“Тэнгэрт суугаа аав, саяхан мэндэлсэн хүүдээ бэлэг барьж чадлаа” | News.MN

“Тэнгэрт суугаа аав, саяхан мэндэлсэн хүүдээ бэлэг барьж чадлаа”

“Тэнгэрт суугаа аав, саяхан мэндэлсэн хүүдээ бэлэг барьж чадлаа”

“Тэнгэрт суугаа аав, саяхан мэндэлсэн хүүдээ бэлэг барьж чадлаа”

НЭМЭЛТ:

 ТОКИОГИЙН ОЛИМПООС ХҮРЭЛ МЕДАЛЬ ХҮРТСЭН Ц.ЦОГТБААТАР:

-2016 онд ялагдсандаа өөртөө бурууг өгсөн. Өнөөдрийг хүртэл миний зорилго ганцхан дэлхийн аварга, ганцхан Гран При байгаагүй. Би аварга болно гэж бодож байсан ч чадсангүй. Тэнгэрт суугаа аав, саяхан мэндэлсэн хүүдээ бэлэг барьж чадлаа. Ханьдаа болон намайг төрүүлж өсгөсөн ээждээ бяцхан хүүдээ, анхны багшдаа баярлалаа гэж хэлмээр байна. Өнөөдрийг хүртэл миний зорьсон зүйл нэгээр тогтоогүй. Миний оргил хаана вэ гэдгийг би өөрөө тогтоохыг хүссэн. Өнөөдөр би өөрийнхөө 100 хувь бэлэн байдалтай авчирсан. Хэнтэй ч таарсан ялна гэж бодож ирсэн. Хэдэн удаагийн олимпийн аварга, ямар аварга байх нь ерөөсөө хамаагүй. Намайг тусалж, дэмжсэн хүмүүстээ болон анхны багш Шийрэв багшдаа, аав ээждээ, гэр бүлийнхэндээ, ханьдаа, хүүдээ, шигшээ багийн ах дүү нар, бэлтгэл хангахад тусалсан Даваасүрэн ахдаа гээд маш олон хүндээ баярлалаа. Би чадсандаа баяртай байна.

ЖҮДО: Ц.ЦОГТБААТАР ОЛИМПИЙН ХҮРЭЛ МЕДАЛЬ ХҮРТЛЭЭ

НЭМЭЛТ:

Ц.Цогтбаатар хүрэл медалийн төлөө Канадын Артур Маргелидоныг ялж, хүрэл медаль хүртлээ.

Ц.ЦОГТБААТАР ХҮРЭЛ МЕДАЛИЙН ТӨЛӨӨ БАРИЛДАНА

НЭМЭЛТ:

Ц.Цогтбаатар хагас шигшээд олимп, дэлхийн аварга Шохэй Онотой барилдаж, ялагдал хүлээлээ. Ийнхүү тэрбээр хүрэл медалийн төлөө Канадын Артур Маргелидонтой барилдахаар болов.


ЖҮДО: Ц.ЦОГТБААТАР МӨНГӨН МЕДАЛИЙН ТӨЛӨӨ ОНОТОЙ БАРИЛДАНА

НЭМЭЛТ:

Ц.Цогтбаатар Косовогийн тамирчин тамирчин Акил Гжаковаг нэмэлт цагт ялж, хагас шигшээд шалгарлаа. Тэрбээр олимп, дэлхийн аварга Японы Шохэй Онотой мөнгөн медалийн төлөө барилдана.

НЭМЭЛТ:

Ц.Цогтбаатар гуравдугаар тойргийн барилдаанаа Монакогийн Седрик Бессигийн эсрэг хийж, ялалт байгууллаа. Тэрбээр шөвгийн наймд Косовогийн Акил Гжаковатай барилдах болно.


ЖҮДО: Ц.ЦОГТБААТАР ӨРСӨЛДӨГЧӨӨ ЯЛЛАА

 

НЭМЭЛТ:

Ц.Цогтбаатар эхний тойрогтоо Гвинейн Мамаду Самба Баг ялж, дараагийн тойрогтоо шалгарлаа. Түүний дараагийн өрсөлдөгч Монакогийн Седрик Бесси.


ЖҮДО: МУГТ Д.СУМЪЯА ЯЛАГДАЖ, ТЭМЦЭЭНЭЭ ӨНДӨРЛҮҮЛЛЭЭ

НЭМЭЛТ:

МУГТ Д.Сумъяа эхний тойргийн барилдаанаа Словенийн Каяа Кажерын эсрэг хийж, ялагдан тэмцээнээ өндөрлүүллээ.

Жүдо бөхийн эрэгтэй -73 кг болон эмэгтэй -57 кг-ийн барилдаанууд өнөөдөр/2021.07.26/ 10.00 цагаас эхэлж байна. Энэ өдөр Монгол Улсаа төлөөлөн МУГТ Д.Сумъяа болон Ц.Цогтбаатар нар барилдах болно.


ЖҮДО: МУГТ Д.СУМЪЯА ГУРАВ ДАХЬ ОЛИМПДОО ЗОДОГЛОХ ГЭЖ БАЙНА

МУГТ Д.Сумъяагийн хувьд анх 2012 оны Лондонгийн олимпод оролцож, нэгдүгээр шатнаасаа хасагдаж байсан бол 2016 оны Риогийн олимпоос мөнгөн медаль хүртэж байсан. Харин Ц.Цогтбаатар 2016 онд 20 насандаа анхны олимпдоо зодоглож, харамсалтайгаар ялагдаж байсан гашуун түүхтэй. Тэгвэл тэрбээр даагаа нэхэхээр дахин олимпийн дэвжээнээ ирлээ.

Ц.Цогтбаатар 2016 оны Риогийн олимпод ялагдсаныхаа дараа
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
42
ЗөвЗөв
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-26 130.253.28.4

tenger,to temtseens.

Avatar

Зочин 2021-07-26 130.253.28.4

1

Avatar

Зочин 2021-07-26 130.253.28.4

t

Avatar

hot 2021-07-26 130.253.28.4

c?

Avatar

opuulaxgyiee kovidtoi, bydyylgeer 2021-07-26 130.253.28.4

olonlog galzuurlaa, ubdguur tasdj bxad

Avatar

byx yumaa ugchuud,opocyydiig nursulj AUYLGYI baidliig ni bxgyi bolgj bxd chmg bodloo yu,OPOS ch gej bas muchuuguu uguxhui 2021-07-26 130.253.28.4

butuu byalduuchlaad tsaguun sadaa

Avatar

Зочин 2021-07-26 172.58.141.187

Eejdee bayarllaa gej helmeer baina genee! hechiheech yund ingej Mongil saihan heliig tamlana ve? Eejdee bayarllaa geed l bolooshd. hurel medal hurtsend chini bayar hurgie gej bodoj baina

Avatar

zochin 2021-07-26 122.201.23.84

Сайн байлаа, цаашид илүү их амжилт гаргахыг хүсэн ерөөе

Avatar

Зочин 2021-07-26 66.181.177.121

Ter muu Onogoos aij tevdej, stressdseer baigaad yalagdchihla uul ni altan medal karmaand baisan. Avarga ene ter geheer ni l manaihan ehleed shuud setgelzuigeeree yavchih yum. Ternii avarga ni terend l heregtei bolohoos bidend tui ch hereggui shte tegeh tusam ni barij avch bgaad tas shidehgui. Tsagaanbaatar ah ni yaj barildaj bna tiim l bh estoi. Hurliin tolooh barildaan bol yag tuunii barildaan. Baigaliin ogogdol bol bna oo bna ashiglah ni l gehees.

Avatar

Зочин 2021-07-26 202.9.47.13

umnuh olimpiin yalagdliin daraa haramsaj suugaa zurag ni ih huurhuun, joohon hc bjee

Avatar

Зочин 2021-07-26 103.229.121.157

Хөөрхийдөө хамгийн түрүүнд аавыгаа л бодсон байхдаа, 2020 онд олимп болсон бол аав нь харж амжих байж дээ, гэхдээ аав нь тэнгэрээс харсаан мундаг хүүгээ

Avatar

Зочин 2021-07-26 103.212.119.191

Баяр хүргэе ! Чамд Олимпийн аварга болох бүрэн боломж байлаа . Өөрдөө итгэлтэй барилдсан бол Оног ялах бүрэн боломж байна.

Avatar

Зочин 2021-07-26 133.41.91.83

Болоогүй Цогтбаатар, чадлаа биш дараагийн ООНОО бол чи шүү.

Avatar

Мундаг 2021-07-26 66.181.161.98

Баяр хүргэе. Дэлхийн дэвжээ өөр шүү. зөвхөн Монголоор бүхнийг хэмжиж элдэв цол хэргэм, гавъяа шагнал өгч түүндээ сэтгэл ханаж мансуурдагаа больцгооё, тэр ардын,хөдөлмөрийн,улсын баатар гээд хоосон төмрөөр яах юм бэ. Монгол улс дэлхийн дэвжээнд амжилт гаргасан амжилтаар л хүмүүсээ үнэлдэг болсон цагт хөгжинө

Avatar

ОБ 2021-07-26 119.40.103.3

Үнэн шүү, энэ сайхан залууг битгийн элдэв хэрэгтэй, хэрэггүй, үэнэ, худал бай шагналаар эвчихээсй билээ гэж бодож байна

Avatar

Зочин 2021-07-26 59.153.115.34

МОНГОЛЧУУДЫНХАА ЦӨСИЙГ ХӨӨРГӨН БАЯРЛУУЛЖ БАЙГАА ЦОГТБААТАР ДҮҮ МААНЬ ХҮҮТЭЙ БОЛСОНД ДАХИН ДАХИН БАЯР ХҮРГЭЖ ХАМГИЙН САЙН САЙХАН БҮХНИЙГ ХҮСЭН ЕРӨӨЕ. ЭХНЭРТ НЬ БАС БАЯР ХҮРГЭЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-07-26 103.229.121.157

Мундаг байлаа баяр хүргэе, Цагаанбаатар "Олимпийн медальд өнгө гэж байдаггүй"гэж сайхан үг хэллээ, Токиогийн тэнгэрт Монгол улсын далбаагаа мандуулж байгаад баярлалаа.

Avatar

Өчиж сурцгаая 2021-07-26 103.57.92.130

Хоёр хүрэл- Өчих мэхээр

Avatar

Зочин 2021-07-26 66.181.161.31

Баяр хүргэй

Avatar

Зочин 2021-07-26 64.119.20.161

ЦОГТБААТАР ӨЧИХ МЭХЭЭР ЯЛЖ ХҮРЭЛ МЕДАЛЬ АВЛАА. БАХАРАХААС ӨӨР ЯАХАВ

Avatar

Зочин 2021-07-26 202.126.89.170

Баяр хүргэе!

Avatar

БАЯР ХҮРГЭЕ 2021-07-26 139.5.217.189

БАЯР ХҮРГЭЕ

Avatar

Зочин 2021-07-26 64.119.19.251

Нэг муу хүрэл авчихсаныгаа бидэнд баахан гавьяа байгуулж өгсөн аятай таахалзаад ирэх байх даа!!

Avatar

Зочин 2021-07-26 66.181.178.58

Атаач

Avatar

Зочин 2021-07-26 202.126.89.203

Pisdamin chi haana baina llraa?! Chi muu l***r oir haviihnaa ch yalj chadahgui muu nohoi

Avatar

zochin 2021-07-26 192.82.90.53

Үнэхээр гайхалтай байлаа. Манай Цогтбаатар бахархмаар, нулимас гармаар байлаа

Avatar

zochin 2021-07-26 150.129.143.97

Yamar mindag baiv aa Bayar hurgie Ulam ih amjilt husie

Avatar

Зочин 2021-07-26 103.229.121.157

Мундаг байна, дахин амжилт хүсье, цоглог зоригтой бай, ингэж хогийн савны хажууд сууж болохгүй шүү, дахин амжилт

Avatar

Зочин 2021-07-26 202.21.108.234

Hurel avaarai gj zalbiriidaa mongolchuudaa naad japan uur niigmees irsen hunshuu

Avatar

Зочин 2021-07-26 66.181.161.92

uur niigmees irsen bol shalgaad hasah heregteishdee ,zurgiig ni harahad ter yapon ni doojooguil uim bnshdee,,onoodriin sumiyagiin barildaan shig l uim bolnodoo,anhaaraltai l harj bgaad medremjteil hiideg uim shu

Avatar

Зочин 2021-07-26 66.181.164.211

Мөнгөн медаль авах болтугай! Хурай хурай

Avatar

zochin 2021-07-26 192.82.90.53

Зүгээрээ, зовхи нь өөдөө байнаь яалт ч үгүй алт баталгаатай авна

Avatar

mgl 2021-07-26 66.181.161.92

oonoo ch gene uu,ter yponiig haga savaarai,ug ni manai zaluu iluul baih uchirtai mongol hun uim chin,ter yponiig dahij barildahgui boltol ni hayh heregtei,100% ylna gedegt ergelzehgui bn,murii tavimaar bn,yaj tavih ve humuusee tsag ni tulchih geed bn???

Avatar

Японы Шохэй Онотой 2021-07-26 139.5.217.189

Энэ аймаар амьтан шүү дээ. АМЖИЛТ АМЖИЛТ АМЖИЛТ

Avatar

Зочин 2021-07-26 103.57.95.220

Гэхдээ энэ удаа сугалаа Цогтоод бас нэлээн сайн гарлаа, азтай байлаа Гвиней, Монако, Косово, Израиль яаж ч бодсон Япон, Солонгос, Гүрж, Франц, Узбекийг сугалснаас дээр

Avatar

Зочин 2021-07-26 103.57.95.26

хүрэл авах магадлалтай

Avatar

Зочин 2021-07-26 202.21.107.46

Хаваржин шал арчсан. Ямарч идэвхгүй гарангуутаа л унаад байсан яг л тэгж уналаа. Болох юм ёсоороо боллоо.

Avatar

Зочин 2021-07-26 139.5.216.167

чам шиг баарны шал арчихгүй хүн дээ

Avatar

Зочин 2021-07-26 202.126.90.44

Их спортоо гэж

Avatar

Зочин 2021-07-26 150.129.143.52

Сумьяа, Орхон болон бусад допинг хэргэлдэг байсан бөхчүүд багш нар нь(Батням, Цогтбаяр, Хосбаяр гм) дэлхий цаашид допингийг хүлээн зөвшөөрөхгүй болсон гэдэг үнэнд гүйцэгдлээ. Орос орон улсынхаа нэрийг олимпд гаргаж чадахгүй, төрийн дууллынхаа оронд П.И. Чайковьскийн симпони сонгож байна.

Avatar

Зочин 2021-07-26 192.82.85.121

Baga hun gutgeerei. Oros Mongol-g hoorond ni holij hutgaad baih hereggui!!!!!!

Avatar

zochin 2021-07-26 64.119.26.90

SUMIYA SHALNII ALCHUUR BULAIGAA DELGEJ BNDAA ICHIG ICHIG

Avatar

Зочин 2021-07-26 139.5.216.167

оркоо, олимпийн мөнгөн медальтай хүн шүү. Дэлхийд алдартай мацумотог цэвэр ялж авсан ш дээ. Оркуудад мэдэх юм үнэндээ алгаа. Гарч гудамж цэвэрлэвэл таарна.

Avatar

Чинбаа 2021-07-26 43.242.241.210

Цогоо одоо даагаа нэхэх биз гэж энэ зургийг сануулж тавьсан байлгүй дээ. өөрөө ч дахин ийм боломж олдохгүй гэдгийг мэдэж байгаа байлгүй. Зүтгэх биз.
Сосорбурмыг ирээдүйтэй гэж харж байсан ч ахмадууддаа уусч эхлэв үү. За да бусдаас нь нэг их амжилт горьдох хэрэггүй биз ээ. Ясны зүтгэл тэмүүлэлтэй хүн харагддаггүй юм.

Avatar

Чинбаа 2021-07-26 43.242.241.210

Сумьяа өөрийгөө мэдрээд эрхээ дүү нартаа өгчихгүй дээ: Ямар ч юм үеэрээ ш дээ. Ямар адуу шиг Урнаа биш дээ. Бас Амар түвшин гавьяат байна. Сүүлийн жилүүдэд зүгээр л бусдыг аргалах гэсэн, кок авах гэсэн барилдаантэй л болсон байсан ш дээ. Залууг нь явуулахгүй дээ. Өөрөө ч гэсэн нэг өөрийгөө мэдрээд залуу хүнд зайгаа тавьж өгөхгүй зууралдаад муухай л юм. Олимпийн нэгийн давааг ч барахгүй хөгширсөнөө мэддэггүй Басхүүдээ мэх сайн зааж өгөхгүй байсаар, уг нь материал сайтай, өдөө ингээд хөгширлөө.

Avatar

Монгол 2021-07-26 103.229.120.43

Миний дүү нар та нар Чингисийн Мөнголыг авч явна!!!

Avatar

иргэн 2021-07-26 112.72.15.210

Ялагдах үеийн зураг гэж ирээд тавьдаг нь юуг зөгнөж хүсээд тавьсан зураг вэ. Мулгуу юм бэ. Ухаан муутай хүмүүст яагаад ийм их эрх мэдэл өгдөг байнаа, байнга хянаж шалгаж байхгүй бол дэмийрээд тэнэгтээд байдаг

Avatar

Иргэн 2021-07-26 202.179.27.7

Анхнаасаа Сумъяа биш залуу хүн явуулахгүй. Хэлээд байхад. Сүүлийн тэмцээнүүдийг үзэж байхад л харьчихсан байсан шүү дээ. Ямарч идэвхгүй гарангуутаа л унаад байсан яг л тэгж уналаа. Залуу халаа байсан шүү дээ. Тамирчдаас хамгийн муу сонголт байлаа. Цаашдаа өөртөө дүгнэлт хийгээд залуучууддаа зай тавьж өгөөрэй.

Avatar

Зочин 2021-07-26 64.119.26.33

Iim zurag niiteldeg ni yamar uchirtai yum be ?!

Avatar

Зочин 2021-07-26 103.57.92.130

Amjilt husye

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж