Тэтгэврийн доод хэмжээг 500 мянган төгрөг болгохыг шаардлаа | News.MN

Тэтгэврийн доод хэмжээг 500 мянган төгрөг болгохыг шаардлаа

Тэтгэврийн доод хэмжээг 500 мянган төгрөг болгохыг шаардлаа

Тэтгэврийн доод хэмжээг 500 мянган төгрөг болгохыг шаардлаа

Тэтгэвэр, тэтгэмжийг нэмэхийг шаардаж буй иргэдийн түр хорооноос өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний үнийн өсөлттэй холбогдуулан мэдээлэл хийлээ. Тус хороо тэтгэвэр, тэтгэмжийн доод хэмжээг 500 мянган төгрөг болгох шаардлагаа Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэд хүргүүлэхээр болжээ. Хэрэв гурав хоногийн дотор хариу өгөхгүй бол Сонгинохайрхан дүүргээс эхлэн иргэдийн цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжийг нэмэгдүүлэх шаардлага байна уу? гэсэн сэдвээр иргэдийн дунд санал асуулга явуулахаар болсныг түр хорооны төлөөлөл мэдэгдэв.

Өнөөдрийн байдлаар улсын хэмжээнд тэтгэврийн насны 190 мянга орчим ахмад сард хувь тэнцүүлсэн тэтгэвэр 255 мянган төгрөг, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд 188 мянган төгрөг авдаг байна. Гэвч энэ мөнгөөр амьдрах аргагүй болж цар тахал, үнийн өсөлт дарамт болж байгааг Тэтгэвэр, тэтгэмжийг нэмэхийг шаардаж буй иргэдийн түр хороонынхон хэллээ.

Тус хорооны гишүүн н.Хажидмаа “Цар тахлын хүнд үед төр иргэдээ сард 255 мянган төгрөгөөр хэрхэн яаж амьдарч байгааг бодолцож үзмээр байна. Улсад 30 жил ажилласан иргэн 255 мянган төгрөгийн тэтгэвэр авч байгаад бухимдаж байна. Ерөнхий сайд нь хөшөө барьж, нурааж тоглож байна. Энэ мөнгийг ядарсан иргэддээ зарцуулах ёстой байсан. Өндөр настнуудын тэтгэврийг нэмэх боломжтой” гэлээ.

Мөн иргэдийн төлөөлөл З.Даваа “Бид өнөөдөр аль нэг намын хатгаасаар олон нийтэд мэдээлэл хийсэнгүй. Би Сонгинохайрхан дүүрэгт оршин суудаг. Захын хороололд амьдрал ямар байгааг төр харах хэрэгтэй. Тэнд амьдрал хүнд байна. Энэ ч үүднээс бид цаашид Улаанчулуутын хогийн цэг дээрээс хэвлэлийн бага хурал хийнэ. Цалин тэтгэврийн мөнгийг улс нийгмийн даатгалын шимтгэл, тэтгэврийн сан нэрийдлээр ихэнхийг нь авч байна. Гэтэл ахмадууд бид сард 255 мянган төгрөгөөр амьдрах аргагүй боллоо. Иймд бидний тэтгэврийг нэмэх цаг нь болсон. Ийм боломж Монгол Улсад бий. Эдийн засаг цар тахлаас болж хямраагүй гэдгийг “Андлалын хөшөө”-нөөс харж  бас хардаж байна” гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
11
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-09-07 202.9.46.95

Бага тэтгэвэртэй, хувь тэнцүүлж тэтгэвэрт гарсан хүмүүс гэдэг бол тэтгэвэр авах хэмжээнд хүртэл ажил хийж байгаагүй хүмүүс гэсэн үг. Хөдөлмөрлөсний хирээр тэтгэвэр тогтоох ёстой болохоос биш насыг нь харж тэтгэврийн сангаас тэтгэвэр өгөх хуульгүй биз дээ. Тэгвэл насаараа улсад ажиллаад 500 мянган төгрөг авч байгаа ахмадууд яагаах болж байна. Нэмбэл ажилхан нэмэх хэрэгтэй биз дээ. Ядахдаа 1 саяас доош тэтгэвэртэй ахмадуудад адилхан нэм. Улсад нэг ч жил ажиллаж үзээгүй хүмүүсийг яагаад дэмжих гэж.

Avatar

# 2021-09-07 66.181.185.43

Зүгээр чадах чинээгээрээ хөдөлмөрл хөгшин залуу хамаагүй хөдөлмөр хий юу ч хамаагүй! ажил хийхгүй залхуу, тийм юм ийм юм мөнгө өг мөнгө өг бүүр нэг арчаагүй, тэр томчууд төрийн хулгайч нар гээд хуцаад та нарт тэд нар ямар хамаа байна ажил хий хуцалгүй хүн харж бусдыг буруутгахаар амьдрал чинь сайхан болохгүй!марзан царайтайгаа мэдэхгүй хэн дуртай нь ярилцлага өгөх юмаа

Avatar

Зочин 2021-09-07 46.166.139.111

!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

;kkkkkkk 2021-09-07 202.126.89.197

Сая шазар ходлов,.аймаар мэдэгдсэн шуу

Avatar

Зочин 2021-09-07 66.181.189.10

Tetgeveriig 5 000 000 bolgo, turiihend 500K havaajid, ted rertee tergvi hahuuliaraa amidarnaa !

Avatar

Зочин 2021-09-07 66.181.187.221

Бүгд жигд 200.000 төг нэмэх хэрэгтэй л байна.юун 500 вэ энэ хэзээч бүтэхгүй ЗГ т тийм их мөнгө байхгүй.Одоо улс төржөөд эсвэл өлсөөд юуч олж долоохгүй цар тахал өвчин зовлон гм улс орон дампуурч гүйцлээ.Баячуудын хөрөнгийг хурааж тараах буруу гараар олсон мөнгийг нь.

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.179.26.228

Жигднэмэх хэрэгтэй. Шударга байх үүднээс. 40 жил ажиллаад, 550000 авч байгаа хүн, 20 жил ажиллаад 480000 авч байгаа хоёрыг харьцуулдаа. 20 жил ажилласан хүн 40 жил ажилласан хүнтэй бараг адилхан авч байна. Иймдбүгдийг жигд нэмэх ньшударга болно шүү.

Avatar

Ub irged 2021-09-07 66.181.161.126

Хуцалгүй зайл

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.9.46.59

тэтгэвэрийг 1 сая болгох хэрэгтэй дэээ. 500К болгоод ямар ч нэмэгдэл болохгүй.

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.179.25.209

500 гаас дээш тэтгэвэр авдагууд нь жаахан хүн чанар гаргаад бага авдгуудыгаа нэмүүлээд 500 болгуулах хэрэгтэй. Ер нь бол ямар нэгэн аргаар тэтгэвэрээ ихээр тогтоолгосон, мөн насаараа ажилчихаад бичиг баримтаа олж чадаагүйгээсээ доод хэмжээгээр тогтоолгож хохирсон хүмүүс бас их байгаа шүү !!!!!! Тиймээс нэмэх нь л зөв.Хэдхэн тооны хүмүүс байгаа шүүү

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-09-07 202.9.46.95

Хуурамчаар өндөр тэтгэвэр тогтоолгосон хүмүүс олон байгаа нь үнэн. Бас улсад ажиллаж бараг үзээгүй байж хувь тэнцүүлж тэтгэвэр авдаг хүмүүс ч олон байгаа. Шударга бай л даа. 30-40 жил ажиллаад 500-600 мянган төгрөг авч байхад 5 жил ажиллаад хувь тэнцүүлсэн тэтгэвэрт гарч мөнгө авчаад юундаа голоод байгаа юм бэ. Хөдөлмөрлөсөн нь хохирч байдаг буруу тогтолцоогоо арилгаачээ төр засгаа.

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.179.25.209

Эмийн компаниуд нь дандаа эрх дархтангуудийнх , Төр засаг нь хэдэн эм оруулдаг компаниудтайгаа нийлээд хэдэн хөгшчүүл, болон өвчтэй хүмүүс дээрээ бизнэс хийгээд л ….. Хянадаг газар байхгүй , аманд орсон үнэ хэлдэг.Ийм хүмүүс их л нүгэл хийж байгаа юм даа . Өөрсдөд нь ийм байдал нэг өдөр ирэх л байх даа

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.179.25.209

Тэтгэвэр нэмэхгүй бол сард 500,000 түүнээс дээш төгрөгөөр хөгшчүүл маань эм авч байна шүү дээ , Юмыг жаахан бодитоор харах хэрэгтэй . Эмний мөнгийг нь үр хүүхэд нь чадалтай нэг нь өгч байна , чадалгүй нэг нь эмээ ч авч чадахгүй эмнэлгээр ч явж чадахгүй өнгөрч байна шүү дээ . Өөрсдөө тэтгэвэр , авахгүй юм шиг эмээр хооллодог болохгүй юм шиг битгий байцгаа л даа

Avatar

Zochin 2021-09-07 67.69.69.231

MONGOLOOS UDURTUU GARCH BAIGAA NUURS, TETGEVER HOYORIIN XAR'TSAAG GARGAACH!!! TER MUNGU XAASHAA YAVAAD BAINAA!!!

Avatar

Zochin 2021-09-07 67.69.69.231

OLON JIL TESLEE, ODOO XUVXAIRLAA!!!
Talbai ochihoos uur xaachihav!

Avatar

Zochin 2021-09-07 67.69.69.231

Zarim n heterxii ih avch baina, tencuuleech adilxan hodoodtoi bizdee. Tegeed l bolooshdee!

Avatar

Зочин 2021-09-07 67.69.69.231

255 myanga arai arai, saryn maxandaa ch xurexgui, busad zuilee yaanaa arai arai, busad ulsuudiinx yadaj oron suucny turees tulux hemjeend baidag shuudee, arai arai nam zasgaa!!!

Avatar

Зочин 2021-09-07 51.68.142.141

Социализмаасаа салцгаа.

Avatar

Зочин 2021-09-07 64.180.95.82

yu hiisen geed zugeer baiz baigaad mongo avah geed baidag yum boloo

Avatar

ard tumen 2021-09-07 174.95.179.29

ДООД ХЭМЖЭЭГЭЭ ЮУ Ч БОЛ НЭМЭX ХЭРЭГТЭЙ, XООЛОНДОО ХҮРЭXГҮЙ ӨЛСӨЖ БАЙНА!!!

Avatar

zochin 2021-09-07 174.95.179.29

ТИЙМ ШҮҮ, ЮМНЫ ҮНЭ БАРУУНААС ИX ТЭГЭЭД ТЭТГЭВЭР НЬ БУСАД ОРНУУДЫН 10%-Д Ч ХҮРЭXГҮЙ!!!! ТӨР ЗОХИЦУУЛАЛТ XИЙX БОЛСОН !!!

Avatar

Зочин 2021-09-07 124.158.96.48

Андлалын хөшөө нтр барьж тэнэгтдэг тэнэг хүмүүсийг зайлуулах ёстой. Хөгшчүүлийн тэтгэвэрийг нэмэх ёстой.

Avatar

ard tumen 2021-09-07 174.95.179.29

ЯАДАЖ 750 МЯНГА БОЛГОXГҮЙ БОЛ ЯААЖ АМЬДРАX ЮМ, ТЭТГЭВЭРЭЭ ӨСГӨX ЭСВЭЛ УЛСААС БҮX ҮНИЙГ ТҮҮНД ЗОХИЦУУЛЖ ЗОXИЦУУЛАX 2 ЗАМЫН НЭГИЙГ СОНГОX БОЛЖ !!!

Avatar

Zochin 2021-09-07 103.229.122.166

Yun 750 myanga. Khugshyyl em tariagaa ch avch diilekhgyi bna shyy dee.

Avatar

Иргэн 2021-09-07 49.0.142.52

УИХ-ын гишүүдийн цалингаар тэтгэврийг нэмэгдүүлье! Тэд нарт цалин хэрэггүй бүгд л баячууд шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.126.88.228

iim amudruulaad gruped orj tejeelgehed hurgesen uls turchid namaa nasaaraa dahin dahin songoloo shuu dee. Odoo myanga orilood yahaw ahmaduud min.

Avatar

Зочин 2021-09-07 203.91.115.49

Их хурлын гишүүдийг сард 350 мянгаын цалинтай амьдуулж үзий Тэгвэл мэдрэнэ дээ Ахмадууд одоо тэмцэe Бүгд хамтдаа

Avatar

zochin 2021-09-07 202.126.89.137

Inflytsaa dagaad tetgever nemdeg khuuli kheregtei 2010 onii 350000 ;2021 onii 350000 mash ikh ylgaatai 2019 onii tetgever 2021 0nd tsaas bolj BNA influtstaigaa uylduulakh shaardlaga BNA ene toriin yukh; said darga nariin tsaling 350 manga bolgo yaj amidtakhiig Ni khariy

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.55.191.130

Тэтгэврийн доод хэмжээг нэмэх нь зөв.

Avatar

Mongol 2021-09-07 67.81.184.102

Монголын төрийнхөн тэтгэвэрийнхнийг 200000÷300 000т-р хуураад өөрсдөө сая саяар залгиад,дээр нь авилгалаар луйвар хийж…бүр эх орныг минь хуйвалдан идэж дуусгаж б.а.Ард түмнийг дэндүү дарлаж б.а.
Тэтгэвэр нэм

Avatar

Зочин 2021-09-07 64.119.22.193

Цалин тэтгэвэр үндэслэлгүй хамаа замбараагүй,дураараа нэмж болохгүй. Юмны үнэ дагаад л өсч,мөнгөний ханш л буурна.Зах зээлийн нөхцөлд цалин тэтгэвэрийн өсөлтийг импляцтай уялдуулж шийдэж байх гэдэг нь л зөв б**х.

Avatar

Зочин 2021-09-07 180.149.93.98

солиор

Avatar

zochin 2021-09-07 147.161.192.103

хамгийн бага тэтгэвэрээ 500000 болгоод төлсөн шимтгэлийн зөрөөгөөр нь тэтгэвэрээ нэмж тооцдог болох хэрэгтэй. Тэгэхгүй бол төлсөн шимтгэлийн зөрөө хамгийн ихдээ 440000 байхад авч буй тэтгэвэрийн зөрөө 1500 000 -2000 000 төг болох тооцоо гарч байна.

Avatar

Зочин 2021-09-07 103.10.23.163

Инюляц өсхөөр цалин тэтгэвэр дагаад нэмэх ёстойшдээ энэ ерөнхий сайд ахмадууддаа хамгийн ээлгүй ерөнхий сайданцар байлаа

Avatar

Зочин 2021-09-07 139.5.219.156

Татвар шимтгэлээ төлөөчээ 20 жил шимтгэлээ төлчихвөл бүрэн тэтгэвэр авна шүү дээ.

Avatar

Zochin 2021-09-07 103.229.122.166

Byren tiluud tuluud avakhaa bolokhoor khaanaa ch khyrekhgyi um urdaasaa nulimuulj bna sh dee. Uul n' bi turd minii tetgevriin mungiig manage khiij ashiglaj bgaarai. Bi daraa n' ergyyleed avna shyy geed ugch bgaa sh dee. Tegej baikhad uuruusuu ugch bgaa um shig khaaj boono. Odoo ter 7 jiliin dundaj n' tetgevriin khemjeeg ikh buuruulj bna lee. Arai umaa.

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.179.26.108

baga tetgever chaanch ,yachij er churdeggui !!!, nemeechee

Avatar

Үл таалагч-1 2021-09-07 64.119.24.90

Төрд гарсан зарим нь төрийн мөнгийг гарын салаагаар урсгаад байгаа нь батлагдаж байгаа юм биш үү. Жишээ нь гэхэд Баянзүрх дүүрэгт нохойны хөшөөг 35О сая ₮-өөр босгож их гавъяа байгуулсан аятай гайхуулж бсан цаг саяхан. Бас тэгээд болоогүй ЖДҮ-д очих мөнгийг УИХ-ын гишүүд өөрсдөө авцгааж мөнгө угаасан биз дээ. Гэтэл тэтгэвэр нэмэх болохоор чих нь сонсохгүй, мөнгө байхгүй гэх мөртлөө хаа байсан хээр зэлүүд газарт андлалын хөшөө нтр гээд засгаас мөнгө гаргаж байгаа нь дэндүү давилуун бна.

Avatar

Зочин 2021-09-07 190.2.145.41

Хариуцлагыг нь үүрэхгүй болхоор Женкогоос эхлээд Монголын мөнгөөр тоглочих гэсэн хүмүүс их олон юм.

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.55.188.34

Tetgever nembel huns baraanii une dagaad nemegdene dee

Avatar

ӨӨ 2021-09-07 64.119.24.54

ТЭТГЭВЭР 500000 АВДАГ БОЛ НЭМЭХГҮЙ ЮМ УУ? НЭМБЭЛ БҮГД НЭМЭГДЭХ ЁСТОЙ. ҮГҮЙ БОЛ ШУДАРГА ЁС ГЭЖ БАЙХГҮЙ БОЛНО.

Avatar

зочин 2021-09-07 192.82.65.72

Нэмбэл бүх тэтгэвэрийн хүмүүст нэмэх хэрэгтэй. Тэтгэвэрийн дансанд хуримтлуусан мөнгөө эргүүлэн авч буй хэрэг шүү дээ.

Avatar

зочин 2021-09-07 192.82.72.29

ээ чааваас аа тэтгэвэрийн доод хэмжээг 500,0 мянга болгоно гээд зүтгээд хэрэггүй. хөдөлмөрийн үнэлэмж алдагддаг учраас ЗГ зөвшөөрөхгүй. Харин бүх тэтгэвэрээ 200,0 мянгаар нэмэх асуудлаа тавих хэрэгтэй шүүдээ. Хүмүүсээ ялгаварлан гадуурхах хэрэггүй Хажидмаа. Асуудлаа хуулинд нийцүүлэн тавих хэрэгтэй_

Avatar

Ккккк 2021-09-07 202.126.89.198

Ероосоо бух тэтгэврээ.жигд 200000—аар нэмчихээч дээ, янз бурийн ажил хийж явсан.тохирслн цалингаа л авч бсанш дээ

Avatar

ХУУЛЬЧ 2021-09-07 192.82.64.190

ТЭТГЭВРИЙН ХЭМЖЭЭГ НЭМСЭНЭЭР ЭВ ХАМТЫН ТЭТГЭРЭИЙН ТОГТОЛЦООНООСОО САЛАХГҮЙ Л ДЭЭ ,,,ЗАЛУУСЫН ХУРИМТЛУУЛСАН ТЭТГЭВЭРИЙН МӨНГИЙГ ӨНӨӨ ҮЕ ИДЭЖ БАЙГАА ХЭРЭГ ,,,,,ТИЙМ БОЛОХООР ТЭТГЭВЭРИЙН ТОГТОЛЦООГ ХҮН БҮРИЙН ХУРИМТЛУУЛСАН ХЭМЖЭЭГЭЭР ТЭДЭНД ЗОРИУЛАХ УЧИРТАЙ ,,,АЖИЛ ХИЙХГҮЙ УЛС ТӨРЖӨӨД ТЭТГЭВЭРТ ГАРААД БУСДЫН ХУРИМТЛАЛЫГ ШУДАРГА ЁС ЯРЬЖ ХУСАХ ӨВЧНӨӨСӨӨ 1995 ОНД САЛСАН БОЛ ӨДИЙД ЙИМ БАЙХГҮЙ Л ДЭЭ ,,,

Avatar

Зочин 2021-09-07 192.82.72.26

ЯАГ ҮНЭН бусдын хөдөлмөрийг шулж болохгүйээ

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.21.127.170

Тэтэгэвэрийн хөгшид үнэндээ аль хэдийнээс эхлээд туйлдаж дуусаад байна.

Avatar

Badarch taxar 2021-09-07 103.212.116.35

Гадаадын баян ахмадуудад уриалга гаргаад их хэмжээний хандив мөнгө аваад ядуу тэтгэврийнхэнд өгөх хэрэгтэй тэд нар монголын ядуу гуйлгачин ахмад тэтгэврийн хүмүүсийг өрөвдөөд мөнгө өгнө харин үүнийг зохион байгуулах сэтгэлтэй хүмүүсийг олох хэрэгтэй өөр аргагүй төр засаг мөнгөгүй мөнгөтэй байсан ч та нарт өгөхгүй ээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж