“Чадахаараа л хичээлээ, үнэхээр болсонгүй” | News.MN

“Чадахаараа л хичээлээ, үнэхээр болсонгүй”

Токио 2020

“Чадахаараа л хичээлээ, үнэхээр болсонгүй”

“Чадахаараа л хичээлээ, үнэхээр болсонгүй”

НЭМЭЛТ:

Жүдо +100 кг-д зодоглосон Ө.Дүүрэнбаяр:

-Үнэхээр сэтгэл байгаа ч бие явахгүй байна. Тактикаасаа таг зөрлөө. Сүүлийн жилүүдэд маш олон ялагдал, стрессийг Монголын жүдо сонирхогчдодоо өгсөн байх. Сүүлийн хоёр жил маш их бэртэл гэмтэл авсан. Их ялагдал дундаас намайг дэмжиж, олимпийн эрх авах хүртэл дэмжсэн, итгэсэн гэр бүлдээ, ээж, аавдаа, найзууддаа, багийнхандаа, багш нартаа баярлалаа. Чадахаараа л хичээлээ, үнэхээр болсонгүй.


Шинэхэн гавьяат Ө.Дүүрэнбаяр Токиогийн олимпийн эхний барилдаанаа Узбекистаны тамирчин Бекмурод Олтибоевтой хийж, ялагдлаа. Ийнхүү өнөөдөр Монгол бөхчүүд дахин барилдахгүй. Жүдо бөхийн ганцаарчилсан төрлийн барилдаанууд өнөөдөр өндөрлөж байна.

Маргааш багийн барилдаан биднийг хүлээж байгаа. Монголын холимог баг Өмнөд Солонгосын багтай барилдах хуваарьтай. Токиогийн олимпод Монгол Улс жүдогийн 12 тамирчнаа илгээж, нэг мөнгө, хоёр хүрэл медаль хүртэв.

Тодруулбал, эмэгтэй -48 кг-д өрсөлдсөн МУГТ М.Уранцэцэг хүрэл медаль, эрэгтэй -73 кг-д өрсөлдсөн Ц.Цогтбаатар хүрэл медаль, эрэгтэй -81 кг-д өрсөлдсөн Саид Моллаей мөнгөн медаль тус тус хүртэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
11
БурууБуруу
6
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-30 202.126.90.56

Олон мэдаал хэрггүй ээ 3 хавааск!

Avatar

Zochin 2021-07-30 91.16.44.68

Tolgoi bie ny 2 aa ajillagaagui iim uiee ungorooson elsen shuudainuud yavuulj neree gutaah yum daa. Yamar devjeend garaad yah eostoigoo medehgui.shiduuleed l bdg. Burmaa geed zunog avgai huloo ogood l unhorchih yum. Gadagshaa yavah gej l ochdog eliirsen ichguuriin shuudainuud.

Avatar

улаач 2021-07-30 66.181.161.41

ЧАДХААРАА ХИЧЭЭГЭЭД.ЧАДАХГҮЙ БНАА ГЭДЭГ ЧИНЬ.ХОЛ ДУТУУ БНАА ГЭСЭН ҮГ ОЛОО ТЭХЭЭР ЧАДДАГ ЧАРМАЙЛТТАЙ НЭГЭНД.НЬ.ЗАЙГАА ТАВЬ БАС СУГАНЫ ҮС БОЛЖ АВСАН ГАВЬЯАТАА Ч ӨГ ИЧИЖ АМЬДАР ЖҮДОГИИН ГАХАЙ МИНЬ

Avatar

🦁🦁 2021-07-30 202.21.108.4

Хэтэрхий өөхөлчихөж🐽🐽🐖

Avatar

Зочин 2021-07-30 202.126.89.221

Өндөр жинд ясаараа биш махаараа дөхөж очдог. Тэгээд хурд муутай байдаг бололтой.

Avatar

Зочин 2021-07-30 122.201.22.125

Жү до гийнхон гэж Жонхуугийн улаан хамгаалагчид. Чухам луйврын Баянгол ресторандаа хулгайгаар бэлдүүллээ гээд байсан үр дүн нь хаа байна. Уранцэцэг Цогтбамтар 2 оор нүүр тахлах юм биз, тэр лал нөхтийг угаасаа авч хэлэлцэхгүй тэр бол Жэнко хулгайчийн хорт бодлогын илрэл. Яагаа ч үгүй нөхдөд гавьяат өгөөд л өөрийнхөө манкурт боолуудыг бэлт гэж цагийг нь болохоор хэргийр нь гаргахаар хөмхийгөө зууж суугаа. Тэнд очсон массажист хийж байх шиг, рэкламдах гэж ядсан тагжгар түвд

Avatar

Зочин 2021-07-30 103.229.120.9

Тэнэг дурак минь 3 медаль авлаа болоо юм биш үү??? Чи бол чяцган дээрээ хальтарна даа кккк

Avatar

Зочин 2021-07-30 66.181.161.11

Та юу чаддаг хэн гэгч хүн бэ

Avatar

К.К.К. 2021-07-30 202.72.242.139

Дандаа л чадсангүй, барсангүй л гэх юм. Чадах гэж, барах гэж явдаггүй юмуу. Нэг муу цагаач иранаас долоон дор. Дандаа 18,19-тэй залуусыг оруулах хэрэгтэй. Алийн болгон хөгшин мудакуудыг явуулж, шал арчуулж бдаг юм.

Avatar

ОБ 2021-07-30 119.40.103.3

Дүүрэнбаяр гэдэг нөхөр тэгээд хэдэн секунд хичээсэн юм болдоо, Оросын нэг хүүхэн японы дэлхийн аваргатай нэмэлт 12 минут үзэж байлаа, харин тэр хүүхэн бол ёстой хичээсэн байх. Сумъяа, Ганхайч, 78-ын нэг хүүхэн, Дүүрэнбаярын оронд залуучуудыг явуулж юм үзэж, их тэмцээний утаа үнэртүүлж, урам өгөх байсан юм. Яахав дээрх 4 нөхөр шиг эхний тойрогтоо савуулна л биз. Сумъяа, Ганхайч нар сарын өмнөх дэлхий аваргад ямар байсан яг тэр чигээрээ олимпид ирж байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2021-07-30 122.201.22.115

заааа яахав дэээ.Дараа нь болно биз эээ.Өөрсдөө яваагүй болохоор зовлонг нь бид мэдэх биш.

Avatar

Зочин 2021-07-30 100.15.102.120

Батэрдэнэ балайгаас эхлээд Сумкаа тэгээд энэ явдаг жорлон.Төрийн далбааг ойртууламгүй гахайнууд их байх юм

Avatar

Хуху 2021-07-30 59.26.42.96

Хичээсэн гэж шааж байна. Ялах барилдах ямарч эрмэлзэлгүй байсныг чин дэлхий даяаар харсан

Avatar

Зочин 2021-07-30 66.181.161.78

энэ барилдаагүй шд махан бөмбөг згр өнхрөөд өгсөн мөнгө л аваа биз ичдэггүй амьтан

Avatar

Нар сар од 2021-07-30 192.82.77.73

Сумьяагийн гэж гарч ирээд л унаад өгөх юм ичдэггүй юм бх даа.Олимпийнмөнгөн медальтан гэнэ…Аз эзээр авсан бололтой дог медалий батлах л ёстой….

Avatar

Зочин 2021-07-30 202.126.88.60

Энэ гахай чинь туг бариад байсан уу

Avatar

Зочин 2021-07-30 202.21.107.114

Olimp ene tere bolio ende l xereldeed bj bai boon zardal mongo .

Avatar

setgegdel 2021-07-30 66.181.184.254

manaihan arai l bichxiimaa. esvel olympod yvj chadaagui heden tamirchid ni ataarhaad muulaad bicheed bdimu

Avatar

Зочин 2021-07-30 66.181.161.55

Vnen.
Negnee demjihgvi.ym aa.
Ataarhuu zantai hvmvvs ih baih ym.bas hurung mungu hardag bolj.

Avatar

Гэр бүлээрээ олимп үзэгч 2021-07-30 64.119.22.177

Тайлбарлагч залуу манай бөхийн гавьяа шагнал, цол гуншингийн нь дуудаж, цоллож бараг дуусаагүй байхад нь цэвэр савуулчихдаг юм даа. Элгээ хөштөл инээлээ шд, хүүхдүүдтэйгээ үзмээргүй юм билээ. Уг нь хөөрхөн, далбаагаа бариад ТВ-н өмнө эх орноо дэмждэг юм, даанч нөгөөдүүл нь гарангуутаа навч шидүүлээд. Хоёр хүүгийн минь царайг харсан ч болоосой. Бага нь 8 настай дахиж үзэхгүй гэж байна лээ ккк

Avatar

2021-07-30 202.21.108.4

🤣😂😃

Avatar

ҮНЭН 2021-07-30 64.119.19.190

манай тамирчид тамирчныхаа ажлыг хийхгүй улс төр дуу хуур найр наадам хэсээд явахаар ингэж байгаа юм даа

Avatar

Зочин 2021-07-30 64.119.19.251

Энэ хөх толботой хөх цамцат тэнд бол үнэхээр хийх ажил алга харагдана лээ!! Харин энд ирээд хүн зодож чадах байх!! Одоо чаддаг ажлаа хийхээс!! Гавьяа байгуулаагүй байхад Жэнко ах нь гавьяат цолыг хүн зодож намайг ачих гээд ирвэл хамгаал гэж өгсөн юм байгаа биз!!

Avatar

Зочин 2021-07-30 66.181.161.35

банди наанаа чад хийгээрэй улс гавьяа шагналаа буцааж ав …эргүү дагз

Avatar

Уншигч 2021-07-30 64.119.24.33

Хөдөлгөөн удаан, ямар ч идэвхгүй өөхөн бөмбөг бна лээ

Avatar

Зочин 2021-07-30 202.55.188.39

Суга с** бүдүүн л***р

Avatar

Зоригоо 2021-07-30 192.82.70.60

Дэвжээний алчуур муу бүдүүн гахай, арчаагүй новшийн гүзээ вэ. Үхсэн хүүрээ хийж явдаг амьсгаа вэ ??????

Avatar

Зочин 2021-07-30 202.126.89.51

Нэг л их олон гавьяатууд. Гараад л ялагдана.
Ямар ч идэвхгүй. Унхиагүй. Мах. Биеэ даахгүй.
Алалцаж байх ёстой биш билүү
Биеэс гадна толгой ажиллах хэрэгтэй. Өчүүхэн юман дээр ялагдана. Гол нь толгой !!!
Тэр нэг эрээн толгойтой бууны өвгөн багш бна. Толгойгоо
Будах биш толгойгоо ажиллуулах хэрэгтэй. 44 хүнээс хойноосоо 3-т оров уу. Хэрэг алга.
Гялалзсан сайхан залуучууд бий дээ

Avatar

Зочин 2021-07-30 66.181.181.226

ялагдаж байвал сайн төсвийн мөнгө хэмнэнэ

Avatar

zochin 2021-07-30 64.119.16.37

бас нэг элстэй шуудай,,барьж зогсож байгаа л савуулах юм даа,ядаж нэг бөхийг давна биз дээ,манайхан сугалаа сайхан таарлаа гэж ярилцах юм,сугалаанд найддаг тааруухан улс юм уу даа,

Avatar

Zochin 2021-07-30 202.21.105.186

Дасгалжуулагч нар нь байгаа хэдэн юмтайгаа зууралдаад байхаар эрэл хайгуул хийгээчээ. ямар ч ирээдүй харагдахгүй байна шүү одоогийн шигшээ баг нэртэй хүний бөөгнөрөлд чинь

Avatar

Zochin 2021-07-30 202.21.105.186

Бөөрөнхий мах юм аа. Бусад орны бөхчүүд жил ирэх тусам улам л сайжраад чангараад байхад манай бөхчүүд улам л муудаад байх юм. Бэлтгэл гэж ер хийдэг юм уу. Нэг байрандаа ч байж чадахгүй, улам л доошлоод байдаг ямар учир байна аа.

Avatar

ККК 2021-07-30 192.82.77.104

АЖИЛ ИХ ШДЭЭ АРХИ УУНА ХҮН ЗОДНО АЙЛЫН АВГАЙ ЭРГҮҮЛЭНЭ БӨӨН ХУДЛАА ТААХАЛЗСАН СДАГУУД ЭНД НЭЭХ ТОМ ОЛОН УЛСАД ГАРААД ГӨЛӨГ ЦААШАА

Avatar

Ө.Дүүрэнбаяр 2021-07-30 202.9.46.129

Дураараа муу я…. вэ? Муусайн амьсгаанууд компьютерийн цаанаас олон юм донгосолгүй шууд хүр ирээд нүүр тулаад уулзаарай. Нугасыг чинь хуга, нусыг чинь суга саваад өгье. Тэгээд юу гэж гонгинохыг чинь харъя лалрууд аа,

Avatar

Зочин 2021-07-30 64.119.22.177

Муу монголчууддаа чи азрага аа азрага айж бн, уучлаарай. Харин дэлхийн тавцанд шуудайлсан цувдай гэдгийг чинь бүгд харсан шөө

Avatar

Hahaha 2021-07-30 91.16.44.68

Devjeen deer ursoldogchoo huga tas shidehgui yasiin l*****a? Maniusiig shideh sanaa baivch ooriin chiny heldegeer tolgoi bie 2 chiny chadahgui shd. Chadlaa medehgui tom duugarahaa bolichih.

Avatar

Зочин 2021-07-30 142.117.91.176

40 sekunded cever taviullaa. muu umhii yavdag jorlonguud uhej daldraarai

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж