Афганчуудыг АНУ-руу нүүлгэн шилжүүлэх нислэг амжилттай болов | News.MN

Афганчуудыг АНУ-руу нүүлгэн шилжүүлэх нислэг амжилттай болов

Афганчуудыг АНУ-руу нүүлгэн шилжүүлэх нислэг амжилттай болов

Афганчуудыг АНУ-руу нүүлгэн шилжүүлэх нислэг амжилттай болов

Афганчуудыг АНУ-руу нүүлгэн шилжүүлэх анхны нислэг Мягмар гаригт амжилттай хөөрч Кувейтэд газардлаа. АНУ, Кувейтийн цэргийн болон дипломат албаны ажилтнууд дүрвэгсдийг хүлээн авчээ. Кувейтэд суугаа АНУ-ын Элчин сайд Алина Романовски нислэг амжилттай газардсан талаар твиттер хуудсандаа жиргэсэн юм. Гэвч хэдэн тооны афган Кувейтэд ирсэн болон хэр удаан байрлах талаар мэдээлээгүй аж.

Кувейтийн Гадаад хэргийн яам АНУ-руу нүүлгэн шилжүүлэх Афганистаны 5000 иргэнийг өөрийн нутгаар дамжин өнгөрүүлэх зөвшөөрлийг наймдугаар сарын 22-ны өдөр гаргасан юм. Энэ арга хэмжээ хоёр орны хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх, Кувейтийн хүмүүнлэгийн үйлс дэх үүрэг оролцоог нэмэгдүүлэхэд чухал ач холбогдолтой хэмээн тус яамнаас мэдээлжээ.

АНУ болон бусад эвслийн нисэх онгоцууд сүүлийн 24 цагийн дотор нийт 16 мянган хүнийг нүүлгэн шилжүүлсэн байна.

ЭХ СУРВАЛЖ: XINHUA

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-08-25 124.158.64.158

мэдээлэл болгонд хошгорохоо болиочээ, катар дахь бааз руу л авч явж байгаа шдээ

Avatar

ugultgyi 2021-08-25 216.200.84.190

ob?

Avatar

ylc 2021-08-25 216.200.84.190

yzliin, xylgai kameraar xiij,baliaryydaa yabuulj, uduuj.baliar xarltgu.
b**s UGUXGYI baix,XARITSAXGYI.

Avatar

Зочин 2021-08-25 45.128.133.242

!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

af/progr, nisexee yu gej tsaisand uguxub,zasaglalaar;naimaaltsaj toxirltx ni ystgaltai 2021-08-25 216.200.84.190

dangaar byx baliar ,ctandartgyi,disneytei tsag xiine baliar yum xarj chadgyi.

Avatar

Зочин 2021-08-25 202.179.26.147

ene talibuudiig harsan gazraa nohoi buudchihaad bj boldoggui yumuu?

Avatar

Зочин 2021-08-25 88.230.60.211

Гадаадынхныг дагаж хоол горьдогчид, урвагчид нэгэн цагт ямар болдгийг Афганы хэрэг явдал тод харуулж байна. Ямар олон урвагчид гардагийг ч Афганы дайн харууллаа. Тиймээс гадаадыг шүтэн бишрэгчид үүнээс сургамж автугай! Мөнгө, өнөө маргаашийн хувийн ашиг хонжоо харж амьдрагсад Монголд ч маш олон байгаа. Монголоо үл бодогсод хэзээ нэгэн цагт дээрх урвагч афгануудтай адил зовлон амсана шүү!

Avatar

Ovgon 2021-08-25 64.119.31.172

тэнэг оркоо, энэ хүмүүс бол шашны мухар сүсэгт мунхарсан зандалчдын эсрэг, соёл иргэншлийн төлөө тэмцсэн жинхэнэ эх орончид. харин чам шиг өөрийн толгойгүй оркууд л эх орноосоо урвадаг юм.

Avatar

Зочин 2021-08-25 134.215.50.235

USA baahan l***r mongold shahah geed EBI nohoig hatgaad odoo hazar mongol gedeg ylger yariad baigaa.

Avatar

Зочин 2021-08-25 88.230.60.211

Нислэг газардлаа, хөөрлөө биш, онгоц газардаж хөөрлөө гэж бичнэ биз дээ? Мөн гарчиг нь АНУ нүүлгэн шлжүүлэлтээ дуусгасан мэт бичиндсэн байна. Сурваджлагч, орчуулагч юм бол ядахдаа дунд сургуульд монгол хэл бичиг үзээ биз дээ?.

Avatar

ylc 2021-08-25 216.200.84.189

yanz, yanzaars +yrbagchid PANAALTAI.

Avatar

Зочин 2021-08-25 216.200.84.189

Avatar

YAMAR TOLGOILOGCH BNA,BYDYYLGEER XYII UYMRUU,XULGAILAX NI CRAZY UBCHIN. 2021-08-25 216.200.84.189

Endls covid gej sonind bichij, xiisen xergee Tolgoiguup xariutsaj yariltslaga uguxhui bol,apaa.stinky.

Avatar

yc cybgaar,syidlexbiidee,ydiin xooloo,on/oc angud bas.ubchin baing,+yrtei talxgaarj 2021-08-25 216.200.84.189

alxam tytam kameraar,
– Material; xylgailsan ytasnaas tatsan bnu.gyyriaj,goeod tolgoi zasraxgyiak.

Avatar

Xoolryy,CTANTSRUU, PROGRAM-BANKAAR,talonaa aby. 2021-08-25 216.200.84.189

Ubchtei taargyi xymuus,ay tyxuin esregs.
taxia bnyy?blu@@.

Avatar

Зочин 2021-08-25 202.179.27.8

Америк сайн хүн болж далчиганаж байж бөөн террористуудыг улс орнуудад оруулж байгаагаа хожим мэдэх биз

Avatar