Саид Моллаей: Би одоо Монгол хүн | News.MN

Саид Моллаей: Би одоо Монгол хүн

Токио 2020

Саид Моллаей: Би одоо Монгол хүн

Саид Моллаей: Би одоо Монгол хүн

Олимпийн наадамд оролцсон Монголын жүдо, бокс, буудлага, байт, хүндийг өргөлтийн тамирчид бүхий нийт 40 хүн эх орондоо ирж, тэдэнтэй зөрөөд Монголын марафон гүйлтийн тамирчид Токиог зорилоо.  Бөмбөрцөгийн дэвжээн дээр эх орныхоо нэрийг дуурсгаж, олимпийн тэмцээнд амжилттай оролцоод ирсэн тамирчилд, дасгалжуулагчдын сэтгэгдлийг хүргэж байна.

ОЛИМПИЙН МӨНГӨН МЕДАЛЬТ САИД МОЛЛАЕЙ:

-Олимпийн наадам гайхалтай байлаа. Үнэхээр баяртай байна. Олон монголчууд энд цугласан байна. Бүгд баяртай байгаа байх гэж найдаж байна. Энэ медаль Монголын ард түмнийх. Мөн миний анхны олимпийн медаль. Энэ медаль монголчуудад барьж буй хамгийн том бэлэг гэж бодож байна. Намайг Монголын Саид Моллаей гэж дуудсанд баяртай байгаа. Өмнө нь би өөр улсын төлөө барилддаг байсан бол одоо Монголын төлөө барилдаж байна. Би одоо Монгол хүн шүү дээ. Би өмнөхөө мартсан. Одоо байгаа нь л чухал. Үнэхээр баяртай байна. Та бүхэнд баярлалаа. Надад маш их тусалж байгаа багш нар, найзууд, өсвөр үе, залуучууддаа баярлалаа.

Гэр бүлтэйгээ ярьсан. Тэднийг Монголд ирэх эсэхийг би мэдэхгүй байна. Ирж ч магадгүй, ирэхгүй байж ч магадгүй.

Одоо би амармаар байна. Түүний дараа дахиад бүгдийг шинээр эхэлнэ дээ. Дараагийн олимпдоо бэлдэнэ. Би дараагийн олимпоос алтан медаль авна гэж амалж байна. Одоохондоо мөнгөн медаль болно. Х.Баттулга ерөнхийлөгч заавал алтан медаль аваарай гэж хэлсэн. Тиймээс алтан медалийн төлөөх дайралтандаа бэлдэнэ. Би одоо Монголд хэсэг хугацаанд байж, амарна. Энд би их олон найзтай.

Би Монгол нэрээ мэднэ. Молом гэсэн. Энэ нэр сайхан нэр байна. Намайг Молом гэж дуудаж буй монголчууддаа баярлалаа. Монголчууддаа хандаж хэлэхэд та нарынхаа сайхан энерги, намайг дэмжиж буйд баярлалаа.

САИД МОЛЛАЕЙН ДАСГАЛЖУУЛАГЧ МОХАММЕД МАНСУРИ:

 

-Олимпийн наадамд Монголын баг тамирчид сайн үр дүнтэй оролцлоо гэж бодож байна. Одоогоор хоёр хүрэл, нэг мөнгөн медаль хүртээд байна. Миний хувьд ч сайхан олимп боллоо. Шавь минь Монголын өмнөөс барилдаж, олимпийн анхны медалиа хүртлээ. Монголын бүх ард түмэнд баярлалаа гэж хэлье. Энэ медаль Монголын бүх ард түмэнд зориулагдсан юм шүү. Саид бид хоёрыг бэлтгэл бааз, Гранд Слам, тив дэлхийн тэмцээнүүдэд үргэлж дэмждэг та бүхэндээ баярлалаа. Ц.Цогтбаатар бол авьяаслаг бөх. Би үргэлж түүний авьяасын талаар ярьдаг. Олимпийн үеэр хөлөндөө бага зэрэг гэмтэлтэй байсан ч сайн барилдсан. Би түүнд олимпоос медаль авч чадна гэдгийг нь хэлж байсан. Магадгүй дараагийн удаа тэр Шохэй Оног ялах байх. Түүний техник гоё.

М.Уранцэцэг бол гайхалтай тамирчин. Тэмцээн уралдаан бүрт амжилт үзүүлдэг. Одоо олимпийн медальтан боллоо. Тэр бол тэмцэгч. Техниктэй. Олимпийн өмнө тэр бэлтгэлээ сайн хийсэн. Хүмүүс унтаж байхад тэр л бэлтгэлээ хийж байсан. Одоо ингээд медаль аваад зогсож байна. Шаргуу бэлтгэл сайн үр дүн авчирна.

ОЛИМПИЙН ХҮРЭЛ МЕДАЛЬТ Ц.ЦОГТБААТАР:

-Надад тусалж дэмжсэн багш дасгалжуулагч, хамт олон, гэр бүлдээ маш их баярлалаа. 2024 онд медалийнхаа өнгийг өөрчилж, ард түмнээ баярлуулах болно.

ОЛИМПИЙН ХҮРЭЛ МЕДАЛЬТ М.УРАНЦЭЦЭГ:

-Маш  их баяртай байна. Олимпийн медаль аваад дүүдээ ярилцлага өгнө гэсэн амлалтандаа хүрлээ. Би олимпийн аварга болно гэж явсан. Бага зэргийн алдаанаас болоод хүрэл медаль хүртсэн ч баяртай байна. Олимпийн медалиа зүүх мөчид эх орон минь бодогдож байсан. Дараагийн зорилгоо баг хамт олонтойгоо ярилцаж байгаад шийднэ.

3Х3 САГСАНБӨМБӨГИЙН БАГИЙН ТАМИРЧИН О.ХУЛАН:

-Биднийг энэ хүртэл дэмжсэнд баярлалаа. Та нарынхаа итгэлийг хичээл зүтгэлээр хариулах болно. Анх удаа Монгол Улс багийн спортоор олимпийн наадамд амжилттай оролцлоо. Тоглолтын үеэр багийн гишүүд маань хүнд бэртэл авсан. Ирэх 2024 оны олимпод дахин багаараа оролцохыг хичээх болно.

ДАСГАЛЖУУЛАГЧ С.ТУЛГА:

-Дэлхийн 206 улсаас наймхан орон олимпийн наадамд оролцсоны нэг нь Монгол байлаа. Монголын баг багийн спортоор анх удаа амжилттай оролцлоо. Ирэх 2024 онд багаараа ногт ганзагалаж ирэх болно. Эрэгтэй баг олимпийн эрхээ авчихсан байсан.

Олимпийн мөнгөн медальт Саид Моллаейтай ярилцлаа

Posted by News.mn on Wednesday, August 4, 2021


ИНГЭЭД "ТОКИО-2020" ОЛИМПИЙН НААДМЫН АЛБАН ЁСНЫ 13 ДАХЬ /2021.08.04/ ӨДРИЙН ТОЙМЫГ ТА БҮХЭНДЭЭ ХҮРГЭЖ БАЙНА.

Чөлөөт бөхийн эрэгтэйчүүдийн 57 кг, эмэгтэйчүүдийн 57 кг-ийн барилдаанууд энэ өдөр болсон. Энэхүү төрөлд Монгол Улсаа төлөөлөн МУГТ Э.Бэхбаяр болон Б.Хонгорзул нар өрсөлдөв.

МУГТ Э.Бэхбаяр эхний барилдаанаа Армений тамирчин Арсен Арутюнянтай хийж, 6-1 гэсэн харьцаатай ялав. Үүний дараа шөвгийн наймд Ираны Реза Атритай барилдаж, 5-1 гэсэн харьцаатай ялагдал хүлээсэн. Хэрэв Иран тамирчин алтан медалийн төлөө шалгарсан бол Э.Бэхбаяр дагах барилдаан хийх байв. Гэвч Реза Атри хагас шигшээд Оросын Заур Угуевд ялагдаж, хүрэл медалийн төлөө барилдахаар болсон юм. Ингэснээр манай тамирчны хувьд олимпийн наадмаа өндөрлүүлсэн.

Харин Б.Хонгорзулын хувьд хүрэл медалийн төлөө дагах барилдаан эрхтэй. Тэрбээр өчигдөр эхлээд Францын Матилде Ривьерег ялж, шөвгийн наймд олимп, дэлхийн аварга Японы Рисако Каваитай тааран барилдаж, ялагдал хүлээсэн. Улмаар Японы бөх алтан медалийн төлөө шалгарч, манай тамирчин дагах барилдаан хийхээр болов. Хэрэв Б.Хонгорзул дагах барилдаандаа ялвал хүрэл медалийн төлөө барилдах болно.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
48
ЗөвЗөв
4
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bat 2021-08-05 174.207.162.183

Chadal muutai yadarsan Mongolchuudad mini medal avch ogsond bayarlaa Zorilgodoo hyrsend bayar hyrgeye

Avatar

болио 2021-08-05 126.35.66.209

Энэ цэрэг хувцас өмсөх ямар учиртайн бол больмоор юм тамирчин бол тамирчинаараа байлдаа

Avatar

shuumj 2021-08-05 202.21.115.165

ter exend zurgaa daruuldag gar yamar ** gar we xunii midal zuuj awxuulchaad tegsnee zugeer tailaad barag chuluudaj ogch ntr s**. 2dox ax xuu bol shal oor baigaa bizde bi zuutsen baigaa ni xaisha yum be geed gaixaad bn shd. tegeed tailsaniixaa daraa morgoj adis awch xundlel uzuulj bn. asar tom xumuujliin yalgaa xaragdaj bn. Molley ch yaxaw Taatai xuleej awch baigaad talarxaad zailuul midal zuulgej ogood baigaagaas xarxad bas ix xundlel xaragdaj bnda.

Avatar

эрка 2021-08-05 66.181.167.223

хийж байгаа бүх үйлдэл нь хайр хүндлэлэл төрүүлж байна. үнэхээр гайхалтай тавтай морил

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.126.90.103

АСУУДАЛ МОЛЛАЙД БАЙГАА ЮМ БИШ. ЭХ ОРНООСОО УРВАСАН НЬ Ч НЭГ ИХ БУРУУ ЗҮЙЛ БИШ. ИРАНЫ ТӨРИЙН ТОЛГОЙ, ТЭР НЭГ ДЭЛХИЙ НИЙТИЙН АРГЫГ БАРСАН СОНИН ЭТГЭЭД ШАШНЫ ҮЗЭЛ СУРТАЛЫГ Л ДАГААГҮЙ. МАГАДГҮЙ ҮҮГЭЭРЭЭ ТЭР ИРАН УЛСДАА ИРАН ХҮМҮҮСИЙНХЭЭ ӨМНӨ ГАВЪЯА ҮЛГЭР ЖИШЭЭ Ч БОЛЖ ТҮҮХЭНД ҮЛДЭЖ МЭДНЭ. ИЗРАЙЛЬ ХҮН ХАРАХААРАА ШАЛ АРЧИХ ЁСТОЙ ГЭДЭГ ГАЖ ЗААВАР ХУУЛЬТАЙ ЭВЛЭРЭЭД ДУУСАХ ЁСТОЙ ЮУ.

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.126.90.103

ЭРГЭЖ БУЦАЖ ТӨРИЙН ХУУЛЬ ТОГТООМЖОО ЧАДАМЖГҮЙ СУЛ ДОРОЙ ХАРАГДУУЛАХГҮЙ ГЭСЭНДЭЭ ИРАНЫ ТӨР ЗАСАГ ШАШНЫХАН ГАРГАСАН ШИЙДВЭРТЭЭ БАТ ЗОГСОХ Л БАЙХ. МАНЬ ЯАЖ Ч ОЙЛГОХ ГЭЭД ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА ЗҮЙЛТЭЙ ТЭМЦЭЛ ХИЙЖ БАЙГАА ХҮН БОДУУЛ МАНИАС Ч ИХ УХААНТАЙ ХҮН БИЗ. ТҮҮНИЙГ ХҮНДЭЛЖ БАЙНА. МИНИЙ ХУВЬД НЭГ ИХ ХҮСЭЭД БАЙХААРГҮЙ ХУВЬ ЗАЯАНД ТӨРСӨН ХҮНИЙГ ХАЙРЛАХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛОВ УУ.

Avatar

Оноч 2021-08-05 66.181.178.32

Ямар инээдтэй сэтгэдэг юм бэ? Израйль хүн хараад шал арчина гэнэ үү? ямар улс дайсныхаа бөхөд унаж өг гэх үү? Ёстой инээдтэй юм ярих юм. Иран улс Израйлыг хүлээн зөвшөөрдөггүй. Энэ улс НҮБ-ийн шийдвэрээр бий болсон ч Палестины эрхийг зөрчиж бий болгосон тул өнөөдөр хүртэл асуудал шийдэгддэггүй. Палестинатай бүх АРАБ-ууд нэг талд байдаг. Тийм учраас хүлээн зөвшөөрдөггүй улсын тамирчин хүлээн зөвшөөрөхгүй гэдгээ харуулах гэсэн үүднээс барилдахаас татгалзах шийдвэр гаргасан. Моллей бол тамирчин.

Avatar

Оноч 2021-08-05 66.181.178.32

Иран бол персүүд. Эртний сурвалжит үндэстэн тэр утгаараа өөрсдийгөө их хүндэлдэг ард түмэн юм шүү. Монголчуудын дарлалд байсан он жилүүдийг зэрлэгүүдийг соёлжуулсан жилүүд гэж тайлбарладаг улс. Араб, ялангуяа Саудын Арабуудыг цөлийн нүүдэлчид бидэнтэй барьцах болоогүй гэдэг. Бүс нутагтаа лидер болох зорилготой. Америк соёлын эсрэг хувьсгал хийсэн тул энэ 2 улс эгнэгт дайснууд. Нөгөө талд Иран бол глобальчлалын эсрэг үзэлтэй улс. Тэр улсын бодлого тэр улсдаа зөв. Ард түмэн нь шийднэ.

Avatar

Зочин 2021-08-05 122.201.22.115

Уоооое нэг их мэргэн цэцэн амьтан гарч ирж хичээл заах нь ээ та.

Avatar

Onoch 2021-08-05 66.181.161.85

Хяхя..чамд хэлчих санаа алгуу

0 1
Avatar

James 2021-08-05 202.9.40.107

Монгол улсын гавьяат тамирчин Молом сайддаа баяр хүргье.

Avatar

ha 2021-08-05 202.179.24.66

Molom bol mongol ner bish, tuvd ner.

Avatar

Зочин 2021-08-05 64.119.19.181

Молай бол ярих юм байхгүй ээ. Тэр бол гавьяатан. Харин манай хэдэн алчуур хоолны савнууд түүний ард нуугдах хэрэггүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.9.41.21

Моломдоо баяр хүргэе. Моломыг үрчилж авах ухаан гаргасан хүнд ч бас баяр хүргэе. Молом нь цаашдаа барилдахгүй байсан ч жиндээ сайн өрсөлдөгч байж тэр хэвээрээ 81 кг ийн манай тамичид сайжирна. Энэ жалга довны үзэл гаргаад байгаа улсуудад хэлэхэд Монголд төрчөөд улсдаа гай болж байгаа улсуудаас л алхам илүү байна шүү.

Avatar

Оноч 2021-08-05 66.181.178.32

За яах вээ. Түүнд амжилт хүсье. Гэхдээ, тэр монголд үрчлэгдээгүй ээ. Тэгэж ойлгодог буруу. Өндөр хөгжсөн оронд бол тэгж ойлгож болно. Тэнэг л биш бол монголд үрчлэгдэж, амьдаараа тамд унахгүй гэдгээ мэднэ. Тэр тэнэг бишээ.

Avatar

Зочин 2021-08-05 66.181.186.213

Молом авсан медалиа израилд зориулсан гэж хэлсэн юм уу?

Avatar

Оноч 2021-08-05 66.181.178.32

Харин хэлээд байна шд. Тэр их ухаантай. Израйль америкийн сурвалжлагчид нэг өөр юм яриад, бусад нь ирэхээр тааруулж ярисан байдаг. Тэрний буруу биш. Тэр дэндүү ухаантай.

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.126.89.213

Mongol tamirchnaas iluu hicheej, mongolchuud hereg alga. Bayar hurgeye, daruu bhgui bol mongolchuud huniig aimaar evddeg, daraa n devsleed l hayana shuu. Munguu alt bolgooroi, amjilt!

Avatar

Зочин 2021-08-05 124.158.68.134

бүх улсын хүмүүсийг монгол болгодог юм бол барууны либералууд тэр АНУ руугаа яваад тэнд өөрсдийгөө би америк хүн гээч дээ, Азийн цээжинд, энэ нутаг дэвсгэр дээр ганцхан монгол үндэстэн л байдаг

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.126.90.28

Миний хөгшин жалганаасаа одоо гар дөө. Дэлхий хавтгай, хүн төрөлхтөн гэдэг ганцхан үндэстэнтэй болчихсон шүү дээ.

Avatar

naad vzel chin harin ch teneg shuu. eh oronoo hairlaj hariin novshuudiig bvv oruulij iree ho. 2021-08-05 202.131.225.197

delhiin havtgai bolood ter dayrchilal gedeg zvilsees chin bolj odoo divaajin shig baisan baruun evrop amerik chin tamiin oronuud bolood bna. hari musilman shashint arab turk iran afganstan pakistan bangadeshuud chin evropiin ornuudiig odoo mohooj bna. udahgui 10 jiliin daraa gehed frans , sheved , beligi , nederland oron ispani geh ornuudiin uguuli ni eh orondoo vndsetenii tsoonh bolonoo. chinii ardchilaliin onoloor olonhiin sanalaar musilmanii nogoon tugt oron bolonoo. oor ireedvi alga..

Avatar

Зочин 2021-08-05 124.158.68.134

одоо дурын хүн өөрийгөө монгол гэдэг болох нь л дээ, чи иранд төрсөн перс хүн тэр чигээрээ л үхнэ, монгол хүн ийм царайтай, перс соёлтой байдаггүй юм, монгол хүн монгол монгол царайтай, монгол соёлтой, монгол ухаантай байдаг юм

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.9.41.21

Битгий тэнэгт . Монголд төрчөөд уул ухаж гол бузарлаж, улсаа зарж идэж бгаа хүн сүгүүдээс л хамаагүй илүү байна шүү

Avatar

илд 2021-08-05 202.126.89.89

яг үнэн Монголд төрчихээд Монголоо хулгайлна худалдана хулхидана

Avatar

Чи өөрөө гахай 2021-08-05 202.9.40.97

ОУ-д Монголын төрийг төлөөлж байгаа гахайнуудаас хувь илүү МОнголын иргэн шүү.

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.179.15.71

Ene
Balai duremt huvtsas umsuulehee boli

Avatar

Зочин 2021-08-05 106.186.208.29

Молом (Моллай)-д Монгол улсын гавъяат тамирчин цол олгосугай.

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.21.108.162

ААН ТИЙМЭЭ

Avatar

Зочин 2021-08-05 124.158.68.134

зайл цаашаа

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.126.88.138

Өсвөр үеийнхэндээ үлгэр дууриал болсон Тамирчиддаа баярлалаа эх орныхоо нэрийг улам өндөрт мандуулж дараагийн олимпийн аврага болохийн ерөөл дэвшүүлье!!!!!!!! Амжилт амжилт амжилт ялалт ялалт ялалт!!!!!!!! 🌍🌞🌟

Avatar

Оноч 2021-08-05 192.82.72.14

Монголчуудаа юм үзсэн юм шиг байна шүү. Миний хувьд нейтраль байна. Тэр ухаантай золиг бна лээ. Хаана юу хэлэхээ мэддэг. Тэглээ гээд тэрний буруу биш. Хүн ийм л байх ёстой. Тэгэхгүй бол тэнэг болно.

Avatar

Зочин 2021-08-05 17.149.233.179

mongolooroo yarina shuu. neutral gdg chn tuviig sahisan bair suuritai bh gsn ug

Avatar

Зочин 2021-08-05 176.126.83.98

Перс Монгол эртний элэгсэг харилцаатай.

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.126.88.154

Моллай эх орондоо тавтай морил. Мундаг 🥰👍👏

Avatar

Зочин 2021-08-05 203.91.112.209

Манайхан сайн байлаа, баярлалаа

Avatar

z 2021-08-05 122.201.21.84

MOLOMDOO BAYAR HURGEY, CHI MONGOL HUU

Avatar

Зочин 2021-08-05 103.26.192.163

Моллай даа амжилт хүсье. Сайхан ард түмэн шүү манай монголчууд.

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.126.88.235

Vхсэн баас, өөрсдийгөө бас рекламдаад бнаа

Avatar

Зочин 2021-08-05 103.57.94.128

Za manaihan tegeed hetruuldeg shuu. Gants avargaa yu bolgoloo. Het magtaj, hamag baidgaa barij guij deer n novshnuud n bie bienee zoduulah gej shurgasaar hun bish bolgodog.

Avatar

Зочин 2021-08-05 202.55.188.90

Харин тхх…долоогоод өргөөд гүйж явсан хүмүүс унангуут нь дэвслээд хаядаг хөгийн гарууд их байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-08-05 50.208.46.57

…."Одоо байгаа нь л чухал." S.Molom

Avatar