АН: Э.Бат-Үүл, Б.Гарамгайбаатар нарыг нэр дэвшүүлж байна | News.MN

АН: Э.Бат-Үүл, Б.Гарамгайбаатар нарыг нэр дэвшүүлж байна

АН: Э.Бат-Үүл, Б.Гарамгайбаатар нарыг нэр дэвшүүлж байна

АН: Э.Бат-Үүл, Б.Гарамгайбаатар нарыг нэр дэвшүүлж байна

Ардчилсан намын удирдлагууд долоо хоног бүрийн 4:11 мэдээллийн цагаараа УИХ-ын 18, 28 дугаар тойргийн нөхөн сонгуульд Ардчилсан намаас нэр дэвшигчдийн талаар, мөн нөхөн сонгуультай холбоотой цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийлээ.

Ардчилсан намын Үндэсний бодлогын хорооны ээлжит бус хуралдаанаар УИХ-ын 28 дугаар тойргийн нөхөн сонгуульд Э.Бат-Үүлийг, 18 дугаар тойргийн нөхөн сонгуульд Б.Гарамгайбаатар нарыг тус тус нэр дэвшигчээр батламжилжээ.

ДАНХАЙСАН ТӨР, ДАРГА АНГИЙН ЭСРЭГ ТЭМЦЛЭЭ ЭХЛҮҮЛЖ БАЙНА

Ардчилсан намын дарга М.ТУЛГАТ:

-Би болон манай баг, залуучууд сонгуульд оролцох гэж байгаа юм биш. Сонгуульд орж, УИХ-ын 11 гишүүн дээр нэг гишүүн нэмэх гэсэнгүй. Өнөөдөр манай Монгол орны нийгэм, эдийн засгийн нөхцөл байдал, ард түмний амьжиргаа ямар байгаа билээ. Дарга ангийн ноёрхол, данхайсан төрийн хэтэрсэн, ямар ч хэмжээ хязгаар, хариуцлага байхгүй энэ асуудал юунд хүргээд байгаа билээ. Туйлдаа хүрчихээд байна. Залуучууд бид үүний эсрэг тэмцлээ эхлүүлнэ. Данхайсан төр, дарга ангийн эсрэг тэмцлээ эхлүүлж байна. Үүний нэг хэсэг нь УИХ-ын нөхөн сонууль. Энд тулалдах хоёр хүн маань Үндэсний бодлогын хорооны хурал дээр тодорсон. Бид маш олон талаас нь харж, нэр дэвшигчдээ тодруулсан. Залуучууд бид үүссэн байгаа данхар төр, дарга ангитай тогтолцооны эсрэг явах цаг болсон. Ардчилсан хувьсгал 1990 онд мөн л дарга ангийн эсрэг тэмцэж эхэлсэн. Хоёрдугаар хувьсгал эхлэх цаг нь болсон. Энэ үүрэг хариуцлага бидэнд ирж байгаа. Залуус бид ахмадуудтайгаа хамт, ардчиллын төлөө цохилох зүрхтэй бүх хүмүүсийн хамт, Ардчилсан намын гишүүд, дэмжигчидтэйгээ хамт, бизнес эрхлэгчидтэйгээ хамт тэмцэх цаг нь ирсэн байна. Нэгдэх цаг нь болсон байна, үүнийг өнөөдөр зарлаж байна.

ХУВЬСГАЛ ХИЙХЭД ЗАНГИА ХЭРЭГГҮЙ

Ардчилсан намын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ч.ӨНӨРБАЯР:

-Ардчилсан намын Үндэсний бодлогын хорооноос хоёр хүнийг нөхөн сонгуульд нэр дэвшүүлсэн. Энд нэг зүйлийг хэлье. Үзэл санаа, үнэт зүйл, зарчмаа худалдаагүй, энэ зарчим дээрээ өнөөдрийг хүртэл тууштай зогсож буй, энэ үзэл санааны тээгч болж буй тэр хүмүүсээ бид нэр дэвшүүлсэн. Монголчууд 1992 онд ардчилсан Үндсэн хуулийг батлахдаа хулгайч, авлигачдын засаглалыг сонгоогүй юм. Хуулийн засаглалтай Монгол Улсыг сонгосон юм. Гэтэл өнөөдөр хулгайч, авлигачид дарга нарын шинэ засаглалыг бий болгосон байна. Бид түүнийг нураана. Өнөөдөр шинээр бий болж байгаа дарга ангийн ханыг нь бид нураана. Мөсийг нь хайлуулна. Хувьсгал хийхэд зангиа хэрэггүй. Өнөөдөр Ардчилсан нам 90 оны хувьсгалыг шинэ хэв маягаар хийх цаг нь ирсэн байна. Үзэл санааны хувьсгал хийх цаг нь болсон байна. Нийгэм унтаа байдалд орсон байна. Үүний эхлэл нь УИХ-ын нөхөн сонгууль юм. Бид өөрсдөө дарангуйллын байдалд дасал болсон байна. Нийгэм өөрөө нойрноосоо сэрэхгүй, унтаа байдалд орсон байна. Энэ нойрноосоо сэрээнэ гэдгийг албан ёсоор хэлж байгаа юм. Үүний эхлэл нь УИХ-ын нөхөн сонгууль гэдгийг хэлэх гэсэн юм. Бид эрх мэдэлтэй хэсэг, дарга нарыг, хүч хуримтлуулсан байгаа тэр хэсгийг дагаар ордогууд нь биш. Дарга ангид дагаар ордог нь бид биш. Бид энэ хүмүүстэй нэгийгээ үзэж, тэмцэнэ.

🔴 ШУУД АН-аас нөхөн сонгуулийн талаар мэдээлэл хийж байна

🔴 ШУУД АН-аас нөхөн сонгуулийн талаар мэдээлэл хийж байна.

Posted by News.mn on Wednesday, September 1, 2021

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-02 192.82.72.207

Энэ АН үнэхээр жорлон болчихжээ!! Явж явж энэ хоёроос өөр хүн олдохгүй байхаар чинь яах юм бэ??? Нөгөө олон залуус энтр гээд байдаг нь цаг нь тулахаар олддогүй юм биш үү?! Аль олигтой залуу хүмүүс нь АН- с гараад зугтчихсан болтой!!

Avatar

ahmad 2021-09-02 192.82.73.178

Хөөрхий дээ энэ АН мөн ч хэцүүдэж дээ. Эцгийнхээ төрсөн нутаг буриад олоноо бараадаж 2020онд нэр дэвшээд бараа чүгүй хаягдсан Бат ҮҮлийг СХДт нэр дэвшүүлж унааны тоог нь гүйцээхээр болж. Бас нэг шийдэл нь Бондын мөнгөнөөс хувийн компанидаа гувчуулж аавын хаалга татсан Гарамгай луйварчнаа Хэнтий рүү илгээж Буриад зоныхоо цөвүүцлийг доргиох нь ээ.Юунд гордсон юм бол доо.. Өчнөөн сайхан залуучуудаа дэвшүүлж эрүүл өрсөлдөөн өрнүүлэх зүрх зориг байхгүй нь өрөөвдөлтэй. Үүл баатар нь үхдэггүй э

Avatar

Зочин 2021-09-02 59.153.114.142

4:11 гэж ховч авгайчуулаас ялгах юм алга, ичмээр, 2 гэмт хэрэгтэн дэвшүүлж, гутмаар, сонгогдохгүй дээ. Энэ луйварчдын хэлдэг үг нь "дарга анги, данхайсан төр, төрийн өмч ашиггүй…" гэсээр араар нь Монголыг дахин босохгүй болтол дээрэм хийсэн байдаг. АН-д үнэт зүйл цаасан дээр байдаг байх, амьдрал дээр байдаггүй. Нийгмийг зохиомлоор талцуулж цус урсгах зорилго агуулдаг, үүнийгээ ч зарлачихлаа. Төрд шургалж дээрмээ хийхээс өөр зорилгогүй та нар Монголчуудыг 30 жил доромжилж бүрэн залхаалаа.

Avatar

zochin 2021-09-02 43.228.129.119

Ямар их занал,зүхэлийг гаргаж яриад байна. Нийгэмд байгаа буруу зүйлийг хамтын хүчээр нэг нам биш олон намууд ялангуяа эрх барьж байгаа нам засаад сайжруулаад явах учиртай. Ард түмэнийг талцуулах нь Афганистан болдог байж магадгүй. Жаахан зөв соёл,ард түмэнээ бодсон бодлогоор үзэл бодлоо илэрхийлж байвал Монголд хэрэгтэй. Одоо чанга дуугарч хошгируулах нь ахицгүй болсон бид 30 жил мэдэрч туулав.

Avatar

Зочин 2021-09-02 107.189.8.65

* Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Irgen 2021-09-02 202.126.88.160

AN alga boloo

Avatar

ББ 2021-09-02 122.201.31.103

Намын дарга шүү ухаантай юм бол санаачлагыг аваад өөрөө дэвших хэрэгтэй ш дээ. 30 жил худлаа ярихаас өөр хийгээгүй хөгшчүүлээсээ салах хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-02 103.111.68.3

ҮХЭЖ ДАЛД ОР ПИЙЗЗДУУНУУД.

Avatar

Зочин 2021-09-02 64.119.29.242

Залуус бид нтр гэснээ 2 хөгшин гульказыг дэвшүүлчдэг нассс.

Avatar

Зочин 2021-09-02 202.179.27.155

zuv songolt gj bi huvidaa uzej bn. ATG olon udaa shvvsiig n shahsan bolovch yum oldoogvi nuhud bga yum.

Avatar

Зочин 2021-09-02 122.201.31.181

Салга өвгөнөөс өөр хүн алга уу ?

Avatar

зочин 2021-09-02 202.179.26.217

Ийм иддэг уудаг гээд байгаа биз дээ Бат-Үүлийг чинь Гэр хороолол дахин төлөвлөлт дээр хүүтэйгээ нийлж будаа болгосон гээд шүүхээр хэрэг нь шийдэгдээгүй нэр хүнд навс унасан ийм гайнуудыг холын хол хөөгөөч ээ. АН ийм балайнуудаас болж нар харахгүй байна. Хувхай хар хулгайчууд. Тэрний оронд залуучууддаа замаа тавьж өг. Гадуур хүн бүр эднийг ёстой НО НО гэж байн ш дээ. Ард түмэн нуруугаа харуулчихаад байхад юундаа найдаж салбагнаад байдаг байна аа. Зөнөг тэнэг залгасан өвгөчүүл одоо ёстой болио оо

Avatar

Зочин 2021-09-02 64.119.21.175

Ardchilsan namuun zaluuchuud darga angii esreg temtsej baina gechiheed, Ardchilaliin ungutei uudtei buhniig hurtsen hamaj tsadahaa medehgui tetgevriin 2 hugshniig devshuulj baigaam ve?
Zaluu hun baij bolsongui yu?
Naad 2 chin UIH-iin gishuun baihdaa yum hiij baihgui uhsenee hiij baisiin!
Odoo neg hudlaa Ardchilal gej gene!

Avatar

Лорд 2021-09-02 64.119.19.83

Өөрсдөө дотроо зодолдож хайран АН-аа яйрин болгож хаячхаад заяагүй юм. АН одоо сэхэхгүй болчихлоо шд! Буруу ч бай зөв ч бай лидэрүүдтэйгээ тооцоо бодоод шаал тэнэг. Тэд нарт чинь улс төрийн туршлага их байсан юм малнуудаа!

Avatar

Зочин 2021-09-02 202.9.46.47

Нүдний булайнууд

Avatar

Зочин 2021-09-02 202.9.46.47

Нүлний булайнууд

Avatar

🍀🍀🍀 2021-09-02 202.126.89.182

ХЭЭ ЭНЭ АН-ЫХАН ГАНДАН ОРЖ ХИЙМОРИЙН САН ТАВИУЛМААР ЮМДАА…

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-02 202.126.89.219

ЗӨНӨГ ЛАЛРУУДАА ГАРГАДАГ ТЭНЭГ МАЛУУД !!!

Avatar

Зочин 2021-09-02 124.158.96.163

Бат -ҮҮЛ баатар хоцрогдох яагаачгүй. Түүнийг сонгох нь амин чухал.

Avatar

zochin 2021-09-02 119.40.98.177

shine zaluuchuudaa gargaachee. ter 2 hugshind her ih mungu uchuu ve

Avatar

Зочин 2021-09-02 103.57.93.94

Э.БАТ-ҮҮЛ, Б.ГАРАМГАЙБААТАР ХОЁР БОЛБООС ЭСГИЙ ХИЙХ ГАЗАР ТЭРГУАЙ ХЭРЭГГҮЙ ГЭДЭГ ҮЛГЭРТЭЙ АГААР НЭГЭН БУЙ

Avatar

Зочин 2021-09-02 103.57.93.94

Э.БАТ-ҮҮЛ, Б.ГАРАМГАЙБААТАР ХОЁР БОЛМООС ЭСГИЙ ХИЙХ ГАЗАР НОХОЙ ХЭРЭГГҮЙ ГЭДЭГ ҮЛГЭРТЭЙ АГААР НЭГЭН БУЙ.

Avatar

irgen 2021-09-02 64.119.16.247

Shudarga niigemd bol heregten, juivarchin ni notlogdoj, ilchlegdeed hereg ni taslagdaad uur gazar bh yostoi humuus dee.

Avatar

Зочин 2021-09-02 103.10.23.152

Энэ өөдгүй муухай царайт бас дарга юмуу ан даанч өөдлөхгүй байсан юм

Avatar

Zochin 2021-09-02 103.14.37.126

АН нам үнэхээр дампуурчээ үхлээ хүлээсэн өвгөнөөс дээш хүн алга уу. Зайл зайл хэлэх ч үг байхгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-09-02 183.177.100.4

Залуучууддаа зайгаа тавьж өгөөчээ, өнөө маргаашгүй болсон гэмээр ийм хөгшчүүдийг яагаад сонгоод байдаг юм бэ залуусыг хавчин дарамталдаг ийм ардчилал байдаг юм уу

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-02 150.129.141.239

А, ЯГ ГАРЧ ХАРГАДААЧ НААД 2 ӨВГӨН ЧИНЬ. МАН д ингэж үйлчлэгЧ АН ГЭЖ ТАНАЙ НАМ ЗАЙЛАА

Avatar

Уншигч 2021-09-02 202.9.41.2

Энэ залууд эрх мэдэл байхгүй юм байна. Хэдэн хөгшин намчдаасаа хараат байдалд байгаа нь асуудал дагуулж байна ,Хичнээн мундаг эрдэм номтой байгаад хэрэг алга

Avatar

Иргэн 2021-09-02 122.201.31.133

Үүгээрэээ АН шинэчлэлийн төлөө биш гэдгээ харуулж байна Бат үүл гэр хорооллын шинэчлэл төлаараа болж байна Харин нөгөө этгээд бол хэрэггүй Хэнтийн замыг яаж барьлаа Яаж авилга хахуулийнн асуудалд ордог уу Үзэл санааны ямар нэг ялгарал баримтлал байхгүЙ этгээд

Avatar

рдп 2021-09-02 202.126.89.122

та хэн ардчилсан нам гээд байгаа юм өөрөө өөрсдийгөө нам гэчихсэн

Avatar

зочин 2021-09-02 202.21.105.186

Хуцдаг халтарууд вэ, та нарын үг даан ч үнэ цэнэгүй болжээ. энэ үнэ цэнэгүй болох ажлыг та нар 30 жил сайн хийсэн болохоор тэрдээ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-02 202.126.89.219

ХУЛГАЙЧ , ЛУЙВАРЧИН ДҮҮРСЭН НАМ НӨГӨӨ Л ЗӨНӨСӨН НОХДООЛ ГАРГАЖ ДЭЭ !!! ХӨӨРХИЙ ТАТАН БУУЛГАВАЛ ТААРНА !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Малчинхүү 2021-09-02 66.181.161.9

нохой долоо, урам хугарч үхлээ

Avatar

Зочин 2021-09-02 49.0.149.20

АН-д ХУЛГАЙ ХИЙДЭГГҮЙ ХҮН ОЛДДОГҮЙ ЮМУУ ЭНЭ ХОЁР ШОРОНГООС ӨӨРСДИЙГӨӨ ХАМГААЛАХЫН ТУЛД НЭР ДЭВШИЖ БАЙГАА НЬ ТОДОРХОЙ БҮҮР НАМАА ТАРААХ НЬ ЗӨВ ЮМ ШИГЭЭ

Avatar

зочин 2021-09-02 122.201.22.6

энэчдоо аль АН бэ. хэдэн АН -тай болцон бэ.

Avatar

иргэн 2021-09-02 103.11.192.133

Эд нар бас л тохироо юу гэлтэй дэмий нэр дэвшигчид гаргаж ирсэн байх юм. энэ хоёрын хийсэн элдэв хэрэг нь хар пиар хийхэд амар гэж зориуд оруулж ирээ шив. Энэ АН зүгээр л МАН-ны дэргэдэх сайн дурын уран сайханчидын хамтлаг юм уу даа гэж бодогдож байна доо. Ингэж байхаар зүгээр л сонгуульд оролцохгүй бойкот зарлах хэрэгтэй болждээ. Энхбаяр ын удам залгах хүүхэд нь УИХ-н гишүүн болох юм шиг байна до. Монгол орны нөхцөл байдал ангалын ёроолд орох хүртэлээ хэзээ муудах юм бол хурдан ёроолдоо очвол

Avatar

Зочин 2021-09-02 202.179.21.248

Сонгинохайрхан дүүрэгт АН ялагдах нь тодорхой боллоо, Э.Бат-Үүл ялагдаад баахан шалтаг, шалтгаан тоочно биз.

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-02 202.9.40.20

ТЭМЦЛЭЭ ЭХЛҮҮЛЖ БАЙНА ??? НӨГӨӨ БИДОН НЬ АЖЛАА ХИЙХГҮЙ БАЙГАА ЮМ УУ ???

Avatar

Sergln 2021-09-02 185.220.102.247

Эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг Kozel Хүүк /Нас 53/ одоо болноо, зальжин энерги сорогч этгээд элдвээр ордонд дарамтлахаа бас зогсоо, ёрын гийгүүлэгч /ILLEGAL/

Avatar

Зочин 2021-09-02 202.21.113.82

.."Залуучууд бид үүний эсрэг тэмцлээ эхлүүлнэ. Үүний нэг хэсэг нь УИХ-ын нөхөн сонууль. Энд тулалдах хоёр хүн маань Үндэсний бодлогын хорооны хурал дээр тодорсон. Бид маш олон талаас нь харж, нэр дэвшигчдээ тодруулсан. Залуучууд бид үүссэн байгаа данхар төр, дарга ангитай тогтолцооны эсрэг явах цаг болсон" гэснээ шахаад шахаад юм гарахааргүй хоёр өвгөнөө дэвшүүлдэг гэнээ! Намд чинь чадалтай, тархитай, туршлагтай дунд үе, залуус байгаа шүү дээ, яагаад тэд нарыгаа гаргаж ирээгүй???

Avatar

Зочин 2021-09-02 172.58.143.21

Naad tsarai chini harlaad evgui bolchihoj emnelegt uzuul Tulgataa!

Avatar

Зочин 2021-09-02 66.181.161.86

Энэ Ардчилсан нам энэ байдлаараа сэргэхгүйн байндөө. Хэдэн хулгайч нараасаа хэзээ ч салахгүй, хөлдүү гарууд бүтэхгүйээ. Одоо нэг мөсөн улс төрөөс арчигдаад дуус дуус.

Avatar

Дорж 2021-09-02 66.181.185.250

БАТ-ҮҮЛ-ийг дэмжиж байна.Ардчилсан хувьсгалын 2 дахь шатыг дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2021-09-02 192.82.71.38

Хоёр сэжигтнээ дэвшүүлдэг нь яаж байгаа юм болдоо. Цаана нь Нарантуяа, Амаржаргал гээд хүмүүс баймаар юм.Ядахдаа Хэнтийд өмнө нь нэр дэвшиж байсан нэр цэвэр хүмүүс байсан санагдах юм.

Avatar

Зочин 2021-09-02 192.82.68.146

ТУЛГАТ ЧИ АХИАД МАНАЙ БАЯНЗҮРХ ДҮҮРГЭЭС НЭР ДЭВШИНЭ ГЭВЭЛ МАЙ ШҮҮ , ТЭР ГӨШИН ГУЛГАЙЧУУДАА ДАГААД ДАЛД ОРООРОЙ !

Avatar

Гарамгайбаатар гэнэ үү? 2021-09-02 192.82.68.97

Энэ Гарамгайбаатар чинь нөгөө хүүтэйгээ нийлж Хэнтийн замын тендер хулгайлаад шүүхээр орж байсан нөхөр шүү дээ. Ээ хөөрхий АН-аа гэж

Avatar

Зочин 2021-09-02 175.214.93.96

Яагаад гэмт хэрэгтнүүд дэвшдэг юм бэ
Ялзарсан арчаагүй төртэй
Энэ 2 үхэр ер нь ард түмэн эх орны төлөө юу хийх юм бол хуульгүй бол шууд автомотоор шүршээд хаях юмсан

Avatar

Анхбаяр 2021-09-02 45.57.200.43

БОЛОВСРОЛТОЙ САЙХАН ЗАЛУУЧУУД ЗӨНДӨӨ БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ. ЯАГААД ЭНЭ ХОЁР ӨВГӨНИЙГ СОНГОЖ ДЭВШҮҮЛЖ БАЙГАА ЮМ БЭ. МАНАЙ НАМД ЗӨНДӨӨ ЗАЛУУЧУУД БАЙГАА БИЗДЭЭ. АН-ААС БҮР ГАРМААР САНАГДЧИХЛАА.

Avatar

Зочин 2021-09-02 193.128.205.126

Yer ni iimerhuu huvaagdsan nohtsol bdald hen ch devshsen garahad hetsuu bhaa. Ene 2 ovgoniig devshuuleed unasniih ni daraa nam dotorh eldev songuulit ajluudaas ni hariutslaga uuruulj holduulah bolov uu. Ter ni zov biz. Bolovsroltoi zaluus devsheed unaval tsaashdiin uls torch bolon namiin careert ni haltai biz. 🙂

Avatar

Zochin 2021-09-02 45.72.46.195

Ene bat-uul songinod ochood usduuleh n l dutaj dee xxa chmg huleej avah bolowuudaaa medku

Avatar

Зочин 2021-09-02 124.158.96.163

АН шалчийсан арчаагүй байдлаасаа түргэн гараачээ. М.Тулгат, Ч.Өнөрбаяр ……… нар хүчтэй зоригтой байгаачээ. Э.Бат -Үүлийг нэр дэвшүүлсэн нь маш зөв шийдвэр. Баатар Э.Бат – Үүл хэзээ ч хоцрогдохгүй улс төрч мөн. Одоо Э.Бат – Үүлийг МАНгарууд харлуулж эхлэнэ дээ……

Avatar

Хонгорзул 2021-09-02 45.72.46.230

Өө хөөрхий АН энэ хоёроос өөр нэр дэвшүүлэх хүнгүй болсон уу, ёстой нэг ялагдаж ханадаггүй сонгуульд өрсөлдөхийн дон шүгэлсэн ханаж, цадахаа байсан бузарууд юмдаа.

Avatar

Зочин 2021-09-02 192.82.64.208

namaig hen ch hudaldaj avch chadahgui geed h*****d baisan gulug hudaldchihsan bat-uuld bugsduultsen yavj bna shd. tom tom yum h*****d baisan lag amitan yaasan be chaavaas?

Avatar

Зочин 2021-09-02 202.179.25.176

Дарга ангид дасчээ та бүхэн

Avatar

Зочин 2021-09-02 192.82.64.208

boliochee, manai ulsin namuud huulia medehee bolison yum uu? uulaasaa mal yum uu? er n namaar yavsan humuus dund hun shig setgedeg ard irgediinhan tuluu uls orniihaa tuluu yavj chadah hun bna uu? bituu erguu dagznuud, bituu orkuud orood irtsen, hugiin belenchilsen setgelgeetei hulgaich zantai lalrin avilgachidaad duurtsen. ene orkuud zailaasai bilee p***a

Avatar

Зочин 2021-09-02 202.126.89.248

Энэ аль АН нь билээ.

Avatar

сүхээ 2021-09-02 192.82.84.232

хэрэгт холбогдоод шүүх хурлаа х

үлээж байгаа хүн нэр дэвшиж болдог болчихсон юмуу

Avatar