Б.Батцэцэг сайд “Фантастик” продакшиныг дэмжиж ажиллахаа мэдэгдэв | News.MN

Б.Батцэцэг сайд “Фантастик” продакшиныг дэмжиж ажиллахаа мэдэгдэв

Б.Батцэцэг сайд “Фантастик” продакшиныг дэмжиж ажиллахаа мэдэгдэв

Б.Батцэцэг сайд  “Фантастик” продакшиныг дэмжиж ажиллахаа мэдэгдэв

Гадаад харилцааны сайд Б.Батцэцэг өчигдөр /2021.9.4/ “Фантастик” продакшны уран бүтээлчдийг хүлээн авч уулзсан байна. Монгол Улсын Засгийн газар урлаг соёлоор дамжуулан гадаад сурталчилгааг хөгжүүлэх талаар ихээхэн анхаарал хандуулж буй. Тиймээс энэ салбарыг бодлогоор дэмжиж, хууль эрхзүйн орчныг бий болгоод, Соёлын яам байгуулаад ажиллаж байгаа аж. Мөн анх удаа кино урлагийг дэмжих тухай хуулийг баталсан явдал бол киноны урлагт ихээхэн анхаарал хандуулж байгаагийн илрэл гэдгийг Гадаад харилцааны сайд Б.Батцэцэг онцолжээ.

Монголынхоо түүх, өв соёл, ёс заншил, уламжлалыг түгээн дэлгэрүүлэх, үүгээр дамжуулж дэлхийд улс орноо сурталчлан таниулах нь ихээхэн ач холбогдолтой. Энэ зорилгоор түүхэн уран бүтээл туурвиж байгаа залууст талархал илэрхийлж, энэ чиглэлээр дэмжиж ажиллахаа илэрхийлэв.

Тэрбээр залуусыг дэлхийн түвшинд өрсөлдөхүйц уран бүтээл гаргах, урлаг соёл, уран бүтээлээ экспортлох, Netflix болон Холливудын продюсеруудтай ажиллах зэргээр олон улсын зах зээлд гарч ажиллах боломжийг эрэлхийлэх хэрэгтэй гэжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
4
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2021-09-05 112.72.10.102

soyoliin said ni uulzdagguimuuuu? bur eleg avhiimaa neereee

Avatar

Зочин 2021-09-05 192.82.72.207

Хөгийн хогийн бурангуй үзүүлбэрийн цуглуулагуудаа кино гээд бодчихсон оркууд юун дэлхий энтр гэж гуцалдаад явнаа!!

Avatar

дугараа 2021-09-05 122.201.26.172

Браво сайн байна. Гэвч Соёлын яам нь юу хийж байна аа. Чулуун сайдтайгаа цуг татан буугдсан юм шиг л байх юм даа.

Avatar

Зочин 2021-09-05 197.211.58.62

Бөөрөө мөнгөөр ​​зарж, эрүүл байх зөв газрыг хайж буй хүмүүст fortis эмнэлэгт хандаж, бид бөөрөө 760000 доллараар худалдаж авна. [Fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

Зочин 2021-09-05 199.195.253.184

>>>>> Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

алтаншагай 2021-09-05 192.82.72.200

алтаншагайн эхнэр газрын дарга нь байхаа. алтаншагай ман аас их ч мөнгө хүртсэн дээ

Avatar

Зочин 2021-09-05 66.181.161.19

ЗААВАЛ ЯАГААД ФАНТАСТИКИЙГ ДЭМЖИНЭ ГЭЖ МАНАЙ ПРОДАКШИНИЙГ ДЭМЖЭЭЧ" АРДЫН ХҮҮХДҮҮД " ПРОДАКШН.

Avatar

Мөнхжаргал 2021-09-05 192.82.73.106

Зөв залуус шүү. Эх орочн. Түүх үндсээ дээдлэдэг

Avatar

иргэн 2021-09-05 66.181.191.61

Хаа сайгүй б**с долоолт муухай үмхий үнэртэж байна. Энэ муухай б**с долоолт бөөр өмнөхөөсөө ч эрээ цээрээ алдаж галзуурлаа. Үмхийгүй газар булан тохоо огтны нүх ч энэ улс оронд олдохоо байлаа яаж хөгжихөв дээ.

Avatar

Фантастик МАН намын бөгсийг долоож яах гэсэн юм бэ дээ 2021-09-05 66.181.182.140

👎👎👎

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-05 66.181.161.103

ХИЙХ ЮМАА ОЛЖ ЯДСАН АВГАЙ , АЖЛАА ХИЙГЭЭЧ. ТЭНЭГ ЮМ ШИГ ОХУ*Д ОЧООД ТОМОРЧ ТОМОРЧ МАРУУЖИНГИЙН ҮЙЛДВЭР ЯРИАД ИРСАН
ЭНЭ ЗАСГИЙН ГАЗАР ХЭРЭГ АЛГАА

Avatar

Зочин 2021-09-05 192.82.74.90

Гадаад харилцаа юм уу үхсний чинь дэмжих…..

Avatar

Зочин 2021-09-05 139.5.216.178

Соёлын яамтай болсон бхад бас юун ГХЯ-ны сайдын дэмжлэг вэ!!! Элийрэхээ зогсоогооч! Батцэцэг сайд хувийнхаа зомпаниар дэмжвэл бидэнд падгүй! Төсвийн мөнгөөр дэмжвэл ёстой больж үзээсэй!

Avatar

Зочин 2021-09-05 103.57.94.194

уламжлалаа сурталчилсан, нийгмийг соён гэгээрүүлсэн, хүүхэд залуусын зан төлөвшилд сайн нөлөө үзүүлсэн кино хийх хэрэгтэй шүү! бөөн аллага, цус нөж одоо болио!

Avatar

Zochin 2021-09-05 139.5.217.105

Odoogiin Mongolchyyd kino gedeg zuiliig hiij syrah heregtei.

Avatar

Л 2021-09-05 202.126.88.210

СОЁЛЫН САЙД ЮМУУ ЮУ ВЭ ЭНЧДО

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж