"Яамдын өмчлөлд газар байхгүй" | News.MN

"Яамдын өмчлөлд газар байхгүй"

"Яамдын өмчлөлд газар байхгүй"

"Яамдын өмчлөлд газар байхгүй"

Монгол Улсын Консерваторийн хашаанд Боловсролын үнэлгээний төв барихаар болсныг багш, оюутнууд эсэргүүцэж буй. Эл асуудлаар өчигдөр /07.19/ Боловсрол шинжлэх ухааны сайд Л.Энх-Амгалан  мэдэгдэл хийхдээ “Консерватори бол газрыг эзэмшигч, өмчлөгч биш. Боловсролын яам өмчлөгч нь. Яамны нэрийн өмнөөс 20-30 жилийн хугацаатай эзэмшдэг” хэмээн байр сууриа илэрхийлсэн. Салбарын сайдын мэдэгдэлтэй холбогдуулан Консерваторийн Түр хорооноос дараах мэдээллийг өглөө.

Монгол Улсын гавьяат багш М.ЗОРИГТ: 

-Боловсрол шинжлэх ухааны сайд Л.Энх-Амгалан бидний эсэргүүцлийг улс төрийн захиалгат гэж хэлснийг та бүхэн мэднэ. Бидэнд ямар нэгэн улс төрийн зорилго байхгүй. Хамгийн гол нь зориулалтын газарт нь зориулалтын барилгаа барихыг л шаардаж байна. Тиймээс Боловсролын үнэлгээний төвийн барилга барих нэрийдлээр газрын наймаа хийхийг эсэргүүцэж байгаа юм. Боловсролын үнэлгээний төв баригдсанаар хүүхдүүд гишгэх газаргүй, машинд дайруулбал яах вэ? Л.Энх-Амгалан сайдын хэлснээр 0.5 га хүрэхгүй газарт л Боловсролын үнэлгээний төвийг барина. Гэвч зураг төсөлтэйгөө зөрж байна. Төслийн зурагнаас харвал маш том барилга. Мөн Л.Энх-Амгалан сайд “Консерватори бол газрыг эзэмшигч, өмчлөгч биш. Боловсролын яам өмчлөгч нь” гэж хэлсэн. Олон нийт төрийн мэдлийн газрыг л эзэмшигч сургууль булаацалдаж эсэргүүцэж байна гэж ойлгохоор байгаа юм.  Уучлаарай, Үндсэн хууль болон Төрийн болон Орон нутгийн тухай хуульд яамдын өмчлөлд газар байна гэсэн заалт байхгүй. Үүнийг ноцтой зөрчсөн.

Монгол Улсын урлагийн гавьяат зүтгэлтэн М.БУЛГАН: 

-Л.Энх-Амгалан сайдын мэдээлэл үндэслэлгүй байна. Тэрбээр “Газраа алдсан байхад нь та нарт авч өглөө. Үүний оронд газрын багахан хэсэгт барилгуудыг бариул” гэж бидэнд тулгаж шаардаж байгаа нь ойлгомжгүй хэлсэн. Зураг төсөл дээр, 0.3 га газарт маш том 10 гаруй давхар барилгын цогцолбор байгаа юм. Ийм барилгад хүүхдүүд хичээллэж чадах уу? Хүүхдийн аюулгүй орчныг нэгдүгээрт тавьж байна. Яамны харьяа цогцолбор барилгыг заавал Консерваторийн хашаанд биш хуучин циркийн хажууд барьж болно. Боловсрол шинжлэх ухааны сайд Л.Энх-Амгалан өчигдөр “Бид өмчөө мэддэг юм” гэж хэлсэн нь таалагдсангүй. Энэ үгээрээ биднийг дарангуйлж, дээрэлхэж, элэг барьсан. Гэтэл салбарын сайд төрийн төмөр нүүрээ зургаан настнуудад харуулж байна. Энэ сургуулийн хашаагаар зургаан настнууд хийлээ даахгүй гүйдэг юм. Өнөөдөр УИХ-ын гишүүн Л.Энх-Амгалан Боловсрол шинжлэх ухааны сайд болсноос хойш би мэднэ би чадна гэдэг зүг рүү явж байна. Та ер нь эвдэрч байна. Ахмад хүний үгийг сонсох ёстой гэж бодож байна.

🔴 ШУУД | Хөгжим бүжгийн коллежийн багш нарын төлөөлөл Боловсролын сайдын хийсэн мэдэгдэлд хариу тайлбар хүргүүлж байна #NewsMN #NewsAgency

🔴 ШУУД | Хөгжим бүжгийн коллежийн багш нарын төлөөлөл Боловсролын сайдын хийсэн мэдэгдэлд хариу тайлбар хүргүүлж байна #NewsMN #NewsAgency

Posted by News.mn on Monday, July 19, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-07-20 192.82.75.236

САЯХАН НИЙСЛЭЛИЙН ГАЗАР ДЭЭР НЭМЖ БАРИЛГА БАРИУЛАХГҮЙ ГЭСЭН ШИЙДВЭР ГАРСАН ГЭЭД СҮР ДУУЛИАНТАЙ
ЗАРЛААД БАЙСАН. ГЭТЭЛ БҮР БОЛОВСРОЛЫН САЙД НЬ БАРИЛАГ БАРИУЛНА ГЭЭД ДАЙРААД БАЙДАГ.
ЯМАР УЙМРАА ЧАВГАНЦ ШИГ ШИЙДВЭР ГАРГАДАГ САЙД, ДАРГА НАР ВЭ?
ЗА АРГА Ч ҮГҮЙ ЮМ УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ДАРГА НЬ ХАЛТМААГИЙН ХҮРЭЛСҮХ ГЭЭД ЗАРЛАДАГ ШИГ.

Avatar

Иргэн 2021-07-20 64.119.20.3

Газар төрийн өмч төр хаана юу байгуулахаа мэднэ. Хөгжмийн сургуулийн багш нар даварч байна Тэдэнд зохих арга хэмжээ авч сайдын шийдвэрийг биелүүлэээгүй тохиолдолд сайд эрхийнхээ дагуу ажлаас нь өөрчилж хөдөө суманд клубын эрхлэгчээр явуулж алдар гавъягаа түмэнд хүртээх боломжийг нь олгох нь зүйтэй.

Avatar

ЗОЧИН 2021-07-20 192.82.69.178

ЭНЭ ХЭДЭН БАГШИНЦАР ХУВААЖ АВАХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМУУ. БОЛОВСРОЛЫН САЛБАРЫН ХӨГЖИЛД АШИГЛАХАД ЮУНД ЭГДҮҮЦЭЭД БАЙГАА ЮМ. ЯАМ ЧИНЬ ТӨР. ГАЗРЫГ ТӨР МЭДНЭ. ЭЗЭН НЬ ЮМАА МЭДЭЖ ЭРЭГ НЬ УСАА ХАШДАГ.

Avatar

Зочин 2021-07-20 150.129.142.52

Заавал сургуулийн газраас авах ёстой юм уу? Тэр хотын захдаа барихгүй юу.

Avatar

Зочин 2021-07-20 188.120.58.90

Энэ багшанцар гэж дуудаад байгаа хумуус Монгол улсын гавъяат багш, Урлагын гавъяат зутгэлтэн, дэлхийн том консерватори тегссен улсдаа ечнеен жил ажилсан хумуус байна.
еерее юу ч мэдэхгуй байж сонин юм бичихээ болиорой!
Мдээллийг узэж танилцаад юм бич!!!

Avatar

Онч 2021-07-20 66.181.187.90

СУРГУУЛЬ , ЦЭЦЭРЛЭГИЙН БАРИЛГА 3-ААС ИЛҮҮ ӨНДӨР ДАВХАР БАЙХ ЁСГҮЙ ЖУРАМТАЙ.

Avatar

Зочин 2021-07-20 150.129.142.237

Төрийн өмчийн газрыг төр захиран зарцуулна.

Avatar

Зочин 2021-07-20 188.120.58.90

Хуулиа унш!!!
Мэдэхгуй юмаа битгий бич!

Avatar

Зочин 2021-07-20 103.212.118.204

Энх-Амгалан гэдэг хүн чинь угаасаа луйварчин МСS -с гаралтай ш тээ. Одоо тэр газар дээр чинь шүлсээ үсчүүлээд л төрийн нэр бариад л дайраад байна. Ханаж цаддаггүй л юм байхдаа. ХОМ-г нь харсан биз дээ

Avatar

Khoogii tugsugch!!! 2021-07-20 64.119.17.87

Purewhuuu ch gj purewhuuu surguuliiin bagshnar ch gj neg bagshnar taarsan ulsuud baih yumaa anhnaasaan ter neg khar shoroog hulbumbug iin talbai bolgoood Saikhan zulegjuuleeed jinhen huuhduudiinheee bien tamir eruul mend tuhtai orching n hangah bsan yum tgsn bol yuugjil ulaan tsain zulgiiin huulaaad barilga bariwal gej?!?!?!

Avatar

Зочин 2021-07-20 66.181.179.12

БШУЯ савраа тат

Avatar

Зочин 2021-07-20 43.242.243.87

ЭНХАМГАЛАН ИЙМ ЮМ ХИЙХ ГЭЖ Л ТӨРД ШУРГАЛСАН НӨХӨР ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-07-20 119.40.98.177

Боловсролын үнэлгээний төв нэрийн дор Яамны барилга барих гэж байгаадаа. ШУТИС-н 4-р байрыг авах гэж их улайрсан. Одоо ганц хөгжмийн сургуульруугаа дайрч байна даа.

Avatar

zochin 2021-07-20 103.229.120.36

YAM CHINI TUR , TURIIN MEDELD GAZAR NI BAYGAA , YUGAA KHUTSAAD BAYNAA , TEGEED SURGUULIIN MEDELD GAZAR BAYGAA YU ?

Avatar

Зочин 2021-07-20 180.149.96.90

Яам газар мэдэхгүй, нийслэл мэднэ, хотын eрөнхий төлөвлөгөөнд зохицох ёстой.

Avatar

Зочин 2021-07-20 180.149.96.90

БҮТөвийг одоо байгаа газар дээр нь бариач дээ. Эсвэл MCS авах гээд байгаа юм уу

Avatar

Лавлаа 2021-07-20 64.119.24.69

Улсын байгууллагууд газар булаацалдаад л байна уу Уг нь Газар төрийн өмч байх Харин сургууль бол эзэмшигч байлгүй дээ Төр өмчөө мэдэх л ёстой Гэхдээ төрийн өмнөөс буруу мэдээлэл тарааж болохгүй. Хамгийн боломжтой менежментийг сонгон хэрэгжүүлэх ёстой

Avatar

Зочин 2021-07-20 103.26.194.221

Сургуулийн хашаан дотор байгаа газрыг сургуульд нь л өгөөч дээ. Энэ Энх-Амгалан гэж шүлсээ гоожуулсан этгээд болих хэрэгтэй ш дээ. ТИС-ийн газраас авах гээд бүтэхгүй болохоор нь Консерваторын газар луу дайрч байгаа юм. Газар хичнээн улсын өмч ч гэлээ арай ч ингэж болохгүй

Avatar

зочин 2021-07-20 139.5.218.107

Сургуулийн өмчийн газар гэж байхгүй.Харин улсын өмчийн газар учир улс өөрийнхөө өмчийн газар юу барихаа мэднэ.

Avatar

Зочин 2021-07-20 66.181.182.132

Upsad gants baigaa surguuli ruugaa dairah hereg baihgui. Ulsad oldoh gazar ih baigaa shuu. Baga nasnii huuhed surdag gazart turiin baiguullaga barina gej dairaad bgaa n zuv hereg u?

Avatar

Зочин 2021-07-20 66.181.184.160

Соц үед махны дэлгүүрээс, хонины мах авья ,гэхэд хүзүү дагуулж өгнө гэдэг байсантай адил, Б. Ү. Төвд газар өг гэж байна .Энэ газар нь Б. Ү. Т ийн газар болгож ,Монголын цорын ганц Хөгжим ,Бүжиг , Цирк, Сонгодог дуучид Хөгжмийн зохиолчид поп рок гээд бүх мэргэжилтэн бэлтгэдэг сургуулийн газрыг яаж луйвардаж, дормжилж чадаж байна . МУИХгишүүн сайд Л.Энхамгалан сайд аа.

Avatar

зочин 2021-07-20 139.5.218.107

Сургуулийн өмчлөлд ч газар байхгүй, харин газар бол улсын өмч учир улс өөрийнхөө өмчийн газар дээр юу барихаа мэднэ.

Avatar

Зочин 2021-07-20 202.126.89.99

Эвгүй болж бна даа. Сайд суудалдаа тэсэх л хэрэгтэй шүү.

Avatar

ИРГЭН 2021-07-20 43.228.131.24

Багш нарын зөвөө зөв

Avatar