Цагдааг үүрч шидсэн залууд хорих ял оноох боломжтой | News.MN

Цагдааг үүрч шидсэн залууд хорих ял оноох боломжтой

Цагдааг үүрч шидсэн залууд хорих ял оноох боломжтой

Цагдааг үүрч шидсэн залууд хорих ял оноох боломжтой

Олон нийтийн сүлжээнд нэгэн иргэн цагдаагийн албан хаагчийг унагааж буй бичлэг цацагдаад байгаа билээ. Энэ асуудалд эрүүгийн хэрэг үүсгэж шалгаж байгаа талаар Цагдаагийн ерөнхий газраас мэдээллээ.

Тодруулбал, бичлэгт гарч буй үйл явдал өчигдөр /2021.7.20/ 17:00 цаг орчимд Баянзүрх дүүргийн 14 дүгээр хорооны нутаг дэвсгэрт Нарантуул олон улсын худалдааны төвийн дөрвөн замын уулзварын ойролцоо болсон байна.

“Toyota premio” маркийн тээврийн хэрэгслийн жолооч М замын хөдөлгөөнд оролцох үедээ Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7.23-т заасан зөрчил гаргасан гэж үзжээ. Тухайн жолоочийн зөрчилд цагдаагийн алба хаагч торгуулийн арга хэмжээ авах үед М гэх иргэн эсэргүүцсэн тул Цагдаагийн ахлагч Ц замаас холдуулах явцад биед нь халдсан байна. Тиймээс иргэн М-д Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 23.1 дүгээр зүйлд зааснаар бүртгэлийн хэрэг нээн мөрдөн шалгаж байгаа аж.

Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 23.1 дүгээр зүйлд Хууль сахиулагчийг албан үүргээ биелүүлэхтэй нь холбогдуулан хүч хэрэглэсэн, хүч хэрэглэхээр заналхийлж эсэргүүцсэн бол хоёр мянга долоон зуун нэгжээс арван дөрвөн мянган нэгжтэй тэнцэх хэмжээний төгрөгөөр торгох, эсхүл зургаан сараас гурван жил хүртэл хугацаагаар зорчих эрхийг хязгаарлах, эсхүл зургаан сараас гурван жил хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
ЗөвЗөв
28
ТэнэглэлТэнэглэл
25
ХахаХаха
25
БурууБуруу
7
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

85 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

irgen 2021-07-21 66.181.180.12

ene gadaadad tsagdaan shuud buuddag inee teree geed baigaa nuhduu, tend chin ehleed irgenteigee zuw haritsdag um, zuwhun todorhoi nuhtsuld (durmiin daguu) ter buudah muudah zuil chin bolno. https://youtu.be/xhC-dQBRW0Q

Avatar

Зочин 2021-07-21 192.82.68.63

Нарантуулын уулзварыг яг үнэндээ замын цагдаа л нам түгждэг ш дээ . Урагшаа хойшоо явуулж явуулж баруун зүүнээ нам хаачихаад нэг явуулахаараа заримдаа гурав дөрөвхөн машин явуулж тэнэгтэнэ шүү дээ . Тэгж байж хүний дургуй хүргээ биз

Avatar

Зочин 2021-07-21 192.82.71.176

Ер нь энэ хуулийн гажуудал хаанаа байна? Хууль сахиулагч уу? Эсвэл эрх мэдэлтнүүд үү? Юу л болох гээд муйхарлаад байна даа? Үндсэн хуулинд бол иргэн бүр ижил тэгш гэсэн заалт байгаад байдаг аан…

Avatar

Бат 2021-07-21 202.55.180.216

Яах аргагүй цэвэр шидсэн дээ. Юун хорих вэ

Avatar

Жу до 2021-07-21 66.181.191.81

Захийн хүнд үүрч шидүүлээд , таарсан ч цагдаа бол доо.

Avatar

Ард түмэн 2021-07-21 66.181.161.78

Цагдаагийн буруу ш дээ. Хүний биед дураараа хүрээд. Үүнийг аргагүй хамгаалалт гэдэг юм.

Avatar

irgen 2021-07-21 66.181.180.12

https://youtu.be/99p8i3kI7s8

Avatar

Zochin 2021-07-21 66.181.160.86

Bi 80 d ond 3 jiliin tsergiin albanaas halagdaj ireed tsagdaad oroh gehed avaagui l yumdaa biyiin undur 180 jin 70 kg ev eruul sav saruul daraisan A/T tsoltoi bas dajgui baildaanii sambiin anhnii medegdhuuntei 2 hulgaichtai bol yrshig l bna gej baih uyd shuudee teghed odoogiin tsagdaa nar gej tagjiisan tagjiisan turaaluud yun 2-3 er hun gants chavgants diilehgui yumnuud l baihiin bnashdee

Avatar

Zochin 2021-07-21 66.181.160.86

Naad neg eshul gedeg balai yumaa bolimoor yum erduu l shuudhan anh udaa bol tuduur torgono davtan bol tudun jiliin yal ugnu geel zaachih tegehgui bol avilgach shuugch nar chini munguteid ni hamgiin baga yal munguguid ni hamgiin undur yal uguud bgaa shuudee ter tiim hereg hiisiin gene uu tudun jiliin yal avhiin bna geed hench meddeg l bh heregtei

Avatar

Иргэн 2021-07-21 202.21.96.212

Автын цагдаа хувь иргэнийг торгоод тэрнээс гадна, тэврээд контейнер-н арагшаа аваачиж яг яах гэж байгаа юм?
Үүрч шидсэн нь зөв ш дээ. Төрсөн биеэрээ биш төрийн хувцасны гол болсон юмнууд

Avatar

irgen 2021-07-21 66.181.180.12

zodoh gej baisan bh, huniig duremt huwtsas umssun bolhooroo deerelhej bolno gej boddog nuhud bas baina… zuw, huuliin daguu shaardlag tavidag n ch bna. https://youtu.be/99p8i3kI7s8

Avatar

зочин 2021-07-21 103.229.121.253

Токиогийн Олимпод явуулчихмаар залуу байна даа

Avatar

Зочин 2021-07-21 211.36.159.119

khen ni ekhlej bied ni khaldsan bna tsagdaag tevereed yavj bna uu zov khar jandaaramuudaa omoorch kheregyi khariltsaanii soel bkhgyi neree byten bichej chadakh uu gyiyu khymyys bga khagas ni toriin khuvtsasnii golnuud

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.131.253.54

Өөрөө л тэвэрч гүйсэнбн лээ ш д. Яах гэж. Зүгээр түлхээд яриад явуулжболдоггүй юм уу.

Avatar

Баба 2021-07-21 202.55.188.99

Муу ацнууд наад мануухайнуудаа л малал ард иргэдийг тайван байлга

Avatar

Зочин 2021-07-21 66.181.161.8

Замын цагдаа нар жолооч нарт үнэхээр дээрэлхүү харьцдаг шүү!!! Өөрийнх нь аав шиг ахмад настай хүнтэй үеийн юм шиг эвгүй харьцдаг юм билээ шүү!!! Жишээ нь: Чингэлтэй дүүргийн Хайлааст дахь хэсгийн замын цагдаа залуу!!

Avatar

Зочин 2021-07-21 133.200.197.192

Garchig ene teree… Mongol hun bichsen yum u.? Bolomj gedegni yu gej baigaa yum.

Avatar

Зочин 2021-07-21 203.98.77.126

Иргэндээ сайн үйлчилдэг хуультай даа

Avatar

ЭНЭ БОЛ СУРГАМЖ ШҮҮ ЦАГДАА НЭРТЭЙ ДАРАНГУЙЛАГЧ НАРАА 2021-07-21 202.179.15.3

Ц НЯМДОРЖООС БОЛООД МУУ ЦАГДАА ОЛШИРСОН ДОО ..ХӨЛСНИЙ НЭГ НАМЫН ГЭЭД Л ТӨРИЙН ХУВЦСААР ХАЛХАВЧЛСАН АДГИЙН НЭГ ЦАГДААЦАРУУД БИЙ НЬ БИЙ ШҮҮ ӨМӨӨРӨХ ЮМ БАЙХГҮЙ …МАНЫ ЗАСАГЛЛЫН ҮЕД Л ДАНДАА МУУ ЦАГДАА ОЛШИРДОГ ТЭД ИХЭНХ НЬ ДАРАНГУЙЛАГЧ ХАРЬЦААНЫ СОЁОЛГҮЙ НЬ ОЛШИРДОГ НЬ ҮНЭН ШҮҮ ДЭЭ ..МУУ ЦАГДААГ ТОНГОРХ Ч БАГДНА ШҮҮҮ ЭНЭ БОЛ ТОМ СУРГАМЖ ЦАГДАА НАРТ

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.126.89.243

tiim shuu muusain tsagdaa nar bol mai shuu bi temtsej baina

Avatar

Зочин 2021-07-21 64.119.20.124

Тэр шидүүлдэг цагдаа ухаантай юм эр хүн шиг л байлдаа сүйд болоод байх юм үнэнлээ алга бнашдэ зүгээр эрчүүд шиг л гар бариад л салцгааж чадахгүй бна уу охиншиг гар вэ яаж гэмт хэрэгтэнгүүдтэй тэмцэх гээд байгаа юм. Байга л тонгоруулаад уйлаад яваад байх уу жаахан эр хүн шиг бай цагдөа минь

Avatar

зочин 2021-07-21 192.82.75.236

Админаа сэтгэгдэл оруулна уу.

Avatar

зочин 2021-07-21 192.82.75.236

Жирийн иргэнд шидүүлж байгаа нөхрийг цагдаа гэхэд хэцүү л юм.
Шидсэн иргэн хариуцлага хүлээх л байх.
Харин цагдаагаа шидүүлсэн Цагдаагийн байгууллага ямар ч хариуцлага
хүлээхгүй юү? Цаана нь ингэж шидүүлэх цагдаа зөндөө байвал бид санаа зовохгүй
амьдарч болох уу? Бид чинь "Миний цагдаа намайг хамгаална" гэсэн итгэлээр амьдарч
ирсэн.

Avatar

Хүч 2021-07-21 202.21.98.10

ШИТО-оор торгоод болоо. Энэ цагдаагийн бэлтгэл хангагдаагүй байна. Сургамж боллоо.

Avatar

Х 2021-07-21 66.181.161.17

Уул нь иппон байнашд. Доогуур үнэлгээ өгөад үү.

Avatar

Ganzo 2021-07-21 211.36.156.84

Tsagdaa nar hunii bie toohgui halddag ym bnle neg udaa ipon hiihed ydiin s**

Avatar

Зочин 2021-07-21 139.5.217.85

хүчний байгуулагынхан хүнийг хүчирхийлж, мөрдөн байцаалтын нууц задруулдаг, хүний нэр төрийг гутааж болдог. Эсрэгээрээ хувь хүн биеэ хамгаалж, өөрийн нэр төрөө хамгаалахаар мөрдөн байцаалтын нууц зэрэг элдэв аргаар шоронд хийдэг нийгэм хэнд хэрэгтэй юм бэ!? Хэзээ засагдах юм бэ? Шоронжилтоо хэзээ өөрчлөх юм бэ?!

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.55.188.86

Яалтгүй иппон шүү дээ…гарцаагүй унасан.

Avatar

иргэн 2021-07-21 103.212.118.30

Хорих ял ч юу юм бээ. Ер нь цагдаа нь тэр иргэн ч тэр монгол залуус. Аль алиных нь соел харьцаа л харагдаж бна лээ. Архи уусан уедээ н**ш л болох юм даа.

Avatar

Зочин 2021-07-21 172.58.141.65

Ene neg teneg OLON ULSIIN HUDALDAANII gesen surjin todotgoliig n avj hayval taarahiin. Ichij uhmeer iym.

Avatar

Зочин 2021-07-21 66.181.161.17

Дэлхийн бүх орны том боомт худалдааны төвийг ОЛОН УЛСЫН ХУДАЛДААНЫ ТӨВ гэлгүй яах вэ.

Avatar

иргэн 2021-07-21 103.212.116.23

Автын цагдаа хүний биед халдаж араас нь өргөчихсөн явж байсан даа. Автын цагдаа дахиад дайрах гэхэд нь өнөөх нь аргагүй хамгаалалт хийж үүрч шидсэн. Цагдаа хүн нөгөөдөх нь хүн биш болж байна уу. Хууль харин ч иргэнийг албан тушаалтны түрэмгийлэл хууль бус шаардлагаас хамгаалдаг байх ёстой байтал эсэргээрээ болжээ. Монгол цагдаажсан улс болсон. Уулзвар бүрт хэдэн арваараа арвалзаж, хотын булан тохой бүрт том том байшин цагдаа л байна. Хөгжингүй оронд цагдаагүй шахуу л амьдраад байна шүү.

Avatar

irgen 2021-07-21 66.181.180.12

herwee tsagdaa erh medlee ashiglaj irgeniig daramtlaj baisan bol yah uu? odoogoor yu ch todorhoigui baina!!! niigemd hal boloogui setgeleer unaad yawj baihad n deerelhengui (ogt mergejliin bus) haritsahaa shaardlag tavij baina geheer hacaalaad baih shig!!! zuw, huuliin daguu shaardlagyg hun bur bieluuleh estoi, harin hunii erhen bi tsagdaa bolhoor ymr ch undeslelgui haldaj bolno gej oilgoj baigaa humuus bh shig!!! ern tegeed ene zaluug zugeer baihad deerelhsen bol yah uu?

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.21.113.238

зааа жудагтай бай л дааа . хүнийй муу цагдаа гэдгээ нотлож явах юм даа

Avatar

Зочин 2021-07-21 66.181.186.49

ЗАМЫН ХӨДӨЛГӨӨНИЙ ДҮРМЭЭ Л ДАГААД ЯВ Л ДАА ЖОЛООЧ Ч ТАЙВАН ЦАГДАА Ч АМГАЛАН ИРГЭД Ч ЭНХ ТУНХ САЙХАН АМЬДАРЦГААНА БИЗДЭЭ Т1 ЮМ ШИГ ДҮРЭМ ЗӨРЧЧИХӨӨД ЦАГДАА НАРАА ЭЛДЭВ МУУГААР ХАРААЖ ЗҮХЭЭД ҮНЭНДЭЭ ЭНЭ МУУ ХЭДЭН БОР ЦАГДАА НАР Л ЖУРАМ ДҮРЭМ САХИУЛАХ ГЭЖ ЗОВЖ ЯВНА ЗӨРЧЛИЙН ХУУЛИЙГ АНХ САНААЧИЛСАН ХҮН НЬ ЭЛБЭГДОРЖ ӨНӨРБАЯР НАР АНЫХАН БАТЛААД СОНГУУЛИЙН ДАРАА ӨӨРСДӨӨ ЯЛАГДСАН МАН ХАРИН Ч ОЛОН ЗААЛТУУДЫГ ХАСАЖ БАЙЖ НЭГЭНТ ӨРГӨСӨН ХУУЛИЙГ БАТАЛСАН БОЛСОН ЭХНИЙ ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭГТ ОРУУЛСАН АНЫХАН БАЙХГ

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.21.113.238

Цагдаа л бөглөө г бүр бөглөөс болгож байгаа ш дээ

Avatar

Зочин 2021-07-21 66.181.186.49

ЧИ ӨӨРӨӨ ТАГЛАА БАЙНА ОРКОО

Avatar

Зочин 2021-07-21 192.82.68.148

Эрийнмуу нь цагдаа гэж энэ шүү дээ.

Avatar

s 2021-07-21 64.119.20.119

Tegnee argagui Mongoliin tsagdaa hendee huuli durem juram yarihaa sain medjaagaaa #FuckthePolice

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.126.88.181

аргагүй хамгаалалт л байна ш дээ зүгээр зогсож байгаад хоолойгоо боолгуулахгүй ш дээ

Avatar

Зочин 2021-07-21 192.82.72.141

Дүрэм зөрччихөөд 76-тай тэмц гэж юу гэсэн үг вэ? Солиотой амьтан уу?

Avatar

Иргэн 2021-07-21 192.82.72.160

МАН мафи көрчлийн хууль гаргасан Иргэд горыг нь үүрч байна Хууль хүчнийхэн даварсан Цалин 5 сая тэтгэвэрт гарахдаа 50-90 сая авна Газар лицэнзээр баяжина Тэтгэвэр нь 1. 5 сая аас дээш Хариуд нь хулгайчдыг хамгаалж иргэдийг дарамтлах үүмэгтэй Босож тэмцэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.55.188.92

дүрэм зөрчсөн бол торгуулаа төлж л таарна ингэх ямар ч хэрэггүй,Цагдаатай нь биш цаад 76 тай нь заргалд тэмц жагс нэгд тэгээд нийгэмээ шинэчил за юу?

Avatar

Зочин 2021-07-21 58.109.224.49

Huuli durem alga daa Bas tsagdaa naraa sain surgah heregtei

Avatar

irgen 2021-07-21 66.181.180.12

buur mergejliin daramtlagch nar bol gej uu? bie hugjuulheer zugeer daramtlag ch bie bolno, harin bolowsroloo deeshluulmeer baigan ene tsagdaa geh nuhud!!! chadahgui bol narantuul deer gurushig hiih n shudrag hudulmur umdaa… daramtlagch bish, urdchilan sergiilegch nar baimaar baigaa um (bolowsroltoi, huuliin daguu shaardlag tavidag)

Avatar

Зочин 2021-07-21 192.82.74.137

залуугийн зөв биш. гэхдээ цагдаа даварч болохгүй. Цагдаа давархаар юу болдгийг Америкт харуулсан ш дээ!

Avatar

Zo 2021-07-21 58.109.224.49

Zerleguudiin oron boljee Huuli tsagdaa yu ch bish

Avatar

irgen 2021-07-21 66.181.180.12

tsagdaa hamgiin tom daramtlagch, yag unendee ene humuus niigmiin hew jurmyg sahiulah gej hicheedeg bolow uu? nadad law hezee ch hereg bolj baisangui, hereg bolson tsagt irgeed bi uruu buruutan shig baitsagdaj daramtluulj baisan udaa baina!!! hen irgeniig hamgaalah ve? Turiin tsagdaagiin duremt huwtsas umshuuruu zugeer l deerelhuu gudamjny huliganaas doloon dor boldog shuu dee!! huuliin daguu zue shaardlagaa tavidag tohiondol her bdag ve? bi law ergelzej baina!!! ene humuus law ungui zutgeeguideg

Avatar

Zochin 2021-07-21 58.109.224.49

Zerleguud l diildeg bolson tsag Huuli tsagdaa yu ch bish

Avatar

зочин 2021-07-21 202.126.90.7

Энэ 2 яах вэ Хоёулаа ардууд, Дээр байгаа хэдэн луйварчид хүний гараар могой бариулж торгуулиар мөнгө босгуулж идэх гээл, цагдаа хулгайч болж тоглуулаад л …. нөгөөдүүл нь дүрдээ итгэж дүрлийгээд л…

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.126.89.188

МИНИЙ ХӨГШИН ГОЁ ХЭЛЛЭЭ. УУЛ НЬ ЦАГДАА НАР АРДУУД ЮМ ЧИНЬ ДЭЭДСИЙН БУУНЫ НОХОЙ БОЛМООРГҮЙ Л БАЙГАА ЮМ. НОХОЙД БАРЬДАГ МОД ГЭДЭГ ШИГ МАРГААНТАЙ ЮМАН ДЭЭР ХҮН ЁСООР ОЙЛГУУЛААЛ БУРУУГ НЬ ТАЙЛБАРЛААД ӨГЧИХГҮЙ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-07-21 98.193.13.144

deedest buunii nohoi zailshgui heregtei l deee. hamgiin turuund tsagdaaa l buunii nohoi bolno shuu deee.

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.9.40.93

Цагдааг авч шидэж байгаа юм чинь жирийн иргэнийг бол алаад хачих юм байна л даа. Даварсаар даварсаар Давгийн орон дээр гарсан нөхөр байна. Хорьж шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-07-21 185.132.133.82

Орос Монголд л ингэж болно.Америкд бол цагдаа буудаад алчих байсан.

Avatar

Зочин 2021-07-21 192.82.74.137

Америкт хүн алсан цагдаа 23 жилийн ял авсныг мэдэж бга биз дээ?

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.126.89.87

Цагдаад нь шившиг болоод л дуусах биз

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-07-21 122.201.31.251

Америкт бол энэ нөхөр цагдаад халдсан гээд газар дээрээ нам буудуулах байсан байх. Одоогийн залуучууд гэж эг их хүн загнасан, соёл шаардсан, пээдгэр пяздукнууд байгаа юм.

Avatar

Зочин 2021-07-21 139.5.217.240

Андуураад бна лалараа Монголд бна. Залуус чамайг яачисан юм бэ. Хурган төлгөн новшийн коммунистуудад чичлүүлдэг хүн олдохгүй үхэх гээд бна у

Avatar

Зочин 2021-07-21 122.201.22.115

Муу дөхөөний зипда чи.

Avatar

Папапапапапа 2021-07-21 66.181.161.93

Энэ бүтэхгүйгээ юм л бол хорих, юм л бол цагдах. Үнэндээ эхний удаад бол зөвлөн туслах хэрэгтэй. Зөвлөн туслахаа бүртгэлжүүлээд хэрэгжүүлээгүй бол торгох тэгээд цаашлаад явах хэрэгтэй ш дээ. Энэ бүтэхгүй нээрээ. Төсөв бүрдүүлэх гэж байгаа юм шиг торгох гээд л дайдаг. Цагдаа бол бүтэхгүй бүтэхгүй.

Avatar

Зочин 2021-07-21 192.82.74.137

шоронжилтыг халж чадахгүй бол МАН 3 жилийн дараа будаа

Avatar

Иргэн 2021-07-21 59.153.85.64

Цагдаа, иргэн буруутай гээд яахав. Хөгийн дээрэлхүү зантай цагдаа ч бий. Бас тийм ч зэвүүн жолооч нар их бий. Зөв, ухамсартай хүн шиг цагдаа ч бий, хүн ч бий. Наад хоёр чинь өөрсдөө хоёулаа буруутай. Таарсан хоёр юм.

Avatar

Irgen 2021-07-21 202.126.90.122

Tsagdaa ch gej tsagdaa, irgen ch gej irgen, evteihen soyoltoi helj yariad yavuulchihaj bolno doo, zaaval torgoj heden bor yumnaas ni humsalah yamar hereg bna, dorooaoo deed tal hurtel niigem mungu hutsah l bodlogo yavhiin. Deerees ni malnaas dor orchihson hun durstei amitad /irgen/ olon bolj, tiimees avah arga hemjeeg ni avah heregtei, ene buh niiteeree zambaraagui bolson, hariutslaga gej yarihaas uur zuilgui niigemd bie bidee yadaj hundetgeltei handmaar bna aa- Mongolchuud bid tsuuhuulee

Avatar

Оркман 2021-07-21 139.5.218.92

2 Оркын явдлыг 3дах Орк тавьсан байна. Монголын бүх Оркууд нэгдэгтүн…

Avatar

одд 2021-07-21 139.5.218.9

хулгайч ундармаад 3 жил өгөөгүй шүү МАНгасуудаа

Avatar

Зочин 2021-07-21 103.57.95.150

Аль аль нь буруутай. Цагдаа биедээ ойртох зай авхуулахгүй биеэ хамгаалхад бэлэн байх ёстой. Цагдаа муу бна. Ард ухамсаргүй бна .

Avatar

зочин 2021-07-21 64.119.22.173

Контейнерүүдийд дунд оруулж яах гэж байсан нь тодорхой шүү дээ зодох л гээ тийш гь авч явсан биз . Ер нь арчаагүй , цагдаагын бэлтгэлгүй цагдаагын байгууллагын нэр сүрийг гутаасан цагдааг ажлаас нь халах хэрэгтэй . Ичсэн хүн хүн а**а , ккк

Avatar

zochin 2021-07-21 122.201.22.137

toriin tsagdaag eserguutsdeg lalriig busdad n surgamj bolgoj 3 jil changad hii. iim orkuud olon bolvol uimeen samuun tasrahgui.

Avatar

л***р 2021-07-21 202.21.118.210

хуцна биз

Avatar

Б 2021-07-21 103.80.211.250

Битгий ингэж солиорч байгаач малнуудаа… Үхэл ясыг чинь тогшоод ирэхийн цагт цагдаа л чамайг хамгаална шүү… тэр цагт цагдаа хэрэггүй гээд мөөрөөрэй чи…

Avatar

Зочин 2021-07-21 89.85.156.2

Цагдаа нэртэй хулгайч нар өнөөдөр хэрэгтэй юу

Avatar

Сэргэлэн гар 2021-07-21 202.126.89.244

Нэг хөдөөний согтуу дурак дүрэм зөрчөөд баатар болоод байвал жунглийн хуулиараа л амьдраад байж дээ

Avatar

Ичиж амьдраарай цагдаа нэртэй хулгайчид хүнтэй зөв харьцана шүү 2021-07-21 202.21.109.62

Сонгинохайрхан дүүрэг авто цагдаа Сороннболд торгуулы мөнгөө хувь дансандаа авсан баримттай шүү
Сонгинохайрхан дүүрэг авто цагдаа Сороннболд торгуулы мөнгөө хувь дансандаа авсан баримттай шүү
Сонгинохайрхан дүүрэг авто цагдаа Сороннболд торгуулы мөнгөө хувь дансандаа авсан баримттай шүү
Сонгинохайрхан дүүрэг авто цагдаа Сороннболд торгуулы мөнгөө хувь дансандаа авсан баримттай шүү

Avatar

Ичиж амьдраарай цагдаа нэртэй хулгайчид хүнтэй зөв харьцана шүү 2021-07-21 202.21.109.62

Сонгинохайрхан дүүрэг авто цагдаа Сороннболд торгуулы мөнгөө хувь дансандаа авсан баримттай шүү
Сонгинохайрхан дүүрэг авто цагдаа Сороннболд торгуулы мөнгөө хувь дансандаа авсан баримттай шүү
Сонгинохайрхан дүүрэг авто цагдаа Сороннболд торгуулы мөнгөө хувь дансандаа авсан баримттай шүү
Сонгинохайрхан дүүрэг авто цагдаа Сороннболд торгуулы мөнгөө хувь дансандаа авсан баримттай шүү

Avatar

Төрийн нэр сүр 2021-07-21 202.126.89.244

Гарьд магнай заан хүртэл цагдаад хүрч зүрхлээгүй юм даа ккк

Avatar

Зочин 2021-07-21 103.80.210.183

шууд аварга өгөөд ланд 300 бэлэглэ дээ

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.9.46.54

Тэдэн тэр бумаар нь идээд, хүний амь хөнөөсөн албан тушаалтан, авилгач, тэр бумтанууд, тэдний үр хүүхэд 3 хүртэлх жилийн ял авч байгаа биздээ, ичиг ичиг

Avatar

зочин 2021-07-21 202.21.100.210

Тэгэж ярих юм бол IPPON шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.126.89.244

Үхэр

Avatar

Zochin 2021-07-21 66.181.187.145

Icheerei huurnuudee guldiisen yumnuud

Avatar

Зочин 2021-07-21 202.21.108.180

Тонгорох биш, үүрэх мэх л дээ

Avatar

Монголыг самарсан хулгайч 2021-07-21 66.181.161.5

ЦАГДААГ ТОНГОРСОН ГЭЭД 3 ЖИЛ СУУЛГААЧ. ШОРОН ЧИНЬ ХООСОРЧИХСОН БИЗДЭЭ.
ИЧИЖ АМЬДРААРАЙ ТӨРИЙН НЭР УРДАА ЗҮҮСЭН ХУЛГАЙЧУУДАА!!! ХУУЛЬЧ ШҮҮГЧ ЦЭРЭГ ЦАГДАА МЭРГЭЖЛИЙН ХЯНАЛТ ЯАМ ТАМГЫН ГАЗРЫНХАН БҮХ ТӨРИЙН НЭРТЭЙ БАЙГУУЛЛАГЫН ХУЛГАЙЧУУД МОНГОЛЫГ ӨНӨӨДӨР БУЗАРЛАЖ ГУТААЖ БҮХ ШАТАНД ЧӨДӨР ТУШАА ГОХ ДЭГЭЭ БОЛЖ АВИЛГА ХЭЭЛ ХАХУУЛЬ ДАРАМТ ШАХАЛТААР АМЬДАРЧ ХООЛЛОЖ ПАРАЗИТЛАЖ ШИМЭГЧИЛЖ ЯВАА БИЗ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-07-21 192.82.74.137

хүний мууг үзэх дуртай чи л шоронд орох өдөр ирэх вий. хүний зовлон өөрийнх болдог юмаа

Avatar

Зочин 2021-07-21 193.176.84.208

Нийгэмд иймэрхүү хүмүүс олширвол бослого үймээн хулгай дээрэм салахгүй. Та нарын байр сав машин тэрэг мөнгө эд хөрөнгийг дээрэмдэж охид хүүхдүүдийг чинь хүчирхийлнэ шүү дээ. Цагдаагын хүчээр тогтож байгаа нийгэм.

Avatar

Зочин 2021-07-21 103.80.210.183

ийм хүмүүс олно бол харин 76-г сайн намнаж байх байсан юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж