Иргэдийг ар гэрийнхэнд нь хүлээлгэн өгөв | News.MN

Иргэдийг ар гэрийнхэнд нь хүлээлгэн өгөв

Иргэдийг ар гэрийнхэнд нь хүлээлгэн өгөв

Иргэдийг ар гэрийнхэнд нь хүлээлгэн өгөв

НЭМЭЛТ: 20:10

Зэвсэгт хүчний 303 дугаар ангийн МИ-171Е нисдэг тэрэг 19:30  цагт Улаанбаатар хотод газардлаа.

Тус нисдэг тэргээр ниссэн эрэн хайх, аврах бүлгийнхэн Сэлэнгэ аймгийн Ерөө сумын нутагт самарт яваад сураггүй болсон дөрвөн иргэнийг Минжийн давааны самарчдын отгоос эсэн мэнд олсон юм.

Нөхцөл байдал ямар байсан талаар эрэн хайх, аврах бүлгийг ахалж явсан ОБЕГ-ын харьяа Үндэсний аврах бригадын захирагч, хурандаа Д.Намсрайгаас тодруулахад, “Эрэн хайх, аврах бүлгийнхэн маань явахдаа ар гэрийнхэн болон цуг явсан иргэнээс газрын байршил, нөхцөл байдлыг сайтар тодруулж, эрэн хайх ажиллагааны төлөвлөгөөгөө боловсруулсан. Бид тухайн газар орныг сайтар мэддэг тул төлөвлөгөөгөө зөв боловсруулж чадсан байна. Тиймээс яг зөв газраа бууж, иргэдээ эсэн мэнд оллоо. Иргэдийн биеийн байдал хэвийн. Сая ар гэрийнхэнд нь хүлээлгэж өглөө” гэсэн мэдээллийг өгөв.


18:30

ДӨРВӨН ИРГЭНИЙГ ЭСЭН МЭНД ОЛЛОО

Холбоотой мэдээ

Сураггүй болсон иргэдийг эрэн хайх нисдэг тэрэг хөөрлөө

Сураггүй болсон иргэдийг эрэн хайх нисдэг тэрэг хөөрлөө

Сэлэнгэ аймгийн Ерөө сумын нутагт самарт явж байгаад сураггүй болсон дөрвөн иргэнийг эрэн хайхаар 22 хүний бүрэлдэхүүнтэй ниссэн Зэвсэгт хүчний 303 дугаар ангийн МИ-171Е нисдэг тэрэг 17:15 цагт Минжийн даваанд газардсан байна.

Түүнчлэн Минжийн давааны самарчдын отгоос 17:20 цагт сураггүй болсон дөрвөн иргэнийг эсэн мэнд олсон. Иргэдийн биеийн байдал хэвийн гэсэн мэдээллийг ирүүллээ гэж Онцгой байдлын ерөнхий газраас мэдээллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
8
ХахаХаха
5
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

б 2021-07-22 139.5.216.185

Зүгээр самар түүгээд явж байхад нь хартай эхнэр хайлгаад улс нисдэг тэргээр гэрт нь хүргэж өгчээ

Avatar

ВАНГА 2021-07-22 103.26.195.234

1 эрэгтэй, 3 эмэгтэй? Хүүхнүүд юу хийж явдаг байнаа. Хардахаас ч аргагүй юм болж хэхэ…

Avatar

mgl 2021-07-22 192.82.78.193

shal demii yumand buun sur boloh yum daa.

Avatar

Зочин 2021-07-22 192.82.89.35

Эр хүний жаргал эзгүй хээр, гэж. Эхнэрийн үглээ яншаа, ар гэрийн өр шир, хэрүүл тэмцэл, тэнэг хүрэлсүгийн муухай царай зэргийг мартаад… хэдэн хүүхнүүдтэй сайхан л байсан байх. Даанч нисдэг тэрэг хүртэл засаг төрөөс илгээж байхад яаж харихгүй байхав дээ….

Avatar

зочин 2021-07-22 192.82.75.236

ТӨРИЙН ЗАРДЛААР ХАЙЛГАСАН ИРГЭДЭЭС ЗАРДЛЫГ НЬ ТӨЛҮҮЛЖ COVID-ИЙН ЭМЧИЛГЭЭ, ЭМЧ СУВИЛАГЧ
НАРЫН ЦАЛИН МӨНГӨНД НЭМЭРЛЭВЭЛ ТААРНА. ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГИЙГ ЭНЭ МЭТЭЭР ҮРГҮЙ ЗАРААД
БАЙДГААС ТӨРИЙН САН ДУНДАРЧ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-07-22 66.181.161.74

Самар экспортлох зөвшөөрөл өнөхөө болиоч ээ. Хангай дэлхий сүйдэж, хамаг амьтан дүрвэж, хэрэм зэрэг амьтад хоолгүй болж үхэж дууслаа, экологийн тэнцвэр бүр алдагдаж байна.
Төр засаг, хууль тогтоомж, хяналт шалгалт гэж байна уу.
Экологийн цагдаа байгуулагдсан энэ зэргийн хууль бус үйлдэлтэй дорвитой тэмцээч ээ.

Avatar

зочин 2021-07-22 202.21.120.66

Ямайдаа эсэн мэнд олдсон бол болоо ш дээАврах багийнханд ажлын амжилт хүсье мундаг сайн ажилсан байна

Avatar

zochin 2021-07-22 122.201.23.84

Сайн дураараа сайхан, туулах чадвар өндөртэй машинаар аялангаа самар түүгээд, онгоцоор авчруулаад, сайхан юмоо

Avatar

Зочин 2021-07-22 66.181.161.76

бөөн өр

Avatar

Зочин 2021-07-22 203.91.115.48

Ямар ч өр байхгүй. Ард түмэн хандив өргөөд, мөнгийг нь даасан. Одоо энэ нөхөд ирэх жил дахиад л самранд явна, төөрчихвөл хандивын аян зохиогоод, нисдэг тэргээр очиж аваарай гэж гэрийхэндээ захиад л болоо..

Avatar

Зочин 2021-07-22 103.229.120.46

Хүнд ачааны машин хөлөглөчихсөн эрүүл саруул ой мод сүйтгэж ашиг хонжоо хайж явсан хүмүүсийг ёстой эрхлүүлчих юмаа. Нисдэг тэргээр сайд ерөнхийлөгч шиг зөөгөөд. Эд нар чинь харваас туулах чадвар өндөртэй ачааны машинтай байна шүү дээ, ийм хол газар очихдоо дүүрэн бензинтэй л яваа байлгүй. Ёстой нээрэн!

Avatar

Зочин 2021-07-22 202.72.245.125

хууль зөрчиж самар түүгчдийг ингээд л Сэвээчдын үгнд орж тансаглуулах юм байх даа

Avatar

Зочин 2021-07-22 174.197.12.14

Сайн байна! Мундаг

Avatar

Зочин 2021-07-22 202.55.188.89

за та нарын мөнгыг үрчихсэн биш ядарсан нэгнээ гэсэн сайхан хүмүүсийн сэтгэлийн хандиваар болсон л байна. Харин гэм буруу байгаа бол тэр дараагийн асуудал .Олдсон нь яамай даа.бид чинь хүн хүнийхээ дэм барааг харж яваа амьдралын хүрдыг эргүүлэн аялаж яваа зочид л юм шүү дээ.Яаран одчихоогүй яамай даа.

Avatar

Uheruud 2021-07-22 203.91.115.53

Энэ хүмүүс чинь яацын бэ. Эрүүл саруул олдсон бол сайн л байна. Good job

Avatar

Зочин 2021-07-22 103.57.94.128

Yaj butsnaa gej baigaad yuruusuu nisdeg tergeer butsia geed yaritsgaasan yum boluu

Avatar

m 2021-07-22 66.181.179.180

n**** yuma meded bsin

Avatar

Кса 2021-07-22 192.82.75.135

Цаашид улс орон сэвээчдээр жолоодуулаад л байх юм уу.

Avatar

Зочин 2021-07-22 43.242.243.19

Зүгээр л самраа хөагөөд тэнээд явчихсан хүмүүс байлгүй.
Сүлжээгүй газар явсан л юм байгаа биз.

Avatar

иргэн 2021-07-22 103.212.118.30

Цэвэр агаарт жаргаж байсан юм биш уу. Хэрэв унэхээр тоорсон бсан бол одийд уйлаад лайв хийгээд суржигнэж байгаа даа. Ашгуй монгийг тосвоос гаргаагуй иргэдийн хандиваар босгосон нь болж дээ. Ккк

Avatar

Зочин 2021-07-22 103.229.120.25

Энэ нэг 32 настай эмэгтэй аль 3-р сард 2 хүүхдээ хаячихаад самарт явна гээд эрчүүдийн дэвсгэр болоод архиа гудраад ямар ч зовсон шинжгүй байна лээ. Шоронд хорьж зардлыг нь төлүүл. Санаатай ууланд бүгж зардал чирэгдэл гаргасан байна лээ

Avatar

Зочин 2021-07-22 202.9.47.10

Beltsiisen yum sogtuu bna lee sh dee!!! Ter yariltslaga ugch bhdaa!!!

Avatar

Зочин 2021-07-22 64.119.23.202

Сүү, хадагтай угтсана уу?

Avatar

Иргэн 2021-07-22 202.21.107.103

Хувиа бодсон хогнууд. Хэл дуулгаж болноо доо

Avatar

Эмгэнэлтэй 2021-07-22 202.21.110.212

хандивлагчдын сэтгэл хайран юмаа

Avatar

Зочин 2021-07-22 202.21.107.105

муу архичдаар гарсан бүх зардлыг төлүүлэх хэрэгтэй…

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-07-22 122.201.31.251

Тэд ойд архидаад самраа түүгээд байж байсан гэнэ. Бөөн ажил удаж, хоосон сүржигнэл. Гарсан бүх зардпыг төлүүлэх хэрэгтэй. Хэнэггүй пяздукнууд..

Avatar

Дэлгэрэнгүй биччихэд болдоггүйн байхдаа. Ер нь энэ нэг нууц мэдээлэл өгөх боломжгүй гэдгээ болимоор юм 2021-07-22 66.181.161.87

зочин

Avatar

баяр 2021-07-22 202.131.232.18

Za za bolj de 2 huuhed busad ar geriinhnii setgel amarch de, ter huutsuldsun egchd ni talathay

Avatar

Зочин 2021-07-22 202.9.46.152

Dur duraaraa tenej alga bolchihood, tur zasag ruu orilood amar ch yum bolj dee!!! Zardlaa tuluurei orkuudaa!!! Suuliin ued arai l duraaraa aashilj bna daa! zahiin teneg ni tur zasgaa haraagaad, uuriinhuu munhag uhaanaar barag udirdchih geed bh bolj!!! Ger orniihoo asuudliig ch shiidej chadahgui bj bas ih olon yum yarinaa!!! Adaglaad ar gerteigee holboo barij bh uhamsar suulga l daa naad ah duu nartaa!!!

Avatar

Зочин 2021-07-22 203.91.115.55

Архи уугаад согтуу байна уу?

Avatar

Зочин 2021-07-22 202.9.46.197

za yaamai daa

Avatar