Байден: Бусад орныг тохинуулах оролдлогын эрин үе дууслаа | News.MN

Байден: Бусад орныг тохинуулах оролдлогын эрин үе дууслаа

Байден: Бусад орныг тохинуулах оролдлогын эрин үе дууслаа

Байден: Бусад орныг тохинуулах оролдлогын эрин үе дууслаа

Үймээн самуун, халдлага дүүрэн өнгөрсөн сүүлийн хоёр долоо хоногийн турш АНУ иргэдээ Афганистанаас татаж авах үйл ажиллагаа өчигдөр (2021.08.31) албан ёсоор дууслаа. Энэ талаар АНУ-ын Ерөнхийлөгч Жо Байден сэтгэгдэл өндөр байгаагаа илэрхийлж, иргэдээ татах ажиллагаа маш гайхалтай өндөр амжилттай өндөрлөсөн бөгөөд ийм амжилттай ажиллагааг түүхэнд ямар ч үндэстэн зохион байгуулж чадаагүй хэмээн сайрхжээ.

Тэрбээр “Өчигдөр шөнө АНУ-ын түүхэнд хамгийн удаан буюу 20 жил үргэлжилсэн Афганистаны дайныг дуусгаж, Кабулыг орхин нислээ. Энэ бол зөвхөн дайныг дуусгаад зогсохгүй цэргийн хүчээр бусад орныг өөрчлөх оролдлого хийдэг эрин үеийн төгсгөл болж байна” хэмээн хэлсэн байна.

Ийнхүү 20 жилийн дайн, их наяд гаруй ам.доллар, 2500 орчим америкчуудын амь нас үрэгдсэн дайн, Афганистаныг өөрчлөх гэсэн оролдлого бүтэлгүйтэж, талибууд эргээд төрийн жолоо атгаж үлдлээ. Тиймээс ч маш олон хүн сүүлийн үед Жо Байденыг ихэд шүүмжлэн, Афганистанаас цэргээ татах шийдвэрийг буруушааж байна. Харин Жо Байден дээрх мэтээр өөрийнхөө байр суурин дээр хөдлөшгүй зогсож, талибуудад ялагдсаны бурууг Афганистаны армийн бүрэн бэлтгэгдсэн 300 мянган тусгай цэргийн бууж өгсөнтэй холбон тайлбарласаар байна.

Жо Байден мөн Кабулд болсон амиа золиослогчдын халдлагын талаар “Бидний та нартай ярих яриа дуусаагүй. АНУ-ыг хохироохыг зорьж буй хэн ч болов америкчууд хэзээ ч зогсдоггүй гэдгийг мэдэж ав. Бид уучлахгүй, бид мартахгүй. Би буруутай этгээдүүдийг газрын гаваас ч гэсэн олж бариад, устгах болно” хэмээсэн билээ.

Эх сурвалж: RT.COM

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-01 64.119.21.47

АНУ дайтхаа больж байгаад би лав итгэхгүй байна. Харин ч эсрэгээрээ ирээдүйд болох өндөр магадлалтай тайван хятадын хооронд болж магадгүй томоохон дайнд бэлдэж байж магадгүй юм. Ер нь америк ууд өөрсдөө хэлсэн байдаг манай гол геополитик ийн бүс бол ази номхон далай юмаа гэж аа харин тэр бүс нь япон хятад бочхоод байгаа юм. Шулуухан хэлхэд бараг л хятад руу бүх анхаарлаа хандуулчхаж.

Avatar

зочин 2021-09-01 59.153.86.99

маш зөв ингээд оростой эдийн засгийн дайн зараллаа энэ бол амьжилт

Avatar

Зочин 2021-09-01 119.40.103.6

Улсуудын дотоод асуудалд хөндлөнгөөс оролцох нь туйлын буруу гэдгийг ОЙЛГОСОНД баяр хүргэмээр байна аа

Avatar

Зочин 2021-09-01 202.21.108.22

Тэгвэл АНУ засаг захиргаа гадаадад цэрэг томилж улс орнуудыг иргэний дайнд аваачдагаа ухамсартайгаар больж байгаа гэсэн үг үү? Сири, Украйн зэрэг улсуудаас ч тонуулч цэргүүдээ татах уу?

Avatar

Зочин 2021-09-01 209.141.59.180

!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

ҮНЭН 2021-09-01 103.229.122.226

ДЭЛХИЙН ХОЁРДУГААР ДАЙНЫ ӨМНӨ АМЕРИКЧУУД ИЙМ ХАР АМИА ХИЧЭЭСЭН БЭРТЭГЧИН УЛС ТӨР ХИЙДЭГ БАЙСАН ҮР ДҮНД НЬ ГИТЛЕРИЙН ГЕРМАН БИЙ БОЛСОН ОДОО ДАХИАД ЭНЭ УЛС ТӨРӨӨ ХЭРЭГЖҮҮЛЖ ЭХЭЛЛЭЭ УДАХГҮЙ ДЭЛХИЙН ГУРАВДУГААР ДАЙН ГАРАХ НЬ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-09-01 192.82.81.62

Одоо Америк манайхаас зайлах ёстой! Та нарын тэжээсэн манай АН одоо бараг л Талибан болчихоод байгааг , Тэд одоо иргэний дайн самуунд ч татан оруулж мэдэхээр улангассан хонзогногч хүчин болсныг мэдэж байгаа юү?! гэж Америкаас асуух юмсан!!!

Avatar

ҮНЭН 2021-09-01 103.229.122.226

ИЙМ Г И Ч И Й НҮҮД АМЬД Л БАЙГААД БАЙХ ЮМ ЯДАЖ КОРОНА ТУСААД ҮХЭЭСЭЙ ХАХАХА

Avatar

ҮНЭН 2021-09-01 103.229.122.226

ХАХА

Avatar

Onoch 2021-09-01 122.201.21.226

Зарим талаар үнэн л хэлж.

Avatar

Зочин 2021-09-01 17.150.209.90

tiimee ardchilsan nam turiin udirdlagiig l avah sonirholtoi. er mongoloo gsn setgel haragdahgui bn. songuulid yalagdsan bj bolno uneheer eh ornoo gsn setgeltei bsn bol songuulid yalsan namaa demjeed amjilt huseed yavah yostoi bsn bolov uu?

Avatar

G 2021-09-01 202.179.21.212

Teneg

Avatar

Зочин 2021-09-01 103.212.116.81

Дэлхийн цагдаагийн үүргээ гүйцэтгэх л хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

Zochin 2021-09-01 202.126.88.182

Yamar ardchilal bga uym ter Amerikd

Avatar

Зочин 2021-09-01 202.21.124.159

Ochij uzeed hutsaaj, visa ni oldvol tendee ukhen hatan amidrana daa. Chinii talkh munguu olj yadaj baikhad ted saikhan amidarch l bna.

Avatar

зочин 2021-09-01 66.181.161.42

Альваа үндэстнийг өөрчильеэ гэвэл хайр найргүй хядахх хэрэгтэй л болно доо ….Яг л Чингэс хаан шиг.

Avatar

Хаха 2021-09-01 202.21.109.115

ДУРТАЙДАА ДАЙН ХИЙГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-09-01 64.119.19.77

teneg mal neg l ym bol 12r zuuniig yarina chi hoe malaa 21r zuund amidarch bn

Avatar

Зочин 2021-09-01 124.158.64.19

хэрэгжүүлдэг бол одоо л зөв ярьж байна, манайхаас бас зайлмаар байна, манайд монголчууд монголоороо баймаар байна, харамсалтай нь та нарыг дуурайдаг, шүтдэг залуус дүүрэн болж, англиар маяглаж ярьдаг, ардчилал, хүний эрх гэж хэлбэрдэж дуурайдаг, хаяг нь хүртэл англи болоод байна, гэтэл бид тусгаар тогтносон улс, мөн бие даасан өөрийн гэсэн түүх, соёлтой үндэстэн

Avatar

зочин 2021-09-01 66.181.161.42

Манай залуус соёлт ертөнцийг даган дуурайж байгаа нь сайн хэрэг…Тэр нь л тусгаар тогтнолын баталгаа болноо

Avatar

Зураач Лондон 2021-09-01 87.80.153.122

…өндөр амжилттай өндөрлөсөн……… амжилттай….. Танай сайт ёстой үнэн шог оо! Монголын том сайт гээд байгаа. Алдаа эндэгдэл пиг. Би Баабар.мн-ийг харах гэж ордог юм.. Тэгээд халь хараад баахан инээдэг ! ккк

Avatar

Зэлэм 2021-09-01 5.176.102.239

Жо Байдэнийг шүүмжлэгч нар нөхрийхөө эрхтэн дээр буцалсан ус асгагч АвГай тай адилхан харагдаад байнаа

Avatar

иргэн 2021-09-01 66.181.161.67

Дэлхий нийтээрээ энэ жишигт суралцах цаг ирлээ оршихуйн хуулиар л явсан дээрдээ

Avatar

ҮНЭН 2021-09-01 103.229.122.226

ОЧИЖ ШАР ХАДАНД ҮЗҮҮЛЭЭ

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-09-01 66.181.184.105

"Төөрсөөр төрэлдөө" гэдэг л болж байна. Америк хожуу ч гэсэн жаахан ухаарч байгаа нь яамаадай… Хичнээн ч улс орны дотоод байдлыг бусниулж, үймээн самуун, дайн дажин дэгдээв дээ. Хичнээн ч энгийн иргэдийн толгой дээр бөмбөг хаяж сүйрүүлэв……

Avatar

Зочин 2021-09-01 202.131.245.243

АНУ-ын Ерөнхийлөгч Жо Байден сэтгэгдэл өндөр байгаагаа илэрхийлж, сүүлээ хвчин зугтах ажиллагаа маш гайхалтай өндөр амжилттай өндөрлөсөн бөгөөд ийм амжилттай ялагдан дүрвэх ажиллагааг түүхэнд ямар ч үндэстэн зохион байгуулж чадаагүй хэмээн сайрхжээ.

Avatar

Заагч 2021-09-01 202.9.46.140

Америк булаан эзлэлт тvрэмгийлэлд Талиб 20 жил тэмцсэний гайхалтай тэмцлийн vр дvн Америк харгис цагдаа 0 баяр хvргэе Талиб эх орон ямар vнэ цэнэтэйг та нар тэмцлээрээ харууллаа мундаг юмаа.том бахархал

Avatar

Зочин 2021-09-01 103.26.195.76

Umhii afganruuga zailaach

Avatar

Зочин 2021-09-01 207.183.244.30

Chi Afgandaa amidraach

Avatar

Зочин 2021-09-01 122.201.22.165

ЦӨВҮҮН ЦАГТ УЛС ОРНОО НЭГДҮГЭЭРТ БОДСОН ДЭЭР ЗӨВ ЗӨВ

Avatar

Зочин 2021-09-01 207.183.244.30

Tiim sh dee. Zuvhun uuriinhuu uls orniig l bodoh heregtei. Busad ni yaj ch bsan hamaagui sh dee. Hyatad Mongoliig ezelsen baihad ter Amerikt er ni yamar hamaa bnaa. Hol ochoodhevtej baival taarna. Busdiin heregt dandaa hutgaldaj yavdag Amerik gej ugaasaa sonin uls shdee

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2021-09-01 202.9.46.58

маш зөв алхам хийлээ дэлхийд ардчилалын бэлэг тэмдэг болсон хамгийн тэргүүний технологи амьдарлын өндөр төвшин аюулгүй орчноороо тэргүүлэгч гшүрэн хайран сайхан хөрөнгө мөнгөө дэмий юманд зарцуулахаа больж байгаа нь зөв бусад орнуудын хэрэгт оролцох эд баялагт нь шунаж харгаис үйлдэл явуулдаг орос мэтийн оронууд ч үүнээс суралцмаар байна одоо афганы баялаг дээр орос хятад энэтхэг турк хоорондоо алалцах юм шиги баЙНА хөөрхий афганы ард түмэн л өрөвдөлтэй байна даа афган хойд солонгос серби

Avatar

Мжээгээ 2021-09-01 103.212.119.247

Америк долларын дэвсгэрийг хүссэн хэмжээгээр нь хэвлээд гадаадаас дуртай юмаа худалдаад авчихдаг хүмүүс юундаа санаа зовох вээ дээ.Долларын үнэ цэнийг Америкт хадгалж бгаа алтны нөөцөөр нь баталгаажуулах буюу хүссэн улс зөрүүлээд хэвлэсэн доллараар нь их хэмжээний алт худалдаж авахыг 1950-иад онд Америк болиулчихсан.Долларын үнэ цэнийн баталгаа байхгүй.Хүссэн х

Avatar

Зочин 2021-09-01 202.179.24.183

Ёстой л дууслаа.

Avatar

Зочин 2021-09-01 66.181.178.100

ХУН ЭРХ ГЭЖ УРХА БОЛИ

Avatar

ҮНЭН 2021-09-01 103.229.122.226

ЭНЭ ОРОСЫН ЭЛЧИНГИЙН Г И ЧИЙ БАЙХАА ЭХЛЭЭД МОНГОЛ ХЭЛ СУР ДАРАА НЬ х**!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж