"Хоосон амлалт өгдөг улс төрөөс иргэд залхаж байна" | News.MN

"Хоосон амлалт өгдөг улс төрөөс иргэд залхаж байна"

"Хоосон амлалт өгдөг улс төрөөс иргэд залхаж байна"

"Хоосон амлалт өгдөг улс төрөөс иргэд залхаж байна"

Ардчилсан намаас /АН/ нөхөн сонгуулийн талаар өнөөдөр /2021.08.16/ мэдээлэл хийлээ.


АН-ЫН ЕРӨНХИЙ НАРИЙН БИЧГИЙН ДАРГА Ч.ӨНӨРБАЯР:

-Өнгөрсөн долоо хоногт Сонгуулийн Ерөнхий хорооноос /СЕХ/  М.Тулгат даргатай АН-ыг албан ёсоор УИХ-ын нөхөн сонгуульд оролцохыг батламжилсан. Энэ удаагийн нөхөн  сонгуульд оролцохын тулд бэлтгэл ажлыг хангахаар АН-аас хоёр ажлын хэсэг гарсан. Хэнтий аймагт болох нөхөн сонгуулийг АН-ын нарийн бичгийн дарга Б.Гарамгайбаатар, Сонгинохайрхан дүүрэгт  болох нөхөн сонгуулийн ажлын хэсгийг АН-ын дэд дарга Р.Эрдэнэбүрэн  ахалж байна. Энэ удаагийн сонгуулийг би хувьдаа хариуцлагатай сонгууль гэж харж байгаа. Ард иргэд эрх баригч нарт итгэж үнэмлэхүй олноор нь сонгосон. Харамсалтай нь  өнөөдрийг хүртэл улс орны өмнө тулгамдаад байгаа асуудлууд шийдэгдэхгүй хэвээр байна.  

Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн өмнө  эрх баригчид  “Наймдугаар сар гэхэд амны хаалтгүй зуныг угтана” гэж мэдээлж байсан. Шатахууны үнэ болон эдийн засаг  өнөөдөр ямар  хүнд байдалд байгааг хүн бүр мэднэ. Гэвч өнөөдөр нөхцөл байдал улам дордсон.

Нэг ч асуудал  шийдэгдсэнгүй. Иргэдийн итгэлээр  тоголж сонгуулийн өмнө хоосон амлалт өгдөг улс төрөөс иргэд залхаж байна. Тиймээс иргэд эрх баригчдын  хэлж байгаа үг, үйлдэлд дүн тавих байх. АН бол хувь хүний эрх, хуулийн засаглалтай Монгол Улс байх ёстой гэх үзэл баримтлалтай. Энэ зарчим дээрээ бид хатуу зогсоно. Энэ үзэл баримтлалыг дэмждэг үүний төлөө улс төрийн үйл ажиллагаа явуулж чадах хүмүүсийг бид нэр дэвшүүлнэ. 

 АН-ЫН ДЭД ДАРГА Р.ЭРДЭНЭБҮРЭН:

-Сонгинохайрхан дүүргийн 18 дугаар тойрогт нөхөн сонгуульд оролцох ажлын хэсэг тав хүний бүрэлдэхүүнтэй байгуулагдан ажилдаа орлоо. Хоёр зүйлд санал нэгдсэн. Эрх баригчид цадигаа алдаж, иргэдээ сонсохоо больсон. Тиймээс эрх баригчдад дуу хоолойгоо хүргэх үүднээс сөрөг хүчин нэгдэж, хүчтэй болох ёстой. Энэ зорилгоор АН-ын дотоод эв нэгдлээ хангаж орвол илүү үр дүнтэй. Энэ чиглэлээр  уулзалтууд зохион байгуулахаар ярьж байна.

Хоёр хуваагдсан АН-ыг нэгдэхийг  бүгд шаардаж байна. Тиймээс энэ удаагийн сонгуульд нэгдэж орох уриалгыг О.Цогтгэрэл даргатай АН-д хүргүүлсэн. Яаж орохоо шийдсэний дараа нэр дэвшигчдээ тодруулна. Иймд нам доторх бусад бүлэг, хэсгүүдийг сонгуульд нэгдэж орохыг уриалж байна.

АН-ын жирийн гишүүд нэгдэхийг шаардаж байгаа. Эхний ээлжид нэр дэвшигч ярихаас илүү яаж оролцох вэ гэдгийг ярих нь чухал.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zogs 2021-08-16 103.26.193.4

ene unurbayr gej hooson tolgoi suganii us ih tom bnaa,bi tegej harj bgaach geh shig,hen ch harsan ene hun helmegduulelt MANANgiin ereg shurga,huuliig zavhruulagch,elbegdoriin amnnii shuls shuudee

Avatar

Зочин 2021-08-16 202.55.191.130

30 jil huurtagdsan uls tarhia ugaalgaad unguruu bizee. nam nertei hulgaichuudiig shuteestei ene ard tumen butehgui ee. Butehgui, tee?

Avatar

Зочин 2021-08-16 202.55.191.130

30 jil hultsengui yavj bolood baisan baij genet sehne gedeg yu l bol teneguud

Avatar

Zochin 2021-08-16 202.126.89.190

Монголд байгаа хүчтэй сөрөг хүчний нам чинь ХҮН НАМ биздээ. Ардчилсан нам мэт жижиг нам юм яриад хэрэггүйдээ.

Avatar

Зочин 2021-08-16 103.57.95.125

Ч.Өнөрбаяр гөлөг минь чи битгий унгас алдаж, өмхий тавиач

Avatar

Зочин 2021-08-16 171.25.193.78

!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-08-16 66.181.185.181

ВАКЦИН ТАРИУЛХЫГ ЭСЭРГҮҮЦСЭН АНЫХАН САНАСАНДАА ХҮРСЭЭН ГЭХДЭЭ МАН Ч УДААН ХУГАЦААНД ӨВЧНИЙГ ОРУУЛАЛГҮЙ ВАКЦИНТАЙ ЗОЛГУУЛЖ ЧАДСАН МОНГОЛЫН СҮЙРЛИЙГ МОНГОЛ АРДЧИЛСАН НЭРТЭЙ НӨХДҮҮД МАШ ИИХЭЭР ХҮСЭЖ БАЙГАА БОЛООД ГАДНААС БИШ ДОТРООС НЬ Л ХОРЛОХ ЮМ ДАА УГ НЬ ГИШҮҮД НЬ ВАКЦИНЫГ ДЭМЖЭЭД ОЛНООРОО ЖИГД ХУРРДТАЙ ХИЙЛГЭСЭН БОЛ ӨДИЙД АРАЙ Л ӨӨР БАЙХ БАЙЛАА ГЭХДЭЭ МАН ЕС ЧАДЛААРАА Л АЖИЛЛАЖ БАЙНА НЕФТИЙН ҮЙЛДВЭР ТӨМӨР ЗАМ АХАР ЗАМ УЛСЫН АЛТНЫ НӨӨЦ ГЭЭД ХОТОД ҮЛ ХАРАГДАХ АЖИЛУУД УРАГШИЛЖ Л БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-08-16 66.181.185.181

АНЫХААН ОДОО НААД ХОРОН САНААГАА ЗОГСООВОЛ ЯАСАН ЮМ БЭЭ ХӨГЖЛИЙН ТӨЛӨӨ ГАЙ БОЛОЛГҮЙ ЗАЙ БОЛООД ӨГӨӨЧ

Avatar

Teneg oyuk 2021-08-16 202.55.188.101

Bool baimaar baigaa bol chimeegui uuruul bool baigaach bool baimaargui baina henees ch hamaaraltai bish hunii esoor amidarmaar bainashd naad oyunerdene chini odoo ardchilsan namiin 30 jiliin umnu yarij baisan gadnii hurungu oruulalt chuluut ediin zasag huvi hunii erh chuluu gedeg yumiig odool oilgoj yarij bainashdee gadnii hurungu oruulagchidaas uuchilal guij dooshoo orood ardchilsan namaas hamtarch ajilay gej guigaad l zugeer l ardchilsan namiin hiih geseniig duugail hiilegsen bol ali 30 jil h

Avatar

Зочин 2021-08-16 172.58.140.169

Onorbayaraas zalhaj bainaa uhej daldaraa

Avatar

Иргэн 2021-08-16 103.10.23.157

Ан юу хэлээдч нэмэргүй болсон аргаа барждээ тэтгэврийн доод хэмжээг 500 болгож чадвал нэг өндийж магад

Avatar

Зочин 2021-08-16 66.181.185.181

СҮҮЛИЙН ҮЕИЙН ХИЛ ГААЛИЙН БАРААНЫ ТҮГЖИРЭЛ АНЫХААН ТА НАРТАЙ ХОЛБООТОЙ ШҮҮ ЗАХИАЛАГЧИД НЬ ТАНАЙ НАМЫН ЛИДЕРҮҮДД ГҮЙЦЭТГЭГЧИД НЬ ЗАМЫН ҮҮДЭД БАЙГАА ТА НАРЫН ТАВЬСАН ЭРЛИЙЗҮҮД ШҮҮ ДЭЭ НУУГААД ЯАХ ВЭ ЭЦСИЙН ҮҮР ДҮН НЬ ЗАСГААС ГАРГАСАН ЭДИЙН ЗАСГИЙГ ДЭМЖИХ ХӨТӨЛБӨРИЙГ ЯМАР БОЛГОСНОО ӨӨРССДӨӨ МЭДЭЖ БАЙЙГАА ОДОО ЗАСГААР ОРОЛДОХ ЦАГ БОЛЖ ГЭЖ БОДОЖ БАЙГАА БАЙХ НӨГӨӨ ТЭМЭЭГ ДУУСГАЯ ГЭВЭЛ ТАВХАЙГ НЬ ҮҮНЭТЭЙ АВАХ ГЭДЭГТЭЙ АДИЛ ЮМ БОЛГОЛОО ОДОО АНЫХАН МИНЬ БОЛЬЖ ҮЗ ЖААХАН ЖУДАГТАЙ БАЙ БОЛОМГҮЙ

Avatar

Zochin 2021-08-16 202.126.88.196

AH iinhan bitgii muruuduj muurtsguu. Dald ortsgoo

Avatar

Зочин 2021-08-16 192.82.72.88

Ямар ч ичих булчирхай байхгүй. Эд нар хэнд хэрэгтэй юм бэ? Энэ асуулт шүү. Энэ хүмүүст олны өмнө гарах эрх ч байхгүй. Зүгээр л АН холдох хэрэгтэй. Тэр бизнес, хувийн ажил төрөл, үр ач зээ нараа хар. Хэдий чинээр АН хол явна тэр хэрээр АН хөл дээрээ хурдан босно.

Avatar

Зочин 2021-08-16 103.212.118.240

АН гоншигнохоо болиод бүр татан буугдах цаг болсон. Та нараас сайн сайхан юм хүлээгээд нэмэргүйг ард түмэн ойлгосон.

Avatar

Зочин 2021-08-16 64.119.18.80

Зам тавих гэж Чандаганы талыг чацага болгосон Гар, ам нь гай болсон луйварчинг Хан Хэнтийчүүд бид дахин хэзээ ч дэмжихгүй ээ

Avatar

Зочин 2021-08-16 64.119.18.80

Монголыг хуйвалдан дээрэмдээд хоншоороо тас цохиулсан АН,ЖАН-ны дээрэмчдийг бид дэмжихгүй ээ.

Avatar

Зочин 2021-08-16 66.181.190.34

Ардын нам төдийгүй, Монголын ард түмэн хуурамч ардчилагчид, хулгайч та нараас залхахын дээдээр залхаж байна. Тонилцгоо!!!, тонилцгоо !!!

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-08-16 202.131.225.197

ИНГЭХЭД ТА НАР ЮУ ХИЙЧИХЭЭД ИЙМ ЮМ ЯРИАД БАЙГААН. ТЭР ГАРАМГАЙБААТАР ГЭЖ НӨХӨР ЗҮГЭЭР Л ЗАЙТАЙ БАЙ. АЙМГИЙНХАН ЧАМАЙГ МЭДЭХИЙН ДЭЭДЭЭР МЭДЭЖ АВСАН.

Avatar

МОНГОЛ 2021-08-16 202.55.188.88

Энэ тэнэгүүд ЭБЭ гийн сугны үснүүд АН төлөөлөх гэж ядчих юмаа далд ороочээ

Avatar

Зочин 2021-08-16 103.9.90.100

ХАРИН ТА НАРААС ЗАЛХАЖ БАЙНА

Avatar

зочин 2021-08-16 66.181.183.171

Хүрэлсүхийн нам

Avatar

Зочин 2021-08-16 66.181.170.73

2020 оны УИХ сонгууль 2021 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд арчууллаа одоо зүгээр зайлаад өгчөөөчээ Эрдэнэ новшоо.

Avatar

ЗОЧИН 2021-08-16 103.111.68.3

ГАРАМГАЙБААТАР УЛСААС БААХАН ИДСЭН ХУДЛАА АМЛААД ХУЛХИ АЖИЛ ХИЙСЭН БИЗ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-08-16 202.131.245.243

Засссс. элбэгдорж та хоёр ч гэсэн хоосон амлахаараа л нэг болсон. Иргэд AHyc намаас ч бас залхсан. Муугаа мэдэхгүй хулгай, дээрэм хийнэ ээ, бас.

Avatar

Зочин 2021-08-16 103.10.23.189

Өнөө цагт манай дэлхийн 200 орны 200 засгийн газар бүгд дэлхийн түүхэнд байгаагүй муу ажиллаж байх шиг байна. Оюун-Эрдэнийн Засгийн газар ч дунд хоцрохгүй яваа. Чилийн Засгийн газар шиг муу ажилласан Засгийн газар алга л гэнэ, бүгд л адилхан бна, Түй л гэнэ. Одоо тэгээд яах уу, бүгдээрээ. Дараагийн Засгийн газар одоогийнхоос муу байх ойлгомжтой. Энэ хүмүүс юу хүсээд байна??? Надаас илүү ухаантай хүмүүс бидний толгой дээр гараад сууж баймаар, гэтэл надаас доогуур сэтгэж, асуудалд хандаад…

Avatar

Иргэн 2021-08-16 49.0.142.40

Монголын улстөр бол худлаа амлалт нь ч худлаа юм байнаа. Залхаж байна шүү?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Zochin 2021-08-16 202.9.46.197

tanai namd sanal ugnu gej bodoj bn uu. Estoi mai za.

Avatar

Orhon 2021-08-16 66.181.161.30

Hustaad soliotoi yum yarij baihaar oorsdiigoo oodno tathaa l hichee zailtsgaa zugeer

Avatar

irgen 2021-08-16 202.131.225.150

Shoron orond bsan nuhud uls udirdahgui bol bolhoo bjee. toroos savraa tat novshnudaa

Avatar

irgen 2021-08-16 202.131.225.150

Ene AN iin Hden hohimoi tolgoi nar hajuud bas yuv dee. Hooson pop Uls tor hiij yvhaa bolih heregtei. tsag ue oor bolson bhad

Avatar

ЗОЧИН 2021-08-16 202.126.89.40

ТАРВАГЫН ХУЛГАЙЧУУД БАЙХ ШИВ ДЭЭ ! ТА НАРЫГ ХЭН Ч ТООХГҮЙ ! ХА ХА ХА !

Avatar

Зочин 2021-08-16 203.91.115.50

Энэ нөхөн сонгуулиар хоёр тойрогт эдний нам унавал, энэ нөхөр огцордог болов уу? Шалчигнасан хэвээр л байх болов уу?

Avatar

😃 2021-08-16 202.21.108.235

Шоу шоу 🤣

Avatar

Зочин 2021-08-16 122.201.17.118

Ингэхэд та бүхэн засаглаж байхдаа юу хийж гийгүүлэн юм бэ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж