Нэр дэвшигчдийн сурталчилгаа энэ сарын 18-нд эхэлнэ | News.MN

Нэр дэвшигчдийн сурталчилгаа энэ сарын 18-нд эхэлнэ

Нэр дэвшигчдийн сурталчилгаа энэ сарын 18-нд эхэлнэ

Нэр дэвшигчдийн сурталчилгаа энэ сарын 18-нд эхэлнэ

Нам, эвслүүд УИХ-ын нөхөн сонгуульд нэр дэвших хүмүүсээ тодруулж дууслаа. Ирэх аравдугаар сарын 10-нд 18, 28 дугаар тойргуудад УИХ-ын нөхөн сонгуулийн санал хураалтыг явуулахаар товлон зарласан.

Нам, эвслүүд болон бие даан нэр дэвшигчид ирэх Даваа гаригт буюу есдүгээр сарын 6-нд Сонгуулийн Ерөнхий хороо (СЕХ)-нд нэр дэвшигчийнхээ материалыг хүргүүлнэ.

СЕХ материалыг хянаж үзээд, ажлын тав хоногт багтаан бүртгэсэн, эсэх шийдвэрээ гаргах хуулийн заалттай. Нэр дэвшигчээр бүртгэсэн хүмүүст энэ сарын 18-нд нэр дэвшигчийн үнэмлэхийг нь олгож, сонгуулийн сурталчилгаа эхэлнэ. Сонгуулийн сурталчилгаа 21 хоног үргэлжлэхээр хуульд заажээ.

Энэ удаагийн нөхөн сонгуульд МАН, АН, Үнэн ба зөв нам, Шударга иргэдийн нэгдсэн эвсэл нам, Дэлхийн монголчууд нам, Гэр хороолол хөгжлийн нам, "Зөв хүн-Электорат" эвсэл, Эрх чөлөөг хэрэгжүүлэгч нам, Ард түмний олонхийн засаглал нам, Иргэний зориг ногоон нам оролцохоо илэрхийлж, Сонгуулийн ерөнхий хорооноос батламжаа авч, нэр дэвшигчдээ тодруулж дууссан.

Тухайлбал, Ардчилсан намын Үндэсний бодлогын хорооны ээлжит бус хуралдаанаар УИХ-ын 28 дугаар тойргийн нөхөн сонгуульд Э.Бат-Үүлийг, 18 дугаар тойргийн нөхөн сонгуульд Б.Гарамгайбаатар, МАН-аас Э.Батшугар, Ц.Идэрбат нарыг тус тус нэр дэвшигчээр батламжилсан билээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zoch 2021-09-04 192.82.75.227

Songuul ,nam, luivarchdaas zalhaj b.na.

Avatar

Zochin 2021-09-04 103.26.195.20

Tsar tahal bolj baihad bas yun songuul ve? Hend ch sanalaa ogohgui

Avatar

Зочин 2021-09-04 109.70.100.29

!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-04 202.9.40.207

АН ын өгөр Бат үүл бол ялахгүй нь ойлгомжтой, ХҮН бол ардын намын карманы нам гэдэг нь тодорхой болсон ! За тэгээд жижиг наманцарууд санал хуваагаад ардын нам л ялна биздэ !

Avatar

ҮНЭН 2021-09-04 103.229.122.226

тамруугаа тонил өгөр минь

Avatar

ХҮН ХҮН 2021-09-04 139.5.218.10

ДАРАГИЙН СОНГУУЛЬД ОРОЛЦОХГҮЙ БАЙХ НЬ ХУЛГАЙЧ НАРААС ТӨРӨӨН САЛГАХ СҮҮЛИЙН ГАНЦ БОЛОМЖ
ТЭНЭГ БИШ БОЛ ҮҮНИЙГ ОЙЛГОНО

Avatar

З 2021-09-04 43.228.129.20

Дахин сонгуулийн саналын хуудсыг хар машинаар биш гараар тоолох хэрэгтэй учир нь хар машинд итгэх ямарч боломжгүй болсон тийм учраас бүх намуудын төлөөлөл сууж байгаад гараар тоолж шудрага үнэнийг нь мадаггүй тогтоох хэрэгтэй. Хар машинд бол итгэж болохгүй шууд л эрх баригчид үнэмлэхүй ялалт байгуулах нь гарцаагүй.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2021-09-04 192.82.64.190

АН,-МАН ИХ ХУРАЛ ОЛУУЛАА БОЛОХООР СОНИН БИШ ХАЙРЦАГЛАНА ШҮҮДЭЭ ,,,,ХҮН -ЭЭС НЭР ДЭВШИГЧ ЯЛВАЛ БҮЛ НЭМЭГДЭЖ ЭНЭ УЛСЫН ХУРАЛ ЗӨВ САЛХИ ХҮЧТЭЙ ЭВ НЭГДЭЛТЭЙГЭЭР САЛХИЛАХ БИЗ,,,,, ӨӨР НАМЫН НӨХӨР ГАРВАГ БУЗРЫН ХЭРҮҮЛ ҮРГЭЛЖЛЭНЭ ДЭЭ,,,,,ТЭГЭЭД МЭДЭЭЖ ШИНЭ ХҮН МУНДАГАА ХАРУУЛЖ БАЙГАА НЬ ТЭР ГЭЖ БҮГДИЙН ЭСРЭГ ЯВАХ БИЗ ,,,,,

Avatar

ҮНЭН 2021-09-04 103.229.122.226

ХҮН НАМ БОЛ ӨГӨР ХУЛГАЙЧ НАРЫН НАМ ДОРЖХАНД ГАРЧ ИРЭЭД НОХОЙН БААС ЦАРАЙЛЖ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД ХҮРЭЛСҮХ ХУЛГАЙЧИЙГ ГАРГАСАН

Avatar

Зочин 2021-09-04 202.126.89.18

Энэ их халдвар тархаж байгаа цагт юуны чинь суралчилгаа!?! Өвчиндөө баригдчихаад байж…

Avatar

Зочин 2021-09-04 202.179.21.224

Хэрүүлийн бузартай АН-аас түмэн олноо гэсэн бодлого гарахгүй гэдэг үнэн.

Avatar

Зочин 2021-09-04 202.55.188.87

MANgas luivardaad garahaas hoish songuuli hiij zardal ureed, humuus tsugluulj haldvar taraagaad hereg baina uu? Tegsnees MANgas shuud l tomilgoogoo hiicheech dee

Avatar