"Түгжрэлийг бууруулах таван цогц арга хэмжээ авна" | News.MN

"Түгжрэлийг бууруулах таван цогц арга хэмжээ авна"

"Түгжрэлийг бууруулах таван цогц арга хэмжээ авна"

"Түгжрэлийг бууруулах таван цогц арга хэмжээ авна"

Нийслэлийн засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч Д.Сумъяабазар мэдээлэл хийж байна. Уг хурлаар түгжрэлийг бууруулах цогц арга хэмжээг танилцуулав. Түгжрэлийг бууруулахад таван цогц арга хэмжээ авч хэрэгжүүлэхээр төлөвлөжээ. Үүнд:

  • Хот төлөвлөлтийн хүрээнд авах арга хэмжээ
  • Авто замын сүлжээг шинэчлэх хүрээнд авах арга хэмжээ
  • Нийтийн тээврийн чанарыг сайжруулах, хүртээмжийг нэмэгдүүлэх хүрээнд авах арга хэмжээ
  • Замын хөдөлгөөний зохицуулалт, төлөвлөлтийн инженерчлэлийн хүрээнд авах арга хэмжээ
  • Эрх зүйн зохицуулалтын хүрээнд авах арга хэмжээ

Улаанбаатар хотын замын хөдөлгөөний ачааллыг бууруулахад нэн тэргүүний ач холбогдолтой авто зам, замын байгууламжийг олон улсад хүлээн зөвшөөрөгдсөн программ хангамж ашиглан, хэрэгжүүлэх шаардлагатай төсөл, арга хэмжээнүүдийг эрэмбэлж, тооцоолол хийсэн. Энэ хүрээнд Улаанбаатар хотын авто замын сүлжээг хөгжүүлэх мастер төлөвлөгөөгөөр Улаанбаатар хотод шинээр 1500 орчим км зам барих шаардлага байгаагаас нэн шаардлагатай 432 км авто зам, замын байгууламж хийх тооцоо гарсан. Үүнээс эхний ээлжинд автозамын түгжрэлд шууд нөлөө үзүүлэх 223 км зам, дөрвөн төрлийн замын байгууламжийг нийт долоон төрлөөр ангилсан. Энэ ажлыг ирэх гурван жилд барьж байгуулснаар авто замын түгжрэлийг 20 гаран хувиар буулгана.

Дээрх авто замын сүлжээний цогц шинэчлэлийн хүрээнд 71,5 км урттай шинэ тойрог зам болон хөгжлийн Алтан тойрог 77,8 км замыг төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн хөрөнгө оруулалтаар хийхээр тодорхойлжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-08-20 202.21.118.6

Ашиг сонирхол байвал түүнийгээ татаж үзээрэй, ашиг сонирхол шингэсэн зүйл ажил болохгүй, хотын хөгжлийн төлөө ажил хийх гээд л үзээд байна. Өсөхбаяртай барилдаж байхад чац дутахаас илүү ухаан дутаад байсан шүү, мөн ч их дэмжиж байсан даа

Avatar

Зочин 2021-08-20 64.119.25.45

za hotyn darga min ooroo boh orlogch nar n tsunh ih uhaan zar

Avatar

ylcuun xamgaaltad 2021-08-20 205.170.23.226

navalini upculdugchuo

Avatar

ИРГЭН 2021-08-20 202.9.46.51

1 – Ч ТӨГРӨГ ЗАРЦУУЛАХГҮЙГЭЭР ХОТЫН ТҮГЖРЭЛИЙГ УСТГАХ ХАМГИЙН ШИЛДЭГ АРГА БОЛ ЯПОН, СОЛОНГОСЫН ХОГ ДЭЭРЭЭС АВЧИРСАН 10-С ДЭЭШ ЖИЛИЙН НАСТАЙ БҮХ АВТОМАШИНЫГ ХОТ ДОТОР ЯВУУЛАХЫГ ХОРИГЛОХ ЯВДАЛ ЮМ. ИНГЭХЭД ТҮГЖРЭЛ 70 % БУУРНА. ТООЦООД ҮЗЭЭРЭЙ. ТҮҮНЭЭС БИШ 420 ТЭРБУМ ЧИНЬ ЯМАР Ч НЭМЭР БОЛОХГҮЙ. ҮНЭХЭЭР Л ТҮГЖРЭЛИЙГ БУУРЛАЯ ГЭЖ БАЙГАА БОЛ ЖААХАН ЗОРИГ ГАРГААД, ХҮН ӨМЫНХАА ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ТӨЛӨӨ ХАТУУХАН ХАНДЧИХ СУМЪЯАБАЗАР АА… ТЭР ЦАГТ ЧИ БААТАР БОЛНО. ХУЧИН МАШИНААР ЗӨВХӨН ХОТООС ГАДАГШ ЯВЖ БОЛОХ ЮМ

Avatar

Зочин 2021-08-20 139.5.217.213

Odo zugeer zamaa zaschihoo. End tendgui nuh suv. Yavgan hunii zamaa yanzal. Bugd evderhii hagarhai.

Avatar

Зочин 2021-08-20 64.119.16.23

хөдөанийхөн хотруу орж ирэхийг болиул Оюутнаа дагаал бахан юмнууд орж ирээд заваараад байхыг л болиул.Хөдөөний хүмүүсийг ирэ газар байрлах хашаа энэ тэрийг нь сайн тодорхойлох нь хорооны дарга, хэсгийн ахлагч нарын үүрэг болгоод нэг ч хөдөөний айлыг хотруу оруулахгүй,байрлуулахгүй байвал сайн

Avatar

DR MARIA 2021-08-20 197.210.71.5

(Нараяна эрүүл мэндийн эмнэлэг) (бөөр яаралтай шаардлагатай байгаа) A, O, B цустай бол донорууд (700,000.00 доллар) -ийн хэмжээтэй шагнагдах болно. Хэрэв та 1 бөөрөө зарах сонирхолтой байгаа бол бидэнтэй холбоо бариарай, тэгвэл тэр даруй 700,000.00USD доллараар шагнагдах болно. Бүх имэйлийг имэйлээр илгээх ёстой (Narayanahealthcare.in@gmail.com) Амь аврахын тулд бөөр хэрэгтэй. Тэд амь аврах хүсэлтэй байгаа тул баярлалаа.

Avatar

- ylcuun xamgaaltad 2021-08-20 216.200.84.190

gadaadad cyygchuds,myydyylj

Avatar

gadnii xynd naidaltgyis?hot food,bagaa 2021-08-20 216.200.84.190

SHAX?

Avatar

xamgaaltaa Neg mur YZEX xiix, mashunaa opoldyylgyi baix. ekmpc. 2021-08-20 65.103.109.185

ytasnii dygaaraa Ali bolox ?
$, martbal

Avatar

nusxed,1s ulyygyi gadniixniig opuulj,xelgui xynys opj shar taxitai yabsan.grry,monrchfo 2021-08-20 216.200.84.190

nicitoniig calgaj,ubchlyylj out gargaj,yaduuruulj,emaps

Avatar

Зочин 2021-08-20 185.220.101.137

!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-08-20 202.126.88.176

Hugjliin altan tourog ch geh shig.

Avatar

Зочин 2021-08-20 138.251.247.85

haha ene durak odoo tugjreliig shiidlee yu

Avatar

эээээ 2021-08-20 59.153.115.69

Баахан тойм юм. Нэг ч тодорхой юм алга.

Avatar

irgen 2021-08-20 66.181.161.75

tanai sait yagaad oyunhorol gej u ch gene u zavaarsan zahialgat yum niiteljee,setguul zuig bylshlah yum da.egch n uuruu zahialj bichuulsen baih da

Avatar

Зочин 2021-08-20 192.82.81.113

ОЛОН ЮМ ХУЦАЖ БАЙХААР ЭВДЭРСЭН ЗАМ ГҮҮРЭЭ ЯНЗЛААЧ!!!! БАААСАА АРИЛГАЖ ЧАДААГҮЙ БАЙЖ ОЛОН ЮМ ЯРИАД БАЙХЫН. ХОМЕ ПЛАЗАГЫН УУЛВАРЫГ ОЧООД 1 ХАРДАА ЧИ, ГАНЦ ҮЕРТ АВТСАН ГАРАМ ЗАСАЖ ЧАДАХГҮЙ БҮТЭН ЗУН ӨНГӨРЛӨӨ, ЖИЖИГ ЗҮЙЛ ХИЙЖ ЧАДЧИХААД ТОМ ЮМ МӨРӨӨДӨӨЧ.

Avatar

Зочин 2021-08-20 66.181.161.116

Сумьяа барьцаа авсан бол одоо мэхээ хийгээчэээээээээ

Avatar

Зочин 2021-08-20 103.212.118.210

Автомашины хувьд

1.Хуучин болон осолд орсон машин оруулахыг тас хоирх,

2. Шинэ болон цөөн жил ашигласн машины татварыг бууруулах,

3. Баруун буюу манай хувьд солгой рультай машиныг аажмаар хорих, ялангуяа нийслэлийн дугаарын хязгаарлалт үйлчилдэг бүсэд хорих. Хотын захад болон хөдөө орон нутагт бол нэг хэсэгтээ болдог юм байгаа биз

Avatar

Зочин 2021-08-20 202.126.90.100

Хөдөөд харин хорих хэрэгтэй. 100-с дээш милийн хурдтай явдаг. Харин10- с доог милийн хурдтай явдаг хотод хойноо рультай байсан ч ялгаагүй

Avatar

Нийслэлийн иргэн 2021-08-20 103.212.118.210

Үргэлжлэл
баруун тал, Хуримын ордны зүүн тал, Зүүн дөрвөн зам Йист төв Хороолод Билэг их дэоүүрийн баруун тал г м. Эдгээр газарт машины зогсоол , ногоон байгууламж болгон тохижуулах.

3. Ашиглалтын шаардлагагүй хангахгүй барилгад амьдарч байгаа иргэдийг одоо баригдсан борлогдохгүй байгаа сууцнуудад оруулаад барилгуудыг нь нурааж нийтийн эзэмшлийн талбай болгох,

Avatar

Нийслэлийн иргэн 2021-08-20 103.212.118.210

Хамгийн гол асуудал газрын асуудал

1.Хотод одоо төрийн өмчийн дунд сургууль, цэцэрлэг, биеийн тамир спорт, эмнэлэг, зам харгуй, дэд бүтцийн байгууламжаас өөр зориулалтаар газар олгохыг хорих. Ялангуяа албан контор, худалдаа үйлчилгээ, орон сууцны зориулалтаар газар олгохыг хатуу хорих.

2. Одоо олгосон барилга бариагүй газруудыг буцаан авах. Заримд нь өөр шинэ сууршлын бүсэд газар олгох, нөхөн төлбөр өгөх. Тухайлбал, Энх тайвны гүүрний баруун хойд тал, Зүүн урд тал, Үзэсгэлэн чимэглэлийн

Avatar

Нэргүй 2021-08-20 202.126.89.109

Үнэхээр хэрэгжүүлэхэд маш чухал зөв бодлого гаргахж түгжрэлийн бууруулахад шаардлагаоай асуудлуудаа олсон байна?! Одоо хэрэжүүлж ажил болгох л хэрэгтэй?! Амжилт хүсье?!

Avatar

Зочин 2021-08-20 202.126.89.109

Үнэхээр хэрэгжүүлж зөв бодлого гаргахж түгжрэлийн бууруулахад шаардлагаоай асуудлуудаа олсон байна?! Одоо хэрэжүүлж ажилболгох л хэрэгтэй?! Амжилт хүсье?!

Avatar

иргэн 2021-08-20 202.126.89.109

Үнэхээр хэрэгжүүлж зөв бодлого гаргаж чадвал түгжрэлийн бууруулахад шаардлагаоай асуудлуудаа олсон байна?! Одоо хэрэжүүлж ажилболгох л хэрэгтэй?! Амжилт хүсье?!

Avatar

СУМЬЯАБАЗАРааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа 2021-08-20 192.82.67.247

Хотын төв замуудаар зүүн эргэхийг хориглоод улам л түгжрээ үүсгээд байна. Мөн зайсангийн уулзвар дээр цагдаа нар гэрлэн дохио байсаар байтал зүүн баруунаа явуулаад урдаас хойшоо замаа явуулахгүй бөөн түгжээ болгох юмаа. Ойлгож байнауу Сумьяааааааааааааааа. Нөгөө Ривер гарденаас Туулын гүүр хүртлэх зам яасан бэ Сумьяаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
Караоке нэээгэээээчэээээ. Тэр салбар дампууурлааааашдэээээээ Сумьяаааааааааааааааааааааааааааааааахаа

Avatar

Сайнаа 2021-08-20 202.131.230.90

1-д, Автомашины гаалийн татварыг эрс нэмэгдүүлж импортоор орж ирдэг машины тоог 2-3 дахин бууруулах хэрэгтэй (жилд 30 мянга). Ялангуяа гидрид машины хөнгөлөлтүүдийг яаралтай хүчингүй болгох хэрэгтэй.
2-т, Өргөн замууд дээр 2 давхар зам (эстакад) барьж нэвтрэх хүчин чадлыг нь нэмэх хэрэгтэй.
Тэр метро бол буруу шүү. Гадаадын олон хотууд метро барьсныхаа дараа ажлаа зогсоосон гашуун туршлага бий шүү. Хүн ам нь 3 саяаас доош жижиг хотод метро маш их алдагдалтай – манай улс дийлэхгүй, дампуурна.

Avatar

Зочин 2021-08-20 66.181.183.220

Яриад л байх юм, яриад л байх юм, одоо ярьсанаа ажил болгоочээ.

Avatar

Зочин 2021-08-20 202.126.90.22

Хөдөө рүү нүүлгэ .тэгвэл ганц түгжрэл биш бүх асуудал цэгцэрнэ

Avatar

Зочин 2021-08-20 202.126.90.100

Яг зөв. Багануур, Багахангайн хооронд Хэрлэнгийн хөндийд хар, төмөр замтай, нүүрс нь дэргэдээ хэдэн ч УБ багтахаар сайхан тал хөндий бна шүү

Avatar

Торгуулиа төлдөггүй сдакуудыг журамлаачэээ. 2021-08-20 192.82.69.189

Торгуулиа төлдөггүй сдакуудыг журамлаачэээ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-08-20 64.119.27.136

МАШ АМАРХАН ШҮҮ ДЭЭ ХОТЫН ТӨВД БАЙГАА БҮХ ЗОГСООЛЫГ ХҮНИЙ ОРОЛЦООГҮЙ ЦАХИМ БОЛГО 1 ЦАГИЙН ТАРИВААР ТООЦДОГ БОЛХОД Л ХТОЫН ТӨВИЙН ТҮГЖИРЭЭ 60-70% БУУРАНА

Avatar

Зочин 2021-08-20 66.181.161.62

энэ нөхөр 100 тэрбмыг халааслах нь тодорхой

Avatar

Зочин 2021-08-20 192.82.70.82

Home plaza гийн эргэдэг уулзвар энэ зунжин 6,7,8 сард түгжрэллээ, энэ замыг засахгүй бол 9 сарын 1 нээс ямар а уудал болохын Сумьяа, Одсүрэн 2 нүд чинь сохроогүй бол ажлаа хийгээч

Avatar

Зочин 2021-08-20 192.82.64.208

ene banshin chihtei mulgui chadahgui ee! hoshin shogt oroltsood yavbal taarah mal! ajlaas n halah heregtei ene dunku tolgoitoi maliig! tom hutsval mal ene tenegees deer baih shuu!

Avatar

Зочин 2021-08-20 103.80.210.183

энэ толгойгүй бөхийн үгээр явж шийднэ гэж байхгүй л дээ. яармаг руугаа нүүвэл барав.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж