ЭМЯ: 3696 хүнээс халдвар илэрч, зургаан хүн нас барав | News.MN

ЭМЯ: 3696 хүнээс халдвар илэрч, зургаан хүн нас барав

ЭМЯ: 3696 хүнээс халдвар илэрч, зургаан хүн нас барав

ЭМЯ: 3696 хүнээс халдвар илэрч, зургаан хүн нас барав

Сүүлийн 24 цагт 3696 хүнээс Covid-19 илэрч, зургаан хүн нас баржээ. Бүртгэгдсэн халдваруудын 1028  нь Улаанбаатарт, 2668 нь орон нутагт байна. Өнгөрсөн хоногт 61-ээс дээш насны зургаан хүн архаг, хууч өвчин нь Covid-19-тэй хавсарсны улмаас нас барж, нийт эндсэн хүний тоо 957-т хүрэв.

Өнгөрсөн хоногт 2644 хүн эдгэрч, эмнэлгээс гарсан байна. Өнөөдрийн байдлаар биеийн байдал нь

  • Хөнгөн 11026
  • Хүндэвтэр 4430
  • Хүнд 1332
  • Нэн хүнд 222 хүн эмчлүүлж байна.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Эцэг 2021-09-04 202.9.46.227

12-оос доош насныхан вакцингүй хэцүүдлээ. Хичээлээ хаагаачээ, хорлоод байгаа юмуу

Avatar

Зочин 2021-09-04 109.70.100.29

!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

daanch dee tanhimiin surgaltaa boliochee 2021-09-04 202.21.109.61

haldvar ihsej baihad huuhduudiig yagaad surguulid yavuulaad baigaag oilgohgui l bnshuu

Avatar

Зочин 2021-09-04 122.201.22.103

Хятад вакцин, хятад цэнхэр маска хоёр л халдвар тарааж байна даа. Яах нь вэ гэж туршиж үзээд ч байгаа юм шиг.

Avatar

Munkhjargal Baljinnyam 2021-09-04 109.40.243.106

Bieiin Dylaan Hynii Eryyl Mended ih yyreg gyizetgedeg!!!!!!.Bieiin Temperaturaa 36,0. Gradusaas dooshgyi bgah ni bas Mash Chuhal !!!!!!!! Mongold Hyitreheer uwchin ihesdeg ychir ni bas …Arhi Tamhi heregleh bysad Syyri Uwchunuu edgeehgyi toohgyi ywah, Stress, Hamgalttai Hool Tejeelgyi ydaan ywah zereg ni mash myy ym!!!!! Hyitend Hymyys ochood Halyyn Suppe, Zai ochood Yychihdag tiim Jijig Handiw Tyslamjiin Gazarig Turuus hyanalttaigaar Zohion baigyylah Heregtei dee…Urnii Stress, Hoolgyi ywah!!

Avatar

Munkhjargal Baljinnyam 2021-09-04 109.40.243.106

Uruunii Ariun Zewer, Chiigtei Zewerlegee, Uwchtunteigee Eeldeg Harizaatai baih ni mash ih tys Buyan!!!!!!.Ih hemjeegeer Sydalgas nertei Ih Zys bainga uguh bas ih myy!!!!.Hyrdan Edgeerei…

Avatar

Зочин 2021-09-04 109.40.243.106

Arai.arai.Amisgalin Zamin Uwchiniig hungun bsan ch sain edgeehed zaawal ym ylddeg uwchin!!!! Bysad syyri Uwchinyydiig ni Hesegiin bolon Ambulatoriin Emch nar yridchilj Yzleg Emchilgee hiideg Eryyl Ahyin Deglem bainga zaah heregtei shdee.Coronatai Hyn Uruunduu Orondoo ch ter zaawal tohirson hudulguuntei bh estoi bdag.Uchir ni Daralt hyrdan ihseh Uushig ystah Zyrh, Tamir Tenhee hyrdan myyddag tyl!!!!! Tenhryyleh Emchilgee Amni Ariun Zewer Sain bh!!!!!!!!!! Zeriig ni zalgiylahgyi hayulah!!!!

Avatar

Mogi.... 2021-09-04 109.40.243.106

Hewteriin bolon hagas hewteriin hymyystee zag gargan Ugluunii ygaalgig ni ys halaagaad ch boltugai salhi awahyylahgyigeer gyn amisgalyylah Gel hyrtel bdag, bhgyi bol uur Body Lotionoor toslood hewtej bhad ni hyrtel hudulguj shar ysig ni taraah!!!!!!!.Shydee ygaaj chadahgyi hymyyst ishtei huwun oroochihson ymshig Am amni hundii zewrlegch bdag!!!!!Tyyniig bylYm ideh dyrj hereglhymyystee dysalin hool hahyylahgyi tyld amand yysdag vitamin Energie Vitaminaar Uruunii Temperatur jawartai hyiten baih!!

Avatar

зочин 2021-09-04 202.9.46.87

Иргэд хариуцлага байхгүй короно ч юмуу ханиалгаад гадуур хэсээд яваад байна шдэ

Avatar

Зочин 2021-09-04 43.242.243.140

Хүн бүр хариуцлагатай байгаачээ! Өчигдөр өрхийн эмнэлгийн эмч коронагаар өвчилсөн хүмүүс гэр хорионд байхгүй ажилдаа яваад байна гэж байна. Цар тахлын хуулиар шийтгэх ёстой биз дээ!!! Гадаадынхан корона тусахаараа үүргээ ухамсарлаж маш хариуцлагатай байдаг юм бна лээ, гэтэл манайхан?!!!!

Avatar

Иргэн 2021-09-04 202.126.89.25

Халдварын тоо ихсэж бас л нас баралт ихсэх төлөвтэй бна.эмч нар ачааллаа дийлэхгүй байна ш тэ.2дахь тунгаа хийлгэсэн хүмүүс халдвар аваад бгааг ойлгохгүй бна.эмнэлэгт хэвтээд зүгээр болоод гарах дөхөөд ирэхээр ахиад настай хүмүүс ахиад хүндрээд байх юм.судалгаа хийж эмчилгээний аргаа өөрчлөөд. ҮЗЭЭСЭЙ.ЭМЧ НАРАА НАРИЙН ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ АМРАЛТЫГ НЬ ЗОХИЦУУЛЖ ӨГМӨӨР ЮМАА.ГЭРТЭЭ ХАРИХ ЗАВГҮЙ ХҮНД ХҮНТЭЙ НОЙРГҮЙ ХОНООД ӨӨРСДӨӨ ӨВДӨЖ ДАРХЛАА МУУДАЖ БНА.ДАРГА НАР НЬ ҮҮРЭГ ӨГӨХӨӨС ЭМЧ НАРАА БОДООЧ

Avatar

Зочин 2021-09-04 66.181.160.113

өнгөрсөн намар хүрэлсүг хулгайч хэдэн арван мянган х***а нарыг автобус автобусаар зөөж монголыг коронажуулсан дараа нь эмнэлгээс дамжин хурдтай тархалт эхэлсэн, дараа нь МАН-ы 100 жилийн ой гэж хэдэн арван мянган хүнийг аймаболгоноос цуглуулж бүх монгол даяар халдвар тараасан. дараалсан олон хөл хорионы дараа халдвар бууж эхлэх үед дахиад хүрэлсүгийн сонгууль гэж халдвар тараасан, тэгээд одон медаль, хурал, уул тахиж, тууз хайчилж Монгол орныг коронад живүүллээ. тэгээд иргэдэд бурууг тохчихсон.

Avatar

huuhduudee bod 2021-09-04 202.21.109.61

10 jiliin surguuliin ajillagaag zogsoo. togsoh 12r angiig l hicheelluuleejee

Avatar

Зочин 2021-09-04 202.179.27.242

төр засагаа арга хэмжээ авахгүй нь ойлгомжтой болжээ. Иймд өөрсдөө өөрийгөө сайн хамгаалах хэргэтэй болжээ.

Avatar

hol horiogoo.changalaajee 2021-09-04 202.21.109.61

setguulchid yagaad ajlaa hiihgui bn ve. tor zasgaas hariult avaachee. yadaj ene surguulia boliochee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж