Б.Болортуяа 10 мянган доллар, багш нь 5 мянган доллар хүртэв | News.MN

Б.Болортуяа 10 мянган доллар, багш нь 5 мянган доллар хүртэв

Токио 2020

Б.Болортуяа 10 мянган доллар, багш нь 5 мянган доллар хүртэв

Б.Болортуяа 10 мянган доллар, багш нь 5 мянган доллар хүртэв

Монголын чөлөөт бөхийн холбооны шинэхэн тэргүүн П.Гансүх “Токио 2020” олимпийн наадмаас медаль хүртсэн тамирчныг 10 мянган ам.доллараар, түүнийг бэлтгэсэн дасгалжуулагчийг таван мянган ам.доллараар шагнана гэж амлалт өгсөн. Тэгвэл тэрбээр амлалтандаа хүрч, өчигдөр эмэгтэйчүүдийн 53 кг-ын жингээс хүрэл медаль хүртсэн Б.Болортуяа болон түүний дасгалжуулагчийг шагнахаар болжээ.

Токиогийн олимпод Монголын чөлөөт бөхийн есөн тамирчин зодоглосон бөгөөд үүнээс нэг хүрэл медаль, гурван шагналт тавдугаар байр эзлээд байна. Өнөөдөр хоёр тамирчин хүрэл медалийн төлөө барилдана.

Олимпийн наадамд оролцож буй Монголын тамирчид:

Эрэгтэй баг:

  • 57 кг: Эрдэнэбатын Бэхбаяр – Шөвгийн наймд шалгарсан
  • 65 кг: Төмөр-Очирын Тулга – Хүрэл медалийн төлөөх дагах барилдаан хийнэ
  • 125 кг: Мөнхтөрийн Лхагвагэрэл – Тавдугаар байр эзэлсэн

Эмэгтэй баг:

  • 50 кг: Цогт-Очирын Намуунцэцэг – Хүрэл медалийн төлөө барилдана
  • 53 кг: Бат-Очирын Болортуяа – Хүрэл медаль хүртсэн
  • 57 кг: Болдсайханы Хонгорзул – Тавдугаар байр эзэлсэн
  • 62 кг: Хүрэлхүүгийн Болортуяа – Шөвгийн наймд шалгарсан
  • 68 кг: Соронзонболын Батцэцэг – Тавдугаар байр эзэлсэн
  • 76 кг: Очирбатын Бурмаа – Эхний шатандаа ялагдсан

Шигшээ багийн ахлах дасгалжуулагчаар Б.Баттулга, дасгалжуулагчаар МУГД Ц.Баярсайхан, А.Цэдэнсодном, ОУХМ Ө.Ууганбаяр, Б.Батзориг нар ажиллаж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
6
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-08-07 124.158.67.89

хувийнхан, АСА аврага, өөр бусад гадныг шүтэгчид, та нар хаана байна, гадны, ираны бөхөд байр, машин өгч болоод байгаа бол Монголоо бас сэтгэлээр дэмжиж болдоггүй юм уу, гадны тамирчныг сүржин л сурталчилдаг юм байна лээ

Avatar

Баги 2021-08-07 202.126.89.60

Энэ шармал гууль тийм л чухал юм бхда. Монголчуудын амьдрал хуг дээшлэх юм бнлда)

Avatar

Зочин 2021-08-07 43.228.131.159

Mungu ugulgui yahawee zuv. Harin mongoliin goo saihanchdad handaj helehed ohinii nuuriig une tulburgui goyo bolgood ugchuurei. Tom shagnal bolno shuu. Dajgui tsarai garch irne

Avatar

Зочин 2021-08-07 192.82.69.254

МАНАЙХАН ЧӨЛӨӨТИЙН БУРМАА, БАТЦЭЦЭГ, ЖУДОГИЙН СУМЪЯА, БУУДЛАГЫН БУРМАА МЭТ НАСТАЙЧУУДАА ТЭТГЭВЭРТ Н ЯВУУЛАХ НЬ ДЭЭР БАЙХ. САЙХАН ЗАЛУУЧУУДАА ГАРГАЖ УРАМ ӨГЬЕ /ГЭХДЭЭ ӨНӨӨДӨР БАРИЛДСАН НАМУУНЦЭЦЭГ БИШ ШҮҮ/ . МАНАЙ ХҮҮХНҮҮД НӨХӨРТ ГАРЧ ХҮҮХЭД ГАРГААЛ СПОРТЫН АМЖИЛТ НЬ УНАХ ЮМ. ХҮҮХНҮҮДЭД ИХ АНХААРАХ ХРЭГЭТЭЙ БАЙНА. ДАСГАЛЖУУЛАГЧДАА ЧАДВАРЖУУЛЪЯ, ТАМИРЧДЫН АМЖИЛТ МУУ БАЙГАА НЬ ТЭДЭНТЭЙ ХОЛБООТОЙ . ЯЛАНГУЯА ЧӨЛӨӨТИЙНХ .

Avatar

Irgen 2021-08-07 202.126.89.23

Orkhoniigoo horlood chuluutiinhun yavsangui dee, gehde yahav gants hurel ih yum aa

Avatar

oyun 2021-08-07 202.126.88.63

Za manaihan sain l bna er ni chuluut boh delhiid 5-6 d l bsam tuuniigee hamgaallaa bp;j l bna

Avatar

Зочин 2021-08-07 103.229.121.70

Бурмаагаас бусад нь Шөвгийн наймаас дээш барилдлаа. Мундаг байна

Avatar

татварын мөнгө биш байлгүй дээ 2021-08-07 202.126.89.156

Улсын төсвөөс биш байлгүй дээ, чөлөөт бөхийн холбоо нь өөрөө мөнгө босгоод түүнээ зарцуулж байгаа байлгүй дээ. Ер нь бүх холбоог төрөөс угждагийг больж, өөрөө өөрийгөө санхүүжүүлэх зарчим руу нь оруулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-08-07 107.77.214.145

Татварыг нь хэн яаж төлөх вэ?

Avatar

Зочин 2021-08-07 202.9.46.67

nadaa yagaad uguhgui bgaam boloo? bvvr gaihchlaa😂😅😂🤣

Avatar

Иргэн 2021-08-07 59.153.115.197

Бурмаа шиг тамирчин дахиж олимпод явуулахгүй байхыг хүсье

Avatar

Irgen 2021-08-07 103.212.119.23

28хан сая төг ккк

Avatar

................ 2021-08-07 202.9.40.127

Маш их мөнгө!!!

Avatar

Zzz 2021-08-07 66.181.161.90

Naad munguu uuriinhuu mungunuus uguurei.
Tatvarin mungunuus uguw duu.
Tatvarin munguu zuv zartsuulwal hvmvvs sain tulnu shvv dee.
Buruu zartsauulaad baigaa bolhoor.tatvar tuluhgvi baigaa shvv dee.
Zvw zartsuulahgvi bolhoor hvmvvs tatvar tuluhgvi huvia hicheesen zantai hvmvvs elbegsheed baigaa shvv dee?TATVARIN ERUNHII GAZAR AA.tegeed ulsaas tatvar nemeed baina.

Avatar

Зочин 2021-08-07 172.58.143.178

Good good good

Avatar