Халдвартай иргэдийг зарласан албан тушаалтнуудыг шийтгэв | News.MN

Халдвартай иргэдийг зарласан албан тушаалтнуудыг шийтгэв

Халдвартай иргэдийг зарласан албан тушаалтнуудыг шийтгэв

Халдвартай иргэдийг зарласан албан тушаалтнуудыг шийтгэв

Хөвсгөл аймгийн Түнэл суманд Covid-19 авсан иргэдийн байршлыг олон нийтэд зарлаж, ойр орчимд зорчихгүй байхыг нийтэд анхааруулах зэргээр халдвар авсан иргэдийг ялгаварлан гадуурхаж, нэр төрд халдсан талаарх мэдээлэл Хүний эрхийн үндэсний комисст иржээ.

Тодруулбал, 2021 оны долдугаар сарын 7-ны өдөр Хөвсгөл аймгийн Эрдэнэбулган сумын фэйсбүүк хуудсанд Covid-19-ийн батлагдсан 35 тохиолдлоос эмчлэгдээд гарсан 17, эмчлүүлж буй 18 иргэний талаарх мэдээллийг байршуулж, тусгаарлалтад байгаа иргэдийн нэрсийг тодруулж тухайн өрхөд очихгүй байхыг анхааруулжээ.

Мөн Түнэл сумын фэйсбүүк хуудсанд тусгаарлалтад байгаа иргэдийн байршлын зураглалыг оруулж, иргэдийг тэдний ойр орчимд зорчихгүй байхыг анхааруулж байв. Covid-19 авсан иргэдийг ялгаварлан гадуурхаж, нэр төрд нь халдсан Хөвсгөл аймгийн Эрдэнэбулган, Түнэл сумын холбогдох албан тушаалтнуудад сахилгын шийтгэл оногдуулсан байна.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИНН 2021-09-04 202.179.25.12

,ӨВДСӨН ХҮНИЙГ ЯАЛТАЙ БИЛЭЭ,ЭРҮҮЛ БАЙХАД НЭР ТӨР ЯАЯ ГЭХ ВЭ ДЭЭ ААН, БУСДЫНХ НЬ ТӨЛӨӨ ХИЙЖ БУЙ АЖИЛ

Avatar

Зочин 2021-09-04 192.82.72.207

Зөв ш дээ!! Бусдад мэдэгдэхгүй өвчин тарааж байх ямар эрхтэй гэж нэрээ нууцлах гээд байгаамб??Цаана чинь ардчилсан Австрали улсад бүх иргэдийнхээ нийгмийн сүлжээнд юу сонирхож , юу ярилцаж, юуг дэмжиж, юуны эсрэг байгааг чинь бүгдийг хяналтанд байлгах хуультай болчихлоо. Чамайг хянаж л байх хэрэгтэй! Тэгэхгүй бол чи өвчнөө хүнд зориуд халдаахгүй гэхийн баталгаа байхгүй ш дээ!!

Avatar

Зочин 2021-09-04 66.181.187.221

Зөв ш дээ. Зарлаж байж хүмүүс холуур явж ойртохгүй ш дээ.улаан даавуу гэрээсээ уя үхсэн хатсны хүний эрх энэ тэр вэ.

Avatar

Зочин 2021-09-04 202.126.89.88

Bolij uz. Uwchin tussan bol hulgaich shig nuugaad bh ungui harin ch tuslaa hol bai gj tussan humuus heleh yostoi. Busdiig ul hundetgesen uwchnuu nuusan hun huulitai bmaar bn. Gadaadad elegnii bc haldaasan bol shoron awdag gm uwchnuu nuuh yosguig huulichilsan bdag bhad yun ilchillee. Yalgawarlan gaduurhalt gj uuniig heldeggui. Uwchnuu nuun darj busdad haldashiig sanaathsan hereg gj heldeg. Gadaad orond covidoo nuudaggui harin ch busdad seremjluuldeg gedgiig anhaarch sudalj medlegtei handah

Avatar

Зочин 2021-09-04 109.70.100.29

!!!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

зочин 2021-09-04 202.126.89.137

zarlaj baij xaldwar tarxalt buurax bsan yum bishvv nuuj baij mongol dayaraa aldaj bgazdee zarlasanni zow gej bodoj bna 1 xvnii ner tor erx ashigaas bolj vndes ugsaa ulsiin bvx xvmvvsiig xoxirooxni buruu baix teneg shiidwer sanagdlaa

Avatar

Зочин 2021-09-04 202.9.46.238

Агаарт харагдахгүй коронатай зууралдсаар наад нас чинь дууслаа шдээ хаха Азгүй үхэрнүүд юмаа

Avatar

Зочин 2021-09-04 43.242.243.140

Гэртээ хөл хорионд байхгүй ажилдаа яваад, тэнээд бусдад халдаагаад байхад ингэхээс өөр яахын, тэр хүмүүс чинь бусдыын эрүүл явах, амьд явах эрхэнд халдаад бна!!! Эрүүл хүмүүсийн эрхийг хамгаалдаггүй юмуу тэр хүний эрхийн комиссынхон чинь?!

Avatar

Зочин 2021-09-04 59.153.115.26

ЗАРЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЮУН ХҮНИЙ ЭРХ. ӨВЧИН ТУСАА Л БИЗ. ХААНА БАЙНА ТЭР ХҮНИЙ ЭРХ

Avatar

зочин 2021-09-04 64.119.26.90

Манайхаас бусад улс халдвар авсан болон ковидтой эмнэлэгт байгаа улсууд нь хуртэл бусдыг сэрэмжлуулэх зорилгоор ярилцлага огдог юм биш уу.

Avatar

зочин 2021-09-04 139.5.218.196

Хүний эрхийн комисс Шаардлага нэртэй тал бичиг явуулаад л болоо юү?

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-09-04 64.119.16.194

Энэ шаардлагын дагуу Хөвсгөл аймгийн Эрдэнэбулган, Түнэл сумын холбогдох албан тушаалтнуудад сахилгын шийтгэл оногдуулсан байна Мэдээг дуустал анхааралтай сайн умш…

Avatar

Зочин 2021-09-04 59.153.115.26

hehe sahilgiin ain

Avatar

Зочин 2021-09-04 66.181.177.85

Хүний эрхийг ч төрийн нэр барьж аймшигтай л зөрчиж байсан ш дээ тэр үед юу хийж байсан бэ одоо ч хэвээр л байгаа юм байна л даа

Avatar

Зочин 2021-09-04 150.129.141.170

Наадах үгээ х***а нарт хэлээч Монголчууд монголоо бүү доромжио

Avatar

lxa 2021-09-04 66.181.161.126

bi bol zuw gej bodoj baina tegej baij l xvmvvs auylaas uuriiguu bolon bysdiigaa xamgaalj chadna shv de odoo xvn bvr l kowid -19tysaj baina shvv de end xvnii erx yamar xamaatai um be

Avatar

хүннү 2021-09-04 202.55.188.109

Зарлах ёстой, Ковид-д хүний эрх байхгүй. Тахлаас хохирол багатай гархын тулд олон түмэнд зарлаж байж сэрэмжлүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-09-04 103.212.116.22

Тэрний тийм морь түрүүлж айрагдлаа гэдэг шиг хөдөө тэр айл орчимд ковид илэрсэн гээд өөрсдөө шуугилдаад ярьдаг биздээ.
Нэг их ялгаварлан гадуурхаад байх зүйл биш л дээ. Тэртээ тэргүй ФБ дээр ил тод байгаа зүйлс…

Avatar

Зочин 2021-09-04 202.21.109.91

Зарлах нь халдвараас хамгаалах хамгийн оновчтой арга юм биш үү

Avatar

Иргэн 2021-09-04 202.126.89.25

Хариуцлагагүй найр наадам хэсэж архидан согтуурч өвчнөө хүнд халаагаад байгаа усан тэнэгүүдийг зарлахад юу нь болохгүй гэж.баахан өвчнөө халдааж эмнэлэг эмч нараа бодохгүй бол тэдний зөнгөөр арга хэмжээ аваад байвал хэн ажиллаж эмчлэх юм.гадуур тэнээд архидаад бгаа улсаа захиргаадалт хэрэглээд.юм л бол эмч эмнэлэгийн ажилтанд арга хэмжээ авдараа болимоор юм.

Avatar

Зочин 2021-09-04 64.119.22.117

Зөв

Avatar

Зочин 2021-09-04 66.181.160.113

үхсэн тэрийг хариуцлага гэдгиймуу. новшын хулгайчуудад үнэндээ хэдэн төг-н цалин авах нь хамаатай юмуу. тэр байтугай хулгай өдөр бүр хийж байгаа юм чинь.

Avatar

Alban haagch 2021-09-04 203.169.48.56

Энэ солиорол арай дэндлээ шүү.Аль эрт дээр үед дээс уядаг байсан гэж байгаа. Хашааны хаалган дээр наалт наах, хөдөө бол сэрэмжлүүлэх тэмдэгтэй зүйл тавих бол байх л зүйл ш дээ. Халдвар намжтал манайхаар битгий орж ирээрэй гэж өөрсдөө санаачлагаараа хэлэх ёстой юм биш үү. Хэн нэгэн мэдэхгүй яваад орчихвол тэр айлд ч хэцүү биз дээ. ХАРИН ӨВЧИН ГАРСАН АЙЛЫГ ГАДУУРХАХ ҮЙЛДЭЛ ГАРГАСАН БОЛ ТХҮНИЙ ЭРХИЙН ЭСРЭГ ЗӨРЧИЛ ГАРГАСАН ТЭР ХҮМҮҮСТ АРГА ХЭМЭЭ АВ.

Avatar

Иргэн 2021-09-04 103.26.194.12

хаагуур л бол хаагуур давхиж, айл хэсэж явдаг хөдөөний юмнуудыг энэнээс өөрөөр яаж хамгаалах юмб. Нэг л их хүний эрх ярьсан улс. Өөрснөө бусад хүний эрхийг зөрчөөд халдвар тараагаад явж байгаа биздээ.

Avatar

Зочин 2021-09-04 150.129.141.170

Хотынхон хөдөөд халдаав.Одоо хөдөөнийхөн хотод халдаана.Засаг төрийн шийдвэрүүд буруу байсан даа.Нэг нэгэндээ ялархаад хэрэггүй ээ.Нэг өдөр танд туснаа.Тэр үед та наад үгээ хэл

Avatar

зочин 2021-09-04 192.82.91.57

төрийн албаныхан ямар ч хохирол зардал хариуцдаггүй.ажил хийсэн нэр зүүх гэж гай болох хэрэггүй.тахал гэдгийг одоо болтол ойлгоогйү юм биш үү.өвчтэй хүн,малыг нэрлэх бол гамшгийн үед юу ч биш.

Avatar

иргзн 2021-09-04 202.179.27.11

УИХ-д байгаа Уяачидын Турхиралтаар Хурдаг морины уралдаан Хөдөө орон нутагт хаа сайншй уралдуулж Бөх барилдуулж, Хөдөө орон нутагт Найр наадам Хурим, гээд өчнөөн Наргиж цэнгэснмй ГАЙ

Avatar

Зочин 2021-09-04 202.9.46.41

Хөдөөний хүмүүс хэнэггүй, халдвар хамгааллын дэглэм баримтлахгүй байгаагаас ингэж аймаар тархаж байна. Ийм нөхцөлд ингэж ажиллахаас өөр яахав

Avatar

Хариулт 2021-09-04 150.129.141.170

Хотоос хөдөөгүүр энэ засгийн газар амжилттай тараасан шүү.Уулын мухарт байгаа надад хотын хөгийн та нар вирус халдаалаа.

Avatar

Иргэн 2021-09-04 66.181.188.235

Харин зарлаж тусгай газар байлгах нь зөв юм биш үү???Дээр үед хүүхэд коорох,салхин цэцэгтэхэд гэрийн үүдэнд эрээн дээс тавьдаг байсан юм өвчин аваад гэртээ тусгаарлагдсан хүн дээс тавьж болно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-04 172.58.143.236

Boliochdee sumdad haldvaraas tegj l hamgaalna shdee

Avatar