Говь-Алтай аймгийн баяр үзэгчгүй зохион байгуулагдаж байна | News.MN

Говь-Алтай аймгийн баяр үзэгчгүй зохион байгуулагдаж байна

Говь-Алтай аймгийн баяр үзэгчгүй зохион байгуулагдаж байна

Говь-Алтай аймгийн баяр үзэгчгүй зохион байгуулагдаж байна

Тулгар төрийн 2230, Их Монгол Улс байгуулагдсаны 815, Ардын хувьсгалын 100 жилийн ой, Говь-Алтай аймгийн баярын нээлтийн үйл ажиллагаа өргөн дэлгэр болжээ.

Дэлхий нийтэд тархсан цар тахалтай холбогдуулан тус аймгийн баяр энэ жил үзэгчгүйгээр зохион байгуулагдаж буй бөгөөд хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр олон нийтэд баярын үйл ажиллагааг шууд дамжуулан хүргэж буй юм байна.

Тус аймгийн Засаг дарга О.Амгаланбаатар наадамчин олонд хандсан мэндийн үгээр баярын үйл ажиллагаа эхэлж, эрхэлсэн ажилдаа амжилт гарган, Алтай нутгийнхаа хүндэтгэлийг хүлээсэн салбар салбарын эрхмүүд төрийн хүндэт далбаа, аймгийн тугаа мандуулснаар үргэлжилсэн байна.

Баярын нээлтэд Ардын дуу бүжгийн “Алтай” чуулгын 45 уран бүтээлч оролцож, үзэгч олонд ая дууныхаа дээжээс хүргэжээ. Мөн зарим хүмүүсийг төрийн дээд одон медалиар шагнасан байна. Хүчит бөхчүүд нь үнэнч шудрагаар барилдахаа үзэгч олондоо амласан Алтай нутгийн баяр хурдан морьдын уралдаан, сур, шагайн харваа, хүчит бөхийн барилдаанаар үргэлжилж буйг эх сурвалж мэдээллээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-08-14 202.21.107.122

АМГАЛАНБААТАР БУРУУ ШИЙДВЭР ГАРГАЖ СУРГУУЛИЙН ХҮҮХЭД ТАРААСНААС БОЛЖ КОРОНА ТАРААСАН БӨӨС ОГЦРОХ ХЭРЭГТЭЙ ЮУН НААДАМ БЭ?

Avatar

Зочин 2021-08-14 202.21.107.122

Говь-Алтай аймгийн баярын нээлтийн үйл ажиллагаа өргөн дэлгэр болжээ.ГЭЖ ЮУ ВЭ…ҮЗЭГЧГҮЙ БАЙЖ НЭГ ИХ ӨРГӨН ДЭЛГЭР Ч ГЭХ ШИГ ХАХА

Avatar

зочин 2021-08-14 103.229.122.73

Алтайд нэг барилдаж чадахгүй махан хүнбайна аа. Отгонбаатар гэж аймгийн арслан гэнэ. талбайруугаа нусаа нээсэн. барилдах чадваргүй тийм бөхийг хасмаар юм. Алтайгаас хичнээн сайхан бөхчүүд гарсан биллээ тэднийгээ гутаах шиг боллоо.

Avatar

Ковид хамгийн сайн дарсан 2021-08-14 172.58.227.155

гэж баярлэж шагнаж байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2021-08-14 202.126.88.210

Наадам нэрээр бөх, уяач нэртэй б**с долоогч оркуудаа тэжээхгүй бол үхлээ юү, одоо наадам найрын цаг уу

Avatar

Зочин 2021-08-14 64.119.18.196

ГА-н оркуудын явдал маньд ямар хамаагуй л дээ, гэхдээ уг нь едийд евлийн бэлтгэлээ базааж, евчин тахлаасаа салах талын юм хийж байсан бол еерсдед нь л хэрэгтэй байсан байх доо, зайлуул хеерхийс

Avatar

зочин 2021-08-14 139.5.216.171

Намрын ажил ид явагдаж байхад наадам хийж байдаг. Ийм тэнэгээр дарга хийлгэж байдаг.

Avatar

Хотын уугуул 2021-08-14 202.126.88.212

Тэнэглэл Наадам хийхгүй бол үхчихгээд байгаа юм уу Эргүү толгойнууд…

Avatar

Зочин 2021-08-14 172.58.143.107

Uzegchgui neeltiig orgon delger bolloo gej hedeggui l yumdaa

Avatar

Зочин 2021-08-14 45.15.16.83

!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-08-14 150.129.143.171

Баяр тэмдэглэх дон гэж өвчин байдаг бол тэр өвчин үнэхээр хүндэрчээ!! Баяр гэсэн нэртэй ямар нэг юм л хийж байвал болдог юм биш үү!!??

Avatar

Зочин 2021-08-14 192.82.71.149

Үзэгчгүй бол ямар хэрэг бнаа,

Avatar

Зочин 2021-08-14 202.126.89.93

Заавал тэгэх шаардлага нь юу юм бол доо

Avatar

Зочин 2021-08-14 172.58.143.107

Tosovloson mongonoos sojihiin tuld! no naadam no money bolood l tegj uhelden dairaad baigaa yum l daa.

Avatar

ҮНЭН 2021-08-14 150.129.140.39

БОЛЬЧИХ ЁСТОЙ БАЙХГҮЙ ЮУ

Avatar