Ньюс хөтөч: Хүй долоон худагт 512 бөхийн барилдаан болно | News.MN

Ньюс хөтөч: Хүй долоон худагт 512 бөхийн барилдаан болно

Ньюс хөтөч: Хүй долоон худагт 512 бөхийн барилдаан болно

Ньюс хөтөч: Хүй долоон худагт 512 бөхийн барилдаан болно

Ньюс агентлаг 2021 оны наймдугаар сарын 16-ны Даваа гаригт болох үйл явдлын товч мэдээллийг хүргэе.

11:00 цагт

  • Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийн төв барих газарт хувийн өргөө барьсан УИХ-ын гишүүн асан С.Эрдэнэд иргэд өнөөдөр /2021.08.16/ 11:00 цагт Шонхор таурын үүдэнд шаардлага хүргүүлж, баримт дэлгэнэ. Утас:88100020, 96110251
  • Монгол Улсад залуучуудын байгууллага үүсч хөгжсөний 100 жил, Монголын үндэсний бөхийн холбооны 30 жил, Монгол бөхийг дэлхийн дээд амжилт Гиннест бүртгүүлсний 10 жилийн ойд зориулсан бөхийн барилдаан өнөөдөр Хүй долоон худагт болно.
  • Эрүүгийн цагдаагийн албаны гадна талбайд  гэмт хэргүүдийн талаар прокурорын зөвшөөрсөн хэмжээнд мэдээлэл өгнө.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-08-16 185.220.100.254

====== Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-08-16 66.181.161.69

Хэн түрүүлэхээр томилогдсон бэ?

Avatar

Зочин 2021-08-16 64.119.19.207

Баасан гүзээт шуналын тулманууд бүгд короногоор талийх болтугай

Avatar

хуульч 2021-08-16 88.125.80.192

бөхийг хотод барилдуулахаа болиё… хөдөө гадаа тэр уул ус овоо талгандаа л барилдаж байг… улсаас цол шагнал өгдөгөө болих хэрэгтэй

Avatar

zochin 2021-08-16 64.119.29.217

За нэг юм хэлчихэе. Өнөөдөр албан ёсоор ажлын өдөр шүү. Хүй долоон худагт очиж наадам үзэж дарвалзасан бүх дарганцаруудыг ажлаас нь чөлөөлөх хэрэгтэй шүү. Сэтгүүлчид, хэвлэл мэдээллийнхэн, Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газар, Ерөнхий сайд анхааралдаа авна уу !!!!!!!!

Avatar

нөхөөр 2021-08-16 64.119.27.136

Цувдайнууд барилдаж Корона "ДЕЛТА" вирус Оркууддаа тараах гэж байгаа юм байна

Avatar

Зочин 2021-08-16 66.181.168.82

Чи тэгж л санаа зовоод байгаа юм бол очиж тэр захуудыг тараая гэж жагсаач тэнд чинь хэдэн мянгаараа шинжилгээ өгөөгүй хүмүүс бөөгнөрч байна. Эд чинь хувийн зардлаараа бүгд PCR өгөөд барилдаж байгаа хүмүүс. Худлаа логикгүй эсэргүүцэх дон шүгэлсэн өөрдийгөө нэх ухаантай ангид хүмүүс гээд сэтгэцэн салбадайнууд.

Avatar

Зочин 2021-08-16 66.181.178.133

Хүний өдөр тутмын хэрэглээ гэж байна.Нийтлэг хэрэглээ гэж байна.Бөх бол аль нь ч биш.Огт бөхгүй бол үхэхгүй яах ч үгүй.Тиймээс үеийн үед хоног хугацаатай байдаг.Тэнэг оркод тайлбар биччихлээ.SORRY!

Avatar

Зочин 2021-08-16 66.181.168.82

Орк гэчихжээ хөөрхий цагаа тулахаар оркуудаас л хүн чанар гардаг юм билээ. Худлаа цэцэрхсэн новшнуудын хүний мөс хөлийн чигчий хуруунаас долоон дор байдаг юм билээ амьдрал харуулсан. Бөхөөр ч гэсэн хэн нэгэн амьдарч, амьдарлын зорилгоо болгож явдаг юм аа, үүнтэй санал нийлэхгүй байгаа бол Монголоос зайлна уу. Нийтээр нь хараад цөөнхөө гишгэдэг, шийдэл нь байхад муйхарладаг чам шиг ацнууд үнэндээ ОРКООсоо Долоон дор комунист сэтгэж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж