Хөрөнгө оруулалт дутаж байгаа гэх шалтгаанаар барилгын ажил удааширсан. Нэмэлтээр 30 орчим тэрбум төгрөг шаардлагатай гэсэн. Энэ асуудлыг Засгийн газар, Сангийн яам ирэх жилийн төсөвт суулгахаар шийдвэрлэсэн. Мөн нүүлгэн шилжүүлэхэд шаардагдах зардлыг ч нарийвчлан хийнэ. Эхний ээлжинд Захирагчийн ажлын албыг нүүлгэнэ. Ирэх жилийн намар гэхэд НЗДТГ-ын алба хаагчид Яармаг руу бүрэн нүүж дуусна. Харин “Хангарьд” ордон нийслэлийн өмч учраас дуудлага худалдаагаар худалдана. Өнгөрсөн жил 46 тэрбум төгрөгөөр үнэлэгдсэн гэв.
ӨВӨЛЖИЛТ ХҮНДЭРЧ БОЛЗОШГҮЙ БАЙНА
 ХХААХҮ-ийн сайд З.Мэндсайхан:
-"2021-2022 оны өвөлжилт, хаваржилтын бэлтгэл ажлыг хангах чиглээр УОК-ын дарга болон ХХААХҮ-ийн сайдын хамтарсан тушаал гарсан. Энэ хүрээнд хадлан тэжээл бэлтгэхэд зориулж өмнөх жилүүдийнхээс чамгүй олон техник гаргалаа. Беларусь улстай Засгийн газар хооронд хийсэн хөнгөлөлттэй зээлийн хүрээнд 4.3 сая еврогийн 538 нэр төрлийн хадлан болон хүнсний ногоо хураах зориулалттай тоног төхөөрөмжийг ААН, иргэдэд хөнгөлөлттэй үнээр нийлүүлсэн. Энэ жилийн тухайд 1.3 сая тонн өвс, 1.6 мянган тонн сүрэл, 13 мянган тонн ногоон тэжээл, 95.9 мянтан тонн үйлдвэрлэлийн тэжээл, 98 мянган тонн гар тэжээл, 132 мянган хужир шүү бэлтгэхээр төлөвлөсөн. Энэ ажил 13 хувьтай үргэлжилж байгаа.Энэ жилийн тухайд бага зэрэг хүндрэл байна. Яагаад гэвэл хур бороо ихтэй байгаа учир хадлан бэлдэх хугацаа хойжилж магадгүй байна. Түүнчлэн хур ихтэй байснаас газрын хөрс чийгтэй байгаа нь өвөлжилт хүндэрч болзошгүй. Цочир хүйтрэхэд чийгтэй хөрс хөлдөж, зудын эрсдэл бий болох нөхцөл ажиглагдаж байна. Тиймээс нийт малчдадаа малаа эдийн засгийн эргэлтэд оруулж, эрсдлээс сэргийлэн малын индексжүүлсэн даатгалд хамрагдахыг уриалж байна. Мөн энэ жил төв суурин газрын иргэдийн хүнсний хэрэгцээнд зориулж 20 орчим мянган тонн бэлтгэхээр төлөвлөж байгаа. Үүнд шаардлагатай 100 тэрбум төгрөгийн хөрөнгийн эх үүсвэрийг арилжааны банкуудаар дамжуулан олгоно. Энэ зээл нь гурван хувийн хүүтэй. 7.65 хувь буюу арилжааны банкны зөрүүг Засгийн газар төсөвт суулган шийдвэрлэнэ. Дотоодын мах бэлтгэлд 17 ААН хамрагдахаар арилжааны банканд судалгаа хийгдээд явж байна" гэлээ.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
11
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-08 103.14.37.6

Худалдаж байхаар буулгаад газрыг нь нийтийн эзэмшилд болгочихвол хамгийн төгс шийдвэр байхсан чадахгүй л дээ ббаснууд

Avatar

Зочин 2021-09-08 64.119.24.30

ХАРААЖ ЗҮХЭЛГҮЙ ,УУЖУУ УХААНААР ХЭЛЭЛЦЭЕ! НАРАНТУУЛ ,100 АЙЛ ,ХАР ХОРИН ӨГӨӨМӨР ХҮЧИТ ШОНХОР г.м ЗАХУУДЫГ ХОТЫН ТӨВӨӨС ГАРГАЖ ХАЛДВАРТ, ХАВДРЫН ЭМНЭЛГҮҮДИЙГ АГААР УСТАЙ ОРЧИН САЙТАЙ ГАЗАРТ ОРЧИН ҮЕИЙН ТОХИЛОГ САЙХАНААР БАЙГУУЛЖ,НИЙТИЙН ТЭЭВРИЙГ ЭРС ӨӨРЧЛӨЖ ЗОХИОН БАЙГУУЛАХ ШААРДЛАГАТАЙ БАЙНАА

Avatar

Зочин 2021-09-08 66.181.181.230

Мөн энэ жил төв суурин газрын иргэдийн хүнсний хэрэгцээнд зориулж 20 орчим мянган тонн бэлтгэхээр төлөвлөж байгаа гэсэн байна. Юу бэлтгэхээр төлөвлөж байгаа юм? Редактор гэж ажилтан нь хянаач, Дунд боловсролгүй хүн дээд боловсрол яаж эзэмшсэн байх уу…

Avatar

Зочин.. 2021-09-08 59.153.113.142

100 АЙЛЫН ХОГ н**ш БОЛГОДОГ БАРИЛАГЫН ДЭЛГҮҮРЭЭ НҮҮОГЭЭЧ ЭЭ ЗАХИРАМЖ НЬ ГАРААД ӨЧНӨӨН ЖИЛ БОЛЛОО ОРЧИН ТОЙРОНД НЬ ОРОН СУУЦ БАРИАД А бүс гээд өндөр үнээр ЗАРДАГ бас ХӨГЖИЛТЙН БЭРХШЭЭЛТЭЙ ХҮҮХДИЙН СУРГУУЛЬ.ЭМНЭЛЭГ.гээд бна ЯВГАН ХҮН ЯВАХ ЯМАРЧ БОЛОМЖ АЛГА. МАШИН БҮҮР ЯВАХГҮЙ ТАГ.Байрны орчин тойронд архичингууд шээж б**х барилагын хог гээд АРАЙ ДЭНДҮҮ бнаа ..ЯМАР ТОМ ДАРГА БАЙСАН Ч НАРТ ТЭНГЭРИЙН ДООР БҮГД НЭГ ХУУЛИНД ЗАХИРАГДДАГ БИЗ ДЭЭ!!! НҮҮЛГЭЖ ХАЙРЛА !!!

Avatar

21 2021-09-08 202.55.191.130

YAMAR TOM AJIL HIIDEG HUMUUS VE

Avatar

yxsenii chini gadnii guilagchin malladag,shaax syltaan-damjuul,vaksindaj ystgalaa 2021-09-08 172.85.168.166

SEJGIIN,DARUI

Avatar

XAANA BALIAR UYM TEND URBAGCHID???? 2021-09-08 172.85.168.166

ylcuun xamgaaltad,yxsenii chini DARANGUILAGCIIN XASAGLAL,DUUDLAGA,BULTUULALT.KOVIDTOI ULSAAS ZAILAACHEE,SEJGIIN p***a,OLONLOG,XPK HOMOVIRUS MANIAK ALUURCHING ZAILUULAX XYN BNUU.URBAGCHDAAR ARDSYG BICHIGCH AIMD,END.

Avatar

baliaraa dagaj garaad tendee shaalts,ungut@@ baijai 2021-09-08 172.85.168.166

ai

Avatar

# 2021-09-08 172.85.168.166

piltaa,tegsht naajchix yum, |

Avatar

OSOLDGUI GUILAGCHIN GADAAD,SHINDLER GUILGCHDIIG MALLAXIIG NI XARAAD GUTCHLAA, 2021-09-08 172.85.168.166

UBCHLYYLJ,XALDAJ,XYCHILJ,XULGAILJ

Avatar

BALIAR UYMAA OOPIIXOO OROND,OOPIIXOO XASHAND BARI,KOVID ALAAUURCHIN 2021-09-08 172.85.168.166

OPON NUTAG UBCHLYYLSEN,SAMARSAN,XOLBOSON.BAKTSINDSAN.
BALIAR YUMNUUD XARUULSAN,BAKTSINDSAN.USTGAJ.

Avatar

dyydlaga,xydaldaa xylgaichdiin garaar,zasaglaj. oopuuxoo umiig oopsdoo zapj,munguur,ynetei yumiig ylcuun bankaap batalgaajuulj bapumtjuulna. 2021-09-08 172.85.168.166

ogoo xyrtel,2 jeep$6500,$50 000 xylgailaj,cyrtsan.naigui.
ene tsag yed AUYLTAI BN.MASHIN XULGAILJ,DOTOR NI BAISN BOL UY GEJ ALDXAB, UUL US BARILGIIN CTANDARTGYI MADHINAAR UXSAN,NOBSHOO ZARSAN.NOBSH TSUGLUULJ XIISEN,UPTUG IXTEI TRASH NOBSH XAYSAN.
BALIAR UYMIIG CHINI XARMAARGYI BN,BAINGA,JOOXON UYM UGBUL,OBRATNO TRASHING.GADAAD BYDYYLEG XULGAICH,GUILAGCHIN CAMUURSAN.

i

Avatar

Зочин 2021-09-08 192.42.116.28

Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

zochin 2021-09-08 66.181.161.25

za ingeed hotiin zahirgaanaasaa ehleed hotiin tuviin turiin umchiin buh barilguudiig MANiihan huvaaj ezemshih ajil eheljdee turiin ordnoo udahgui hudaldah bhdaa yanadaa

Avatar

Gh 2021-09-08 49.0.142.18

Undui Sundui 2 avilgalchiin neg boloh g*** Batboldiin goomoi shiidvet shuu.
Odoo yaya gehev. Nugeleeree bolog tsaashaa

Avatar

Зөв 2021-09-08 202.126.88.212

Маш зөв шийдвэр

Avatar

Зочин 2021-09-08 139.5.219.140

Баярлалаа , Маш зөв шийдвэр бн

Avatar

Зочин 2021-09-08 139.5.219.165

orchintoigoo yamarch zohildlogogui ene har baishing buulgaad orond n mod tari

Avatar

Зочин 2021-09-08 202.126.89.109

За ингээд яармагийн ганц гуурэн дээр тугжрээд жинхэнэ хундрэл чинь тэнд гарна даа тэнгуудээ

Avatar

Монголчууд Улс шиг Улс , Хот шиг Хоттой Болж Амьдарч чадах боловуу ??? МӨРИЙЦМӨӨР БАЙНА 2021-09-08 202.126.89.181

🔴 УБ ХОТЫН ЗАМЫН ХӨДӨЛГӨӨНИЙ ХУРД ХЭЗЭЭ Ч 45-60 км/ц БОЛОХГҮЙ ЭЭ !!! УЧИР НЬ УБ ХОТ УГААСАА Л 400К ХҮНД ЗОРИУЛАГДСАН ДЭД БҮТЭЦТЭЙ ХОТ…!! ТЭХЭЭР ХҮНЭЭР БОЛ 3-Р АНГИД ӨМСӨЖ БАЙСАН ГУТЛАА 10-Р АНГИД ЧИХЭЭД ӨМСЧИХСӨН ЯВЖ БАЙНА ГСН ҮГ ‼️
🔴 2025 ОНД ЗАМЫН ТҮГЖРЭЛ 5 км/ц БОЛНО…..МОНГОЛЧУУД & МАН ХОТ СУУРИН БОЛЖ ЦААШЛААД УЛС БОЛЖ АМЬДАРЧ ЧАДАХНУУ ??? ХЭЗЭЭ Ч ЧАДАХГҮЙ !!! МӨРИЙЦӨЕ ‼️

Avatar

Зочин 2021-09-08 139.5.219.165

tiimee tiim. New york, tokyo beejin, moskva ahnaasaa heden saya hun amidarhaar tuluvlugdsun gesen

Avatar

Зочин 2021-09-08 192.82.67.77

"Алтай" нэртэй байсан зочид буудлын барилга. Буулгахгуй байх гэж найдахаас…

Avatar

Зочин 2021-09-08 66.181.179.187

Яармаг нь саармаг болоод таг болох нь дээ!Одоо мишээлээс гүүр хүртэл бөглөр таглар болоод удаж байна.Ээдээ мөн ч хөлдүү улс юм даа

Avatar

Зочин 2021-09-08 139.5.218.140

Хот Яармагтаа төвлөрөөд, Өнөө муу майдар хотоо хэдэн жилийн дараа бариад тийшээ УИХ, зГ, бүх яамд, ТЕГ, ГЕГ- газраа нүүлгүүл яасынбээ

Avatar

Bold o 2021-09-08 223.62.172.31

100н айлын захаа хамгийн түрүүнд нүүлгэх хэрэгтэй аймаар аймаар шүү.

Avatar

Болд 2021-09-08 202.9.40.162

Улаанбаатар хотыг завааруулсан хотын дарга нарын гэрийг баё яармаг руу нүүлгээрээ

Avatar

Зочин 2021-09-08 150.129.143.229

ХАНГАРЬДАД БААХАН КОМПАНИ ОРЧИХВОЛ ЯЛГААГҮЙ Л ТҮГЖИРЭЛТЭЙ Л БАЙХ БОЛНО.

Avatar

Зочин 2021-09-08 64.119.22.193

Нийслэлийн дагавар хотуудыг л өргөтгө.Зөвхөн тэнд үйлдвэр үйлчилгээний байгууллага компани байгуулах орон сууц барих зөвшөөрөл олго. Нийслэлд хүмүүс нэмж суурьшах,компани байгууллага нэмж байгуулахыг бүрэн зогсоо.

Avatar

Зочин 2021-09-08 202.179.24.233

durlaj luivardsaar ter S. Batbold Yaarmagt ondor baischin barisan . Odoo ene chund chariuuchlaga toochoch estoi. S.Batbold chaana bna amid uu????, garaad ir!!!, Ouuynerdene olijgoi ajilla chii, il tod schuumjleltei , bas chariuuchlaga tooch naad luivarchddaa!!!

Avatar

Зочин 2021-09-08 139.5.218.140

Хотын захиргааныхан яармаг нисэхэд амьдраад, ХААИС Дарханд байхад яг болношдээ. ТИСин Уул уурхайн сургууль Өмнөговьд байх нь зөв зөв

Avatar

Зочин 2021-09-08 103.10.23.189

Их сургуулиудаа ч гэсэн хотын төвөөс гаргаж өгч хайрла. Хэт их хүн нэг газар бөөгнөрөөд агаар ус нь хэцүүдлээ, дээрээс нь хотын төв хэсэгт коронагийн эрсдэл их байх нь гарцаагүй. Боломжтой албан газар, хүмүүсээ хотын зах уруу нүүлгэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-09-08 202.21.102.226

хямдхан юм байноо авъяа

Avatar

123456 2021-09-08 49.0.142.18

Чи тэр хар байшинг авч яахнав, цааш нь гутал хувцас, леевчиг бандаашигны лангуучдад түрээслүүлэх үү

Avatar

ХҮҮК 2021-09-08 103.26.194.201

ЭХЛЭЭД НАРАНТУУЛ, НАРАНТУУЛЫН ӨРГӨТГӨЛ, ӨГӨӨМӨР ГЭСЭН ЗАХУУДЫГ НҮҮЛГЭЭЧ МАЛНУУДАА!!! ХОТ, ХОТЫН АЖИЛ АМЬДРАЛТАЙ ЯМАРЧ ХОЛБОГДОЛГҮЙ БААХАН ОРОН НУТГЫН ХҮН МАШИНЫГ ХОТЫНХОО ТАЛД НЬ БАГШИРАЛДУУЛЖ БАЙХАА ХЭЗЭЭ БОЛИХ ЮМ БЭ?!

Avatar

Зочин 2021-09-08 66.181.189.108

4 р цахилгаан станц руу гүүр барих болох нь уу

Avatar

Зочин 2021-09-08 192.82.77.57

Солонгос, Малайзи шиг төр захиргааны байгууллагуудаа хотын зах руу гаргавал түгжрэл нэлээн багасна. Эсвэл Казахстан нийслэлээ Алмата хотоос Астана руу, Бразил Рио хотоос Бразил хот руу, Австрали Сидней хотоос Канберра руу шилжүүлсэн шиг нийслэлээ өөр хот руу шилжүүлвэл Улаанбаатар хотын ачаалал эрс багасна.

Avatar

Зочин 2021-09-08 202.21.108.36

Зөв нүүлгэх хэрэгтэй. Нийслэлийн захиргаа Хот байгуулж чадаагүйнхээ , ГА ны авлигачдад Яармагыг сүйрүүлүүлснийхэ горыг өөрсдөө амсах учиртай.

Avatar

Зочин 2021-09-08 85.203.44.88

Маш буруу. Тэрний оронд яамдуудыг оруулах хэрэгтэй.нэг дор амар.

Avatar

123456 2021-09-08 49.0.142.18

Яг үнэн, бүх яамны том жижиг авилгалчид тэр хар байшингийнхаа гадаа Ланд200-нуудаа тавих зайгүй, талбайн тэр хавиар л явган бэлчицгээж байг

Avatar