"Хотын дарга Сангийн яамыг гүтгэсэн" | News.MN

"Хотын дарга Сангийн яамыг гүтгэсэн"

"Хотын дарга Сангийн яамыг гүтгэсэн"

"Хотын дарга Сангийн яамыг гүтгэсэн"

Сангийн яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Наранцогт болон холбогдох газар, хэлтсийн удирдлагууд цаг үеийн асуудлаар өнөөдөр (2021.09.07) мэдээлэл хийлээ.


САНГИЙН ЯАМНЫ ТӨРИЙН НАРИЙН БИЧГИЙН ДАРГА С.НАРАНЦОГТ:

-Хотын дарга Д.Сумъяабазар есдүгээр сарын 6-нд мэдээлэхдээ "30 автобусны тендер зарласан. Сангийн яамныхан болон Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Наранцогт дөрөв дэх компанийг шалгаруулахгүй байна. Эс бөгөөс Авлигатай тэмцэх газарт өгнө. Сүүлийн 30 жил Сангийн яам ашиг сонирхлын зөрчилтэй байж ирсэн мэтээр илтэд Сангийн яамыг гүтгэсэн мэдээлэл хийсэн учраас үнэн бодит хариулт өгөхөөр мэдээлэл хийж байна. Хариуцлагатай, төрийн өндөр албан тушаалтан ямар нэгэн баримтгүйгээр байгууллага, хувь хүний нэр хүндэд халдаж байгаад харамсч байна. Энэ мэдээлэлтэй холбоотойгоор нийслэл рүү явуулсан албан бичгийг танилцуулъя.

Уг албан бичигт Сангийн яам ямар нэгэн байдлаар аль нэг компанитай гэрээ байгуулах тухай болон Авлигатай тэмцэх газарт шалгуулах талаар үг, үсэг байхгүй. Энэ албан бичигт Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах тухай хуулийн 55.1-д заасан зүйлийн дагуу тендерт оролцогч компаниуд Сангийн яаманд гомдол гаргасан тохиолдолд хариуцсан улсын байцаагч тухайн тендерийн материалтай танилцаж, өөрийнхөө дүгнэлтийг гаргаж, холбогдох дарга нараар хянуулж, Төрийн нарийн бичгийн дарга албажуулдаг.

Энэ тендер нь нийтийн тээврийн парк шинэчлэлтэй холбоотой тендер байсан учраас товч мэдээлэл өгье. Улсын төсвийн хөрөнгө оруулалтаар санхүүжүүлсэн нийтийн тээврийн парк шинэчлэлт төслийн хүрээнд 60 ширхэг автобус худалдан авах тендерийг нийслэлийн Худалдан авах ажиллагааны газраас зарлаж, долоон компани оролцсон. Тухайн тендерт "Сүлдэрхан минералс" компани шалгарсан. Дээр дурдсан хуулийн дагуу тендерт оролцсон долоон компанийн гурав нь 18 зүйлээр гомдол гаргасан. Тухайн өрсөлдөгч компаниуд тендерийн материалтай танилцаж, гомдлоо гаргасан тохиолдолд үнэн зүйлийг ямар нэгэн албан тушаалтны хүсэлтээр худлаа болгох, худлыг үнэн болгох ямар ч боломжгүй. Манай улсын байцаагч 18 зүйлийн гомдлыг шалгахад зургаан шаардлагыг “Сүлдэрхан минералс” компани хангаагүй байсан гэж дүгнэсэн.

Тухайлбал, "Сүлдэрхан минералс" компани автобус нийлүүлсэн туршлагагүй гэх мэт шаардлагыг хангаагүй. Ажлын туршлагад нууц гэрээгээр машин механизм нийлүүлсэн гэдэг албан бичиг ирүүлсэн байсан. Тодорхой нэр бүхий уул уурхайн төрийн өмчит компаниас санхүүжүүлж байгаа төслүүд дээр сүүлийн жилүүдэд шууд гэрээ байгуулсан байдаг. Сангийн яамны зүгээс зарчмын хувьд энэ нь буруу гэж үзэж байгаа. Өөрөөр хэлбэл, татвар төлөгчдийн мөнгө, нийтийн баялгаас олсон мөнгийг хэдхэн хүн нууцаар шууд гэрээ байгуулж, болохгүй. Татварын мөнгө, төрийн өмчит компаниудын төсвийн зарцуулалт олон нийтэд ил тод, нээлттэй байх ёстой. Ялангуяа худалдан авах ажиллагаа шударга болох ёстой. Хотын даргын өчигдрийн ярьсан асуудалд ашиг сонирхлын зөрчлийн асуудлыг гомдол гаргасан компаниуд тавьсан. Сангийн яам нь ашиг сонирхлын зөрчлийг шалгадаг эрх зүйн үндэс байхгүй учраас хууль хяналтын байгууллагад хандах нь зүйтэй.

Нийслэл өөрөө захиалагч учраас хуулиар тендерээ ил тод, шударга зарлах эрхтэй. Сангийн яаманд гомдол ирвэл дүгнэлт гаргадаг. Нийслэлийн Худалдан авах газраас зохион байгуулсан тендер шалгаруулалттай холбоотой гомдол 2020 онд 22 ирсэн. Үүний 16 нь хууль зөрчсөн тендер шалгаруулалт байсан. Энэ оны гуравдугаар улирлын байдлаар нийслэлийн тендер шалгаруулалттай холбоотой есөн гомдол ирж, есүүлээ хууль зөрчсөн. Тийм учраас нийслэл өөрөө худалдан авах ажиллагаагаа хуулийн дагуу, зөв зохион байгуулах шаардлагатай байна.

ХУДАЛДАН АВАХ АЖИЛЛАГААНЫ БОДЛОГЫН ХЭЛТСИЙН ДАРГА Ц.БАТЗУЛ:

-2021 оны улсын төсвийн хөрөнгө оруулалтаар санхүүжүүлсэн нийтийн тээврийн парк шинэчлэлтэй холбоотой ажлын хүрээнд тендер шалгаруулалтыг нийслэлийн Худалдан авах ажиллагааны газраас дөрөвдүгээр сарын 16-нд зарласан. Төсөвт өртөг нь 21.3 тэрбум төгрөг. Тендерийг тавдугаар сарын 17-ны өдөр нээж, долоон компаниас санал ирж, зургадугаар сарын 4-ний өдөр "Сүлдэрхан минералс" гэдэг компани хамгийн сайн тендер ирүүлсэн гэж үзээд, гэрээ байгуулах эрх олгосон.

Тендерт оролцсон "Моннис моторс", "Евро хан", "Батсээр" зэрэг гурван компаниас гомдол гаргасан. 2019  оны гуравдугаар сарын 22-ноос тендерийн хуульд өөрчлөлт оруулж, тендерт оролцсон компаниуд шалгарсан компанийн материалтай танилцаж, захиалагч хууль ёсны дагуу тенперийг үнэлсэн туршлагатай эсэхийг нь магадлах зорилгоор өөрчлөлт оруулсан байдаг. Мөн хөндлөнгийн хяналтыг бий болгосон. "Сүлдэрхан минералс" компани нь өмнө нь 13 тендерт оролцсон бөгөөд Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн яамны нэг тендерт амжилттай оролцсон.

Манайхаас өгсөн шийдвэрийн дагуу нийслэлийн Худалдан авах ажиллагааны газраас тухайн тендер шалгаруулалтын үнэлгээг дахин хийж, долдугаар сарын 2-ны өдөр шийдвэрээ гаргаж, бүх тендерээс татгалзсан.  Хоёр дахь удаагийн тендерийг есдүгээр сарын 3-нд шалгаруулалтыг нээсэн байгаа.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Jk 2021-09-07 202.126.89.86

Uneniig ni l helj

Avatar

Onoch 2021-09-07 66.181.160.34

Хот ч хэцүү газардаа. Хэзээнэээсээ.

Avatar

Зочин 2021-09-07 46.166.139.111

!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-07 64.119.24.204

наранцогтоо чи ч аймаар амьтан ш тээ үнэнийг чинь л хэлсэн бна яагаад сандраад бгааийн нүгэл нүдээрээ гардийн ш тээ

Avatar

Уншигч 2021-09-07 139.5.218.83

Сумьяабазарыг шалгаххэрэгтэй

Avatar

Z 2021-09-07 202.126.89.173

Шалгагдахаар л нөхөр дөө…..

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.179.25.209

2 тал өөр өөрсдийн хүнийг шалгаруулах гээд алалцаж байна даа . Манай төрийн жинхэнэ нүүр царай энэ дээ Одоо бол бүүр ил цагаандаа гараад хоёулаа өөрсдийн эрх ашгийн төлөө ард түмний нэрийг барьж ард түмэн биднийг доромжлилж байна Ийм л хүмүүсийг бид сонгожээ. Бид юу хийчих вэ эээ

Avatar

Зочин 2021-09-07 66.181.161.3

Сумьяабазар аа Нийтийн тээврийн парк шинэчлэлийг Хятад автобусаар дүүргэхийг эсэргүүцэж байна ямар иргэдээ боддоггүй өөдгүйм бэ

Avatar

Зочин 2021-09-07 51.68.142.141

Тэгээд поопроод байхын оронд шүүхдээч.

Avatar

hi 2021-09-07 139.5.218.92

Хулгайчид үзэлц үзэлц

Avatar

Сангийн яамны ТНБ-н найз 2021-09-07 192.82.91.71

Бичиг ирсэн нь үнэн л юм байна шүү дээ. Тэр бичиг нь нэг оролцогчийг нь дэмжсэн утга санаа агуулсан л юм байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.126.88.34

ГҮТГЭХ ЮУ БАЙХАВ ҮНЭН Л БАЙГАА

Avatar

Зочин 2021-09-07 66.181.165.26

Хьюндай моторс монгол гээд Хьюндай моторс компанийн албан ёсны дистрибьютер компани байгаа, Засгийн газар захиалга өгөөд шууд авбал баталгаатай автобус авах юм.

Avatar

Зочин 2021-09-07 64.119.29.110

Тендерийг цахимжуулсан нь маш зөв, ил тод болсон болохоор боож үхэх нь л дээ

Avatar

хүн 2021-09-07 203.98.77.101

наранцогт Хятадын зетийг гар хөл шүү дээ

Avatar

Хоер хар хэрээ бие биенээ гайхав гэгчээр юм болох 2021-09-07 172.58.144.90

Наранцогт чи хулгайч шуу дээ, ард тумэн мэднэ. Ах дуу нар чинь ч хулгайч, дандаа илуу харж билуу долоосон амьтад байдаг. Чи Боловсролын яаманд Санхуу хариуцаж байхдаа сурах бичиг, сурагчдын формны тендер цохиод менге цавчиж гаршсан. Тэгээд л Сангийн Яамны ТНБ-ийн суудлыг тэрбумаар худалдаж авсан. Чи бол хулгайч бас атигар биендээ ахадсан хуухэмсэг гар

Avatar

Зочин 2021-09-07 66.181.166.134

энэ нөхрийн ХОМ-ийг үзье. хэрвээ баян бх юм бол шууд авлигатай холбоотой. яамны дарга нар үсрээд 1 сая гаруй төг-ийн цалинтай бгаа.

Avatar

Hiiiii 2021-09-07 192.82.65.103

Ta nariin heruul margaan taltsal hend ch hereggui awtobus l heregtei bn ???????????????????

Avatar

Зочин 2021-09-07 64.119.29.110

Шаардлага хангасан автобус л хэрэгтэй, хэн нэгний шахааны автобусанд хүүхдээ суулгаж эрсдэлд оруулмааргүй байна. Тендэрээ цахим болгосон нь сайн хэрэг шүү

Avatar

Зочин 2021-09-07 124.158.68.200

Энэ доор СЯ авлига нэхдэг гээд байгаа улсууд баримттай бол тэрийгээ бариад холбогдох газар АТГ-д нь өгөөч үгүй бол маш том гүтгэлэг шүү СЯ-с гарч байгаа хууль ёсны шийдвэр өөрийх нь эрх ашгийг хөндөөд саад болоод ирэхээр авлига авдаг гэж цуу тараадаг улсууд болтой

Avatar

Зочин 2021-09-07 103.80.211.207

Авлигаа бас баримтжуулаад аваад суух уу та нар. Тендерт оролцогчид бас та нарыг баримтжуулна гээд явж байх уу

Avatar

Хотын иргэн 2021-09-07 202.126.88.190

Наранцогт ч элдэв тролуудаараа коммент бичүүлээд шээс алдаж байхыг бодоход чиний байр суурь их ганхаж байгаа юм бна да.

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.126.88.157

Сумьяа хэвлэлийн хурал хийж нэр төрөө сэргээх завгүй байна л даа. Удахгүй хийнээ.

Avatar

Зочин 2021-09-07 43.228.130.171

Угаасаа ашиг сонирхлын зөрчилтэй юм байна ш дээ.Урд нь сайд байсан яамнаас тендер авч байсан.

Avatar

Зочин 2021-09-07 122.201.24.73

САНГИЙН ЯАМНЫ ЭНЭ МЭТ АЛБАН ТУШААЛТНУУДЫГ АВИЛГЫН ХЭРГЭЭР ДАРУЙ ШАЛГАСУГАЙ. ЖИНХЭНЭ МАФИ ЧИНЬ ХАЖУУД БАЙНА НАМБААТАР САЙДАА. НАМ ЧААГААД ӨГ.

Avatar

Схд иргэн 2021-09-07 103.10.23.163

Сумтай дарга нэг иймэрхүү л хор найруулахдаа гаршсан гардаа энэ сумаас юуч хүлээгээд хэрэггүй хурдхан огцроод хугацаань дуусаасай схд унтаа гишүүн бсан

Avatar

fghdfgh 2021-09-07 202.55.180.226

Хогны х***а машин БЗД-т шахаад, тэр нь эвдэрснийг яах гэж байна Сумъяабазар ааа!

Avatar

Зочин 2021-09-07 103.80.211.207

Сангийн яамныхан тендерийн маргаан хянаж байгаа нэртэй будлиулдаг нь бас үнэн. Цахим дээрээ гомдлыг хүлээн авчихаад цаасаар заавал ирүүл гэнэ. Цаасаар цахимд хянуулсан бүх материалаа өгсөөр байтал ганц нэгийг нь ирүүлээгүй гээд олоон хоногийн дараа гомдол гаргахгүй боломж олгохгүйгээр гомдлыг хүлээн авахаас татгалзлаа гэсэн хариу өгнө. Тэгээд цахимдаа хүлээн авсан төлөвөө буцаасан байдаг юм даа. Их бага хэмжээгээр А өгсөн талд үйлчлээд байдаг даа.

Avatar

Зочин 2021-09-07 124.158.68.200

Чи бичиг үсэг мэддэг бол журмаа уншаад ном ёсных нь дагуу гомдлоо гарга л даа бусад компаниуд чинь ном ёсных нь дагуу гомдлоо гаргаад болоод л байнадаг чам шиг бичиг үсэггүй нь энд матрын нулимс унагаад мөрөөрөө яваа хүмүүсийг гүтгэж суух юм даа алдаагаа өөрөөсөө хайж сур дараа нь бусдыг хард

Avatar

Зочин 2021-09-07 103.80.211.207

Яг журмын дагуу гаргасан байдаг юмаа. Сангийн яамны чам шиг А авдаг хямдхан мэргэжилтэнгүүд нь худалдагдаад явуулсан баримтыг явуулаагүй гээд шийдсэн байдаг юмаа. ХЯМДХААН АМЬТАН МИНЬ.

Avatar

Үүл 2021-09-07 192.82.76.147

Үндэсний хөрөнгө оруулалтын банкинд Улсын төсвийн мөнгийг хадгалах нэрээр үрэн таран хийсэн гэсэн мэдээлэл юу болсон бэ? Тэр мөнгөний хэмжээ Ундрамаагийн мөнгөнөөс ч их биш үү? Аса, Сумъяа нар хариуцлага үүрэх ёсгүй юу, Хүрэлсүх ээ.

Avatar

Болд 2021-09-07 202.126.88.190

Наранцогтоо чамайг Сангийн яам, Боловсролын яаман ажиллаж байсан бүх хүн мэдииштээ. Чи бол хумсаа нуусан муур. Нэг их ингэж жүжиглээд дэмий.

Avatar

Зочин 2021-09-07 59.153.114.28

2ulaaa hulgaichuuuuud heree hereeniihee hariig gaihaaa hulgaigaaan nuuh gj 2ula teengtej bn ene maluudiiig nuguu huuuk ah n shudraga yosniihoo ildeee gargaj ireed tsavchaach yagaad tag bolchhv doo, nuguu shudraga 5 gishuun maani haacvvaaa, ard tumnii huuhed oyuk, huuli zuin said nar yaasan b????????????????????? sangiiin yam niislel 2n bulaigaan delgej bn sh ddd,

Avatar

Сайханаа 2021-09-07 202.179.25.205

Наранцогт асар их авилга авчаад баригдахгүй байхаар гайхаад байсан харин Сум дарга яг хэллээ хахаха. Авилга хараад шийдэдгү йновшийн хулгайч нар шү энэ СЯ

Avatar

Зочин 2021-09-07 124.158.68.200

Хэн хэзээ ямар хэмжээний авлига нэхсэнийг баримттай дэлгэ үгүй бол гүтгэлэг гэдэг юм шүү

Avatar

Зочин 2021-09-07 66.181.160.87

хэрээ хэрээнийхээ харыг гайхав гэгчээр адилхан хулгайчууд хэн нь хэнийгээ гүтгэсэн гэхэв.

Avatar

Зочин 2021-09-07 202.126.88.191

Сумьяабазар дэндүү шуналтай хүндээ . Өнгөрсөн 4-н жилд Үндэсний Хөгжлийн газарт өөрийн үеэлийн нөхөр/хүргэн/-г даргаар ажиллуулж баахан ААН-үүдийг хохироосон. Баримт бий. хүргэн дүү Б.Баярсайхан нь хахууль авч тендерт шалгаруулаад ,хэдхэн сарын дараа /маш богино хугацаа зааж/"хугацаандаа хөрөнгө оруулалтаа татаж оруулж ирээгүй" гэсэн шалтагаар цуцлаад дахиад дараагийн компанийг хахууль аван оруулдаг.

Avatar

Зочин 2021-09-07 150.129.140.170

Тэр нь одоо Япон руу зугатсан байна. Яаралтай шалгах хэрэгтэй

Avatar

Хардах эрх байна. 2021-09-07 202.179.15.10

Сангийн яамныхан яриад байгаа шигээ тийм ч цэвэрхэн гарууд биш байх аа.

Avatar

Зочин 2021-09-07 103.80.211.207

Сангийн яамныхан мөнгө улаан, нүд цагаан

Avatar

зочин 2021-09-07 103.80.211.207

САНГИЙН ЯАМ ТЕНДЕРИЙН МАРГААНЫГ ҮНЭН ЗӨВ ШИЙДЭЖ ӨГДӨГГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-09-07 192.82.74.248

Наранцогт угаасаа Хүрэлбаатарын өмнөөс ажил ярьдаг авилгачин байсан. Энийгээ солиочээ

Avatar

Зочин 2021-09-07 122.201.24.73

САНГИЙН ЯАМНЫ АВИЛГЫН ХЭРГЭЭР АЛБАН ТУШААЛТНУУДЫГ ДАРУЙ ШАЛГАСУГАЙ. ЖИНХЭН МАФИ ЧИНЬ ХАЖУУХАНД БАЙНА НАМБААТАР ХУУЛИЙН САЙДАА.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж