ЭМЯ: 1513 хүнээс халдвар илэрч, долоон хүн нас барлаа | News.MN

ЭМЯ: 1513 хүнээс халдвар илэрч, долоон хүн нас барлаа

ЭМЯ: 1513 хүнээс халдвар илэрч, долоон хүн нас барлаа

ЭМЯ: 1513 хүнээс халдвар илэрч, долоон хүн нас барлаа

Эрүүл мэндийн яам Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаарх ээлжит (2021.07.25) мэдээллийг танилцуулав.

Сүүлийн 24 цагт Covid-19 халдварын 1513 тохиолдол батлагдаж, долоон хүн нас барсан байна. Үүнээс нийслэл хотод 501, орон нутагт 1012 тохиолдол бүртгэгджээ. Эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж буй хүмүүсийн тухайд:

  • Хөнгөн-6507
  • Хүндэвтэр-2893
  • Хүнд-909
  • Нэн хүнд-201

Сүүлийн 24 цагийн байдлаар 10279 хүн хэвтэн эмчлүүлж байна.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
БурууБуруу
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Заагч 2021-07-25 202.9.46.85

Хог чанаргvй хорт хятад вакцин олон ч Монголыг устгасаар устгаастай хэд хvрч зогсохыг четгер бvv мэд.хог хятадыг долоовол Монгол устах аюултай Монголын дайсан хар вирус хятад.Хар вирус хятадыг устгавал дэлхий цэвэршинэ.

Avatar

Нарав 2021-07-25 139.5.218.112

Халөмжаа аваад сайхан санаа амар гэртээ байцгаая.халамж өгөхгүй бол мажилаа хийцгээё 2 жил зарим ААНогт хаалгаа нээгээгүй ажилчидаа алдаж дууссан өөрсдөө ах дүү9 найзуудаасаа зээлжөрөнд орж хүний нүүр харж чадахгүй болж байнаа

Avatar

Зочин 2021-07-25 66.181.161.53

Хятад вакцины туршилтанд орсон хүн бүр вирус тээгч, халдвар тараагч болсон. Тэр вакцины Ухань вирус нь ч мутацид ороод шинжилгээгээр илрэхээ больсон. Delta+ талаар нэг тарчихлаа.

Avatar

Зочин 2021-07-25 139.5.216.167

оркууд халдварыг тарааж бга гол буруутнууд. нэг орк хүүхэн супермаркетад маскгүй ангалзаад ороод ирэх юм. Касс нь "Маскгүй хүнд үйлчлэхгүй" гэсэн чинь нөгөө орк авгай олон юм биитгий х** гэнээ. иймэрхүү малнаас дор хулгайчуудаас болж таны ээж, аав, үр хүүхэд өвчилж, хүндэрсэн нь нас барж байна!!!!! Ковид тусаагүй бол амьд байж л байгаа ш дээ. Хөнгөн тусаад амархан хүндрээд хэдхэн хоногт нас барж бга нь даанч харамсалтай.

Avatar

Зочин 2021-07-25 66.181.161.8

Токио-2021 Олимпийн нээлтэн дээр нэг монгол залуу ганцаар маскгүзй арзайгаад явж байгаа нь "цагаан хэрээ" шиг харагдаж байна лээ!! Улсынхаа нэрийн төлөө ичсэн гэж яанаа?!! Ёстой л малууд байх юмаа?

Avatar

Зочин 2021-07-25 192.82.74.227

яаасан буудаггүй хүүр вэ. Эргүү оюук өчнөөн хүн алж хаячаад тэнд нээх аппарат барьцан олимп үзээд явах л***р юм аа

Avatar

Нарантуулд зогсдог авгай 2021-07-25 202.126.89.34

Вакцин хийлгээгvй оркуудыг шоронд хий. Тэд нар л санаатай халдвар тарааж бна. 12-оос доош насны хvvхдvvдэд бас вакцин хийхгvй бол халдвар буурахгvй шvv. Ийм хvмvvс вакцингvй гадуур яваад бгаг бодохоор л уур хvрээд зvрх дэлсээд бна.

Avatar

Зочин 2021-07-25 66.181.161.53

Бусдын нэр барьж худлаа шаахаа болино уу.

Avatar

Нарантуулд зогсдог авгай 2021-07-25 202.126.89.34

Чам шиг бакцэн хийлгээгvй оркуудаас болж халдвар буурахгvй бна. Эмнэлэгт гэвтэж бга оркууд бvгд бакцэн хийлгээгvй гэж ЭМЯ хэлж бна. Хvvхдvvд бас бакцэн хийлгэхгvй бол зодох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-07-25 192.82.71.28

Iim unhaigui Zasgiin gazar ogtsor !!!!

Avatar

Зочин 2021-07-25 202.126.89.84

Турк руу нисээд байгаа чартёр нислэгүүдийг зогсоох хэрэгтэй. Турк улс чинь дельта вирусээ алдсан шазар шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-07-25 103.229.121.157

Яг үнэн, гэхдээ чартер биш болсон, эндээс очсон хүмүүсийг эргээд ирэхэд 2 тун вакцинаа хийлгэсэн учраас тусгаарлахгүй шуул оруулна, нөгөөдүүл нь авчирсан бараагаа борлуулах гээд юун тусгаарлалт болох эрсдэлтэй!!!

Avatar

зосин 2021-07-25 209.58.142.154

ЗГ, ЭМЯ вакциныхаа үр дүнг танилцуулаачээ. Вакцин хийж эхэлснээс хойш 4 сар өнгөрлөө. Вакцины үр дүн? 1-р , 2-р тунгийн дараа эсрэг биет хэр үүссэн бэ? судалГаа хийсэн YY? Судалгаагаа танилцуулаач. бусад улс орнууд арД тYмэндээ Yнэнээ хэлЖ тайлангаа хийгээд бн.

Avatar

Зочин 2021-07-25 192.82.72.98

Вакцин эсэргүүцэгчид өөрсдөө бүгдээрээ Хятад вакцины 2 тунг хийлгэчихсэн байна гэхээр мөн хэцүүеээ, дайснаас дор!

Avatar

зосин 2021-07-25 209.58.142.154

дэмжээд байгаа нь хийлгэсэн вакцины гэрчилгээгээ харуулчих

Avatar

Зочин 2021-07-25 139.5.216.167

намар хөдөөнөөс баахан вирус орж ирэх нь ээ. наана нь арга хэмжээ авахгүй бол хэцүүднэ дээ! Маск бүү зүү, вакцин битгйи хийлгэ гэж цөөхөн монголчуудын эсрэг ухуулга хийгээд бга занад хариуцлага тооцоочээ. Вакцин эсэргүүцээд бга хүмүүсээс болж 34 жил ханилсан хань минь ковидоор амиа алдлаа гэж нэг хүн уйлаад бичсэн бна лээ

Avatar

Зочин 2021-07-25 202.126.89.33

Та нар 3-р тунгаа заавал хийлгээрэй. Вакциндаа итгэж бга юм бол тэрийг авчирсан ЗГ-таа бас итгэ.

Avatar

Зочин 2021-07-25 66.181.161.53

Хятад вакцины рекламаа өөр газар очиж хий.

Avatar

Зочин 2021-07-25 103.229.121.157

Хөдөөнийхөн маск зүүхгүй дэндүү замбараагүй байна гсн

Avatar

Зочин 2021-07-25 154.28.188.189

Цар тахалтай тэмцэх бус Эдийн засгийг самрах ажиллагаа үргэлжилсээр байна. Эдийн засгийг устгах ажиллагааг ДЭМБ болон УОК хамтран гүйцэтгэж байна. Цаашдаа бүр нам самрах төлөвлгөөтэй байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж