Шинэ ёкозүна Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ Японы иргэншил авчээ | News.MN

Шинэ ёкозүна Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ Японы иргэншил авчээ

Шинэ ёкозүна Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ Японы иргэншил авчээ

Шинэ ёкозүна Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ Японы иргэншил авчээ

Мэргэжлийн сүмогийн 73 дахь их аварга болсон Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ Япон улсын иргэн болсныг өнөөдөр/2021.08.04/ тус улсын Засгийн газрын хэвлэлийн албанаас мэдэгдлээ. Ийнхүү 29 настай Тэрүнофүжи нь зодог тайлсан хойно Исэгахама дэвжээг эзмшихээр болов. Мөн ёкозүна цолтой бөх Японы иргэн болсон тав дахь тохиолдол болжээ. Анх ёкозүна Акэбоно АНУ-ын иргэншлээсээ татгалзаж, Японы иргэн болсон тул түүний араас Мүсашимарү, Хакүхо, Какүрюү зэрэг ёкозүна нар иргэншлээ сольжээ.

Тэрүнофүжи Г.Ган-Эрдэнэ нь өнгөрсөн Нагоя башёд 14 даваа, нэг унаатай үзүүрлэж, ёкозүна цол хүртэх болзлоо хангасан билээ. Улаанбаатар хотод төрсөн тэрбээр сүмогийн замналдаа олон бэртэл, гэмтлийг авч, жонидан хүртэл зиндаа буурч явсан түүхтэй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ЗөвЗөв
22
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ХарамсалтайХарамсалтай
5
БурууБуруу
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

уншигч 2021-08-04 66.181.161.89

Яах гэж монглд төрсөн новшнууд вэ. Эд нар угаасаа япон хүний сүнс байж магадгүй. Тэгээд л шалтаг олж япон руугаа буцаж байж болох юм. Хэ цэс гэж

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-08-04 202.9.46.226

Монгол хүний эх орноо гэх сэтгэл байхгүй болжээ. Хаана мөнгө байна тэнд л эх орон нь болох болжээ. Ялсан бахархалтайгаар ирэх эх орон байгаа гэсэн үзэл, омогшил байхгүй юм даа. Арга ч үгүй байх даа томчууд нь эх орноо цөлмөж байхад хог шороон дундаа хөглөрсөн, ковидод дарлуулсан улсад юундаа ч хорогдох билээ дээ. Дээдэх нь гүйдлээ олохгүй бол доодчууд нь суудлаа олохгүй гэж үнэн юм. Залуучууд эх орноо олохоо больжээ.

Avatar

Зочин 2021-08-04 192.82.75.155

Хүмүүс нь өөрсдөө хэл амтай, атаарху шүүмжлэх дон туссан байнашдэ. Хуваах юу ч үгүй байтал дээд доодчуул гэж хуваана. Кино үзчээд тэрүүгээрэ бичээд явах юм

Avatar

харамсалтай 2021-08-04 192.82.68.193

НЭГ хэсэг залуус эх орныхоо төлөө хэмээн олимпод хүчээ үзэж унасан, ялагдсан үедээ загнуулан мэрийж байхад зарим нь иргэншлээ сольж байх юм. Амьдрал сонин зүйлсээр баялаг шүү. ЭХ нутаг, эх орноо солих нь хувь хүний асуудал боловч харамсалтай. Миний монгол, миний эх орон, эх нутаг хэмээн омогших шиг сайхан юм хаана ч байхгүйг бүү март.

Avatar

зочин 2021-08-04 202.9.41.3

dyy mini mongol tsus sain delgeryyleerei Amjilt

Avatar

Зочин 2021-08-04 202.126.89.125

Manaid sumogiin 2 awarga bna. Dagwadorj, Bymbadorj geed.

Avatar

Ogtlogch 2021-08-04 37.47.117.80

Hoyulaa huugdsun

Avatar

Зочин 2021-08-04 174.241.173.180

Ama byambadorjoos khol bsan deer zuv zuv

Avatar

Onoch 2021-08-04 192.82.72.14

Хувь хүний сонголт. Дэлхий даяр хэдэн монгол гадаадад амьдарч байгааг мэдэж бна уу?

Avatar

Зочин 2021-08-04 150.129.143.158

СУМО ҮЗЭХЭЭ БОЛЬЦГООЁ. ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БЭ, ЦӨӨХӨН ХҮНТЭЙ БИД ГАДНЫ ОРОНД ИРГЭН БЭЛДЭЖ ӨГӨХ НЬ ЧУХАЛ ЮМ УУ.

Avatar

Зочин 2021-08-04 64.119.26.33

Vhsen hoinoo, gadaadiin ornuud mongol malaar dutlaa gejvv ? Mongold hvn amidarhad hetsvv bolood l ed nar Yaponruu hushuurtsgaaj baigaam !!!

Avatar

Зочин 2021-08-04 150.129.143.158

Сумогийн сургуульд явуулахаа больчих, тэгэж чадахгүй нь ойлгомжтой. сумод явсан нэрээр олон хүн японы иргэн болно доо. Ер нь манай монголд урвагчууд маш олоншдээ. Гадныхныг шүтээд монголчуудаа хорлох гэж зүтгэхийг нь яана !!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-08-04 66.181.161.65

Эцэг эх нь бдаг бол хөөж явуул хоноцын зду нарыг

Avatar

Зочин 2021-08-04 66.181.161.65

гөлийсөн зду мөнгөөр эх орноо заржээ наанаа бэртэл чинь задарч амьдаараа илжэрч ялзарнаа чи банди шуумараа

Avatar

ЭХ ОРНООСОО УРВАХ ГЭМТ ХЭРЭГ - ШУУД БУУДАХ ЯЛТАЙ!!! 9 ҮЕЭЭР НЬ МОНГОЛД БҮҮ ОЙРТУУЛ!!! 2021-08-04 192.82.78.193

ЭХ ОРНООСОО УРВАХ ГЭМТ ХЭРЭГ – ШУУД БУУДАХ ЯЛТАЙ!!! 9 ҮЕЭЭР НЬ МОНГОЛД БҮҮ ОЙРТУУЛ!!! ЭХ ОРНООСОО УРВАХ ГЭМТ ХЭРЭГ – ШУУД БУУДАХ ЯЛТАЙ!!! 9 ҮЕЭЭР НЬ МОНГОЛД БҮҮ ОЙРТУУЛ!!! ЭХ ОРНООСОО УРВАХ ГЭМТ ХЭРЭГ – ШУУД БУУДАХ ЯЛТАЙ!!! 9 ҮЕЭЭР НЬ МОНГОЛД БҮҮ ОЙРТУУЛ!!! ЭХ ОРНООСОО УРВАХ ГЭМТ ХЭРЭГ – ШУУД БУУДАХ ЯЛТАЙ!!! 9 ҮЕЭЭР НЬ МОНГОЛД БҮҮ ОЙРТУУЛ!!! ЭХ ОРНООСОО УРВАХ ГЭМТ ХЭРЭГ – ШУУД БУУДАХ ЯЛТАЙ!!! 9 ҮЕЭЭР НЬ МОНГОЛД БҮҮ ОЙРТУУЛ!!! ЭХ ОРНООСОО УРВАХ ГЭМТ ХЭРЭГ – ШУУД БУУДАХ ЯЛТАЙ!!! 9 ҮЕЭЭР НЬ М

Avatar

Зочин 2021-08-04 203.91.115.46

Дагвадорж ч аргагүй аварга юм аа. Эд нар бол урвагчууд байж.

Avatar

Иргэн 2021-08-04 103.136.254.8

Монгол гэж бахархах олдохгүйн дээ. Япон бөхдөө амжилт хүсье. Монголдоо нууцхан ирчээд явж байгаарай. Одоо та харийн хүн болой. Хайранч залуус. Сумод дахин цойлох аавын хүү байгаа байлгүйдээ.

Avatar

Зочин 2021-08-04 202.55.188.101

Японы иргэн чинь Монголын иргэнээс хавь илүү шд.Атаархуу аалз,залхуу дагзнуудыг бол авахгүй шд.Мөхөхын чинь цондон доо.

Avatar

Магнай 2021-08-04 172.58.129.29

Баяр хүргэе ! Дэдхий даяар сумо сонирхогчид чамайг сагшин магтаж бахархан ярьж бичиж байна. Дэлхийн Монгол боллоо дүү минь…..

Avatar

Зочин 2021-08-04 66.181.161.65

Яасан пялдага ац вэ чи ккк очоод салтаа саамын угааж өгөөч өөрсдөө бөгсөө ч арчиж чаддаггүй юм гэсэн хаха

Avatar

Юю 2021-08-04 192.82.78.105

Зөв зөв, өөрийнхөө зорилгын төлөө явах хэрэгтэй. Энд атаархаж гоншигоногсод Ган-Эрдэнийг Монголын иргэн хэвээр үлдсэн ч ямар нэгэн шалтаг олоод л гоншигононо. Амжилт хүсий

Avatar

Зочин 2021-08-04 192.82.76.95

Ацнууд зайлж л байг л дээ.

Avatar

болдоо 2021-08-04 66.181.185.233

зөв ш дээ, хүн яахаа биднээс асууна гэж юу байхав дээ …. сайн бна ….

Avatar

Хэхэ 2021-08-04 82.132.226.239

Зөв хэллээ. Амьдралаа хүнээр тусмаа бид нараар заалгана гэж юу байхав.

Avatar

Мөнгөний ертөнц 2021-08-04 202.126.89.224

Удахггүй бүгдээрээ хятад эзэдтэй болно.Мөнгөний өмнө бүгд хүчгүйдэнэ.Хятад биднийг алгуур зөөлнөөр янаглан эзэмдэнэ

Avatar

Зочин 2021-08-04 192.82.72.210

ДҮҮД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ СОНГОЛТЫГ ЧИНЬ ХҮНДЭТГЭЕ МОНГОЛ ХҮНИЙ ГЕН ДУНДАРШГҮЙ ЮМ ДАА ДАРАА ДАРААГИЙН СУМОЧ ОЛОН Л ГАРЧ ИРЭХ БАЙХ ТЭДНИЙГ ТЭТГЭЖ ЯВААРАЙ

Avatar

Зочин 2021-08-04 112.169.60.166

japan avargiin too negeer nemegdej bgaam bizdee. mongol avargiin too negeer tsoorch

Avatar

Зочин 2021-08-04 202.131.225.197

Хаанаа яаж амьдрана уу өөрийнх нь сонголт. Монгол шиг сүйрсэн улсад байгаад юугаа ч хийхийн. Япондоо учраа олоод сайхан амьдраарай. Амжилт.

Avatar

Гөлөг 2021-08-04 202.126.89.224

Зараад явцгаах уу хөгшөөн хамтдаа

Avatar

www 2021-08-04 202.126.89.120

Аоал живэнд ирэхэнр Би Монгол гэж битгий гоншигноорой

Avatar

Зочин 2021-08-04 66.181.183.82

Ардчилал хүмүүст ийм эрх олгосон. Харин чй өөрөө бүү гоншгоно

Avatar

Zochin 2021-08-04 64.119.27.207

z**l

Avatar

Зочин 2021-08-04 202.126.89.147

Маш зөв шийдвэр гаргасан байна. Энд байгаа Монголчууд ямарч тэмцэлгүй сул доройчууд үлдсэн. Та нарын зөв. Бид энд комиссын хувцас өмсөөд явж байхааё даа

Avatar

Zochin 2021-08-04 202.179.25.168

Mongolruu bitgii ireetei

Avatar

Иргэншил 2021-08-04 64.119.25.150

Энэ сумочдыг могнгол улсын иргэншлээс нь хассан юм болов уу? Хуулиараа бол хасахёстой. Манайхан ч долигоноод хасахгүйгээр хуулиа уландаа гишгээд явж мэднэ шүү.

Avatar

Буриад 2021-08-04 83.185.33.8

Нэг л хорвоод мэндэлсэн юм чинь чаддаг ажлаа нэр төртэй л хийж л явбал болно шүү дээ. Хаашдаа Монголд төрсөн гэгдэж явахаас хойш. Амжилт хүсье. Чи мундаг шүү

Avatar

зочин 2021-08-04 202.21.101.186

ПИЗДУ МИНЬ НААШАА МОНГОЛД БИТГИЙ ИРЭЭРЭЙ

Avatar

Зочин 2021-08-04 202.126.89.186

Энэ хэдэн сумочид эх орноосоо урваж дууслаа. Эх орон баймаар байна.

Avatar

Зочин 2021-08-04 66.181.177.69

УРВААГҮЙ ЭЭ, ЧАМ ШИГ ЖИРЭМСЭН ЭМИЙН ШЭЭС ХҮРЭХ ГАЗРААС ХОЛДОЖ ҮЗЭЭГҮЙ ХУУЧИН ХҮҮ Л ИЙМ ТУЛГА ТОЙРСОН ЮМ ЯРЬДАГ ЮМ.

Avatar

Иргэг 2021-08-04 202.179.8.166

Урваж бгаан биш үү бөлдөг минь яасан их юм үзсэн н**ш вэ бас увсбх уу

Avatar

Зочин 2021-08-04 192.82.70.96

наанаа илжирээд хужаагийнхаа гээс баас зөөгөөд хэвтэж бай

Avatar

Зочин 2021-08-04 203.91.115.46

Чам шиг урвагчид Монголоос минь зайлах хэрэгтэй г***й минь. Үхсэн ацнууд сумо бахийг хүн тоохоо больсон. Зайлна л биз та нар шиг курвануудаар Монгол дутахгүй.

Avatar

111 2021-08-04 139.5.219.55

Ядаж нэг башё Монголоороо дуудуулахгүй дээ!!! Бөхчүүд гэж үнэн маанаг гарууд байх юм… Энд ч тэр, японд ч тэр

Avatar

Зочин 2021-08-04 202.126.90.101

Боож үхэх гээд байгаа гарууд японы виз гараагүй хүмүүс байдаг юм билээ

Avatar

Зочин 2021-08-04 203.91.115.46

Үхэж байсан Японоор яах вэ. Хогийн газар шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-08-04 66.181.161.110

наанаа будаа гударч хахаж чад хийгээрэй бандиа аа

Avatar

Зочин 2021-08-04 64.119.19.181

Зөв шийдвэр гаргажээ!! Энд ирж Хүний цүнх барихаас цаашгүй хог дээр гараад яахав дээ.Ганц олдох амьдралын хугацааг хамгийн үр ашигтай өнгөрөөж чадах газараа сонгох нь зөв. Сайн яваа , зөв хүмүүжилтэй, хаана ч адилхан чадвартай хүмүүст эх орон энтр гэдэг бол шал хийсвэр ойлголт юм ш дээ.

Avatar

яагаад буруутгаад байгаа нь сонин юм 2021-08-04 103.57.94.16

энэ залуучууд өөрсдийн мөрөөдөл,хүсэл сэтгэлээ зориулж өдий хүрсэн спортоороо цаашид явахын тулд л иргэншлээ сольж байгаа .яагаад буруутгаад байгааг нь ойлгохгүй байна шүү. монголд ирээд юу хийх үү ,Аса шиг зөвлөх хийх үү,эсвэл Батбаяр шиг хэл амтай барилга барих уу.яагаад монголчууд бусдын амьдралд ингэж их оролцдог,нөлөөлөхийг оролддог юм бэ.Хэдхэн жилийн дараа энэ дэвжээнүүдээс ахиад л олон олон монгол хүүхдүүд гарч ирнэ гэдгийг яагаад ойлгохгүй байгаа юм бол доо.ёстой сонин сэтгэхүйтэй шүү.

Avatar

Монгол хүү 2021-08-04 202.179.8.166

Миний монголын газар шороонд хөл тавиад үзээрэй лалараа

Avatar

иргэн 2021-08-04 112.72.15.210

Хаана ажиллаж амьдрахад өөрт болон үр хүүхдүүдэд нь таатай байна, тэндээ л амьдрах хэрэгтэй. Тэр тусмаа луйвар хулгай нүүрэлсэн, хэзээ ч өөдөлж дэвждэггүй, засаглал муутай хоцрогдсон бүдүүлэг оронд амьдарч ганц олдсон амьдралаа үрж яах юм бэ. Хөдөлмөрийг чинь шударгаар үнэлдэг, хөгжиж дэвшсэн газрыг сонгох нь зөв шийдвэр.

Avatar

харамсалтай 2021-08-04 192.82.68.193

ХУВЬ хүний асуудал. ХЭНийг ч муулах хэрэггүй. Гэхдээ эх орон, эх нутгаараа л бахархаж амьдрах шиг сайхан зүйл байхгүй дээ. Гадаадад хэдэн сар болоход л эх орноо санадагсан. МИНИЙ эх нутаг, миний монгол оронг орлох орон хаана ч байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-08-04 64.119.25.102

Иймэрхүү Дүлзэнгүүдийн оронд Монгол сэтгэлтэй Мулайнуудад иргэншил өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-08-04 192.82.77.69

зөв өө энэ сүйрцэн дампуу улсын иргэн байх хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-08-04 59.153.86.60

Та үтэр түргэн Монгол нутгаас үхээд ч болов зайлаарай

Avatar

Монгол 2021-08-04 202.126.90.133

Хакухог үзэн ядаад байсан гарууд одоо бас муулаад эхлэнэ дэ. Монгол хүн л бол Монгол

Avatar

Зочин 2021-08-04 112.169.60.166

tiimee tiiim mongol hun bol mongol hun japan hun bom japan hun. yag zov helj.

Avatar

Зочин 2021-08-04 203.91.115.46

Урвагчийг цаазлах хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж