Буриад харваач олимпоос мөнгөн медаль хүртлээ | News.MN

Буриад харваач олимпоос мөнгөн медаль хүртлээ

Буриад харваач олимпоос мөнгөн медаль хүртлээ

Буриад харваач олимпоос мөнгөн медаль хүртлээ

Токио 2020 олимпийн байт харвааны эмэгтэй багийн төрөл өнөөдөр/2021.07.25/ явагдлаа. Финалын шатанд Орос болон Өмнөд Солонгосын баг тамирчид учраа таарч, 6-0 гэсэн харьцаатай Өмнөд Солонгосын бүсгүйчүүд итгэл төгс ялалт байгуулан, олимпийн алтан медаль хүртэв. Мөнгөн медаль хүртсэн Оросын багт Светлана Гомбоева хэмээх Буриад бүсгүй багтсан. Харин хүрэл медалийн төлөө Герман болон Беларусийн баг тамирчид таарч, Герман 5-1 гэсэн харьцаатай яллаа.

Өмнөд Солонгос одоогийн байдлаар байт харвааны хоёр төрөлд түрүүлээд байна. Тэд эмэгтэй багийн төрлөөс гадна холимог хосын төрөлд түрүүлсэн юм. Хамгийн гайхалтай нь, Өмнөд Солонгосын байт харвааны эмэгтэй шигшээ баг 1988 оны Сөүлийн олимпоос хойш есөн олимп дараалан энэ төрөлд түрүүллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-25 64.119.17.70

Буриадууд хамгийн аймхай ард түмэн. Тэд биднийг оросуудтай нийлж доромжилно. Монгол гэж хэлхээс ичдэг. Урвагчид ОХУ-ын ЭСЯ-ыг хараарай дан буриад урвагчид.

Avatar

Зочин 2021-07-25 66.181.161.8

Бүр соц-змын үеэс оросууд бага үндэстнүүдээ дорд үздэг, гутаан доромжилдог, яс үндсээсээ ичдэг болгон хүмүүжүүлсэн учраас ази царайтай үндэстнүүд нь хүртэл анкетанд яс угсаагаа "орос" гэж бичүүлдэг болсон юм!! Орос гүрний үндэстэн угсаатны бодлого гэж айхтар харгис дээрэнгүй юм байдаг юм!! Орост сургууль төгссөн, амьдарч байсан монголчууд маш сайн мэднэ дээ!?! Харин 1990 оноос хойш оросын буриадууд өөрсдийгөө монгол үндэстэн гэж бахархдаг болсон юм шүү!! ганц нэг өвчтэй юмнуудаар бүхэл үндэстни

Avatar

Зочин 2021-07-25 66.181.161.8

… үндэстнийг төлөөлүүлэн тодорхойлж болохгүй, тэгэх үндэслэл биш учраас!! Аль ч үндэстэн дотор бэртэгчин, солиотой юмнууд байдаг л юм чинь!!

Avatar

Сод 2021-07-25 202.126.89.180

Агуу том солиот. Галлактикийн аврага том дүндүк гэж. Үндэстэнг муулж байдаг. Муу нохойн гөлөг

Avatar

Mongol 2021-07-25 60.143.79.214

Buriaduud Mongol gej helyylhees ichdeg bolson sh dee.
Neelten deer ter teneg yumnuudiig har, dyrem juram zerchij, hyngyi gazar hulgaigaar orj tugaa ergej eersdiinhee teneg bydyylgiig haruulj baisan.
Delhii dayaar tenegiig ni harlaa sh dee.
Tegeed eersdiigee magtaj baigaa ni byyr teneg.
Mongol gej helyylhees ichhees yahav dee.

Avatar

Зочин 2021-07-25 5.253.206.172

Гомбо үнэхээр сайн байна лээ. Ярих юм байхгүй. Хамар мамар нь харин нум сумаа татах үед тулах зүйл байхгүй, давуу тал олон байна лээ шүү! манай удамыханд.

Avatar

хүрэлсүхиин офицер бүлэглэлиин гишүүн 2021-07-25 66.181.161.75

хүрэлсүх шиг мангар сонгодог халхуудаа манж хараагаа зогсоо азиин мунагууд монголчууд

Avatar

Зочин 2021-07-25 172.58.141.233

Bravo gombochka maya

Avatar

zochin 2021-07-25 184.144.49.56

Уламжлалаа гэж

Avatar

Зочин 2021-07-25 66.181.161.124

Оросын нэрийн өмнөөс харвалдвал хэнч медал авна шдээ

Avatar

ROC Oros ? 2021-07-25 172.58.228.9

Republic of China / Russian Olympic committee

Avatar

Зочин 2021-07-25 103.57.95.26

буруут хүүхэн яадгын

Avatar

Баяр хүргэе хурай хурай 2021-07-25 202.9.47.20

Гомбын бор охин мундаг байна аа. Өвөг дээдсийн дайчин цус гүйлгүй л яахав

Avatar

еочин 2021-07-25 66.181.161.113

гайгуй юм болгоныг монгол болгох гэж яддагаа боль..Oросын буриадууд одоо Mонгол овог угсаа..Mонгол удам гарлаасаа ичээд Oрос хүн болох гэж алиа царайлдаг болсон.

Avatar

Зочин 2021-07-25 103.57.92.198

Тийм шүү. Хамгийн шилдэг нь байсаан.

Avatar

Зочин 2021-07-25 103.26.194.64

Оросын баг дотроо хамгийн шилдэг эь байсан

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж