“The Hu” хамтлагийн аялан тоглолт амжилттай үргэлжилж байна | News.MN

“The Hu” хамтлагийн аялан тоглолт амжилттай үргэлжилж байна

“The Hu” хамтлагийн аялан тоглолт амжилттай үргэлжилж байна

“The Hu” хамтлагийн аялан тоглолт амжилттай үргэлжилж байна

Хүннү рок урсгалын төлөөлөл "The Hu" хамтлаг 2021 оны анхны аялан тоглолтоо энэ сард албан ёсоор эхлүүлсэн. Тэд энэ удаагийн  “Хүн” нэртэй аялан тоглолтоо АНУ-аас эхлэхээр төлөвлөсөн байна. Хамтлагийн залуус есдүгээр сарын 1-нээс аравдугаар сарыг дуустал тоглолт хийхээр төлөвлөжээ.

Тэдний хувьд 2019, 2020 онд  амжилт, бүтээлээр арвин жил байсан юм. Энэ хугацаанд тэд уйгагүй хөдөлмөрлөсөн бөгөөд дэлхийд нэрд гарч, Европыг байлдан дагуулсан.

Тус хамтлаг одоогийн байдлаар нийт 13 оронд 23 тоглолтоо хийсэн бол Хойд Америкийн нутгаар 90 хоногийн турш аялан, 56 хотоор 60 гаруй тоглолтыг хийсэн билээ.

“The Hu” хамтлагийн гаргасан шинэ дуунуудыг “iTunes store”-оос хамгийн их татан авснаар шилдэг 100 рок дууны чартыг тэргүүлж, “Billboard” чартад орсон амжилтыг өнгөрсөн хугацаанд гаргасан. Та бүхэнд тус хамтлагийн ирэх сарыг дуустал үргэлжлэх аялан тоглолтын хуваарийг танилцуулж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
8
ХөөрхөнХөөрхөн
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

news 2021-09-05 197.211.58.62

Бөөрөө мөнгөөр ​​зарж, эрүүл байх зөв газрыг хайж буй хүмүүст fortis эмнэлэгт хандаж, бид бөөрөө 760000 доллараар худалдаж авна. [Fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

УЛААНГОМ 2021-09-05 122.201.24.137

ҮҮНИЙГ ШАЛГА

Avatar

Зочин 2021-09-05 198.144.120.177

!!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

УЛААНГОМ 2021-09-05 122.201.24.137

ҮҮНИЙГ ШАЛГА

Avatar

Зочин 2021-09-05 202.9.46.237

The Hu!

Avatar

Зочин 2021-09-05 192.82.88.238

Ямарч байсан Монголын нэрийг сайнаар гаргасан.

Avatar

Зочин 2021-09-05 64.119.24.44

Үзнэ үзнэ. Энд ирэхээр нь би ч үзнэ.

Avatar

Zochin 2021-09-05 81.243.163.193

Europig baildan daguulsan???? Haana ter we, ichij zovohguigeer hudal yum bichihee bolino uu, yumand yos zui gej baih yostoi, mongold bga ni medehgui baij bolno,Eu-d bas mongolchuud amidardag, mongol sonin medeegee unshdag yum shu

Avatar

Зочин 2021-09-05 115.131.136.170

Атаархуу гөлөг вэ чи

Avatar

Зочин 2021-09-05 202.9.46.237

Битгий атаарх шээс минь

Avatar

зочин 2021-09-05 192.82.87.92

АНУ дахь тоглолтын билетийн үнэ нь 40$ – ээс дээш ч, тоглолтоос нь 7 хоногийн өмнө дуусчихдаг, танхимд үзэгчид нь тоглолтыг сууж үздэггүй босоогоор бүжиглэж, гараа дээш өргөн "The Hu. The Hu" "You are the best" гэж хашгирсаар, алга ташсаар дуусгаж, хамтлагийнхны гарыг барих, хамт зургаа дарах гэж шавааралдаж, хэдэн цаг болсны дараа тардаг юм.

Avatar

зочин 2021-09-05 202.9.46.88

эднийг үздэг хүн байдаг болов уу

Avatar

Зочин 2021-09-05 66.181.178.135

Таны атаархал өөрийг чинь л дотроос нь түлж хорлодог юм шүү дээ. Эрүүл байхаа бод.

Avatar

Зочин 2021-09-05 64.119.27.73

ЧАМАЙГ ШАЛБААГАНДАА ВААГЛАЖ БАЙХАД ТЭД ТИВ АЛГАСАЖ ДАЛАЙ ГАТЛААД ДУУЛЖ ЯВНАДАА,,,

Avatar

Зочин 2021-09-05 66.181.189.10

Ta uuruu yahiin argagvi ramin togoonii vlgeriin bvteel bna !
ATAARH ARAARH. ataarhaad vh !

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж