Зөвшөөрөлгүй газруудыг чөлөөлж, авто зогсоол барина | News.MN

Зөвшөөрөлгүй газруудыг чөлөөлж, авто зогсоол барина

Зөвшөөрөлгүй газруудыг чөлөөлж, авто зогсоол барина

Зөвшөөрөлгүй газруудыг чөлөөлж, авто зогсоол барина

Нийслэлийн газар зохион байгуулалтын албанаас зөвшөөрөлгүй баригдсан газруудыг чөлөөлж буй. Энэ хүрээнд Баянгол дүүргийн дөрөвдүгээр хорооны нутаг дэвсгэр, 164 дүгээр цэцэрлэгийн баруун талд байрлах найман ширхэг тоосгон гаражийг буулгажээ.

Чөлөөлсөн газарт автомашины зогсоол барихаар төлөвлөсөн байна. Мөн Баянзүрх дүүргийн 18 дугаар хороо, 84 дүгээр сургуулийн урд байрлах 53 ширхэг тоосгон гаражийг маргааш буулгахаар төлөвлөжээ. Тус гаражуудыг буулгасны дараа ногоон байгууламж, тоглоомын талбай, авто зогсоол зэргээс шаардлагатайг нь иргэдийн саналыг үндэслэн тохижуулах юм.

Өмнө нь АШИУС-ийн гадна 10 хүрэхгүй машин зогсдог, эвдэрч, хуучирсан талбай байсан газрыг чөлөөлж, бичил цэцэрлэгт хүрээлэн болгож тохижуулсан билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-08-28 150.129.143.139

Буулгасан гараашийн зайнд давхар зогсоолууд барих хэрэгтэй. Буулгаж байгаа гараашийн тоогоор гудамжинд тавих машины тоо ихсэнэ. Тэгээд хөдөлгөөнд саад учруулах болно. Машин ихсэж байгаа одоо үед зогсоолууд л их хэрэгтэй байна. Манай хотын удирдлагууд ямар нэг арга хэмжээ хэрэгжүүлэхээсээ өмнө урьдчилсан бэлтгэл, зохицуулалт гэдгийг огт мэддэггүй бололтой. Тэр гарааш гээд байгаа сав чинь машин тавихаас гадна ойр зуурын юмсаа хадагладаг сав шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-08-28 91.219.237.21

! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Ard 2021-08-28 192.82.93.3

olon davhar zadgai graj bariachee durakuudaa

Avatar

Зочин 2021-08-28 202.21.108.54

Хотын төвд тоосгон гражуудтай нийслэл дэлхийд ганцхан УБ л байх. 40 мянгат, багатойрогоор дүүрэн навсархай тоосгон граж нэртэй н**ш ноохойны амбаарууд.

Avatar

Зочин 2021-08-28 202.126.88.147

ХОТ ДОТОР ЯВАГДАЖ БГАА БАРИЛГА УГСРАЛТЫН АЖЛУУД ҮНЭХЭЭР ХЭЦҮҮ БАЙНАААА…..ШӨНӨӨС БУСАД ЦАГУУДАД ТАСРАЛТГҮЙ ЮМ НҮДЭЖ, ТАЧИГНУУЛЖ, ТАС НЯС ХИЙСЭН ДУУ ЧИМЭЭ ИРГЭДИЙГ ЗАЛХААЖ ЯДРААЖ СТРЕССДҮҮЛЖ БАЙНА…!!! ДЭЭР НЬ ОРЧНЫ АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ….

Avatar

Зочин 2021-08-28 202.179.25.134

Гачууртын гүүрний хоёр талын төгөлийг хулгайчууд хашиж авсан байгаа. Хашааг нь буулгаж нийтийн эзэмшил болгох.

Avatar

Зочин 2021-08-28 202.179.25.134

ҮЭСТО-нд хамарах талбай зүүн талын зүлэг усан оргилуур явган замын доороос нэг өндөр шилэн байшин ургаад гараад ирчихсэн байхын. Хэний байшин, хэн зөвшөөрөл олгосон олж тогтоогоод зөвшөөрөл өгсөн баачкад доод тал нь 15 жил хорих ял, байшинг суурийг нь дэлбэлж нураагаад шүүрдэж цэвэрлэх тэгээд тэрэнд дээр зогсоол хийх үү хуучнаар нь үлдээх үү гэдэг дээр маргалдах.

Avatar

Зочин 2021-08-28 103.212.119.76

natur hudaldaanii tuvuus uragsh odoo barilga barigdaagui baigaa bolon suuri uhsan, suuri tsutgaad zogsson barilgiin gazruudiig huraaj niitiin ezemshliin bolgo

Avatar

зочин 2021-08-28 202.179.25.27

Ямарч ажлыг хүчээр, мугуйд хүч түрсэн байдлаар биш оновчтой, нийцтэй, маш сайн шийдэл бодлогоор л хэрэгжүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-08-28 66.181.186.38

БГД ийн 24 хороо хогондоо нохойн баасандаа дарагдсан

Avatar

Зочин 2021-08-28 124.158.96.217

УБ -т аятайхан тайван суугаад амарчих газар байхгүй юм. Нил машин шуугиан, шороо. Маш ая тухгүй хот бол УБ.

Avatar

zochin. 2021-08-28 202.179.27.193

nuraachad ich amarchan ,tegeed bid chaana maschina tavich um ter negdsen zogsool chin chaana baidag um??, Ganch unaandaa sanaa zovood chono taivan untaj chaddagui chuudee!!!

Avatar

Машинд зориулсан хот 2021-08-28 202.126.89.149

Нийтийн жорлон байгуулж байхаар цэцэрлэгжүүлбэл зүгээр дээ.Нэгэнт булаагаад авсан бол

Avatar

Зочин 2021-08-28 66.181.161.7

ХСҮТ-ийн хойд талын 2 эгнээ тоосгон гараашуудыг 1990-ээд оны эхээр (1990-1992) барилгын инженер мэргэжилтэй Батаа гэдэг залуу нэгдсэн журмаар барьж, 1989 онд шинээр ашиглалтад орсон 13-р хорооллын айлуудад зарсан юм. Эрхийн ямар бичиг баримт байна вэ гэж тэр үед нь асуухад хотын захиргаанаас нэгдсэн журмаар энд гарааш барих газрын зөвшөөрөл авсан гэж тэр Батаа ярьдаг байсан. Батаа хотын захиргаа болон газрын албанд танилтай л хүн байсан юм шиг байдаг. 1990 оны эхээр газрын зөвшөөрөл нтр гэж алба

Avatar

Зочин 2021-08-28 66.181.161.7

1990 оны эхээр газрын зөвшөөрөл нтр гэж албан ёсны бичиг баримт байдаггүй байсан шүү дээ?!! Гэтэл мөнгөө төлөөд гарааш худалдаж авсан иргэд ингээд юу ч үгүй хохирох юм уу? Муу ч гэсэн энэ гараашууд чинь хувь хүний өмч шүү дээ!! Шүүхийн шийдвэргүйгээр хотын захиргаа дураар ингэж хүний өмч устгавал хохирол төлөх л болно доо!!! Үүний оронд тэр хавьд нь газрын гүнд юмуу, дээшээ давхар гараашууд бариад энэ гараашийн эздэд өгч солио хийвэл зөв болох байж дээ?!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж