ЭЕШ-ын материал задалсан бол дүнг хүчингүйд тооцно | News.MN

ЭЕШ-ын материал задалсан бол дүнг хүчингүйд тооцно

ЭЕШ-ын материал задалсан бол дүнг хүчингүйд тооцно

ЭЕШ-ын материал задалсан бол дүнг хүчингүйд тооцно

ЭЕШ эхлээд өнөөдөр/2021.08.21/ гурав дахь өдрөө үргэлжилж байна. Өчигдөр орой ЭЕШ-ын Нийгэм судлалын хичээлийн хариу задарсан гэх асуудал цахим сүлжээгээр тарсан. Өөрийгөө “Багш Бямбаа” хэмээн нэрлэсэн залуу сурагчидтайгаа үүсгэсэн групп чатандаа 2021 оны ЭЕШ-ын Нийгэм судлалын хичээлийн сэдвийн зургийг оруулж, “Дажгүй юм ирсэн байна шүү. Бүгд бушуухан энийг ажил” гэх мессежийг илгээсэн нь олны дургүйцлийг хүргэсэн.

Боловсролын үнэлгээний төв/БҮТ/-ийн албаны хүнээс энэ талаар тодруулахад “Энэ хэрэг дээр хяналт шалгалтын ажил хийж байна. Хэрэв тийм зүйл болсон бол зураг дарсан сурагчийн дүн, материалыг хүчингүйд тооцно. Шалгалтын материал, хариултын хуудас цагдаагийн харуул хамгаалалт дор байдаг учир шалгалтаас өмнө материал задрах боломжгүй. Тухайн сурагч хоёр утастай шалгалт авах байр руу ороод нэгийг нь хураалгаад нөгөөг нь нууж ороод зураг дарсан эсэхийг нь бид нягталж байгаа. Дахин шалгалт зохион байгуулахгүй. Учир нь энэ бол өмнө нь болсон процесс” гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
62
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-08-21 202.55.188.91

Niigem geltgui himi mat angli hel zadarsan bn leeshd yrno shalgaltiin daraa material zadarsan gej bdhod ter duussan shalgaltiin materialaar ydin anhnsa zadartsan bsn bh yrno ter Metal ilruuleg ch cin negdeh utsan deer ni duugraad 2toh utsan deer duugardaggui muu hynagch bagsh nar hurtel anzaaraagui muu tee nemj neg ym helhed bi eysh ogoh geed shalguulaad zogsoj bhd mini urd zogsoj bsn huuhdiin halaasandah tamhin deer ni hurtel dugarch bhd yaj utas ??????

Avatar

Зочин 2021-08-21 38.64.138.177

Дуусцан шалгалтыг бушуу ажилаадах гэж хэлэхгүй л боловуу хийж дуусаад харьж ч амжаагүй цаг бна лээ шт өмнө нь болсон зүйл шиг байгаа юм

Avatar

Зочин 2021-08-21 95.216.145.1

!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-08-21 64.119.26.39

Харин оноо авбал дараад, оноогүй бол нэмээд бна. Ёстой сонин юм

Avatar

zochin 2021-08-21 103.229.120.193

utas avch oroh cholootei yum bol shalgalt chin huchingui biz dee. suulin 2 jil beldsen humuus shuud luivarduulj baina shuu. iim ih buhimdlaas irgenii dain garna shuu novshnuudaa.

Avatar

Зочин 2021-08-21 202.9.47.28

Дарна нэмнэ гэж байхгүй. Харин зарим хүүхэд багш нар утас ашиглах гэх мэт буруу зүйлс хийж бусад хүүхдүүдээс илүү оноо авч хүч хөдөлмөрөөрөө явж буй хүүхдүүдийг дарж байна.
Сайн бэлдсэн сайн хүүхэд яаж ч хичээгээд багштайгаа олуулаа нийлж хийж байгаа хүүхдүүдийн доор л орно. Онцгүй юм бэ? Мэдээж сайн хүүхэдүүд иймэрхүү юм хийхгүй дандаа туу хүүхдүүд нь ийм юм хийж дээшээ гарч Монгол улсын боловсролын системийг эвдэж байна. Энэ бол эрүү үүсэх гэмт хэрэг.

Avatar

Зочин 2021-08-21 66.181.161.32

Himig bas ingeed shalguulmaarr bna zadrasan zuragnuud ni zondoo l bnle

Avatar

Зочин 2021-08-21 66.181.187.29

Ялангуяа энэ НТМ хичээлийн хэмжээст оноо арай л бнаа. Англи хэл дээр 26 хувийн гүйцэтгэлтэй хүүхэд 443 оноо авч байхад нийгэм дээр 50%-тай хийсэн хүүхэд 455 оноо авч байх юм.

Avatar

Төгсөгч 2021-08-21 66.181.161.98

Арай л дэндүү нийгэм бол чадахаараа хийгээд 60 оноо энэ нь хэмжээс оноогоороо 450 болж шалгалтдаа тэнцэж чадсангүй ээ харамсаад2 баршгүй юмаа
Энэ материал задруулсан Бямбаа гэгчийг шалгаж үнэнээр нь шүүх ёстой грүп чатанд нь байгаа бүх хүүхдийн оноог 0лэх ёстой арай л дэндүү шодоргос²😠😠

Avatar

Эцэг 2021-08-21 66.181.161.92

98 оноо авсан хүүхэд хэмжээст оноо 754 болох юм аа энэ арай л бна даа. 16 оноо хасаад 784 болдоггүй яасан сонин систем бэ. Англи хэлний шалгалт бас хэмжээст оноо нь бага оноо авсан хүүхдүүд өндөр оноотой болсон байхад 80 авсан хүүхэд 638 гээд бас худлаа юм болоод бна. Асуудлыг шалгаж цэгцлээчээ. Хүүхдээр тоглох эрх хэнд ч байхгүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-08-21 64.119.26.39

90% авчаад В үнэлгээ тавиулаад 690 оноо аваад сууж бна. 700 гарлаггүй л юм бна

Avatar

Zochin 2021-08-21 64.119.26.39

Undur onoo avah tusam ih daruulj, baga onoo avbal nemuuldeg yum bna sh dee. Shal teneg yum.

Avatar

Зочин 2021-08-21 64.119.26.39

Энэ ЭЕШ оноо нь хачин юмаа 95% авснаа 700 ч гэх шиг 100% -иар ердөө 5 оноо илүү аваад 800 авч бгаа юм уу. 5 онооны зүрүү дээр бүтэн 100 оноо даруулаж байна. Арай бишээ.

Avatar

Zochin 2021-08-21 64.119.26.39

Niigem tiimerhuul bolloo doo

Avatar

Зочин 2021-08-21 66.181.179.39

Ene niigem shudarga busaar duurchee.

Avatar

eec ugsun suragch 2021-08-21 66.181.161.90

chin unencheer shalgaltaa uguud 68 onoo awsan dahij shalgat ugch shadahgui ee! Naad bagshdaa hariutslaga tootsoj grupiih ni buh suragchdiig dahin shalgaltand oruulj hohison huuhduuded onoog ni nemj ugnu uu!!!HIISEN ZUILEESEE DOOGUUR UNELEGDSEN NI UNEHEER BUHIMDALTAI BN SHUDRAGA BISH BN YRALTAI ENE ASUUDLAA SHIIDEJ UGNU UU!!!

Avatar

Зочин 2021-08-21 66.181.187.199

Үнэлгээ нь шудрага бус анхны хэмжээст оноо нь харилцан адилгүй дүн болж байна

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж