Н.Энхбаяр ССХ-гийн захирал болохоос татгалзжээ | News.MN

Н.Энхбаяр ССХ-гийн захирал болохоос татгалзжээ

Н.Энхбаяр ССХ-гийн захирал болохоос татгалзжээ

Н.Энхбаяр ССХ-гийн захирал болохоос татгалзжээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2021 оны сонгуулийн өмнөхөн МАХН татан буугдаж, МАН-д нэгдсэн билээ. Тус сонгуулийн дараа МАХН-ын дарга асан Н.Энхбаярыг Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн Стратеги судалгааны хүрээлэнгийн захирлаар томилох шийдвэр гарсан. Ийнхүү албан тушаалд томилогдох болсноор "Улстөрийн тохироо хийж буй" гэх хардлага олон нийтийн дунд байсан нь нууц биш.

Тэрбээр ҮАБЗ-ийн Стратеги судалгааны хүрээлэнгийн захирал болохоос татгалзжээ. Харин МАХН-ын квотоор Б.Тулга, Э.Эрдэнэжамъян нарын залуу улстөрчдөөс гадна доктор Д.Дуламсүрэн, эрх зүйч Г.Золзаяа нар МАН-ын Удирдах зөвлөлд очжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-08-29 66.181.183.55

монголыг авч явжчадах ганцхүн дээ

Avatar

Заагч 2021-08-29 202.9.46.250

Иргэн нэрний ард емхий вирус хятад хаягдал юугаа хуцаад байнаа Эрдэнэтийг, темер замыг угаасаа Оросууд барьсан Их Ерийг тэглvvлсэн мундаг хvн юун хог данжаад энхболд вэ хог хятад хаягдал энхболдыг хотын дарга байхад чухамдаа Улаанбаатарт хог хятадууд дvvрч Монгол орныг хог хятад гамингийн компаниуд эзлэх болсон гашуун тvvх эхэлсэн нь даанч харамсалтай хог хятадуудыг устгавал Монгол жаргах юмсан

Avatar

Зочин 2021-08-29 202.179.15.114

Энхбаяр маш мундаг хүн шүү дээ?? Энэ хүн муу юм хийхгүй хүн байгаа юм??? Ялангуяа тендер ггэх мэт муу ажилд оролцохгүй хүн.

Avatar

Зочин 2021-08-29 66.181.176.230

posperidia jihan namdul

Avatar

Зочин 2021-08-29 66.181.176.230

jihan namduli jihani namdul

Avatar

Иргэн 2021-08-29 73.70.67.246

Бурхан гуйсан ч бүү өг гэж өвгөдийн сургаалыг зөрчин Кувейтын хаанаас их мөнгө авч бэлэглэсэн шуналтан. Одоо тэр газрыг Кувэйтийн ам гээд нэрлэчихсэн монгол хүн орж болдоггүй Эх орны минь нэг хэсэг газар бий.

Avatar

Зочин 2021-08-29 185.100.87.202

!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-08-29 66.181.178.93

Н.Энхбаяр ерөнхийлөгч байхдаа ОХУ-д айлчлах үедээ Асгатын мөнгөний ордыг Оросуудад бэлэглэчихэж билээ. Харин М.Энхболд тухайн үед Ерөнхий сайд байсан тулдаа Оросуудад өгөлгүй авч үлдэж байсан гавъяатай хүн шүү. Зүй нь Н.Энхбаярыг газар нутгаа харийнханд өгөх шийдвэр гаргасан алдаад нь хатуу арга хэмжээ авч шийтгэх ёстой юм.

Avatar

Зочин 2021-08-29 103.111.68.3

ОДОО ТЭР АСГАТЫН МӨНГӨНИЙ ОРД ЭЛБЭГДОРЖ, НОМТОЙБАЯР НАРЫН ӨМЧ БОЛСОН ДОО,

Avatar

Зочин 2021-08-29 202.131.225.197

Iimerhuu uye unguruusun hugshin uvuu emee nariig uls turuus hucheer shahaj gargah, tetgevert gargah ni zuv

Avatar

иргэн 2021-08-29 66.181.180.248

Нэг ёсондоо эвсэж нийлсэн гэж ойлгосон энэ тохиолдолд Шадар сайдыг авах ёстой баймаар. Удирдах зөвлөл энэ тэрээ гээд хоосон намын гуншингаар яахав дээ.Шадраар тавьчихвал ч бүжигнуулаад өгөх байх даа хуучин кадр.

Avatar

Зочин 2021-08-29 89.39.107.178

Төмөр зам,Эрдэнэтийн хагасыг Оросдоо өгсөн хорчин буриад.

Avatar

Зочин 2021-08-29 202.179.27.238

er chereggui chun ene N.Enchbayar . Ichin gej er medechgui aimaar

Avatar

Зочин 2021-08-29 202.55.188.38

А.Энхболд удирдах зөвлөлд орсон.

Avatar

Зочин 2021-08-29 202.126.88.146

Тэгэж доошоо орохгүй шүү. Дор хаяж Сайд. Эсвэл Дэд ерөнхийлөгч хийж болох юм

Avatar

ҮНЭН 2021-08-29 150.129.140.39

ШОРОНГИЙН ЯЛТАН ӨНДӨР АВЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-08-29 202.126.94.99

судалгааны тевийг эрдмийн зэрэггуй хун удирдахгуй л дээ. Харин улс терийн маш их туршлагыг засгийн газрын тувшинд ашиглах хэрэгтэй. Баахан « нялхас» бна!!!

Avatar

Amar 2021-08-29 66.181.161.106

Avilgaliin zagalmailsan etsgees khol baisan ni deer dee.

Avatar

Зочин 2021-08-29 202.55.188.89

Оюутолгой Ээбий хуйвалдаж зохиосон хэрэг юм бишүү…яг таг баримт байдаггүй сонин хэрэг шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-08-29 192.82.73.46

.Н.Энхбаяр ҮАБЗ-ийн Стратегийн судалгааны хүрээлэнгийн захирлын ажлаа хийж байгаа шүү дээ. Захирлын албан тушаалаас татгалзсан гэсэн баримтаа гаргаж ирээч. Дээрх мэдээнцэрт ямар ч баримт алга байна шүү дээ. Их өдөөн хатгаж байх шив дээ.

Avatar

Зочин 2021-08-29 202.126.90.140

Эрлэг номун хааны үүдний сахиулын орлогчийн алба санал болгооч наадахдаа. Жинхэнэ мэргэшсэн хорчин хүний албан тушаал шүү дээ. Хаанаасаа хаалгачин ч гэдэг. Нямдоржид бол тамын тагнах албаны тахрын тушаал яг тохирно.

Avatar

Зочин 2021-08-29 89.85.156.2

Хүн сүг өөр хэлэх үг алга

Avatar

Зочин 2021-08-29 103.26.194.85

ЧИ Энхбаяраас дээрдэх үү

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-08-29 202.55.191.130

ЯАСАН ШУНАЛ НЬ ДИЙЛДДЭГГҮЙ ОРООЛОН БЭ. ТЭТГЭВЭРТ НЬ ХӨӨ

Avatar

Зочин 2021-08-29 66.181.186.41

Уйлдаг Эрдэнэжамън байдаг юм инээдтэй ч амьдрах юмдаа үр хүүхэд ах дүү аав ээж хамаатан садан хүн ардаас ичдэг байгаасай ёстой инээдтэй ч юмдаа ичиж үхмэрүүд.

Avatar

зочин 2021-08-29 64.119.22.117

их муухай хүн

Avatar

Сонгуулийн 2021-08-29 64.119.17.236

Сонгууль болох гэж бхад хэл амнаас болгоомжилсон бхаа сонгууулийн дараа юуг л бол юуг зөвшөөрөх биз

Avatar

Зочин 2021-08-29 124.158.97.99

Монголын авилгалын загалмайлсан эцэг цолтой байсан даа, Н.Энхбаяр. Ард олон загасны ой санамжтай юм.

Avatar

Юу вэ 2021-08-29 66.181.176.216

Юу бичээд байна аа. Сар гаруйн өмнө л Ж.Энхбаяр сүр дуулиантайгаар тамгыг нь гардуулчихсан биз дээ

Avatar

АН-тай нэгдэгч МАХН 2021-08-29 217.23.5.42

Буриад Энхбаяр МАН-г хагалсан.Оросын Женко АН-г хагалсан.

Avatar

Зочин 2021-08-29 103.111.68.3

ЧИ ХЯТАДЫН ШЭЭС МОНГОЛЫГ ХАГАЛАХ УУ?

Avatar

Зочин 2021-08-29 103.26.195.216

Хуваагдсан нам буцаж нийлсэн нь нийгмийн захиалга, гишүүд дэмжигчдийн хүсэл мөрөөдөл байсан. Харин үүнийг хоёр талаас хамтарч хэрэжүүлчихээд нэг нь нөгөөгөөс төлөөс нэхэж таарахгүй., нэг цул нам болох ёстой. Н.ЭНхбаяр өөрөө л анх хуваасан биз дээ

Avatar