Монголын төр Моломоо гомдоов | News.MN

Монголын төр Моломоо гомдоов

Монголын төр Моломоо гомдоов

Монголын төр Моломоо гомдоов

Саяхандаа иран хүү Саид Моллаей Токиогийн олимпоос мөнгөн медаль хүртэж, Монголын ард түмнийг баярлуулж байв. Мөнгөн медалиа ч Монголын ард түмэнд зориулж буйгаа нэг биш удаа онцолж, Молом нэрэндээ хайртайгаа ч зарласан.

Сэтгэл нь хөдөлсөн монголчууд байдгаа барьж, автомашин, дээл, ташуур, мөнгөн аяга, криптовалют, цэцгийн баглаагаар  мөнгөн медалийг нь мялаасан. Гэвч Моломд маань Монголын төрийн хайр ивээл дутуу санагдсан бололтой. Олимпоос медаль хүртсэн тамирчинд олгодог тэтгэмжээ ч Монголын төр харамласан тухай тэр гомдоллов.

Баянхонгор аймгийн нутгийн зөвлөл өчигдөр/2021.08.18/ олимпийн медаль хүртсэн тамирчдадаа гурван өрөө байр бэлэглэсэн нь Саид Моллаейд хүнд туссан аж. Тэрбээр хэвлэлд өгсөн ярилцлагадаа “М.Уранцэцэг, Ц.Цогтбаатар нарт олон төрлийн бэлэг бэлэглэсэн мөртлөө надад юу ч өгөөгүйд харамсч байна. Би одоо ч зочид буудалд амьдарч байна. Надад өгсөн машин 2010 оных байсан. Би Монгол Улсын Засгийн газар , Монголын үндэсний олимпийн хороонд гомдож байна” гэх мэт зүйл ярьжээ.

 

Бас тэрбээр Аса аварга гурван өрөө байр бэлэглэх талаар дурдаад амжсан. Саид Моллаейг дөнгөж л Монголын иргэншил авлаа гэхэд Асашорюү Д.Дагвадорж өөрийн цахим хуудсаараа дамжуулан түүнд гурван өрөө байр өгнө гэж амласан. Харамсалтай нь, өдийг хүртэл амлалтдаа хүрээгүй яваа ажээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
288
ХарамсалтайХарамсалтай
46
ХахаХаха
44
БурууБуруу
36
ТэнэглэлТэнэглэл
18
ЗөвЗөв
15
ГайхмаарГайхмаар
13
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-08-19 192.82.80.49

Зиаа! Хаа газарт тэнэж явдаг нэг муу тэнэмэл халтарууд яршиг цаашаа!! Тэр авчирсан Жэнко нь нэг хүн тэжээгээд явчих байлгүй дээ.! Нэг тэнэмэл олж ирчээд нөгөөх нь төрд гомдоод ч гэх шиг ! Юу гуцаад бн аа?? Иран руу нь хөөгөөд явуул! Талибууд дээр л очно биз.

Avatar

Унүигч 2021-08-19 66.181.161.68

За яахав яахав глмдох нь гомдож л байг хохоь нь хөөгдөж ирсэн н**ш олон юм яриад байх шаардлагагүй зүгээр хая

Avatar

Зочин 2021-08-19 59.153.114.171

Хэвлэлээр гарч буй мэдээллийг үнэмших аргагүй шүү. Юу бодсоноо бичиж,хэнийг ч ,яаж ч гүтгэж болзошгүй солиорно

Avatar

Зочин 2021-08-19 192.82.82.88

Женко 1 тэрбум 100 сая долларын хөрөнгөтэй гэж урьд өмнө яригдаж байсан одоо нилээд өссөн биз. Харийн хүнээр Монголын төлөө барилдуулчихаад арын дааж чадахгүй бол үнэнхүй харамч хүн юмаа тэгээдч зогсохгүй гомдолуулж түмний шившиг болгох гэж дээ

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.55.188.36

Хорчингууд зайлаа,Моллай маш тэвчээртэй хүн, та нар яс юман дээрээ шагнал түрүүлж хүртэж байгаа хэдэдээ атаархаж үхэж алдаад л ийм юм бичиж байгаа ш д уужуу байцгаа ухаан чинь тэлнэ хүн шиг тэмц хувь заяаны чинь шанага томорно шүү?

Avatar

Зочин 2021-08-19 64.119.20.251

za s*** s*** molomch gehshig! naad iran haltaraa zailuulaach!

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.126.90.74

Husvel chi uuruu zailj bolno shu!

Avatar

Мөнхжаргал 2021-08-19 66.181.181.35

Худлаа сэвээд бай

Avatar

Монгол өөрийн бөх дутаад 2021-08-19 172.58.230.216

Энэ хүнмйг авсан юм уу эх орондоо гадуурхагдаад энэржл үзүүлсэн юмуу. Ганцаараа мэдэмхий нэг л мангуугийн ажил өишүү

Avatar

Сонирхогчдын спортыг төр завхруулж дууслаа 2021-08-19 172.58.230.216

Одоо төмирчид нь шагналаа голдог цалингаа нэмүүлэхийг шаарддаг болх нь Цалинтай ёонирхогчдын спорт гэж болдго юм уу

Avatar

Tulgaa 2021-08-19 150.129.142.92

Ямар ч эх сурвалжгүй, хэзээ хаана хэнд тэгж ярьсан талаар нэг ч үг байхгүй харваас худал мэдээлэл цацаж хандалт авах гэсэн адгийн амьтад юм даа.

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.9.40.49

Өөрийнх нь ярьж бгаа бичлэг бналээ.

Avatar

Зочин 2021-08-19 66.181.183.28

ЯС ХАЯДАГ ЭТГЭЭДҮҮД БОЛИМООР ЮМ АА

Avatar

Зочин 2021-08-19 103.212.116.80

Хүүк хэн бэ гэдгээ харууллаа. Маш муухай өмнөөс нь ичиж бна. Бузар булай хогнууд амласнаа өгчихөд яадаг бнаа. Дуракууд

Avatar

Иргэн 2021-08-19 49.0.142.62

Монголын улстөр бол их заваан шүү дээ. Түүний горыг нь Моллаей хүний газар амсаж байна. Энэ хүн хэзээ ч мартагдашгүй сэтгэгдэлийг өөртөө тээгээд эхэллээ дээ.

Avatar

хмм 2021-08-19 203.23.199.85

даварчихсан юм бэ алт авсан бол яая гэхсэн

Avatar

Зочин 2021-08-19 66.181.161.97

Huuhdiin munguu avyooo, ger buleeree ulsuj ehle

Avatar

Zalhuum be 2021-08-19 66.181.178.239

Ajil hiigeech

Avatar

Зочин 2021-08-19 139.5.217.232

Ajil hiigeech piisda mini

Avatar

F 2021-08-19 103.126.107.18

hvvhdee tejeej chahgui bol yahgej anhanasaa turvvlsiin hvvhed gedegchni mash tom hariustlaga !

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.179.27.8

Онгоцноос буунгуут байр өгнө гэж байхгүй, түр хүлээ

Avatar

УНШИГЧ 2021-08-19 202.9.47.33

дагвадорж гэдэг худалч бөлт үсэрдэг хүн байна

Avatar

зочин 2021-08-19 64.119.18.98

нутаг буцлаа гээд байсан. мөнгөө өвөөд явах байсан. Гадаад тамирчдын бизнес шүүдээ. Эцсийн эцэст нутгаа л бараадна. ерөнхийлөгч буруу сонголт хийсэн. Монголчууд бөхөөр дутаагүй

Avatar

Зочин 2021-08-19 43.252.112.42

Medal n ulddeg yum mal pzda min

Avatar

UB irgen 2021-08-19 64.119.18.238

цагаач яах вэ. зүрх мартахгүй төсөлдөө мөнгө өгөөчээ

Avatar

Sak 2021-08-19 202.126.89.148

Iim l zavaan jalga vzeltri shvvdee ta nar ywtsgui pizdakuuf

Avatar

Зочин 2021-08-19 66.181.161.120

МОНГОЛЧУУДЫН ХУЛХИ, ХУДАЛЧ, ХУЛГАЙЧ ЗАН БАЙДЛЫГ ДАХИН НЭГ САНУУЛЖ ӨГСӨН ЯВДАЛ БОЛ МОЛЛАЙЕ ХҮҮГИЙН ЯРИА. ХЭВЛЭЛЭЭР БАЙР ӨГЛӨӨ, АСАР ИХ МӨНГӨН ШАГНАЛ ӨГЛӨӨ ГЭЭД Л БАЙДАГ. ЗАСГААС ХУУЛИЙН ДАГУУ ӨГСӨН ЮМ ЮУ Ч БАЙХГҮЙ. ИРГЭД Л ЯАХАВ САЙН ДУРААРАА ӨӨРСДИЙН ХҮСЛЭЭР БЭЛЭГ СЭЛТ ӨГСӨН. ТЭР БОЛ АЛБАН ЁСНЫ ШАГНАЛ УРАМШУУЛАЛ БИШ. ХУУЛИА БАРИМТЛАХ ЮМ БОЛ ОЛИМПИЙН МӨНГӨН МЕДАЛЬТАНД 60 САЯ ТӨГРӨГ НЭГ УДАА, САР БҮР 3 САЯ ТӨГРӨГИЙН ЦАЛИН, ХӨДӨЛМӨРИЙН БААТАР ЦОЛ ӨГӨХ ЁСТОЙ Л ДОО. ГҮНДЭГМААГ САНА.

Avatar

Zochin 2021-08-19 202.126.89.121

Энэ бөхчүүдэд мөнгө огсон дорвол”зүрх мартахгүй”төсөлд өгсөн нь дээрээ

Avatar

odoo boliy hari tsagaachiig dendvv hoorgood bna setgvvlchee.. 2021-08-19 202.131.225.197

za odoo boliy ene haltariig arai dendvv orgoj shou hiij bgaa taalagdahgui bna. zvgeer neg amidaral az haij bgaa iran ch dee.. mongolchuud odoo dendvv hooruu ongiroo ih devergen ard tvmen yumaa. ingeed baival boon haltar musilmanuud mongol irj tsagaachilan gej iren dee..

Avatar

Dolgor 2021-08-19 103.26.194.137

Manaihaan adilhan 3 oroo bair ogchihoochdee vneheer gomdohoor haragdaj bna

Avatar

UB irgen 2021-08-19 64.119.18.238

чи өгчих

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.131.225.197

dolgor neren dee taarsan ork bna shuu chi..

Avatar

Зочин 2021-08-19 124.158.97.13

Ядаж 2 өрөө байр өгчих хэрэгтэй ш дээ. Бас хөдөлмөрийн баатраа өгөө. Мөнгө авсан хүнд өгдөг биз дээ. Жанхуу одоо нэг байр өгчмөөр юм даа.

Avatar

Зочин 2021-08-19 66.181.190.34

Төр засаг журмынхаа дагуу өгдгөө өгсөн байх. Байр машин бол хувийн хэвшлийнхэн олгож болдог нь олон улсын жишиг юм

Avatar

Зочин 2021-08-19 103.229.120.67

Женко л Монголын иргэн болгосон болохоор нь албаар ингэж хүнд байдалд оруулж байгаа юм байхаа даа….

Avatar

zochin 2021-08-19 124.158.107.17

Ene olon juso sport horood, holboo, baiguullaguud ni tegeed ali neg ni yaaj oorsdiin hariya bolgood avaad demjeed yavdagguimuu, yamar negen hariyalalgui bhooroo gantsaardaj, yalgavarlagdaj bga met medremj torson bj taarlaa shde. Ene teneg nutgiin zovlol ni zasag huleej avsnii daraa huleej avah ni yaasiin, erguu yumnuud. Gadaad hund buru oilgolt setgegdel turuuleed, nogooh ni turgedeed delkhigeer shivshig bolj bh shiv.

Avatar

иргэн 2021-08-19 103.11.192.133

Assa yag ogch haragdaach hudlaa amlaj popordog nohod shigee l muria biz

Avatar

zochin 2021-08-19 124.158.107.17

Ene zasgiig harluulah gesen baliar yavuulga bolsiim shigee. Medeej ali ert shiidver ni garaad hul horionii deglem ene teree bodood huleej avah hugatsaa ni boloogui l bsan bna shd. olimp duussanii daraa l niited ni huleej avch taarna biz dee, yaaj ch bodson. Molom ooroo ch turgedeed, holboo, olimpiin horoo ene ter ni medeelel ogdogguimuu, erguum be. Ene yariltslaga avch baigaa baagii ch oligtoi oilguulaad helehiin orond neeh teneg zasag toogooguim shig haragduulah geed yadtsan…

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.131.249.174

Энэ шагналуудыг нутгийн зөвлөл буюу тухайн тамирчдын нэг нутгийнхан олгосон гэдгийг ойлгуулмаар юм? Төр бол олгох ёстой мөнгөн шагналаа өгсөн шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-08-19 66.181.182.205

урлаг спортынхон угаасаа хамгийн хогийн хүмүүс өөрийнхөө дуртай юм аа хийж байж дандаа гоншигнодог тэр медал чинь чамд танайханд л хадгалагдана бусдад хүртээлгүй

Avatar

Зочин 2021-08-19 192.82.89.165

Аса амлахдаа том өгөх дөө татгар хүн дээ!!!
Олон хүнд том амалсан юу ч өгөөгүй.

Avatar

Asaa hudlaa 2021-08-19 126.35.66.209

Asa hudlaa garaa

Avatar

MGL emegtei 2021-08-19 66.181.177.158

"Урмыг нь хугалахаар, ууцыг нь хугла "гэдэг шүү, Монголын төр, Олипийн хороо. Төр өөрөө Үндсэн хуулиа зөрчиж, Монгол Улсынхаа иргэнийг ялгаварлан гадуурхаж байгаа юм уу. Амжилт гаргасан тамирчдад өгдөг мөнгөө шударгаар өг. Ирэх олимп 3-хан жилийн дараа… Тухтай орон гэртэй болгоход яагаад болохгүй гэж. "Аяганы алагаас Адууны алаг" гэж. Төр ийм жалгын үзэлтэй байхаар, хүний эрх, тэгш эрх хэрэгжих үү. Молом гомдох нь зөв. Эр хүн шиг үнэлүүлээд ээждээ гарын бэлэгтэй очих ёстойсон. Бид л ичмээр.

Avatar

Зочин 2021-08-19 122.201.26.172

Худлаа мэдээлэл бүү оруул. Улсаас олимпийн медаль хүртсэн тамирчинд олгох мөнгөн тэтгэлэг олгох шийдвэр нь аль эрт гараад сошиалд явж л байсан. Монгол Улсад 2 хон жил амьдарсан хүнд ямар Хөдөлмөрийн баатар өгөлтэй бишдээ. Байрыг нь өгөх л байлгүй дээ. Ашиглалтад орох байрнаас өгнө л гэж байсан. Өөрөө ингэж тэнэгтэж байж байр ч үгүй, иргэншил ч үгүй болох гэж байгаам. Ашиг харж ирсэн бол ирсэн шигээ буцсан нь дээр ш д.

Avatar

зочин 2021-08-19 66.181.177.158

Тэгвэл албан ёсоор уулзаж баяр хүргээд энэ шийдвэрээ дуулгаж болно ш дээ. Битгий худал тал зас.Энэ хүн чинь монгол мэдээ унших битгий хэл монголоор ч сайн ярьдаггүй байхад хаанаас шар мэдээ олж харж, худал үгэнд /Аса шиг нөхдөд/ итгэх юм.

Avatar

Зочин 2021-08-19 192.82.82.238

Мөнгөн медалиа Монгол биш Израилд зориулж авсан гэж Японд байхдаа Молом гуай мэдэгдээ биз дээ,

Avatar

hk 2021-08-19 103.212.117.122

olimpiin horoo gd bayan ailin huhdiin togloomni gazar bolson yu ch hihgu ni oilgomjtoi. Manai humuus ugasa novshiin shdee hurhi molom

Avatar

Зочин 2021-08-19 150.129.142.228

Дагвадорж гуйлгачинд ямар юмны мөнгө байх вэ дээ. Сумогоос олж ирсэн 5 төгрөгөө гарын салаагаар урсгаад дууссан. Ажил, бизнес ухаан, чадваргүй. Том нэртэй Үндэсний Хөрөнгө оруулалтын Банк дампуурсан, Дэрэмдэж авсан циркээс мөн мөнгө олж чаддаггүй, ингээд гуйлгачин болсон. Сумьяабазар мөн л ялгаагүй, санхүүгийн энэ хүнд байдал нь Сумьяабазарыг УИХ-ын гишүүнээс татгалзаж, нийслэлд засаг дарга болгох сонголтыг хийлгэсэн. Одоо тэд нийслэлийн иргэдийн татварын мөнгийг хумсалж, Чөлөөт бөхийн холбоог

Avatar

Jk 2021-08-19 202.55.188.99

Huurhi. Manaihan ugaasaa hamgiin n***** hun myytai humuus shde.

Avatar

zochin 2021-08-19 202.131.251.130

tuhain nutgiin zovlol ogson uchriig oilguulah heregtei. bas ulsaas ogoh uramshuulliin talaar zov medeelel ogoh baij dee. Asa gej daldaga nohor chadahgui yum bol uhsenee hiij bair amalsan yum. busad orond buh yumiig n hangaj ogdog, naad hun chin tiim tosoololtei irsen n oilgomjtoi.

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.126.92.99

Аса аварга амалсан байраа өгөөч дээ. өгч чадахгүй байсийн бол яах гэж худлаа амалдаг юм бэ. Энэ хүн ч гсэн хууль ёсоороо монгол улсын иргэн 2 жил буудалд амьдрах ямар сайхан байхав дээ. Өөрийн гэсэн гэртээ болчихвол шал өөр шүү дээ өрийн дураар ядаж хоол хийж идээд өөрийн дураар орж гараад. Манай улсын иргэн учраас төр засаг нь ч гэсэн 2 нүүр гаргахаа больмоор юм даа.

Avatar

ЗОЧИН 2021-08-19 202.131.233.26

БУУДАЛД АМЬДРУУЛААД???!!!!!! БҮХЭЛ БҮТЭН УЛС БАЙЖ МӨНГӨН МЕДАЛ ГАНЦХАН БАЙХАД АСА БАЙР ӨГНӨ ГЭЖ ХУДАЛ РЕКЛАМДААД NЧЭЭЧ!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.126.89.232

Manai tur zasag Yamar archaagvi ym be ingej bolohgvi shvv de ugvvl hoosorchih geed bg ym bh da

Avatar

Зочин 2021-08-19 103.14.37.6

За тэгвэл буудалд амьдаръя гээч дээ

Avatar

Зочин 2021-08-19 66.181.183.205

Монголын иргэн болсноо их юманд тоочооч. Иргэн болгосон женко ахынхаа клубын бөх болоод дэмжлэг аваач. Нэг муу цагаач юундаа олон долоон юм ярина вэ. Бас он хуучин машин өгсөн гээд гоншигноод байгаамдаа авахгүй байхгүй яагаав. Германы иргэн болохгүй яасан юмбэ. Ирандаа очвол шууд д алуулна ш дээ. Монгол орон гадны бөхөөр дутахгүйшдээ.

Avatar

Зочин 2021-08-19 203.91.112.209

Дутна. Молом байгаагүй бол бид Мөнгөн медальгүй байх байлаа. 2023 онд Алтан медалийн төлөө Молом барилдана. Харин таниар Монгол улс дутахгүй байх. Пасспорт өвөртлөн, татвараа төлж, Монгол улсын нэрийг дэлхийн тавцанд гаргаж байгаа бол хар, шар, цагаан арьстай хүн бүр Монгол гэж дуудуулж болно. Чингис хаан хүртэл зөвхөн монгол угсаатан гэлтгүй Хятад, Араб, Солонгос, Казах олон иргэдийг цуглуулж Монгол гэсэн нэрийн дор дэлхийг байлдан дагуулж байсан юм.

Avatar

Зочин 2021-08-19 124.41.67.231

мөнгөн медаль гээд юу өөрчлөгдөх юм алт авсан гээд юу өөрчлөгдөв

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.126.90.43

Tegvel tamirchid medal avlaa geed bitii ogsh! Bitgii too, comment bich oilgoo

Avatar

Одоо яая гэхэв 2021-08-19 66.181.181.210

За Моломоо дуудлагад оруулнаа Голланд, Унгар, Казахстан гээд жүдо ойлгодог өөрийн бөхгүй цангачихсан орнуудад.

Avatar

Зочин 2021-08-19 203.91.112.209

2019-2021 хүртэл би л лав буудалд амьдарч чадахгүй. Орох оронгүй байх нь хэцүү. Монголын нэрийг гаргасан нь үнэн. Монголын иргэн нь үнэн. Ингэж гомдоовол яаж дараа дараагийн чадалтай тамирчид Монгол улсыг зорих юм?

Avatar

Моогий чинь 2021-08-19 202.179.25.57

Нутгийн зөвлөлгүй надад өөрийн дулаан гэр хэрэгтэй хөндий буудлаас илүү шүү төр засагаа би танай улсын иргэн.

Avatar

Зочин 2021-08-19 66.181.164.211

Адилхан өгөх ёстой, Монголчууд өөрсдөө мөнгөн медаль авч чадахгүй байж, төр Засгийн байж байгаа арчаагүй дүр төрх!!!!!

Avatar

Зочин 2021-08-19 202.126.92.99

нэгэнт л монголын нэрийг гаргасан нь үэн юм чинь амласанаа өгөөч аваргаа ингэж гомдоож ялгаварлаж болохгүй штэ

Avatar

Зочин 2021-08-19 192.82.77.165

Unuudriin Mongolchuudiin mun chanar ni ene dee !

Avatar

Лхас 2021-08-19 122.201.23.28

Хойноос ирээд хот минийх, хотонд ирээд гэр минийх гэгчээр мөн ч их даврах юмаа. Юугаар ч орлуулах боломжгүй эрх чөлөөг Монголчууд олгосон.Хангалтгүй бол явж болно оо.

Avatar

Asa 2021-08-19 202.126.89.137

Asa bair ogno geed pop-rood bgaagui biluu

Avatar

Зочин 2021-08-19 203.91.115.252

z**l muu tsagaach

Avatar

Зочин 2021-08-19 124.158.66.192

yuuch chadahg hoolni sav chi uuruu zailchiha

Avatar

Мөнх 2021-08-19 103.57.94.22

Монголын иргэн бгаад, ач буяныг нь эдлэхийн тулд монголоор ярьдаг, монголд татвар төлдөг байх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-08-19 203.91.112.209

Монголоор ярьдаггүй ч Монголын нэрийг Олимпод дархлаад, Мөнгөн медаль авчихлаа. Гэтэл Монголоороо ярьдаг 3 сая иргэнээс хэн 2020 оны Олимпод ингэж чадав? Нэгэнт л Монголын иргэн болж, Монголын нэрийг дэлхийд дуудуулж яваа бол Монголоор ярих эсэх нь хамаа алга, шударга ёсны үүднээс зохих шагналаа авах ёстой.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж