Б.Хүдэрболдыг 10 хоног цагдан хорино | News.MN

Б.Хүдэрболдыг 10 хоног цагдан хорино

Б.Хүдэрболдыг 10 хоног цагдан хорино

Б.Хүдэрболдыг 10 хоног цагдан хорино

Дорноговь аймаг дахь Авто тээврийн төвийн даргаар ажиллаж байгаад АТҮТ-ийн удирдлагын дэмжлэгээр нийслэл рүү шилжин ирж удирдах албанд томилогдоод удаагүй Б.Хүдэрболдыг АТГ-ын Мөрдөн шалгах хэлтэст шалгаж байна. Улмаар АТГ-аас  наймдугаар сарын 31-нд түүнийг  хойшлуулшгүй ажиллагаа явуулж Б.Хүдэрболдыг  48 цагийн хугацаатай цагдан хорьсон.

Тэгвэл түүнийг цагдан хорих хугацаа өчигдөр /2021.09.02/ дууссан бөгөөд үргэлжлүүлэн 30 хоног цагдан хорих прокурорын саналыг шүүх хэлэлцэж улмаар 10 хоног цагдан хорих шийдвэр гаргажээ. 

Түүнийг Дорноговь аймгийн Авто тээврийн төвийн даргаар ажиллаж байхдаа албан тушаалаа урвуулан ашиглаж, бусдаас багагүй хэмжээний хахууль авсан гэх үндэслэлээр хэрэг бүртгэлтийн хэрэг нээн ийн шалгаж байна. Тодруулбал, Б.Хүдэрболдын  гэр бүлийнхэн “Чандмань цагаан хад” компанийн нэрээр олон улсын ачаа тээврийн “С” зөвшөөрөл гаргуулан авч, нүүрс тээврийн бизнес эрхэлж их хэмжээний ашиг олсон, даатгалын компанид давуу байдал олгосон зэрэг хэд, хэдэн үндэслэлээр шалгаж эхэлсэн бололтой.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-03 192.82.71.106

Үс ясын цайтал мөрдөн хэсүүлээд шидээд өг.

Avatar

zochin 2021-09-03 202.126.89.233

Delgersaihnii buunii nohoi suganii us aav eej duugiinhee ner deer buh hunrunguu bairshuildag hangi mandaliin boomt dr huwiin benzin klonktoi albandaa avsan sonato7 hedeer shahsaniin shalgaarai teevriin buh companyduus tatvar avdag c zuvshuurul dr booj daramtaldag baldorjiin uurhai boloh ail bayn uurhaitai geree hiij uguh nereer dundaas n mungu avdag uguhgui gwl zam deer mashin ywah erhiig haaj booj daramtaldag gulug doo naadah chn joohon ohintoi ywj bgad avgaigaasaa salsan

Avatar

Тогоо 2021-09-03 220.138.126.170

Huurhii jijig garuud l barigdah yum daa

Avatar

Zochin 2021-09-03 66.181.179.230

Iimerhuu herguudeer shiitguulsen hun hovor bhaa,yaaj iij bgaad l multarchihdag,avsan hahuulaa butsaagaad huuliinhniig hahuuldaad duusdag

Avatar

Зочин 2021-09-03 185.107.47.215

!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-03 98.37.80.18

Torgool boloo

Avatar

Зочин 2021-09-03 202.9.47.26

jinken jagasnuud ni ineed aldaa, chudee jigchleed suujiin yy

Avatar

ҮНЭН 2021-09-03 103.229.122.226

тэгж тэгж замхараад алга болно

Avatar

Зочин 2021-09-03 66.181.184.178

Төрийн албанд дандаа ХУЛГАЙЧ,ЛУЙВАРЧИД шургалсан байх юм аа!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-03 43.242.243.71

МАНгардаа ОЛСОН МӨНГӨӨ ХАНИДАВАЛСААН ГЭЭЛ ШОРОНГООС ГАРААД ИРДЭГ ЮМ АА ЗА ИНГЭЭД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД ЯВЦГААЖ БАЙ ЗА

Avatar

Zochin 2021-09-03 150.129.141.172

70-80 onii ued Tsergiin deg deed tsegtee tulj darga ofitseeruud ni diilehee boliood tusgai shiidver gargaj terselsen tsereg turuuch nariig buudaj ***h shiidver BHYam-s ontsgoi baid-r ugch bsn gedeg odoo naad muu,hunee bsn umnuudiig shuud gazar deer ni buudaad alahad unendee Mongol Uls ted-r dutahgui harin ch Nar garch tenger tselmene.Jishee ni Shuuhees -1 UIH-1(j-ni -53)ene teevriin salbaraas -1 avilgal neheed ajil hiilgedeggui novshnuudaas -1 geh met 5 hun durst sugnuudiig ehnii udaad tug dahi.

Avatar

ОЙМСОНДОО ДОЛЛАР НУУДАГ ГАР ЯАСАН БОЛ АЙН 2021-09-03 43.242.243.71

ОЙМСОНДОО ДОЛЛАР ЧИХДЭГ НӨХӨР ЯАСАН ШОРОНГООСОО ГАРЧИХСАН УУ АЙН

Avatar

Зочин 2021-09-03 64.119.17.126

amisgaa hoinoo har nuhendee l hevtej bgaa biz pizduuk

Avatar

Зочин 2021-09-03 192.82.73.55

Iim undeslelgui medee bicheed suuj l bdag. Shuuhiin shiidver garsniii daraa bichij bgaarai. Yamar ch buruugui bol buruugui bolson bainaa geed bas niitelchj bgaarai ta nar.

Avatar

Зочин 2021-09-03 192.82.81.232

Дунд шатны цайрчихсан дархлагдсан авилгачдын сонгодог нэгэн төлөөлөгч мөн бн!!! Сайн шалгавал 10 – 13 сая долларын хэмжээны юм гарч ирнэ!!

Avatar

хүннү 2021-09-03 202.179.25.214

Энэ АТҮТ гэж шуналын дэв болсон зэтгэрүүдийн бөөгнөрөл юм биш үү? Мөн ч их хэл ам татлах юм аа та нар! лүйжин тавиулж ад зэтгэрүүдээ хөөлөг. Танай зэтгэрүүд 21 аймаг, хилийн боомтуудаар тарчихсан. Үтэр түргэн хөөн зайлуул заримаар нь эрлэг номун хааны хоолол.

Avatar

Ajaa taij 2021-09-03 202.9.46.87

Goe ner ugsun bolgon l luivarchid baih bololtoi uymaa?

Avatar

Зочин 2021-09-03 66.181.183.199

Lalruud.

Avatar

Зочин 2021-09-03 202.126.89.113

Ийм жараахайнуудаас нь эхлээд, тэр голийсон тул, акулуудад хүрэх хэрэгтэй. Авч завшсан нь их бага боловч хомхой сэтгэл нь адил юм даа! Томчуулыг сэгсрэх ч төвөгтэй л байх. Гэхдээ эхлэсэн ажлыг дуусгах хэрэгтэй.

Avatar

Ub irged 2021-09-03 66.181.161.106

Наад новшоо бууудах хэрэгтэй. Яг Хятад улс шиг

Avatar

Зочин 2021-09-03 66.181.161.3

Энэ бол нэг муу жараахай л байна! Тул, акулууд нь цаана чинь цулцайгаад арьсандаа багтахаа болтол таргалчихаад голийцгоож байна шдээ!!!

Avatar

Зочин 2021-09-03 202.126.89.229

Тул нь тэгээд Дэлгэрсайхан уу

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж