“Халаасны дарга нарыг томилдог жишгийг халсан” | News.MN

“Халаасны дарга нарыг томилдог жишгийг халсан”

“Халаасны дарга нарыг томилдог жишгийг халсан”

“Халаасны дарга нарыг томилдог жишгийг халсан”

Хууль зүйн байнгын хорооноос өнөөдөр /2021.07.20/ хаврын чуулганаар батлагдсан онцлох хуулиудын талаар мэдээлэл өглөө.


Хууль зүйн байнгын хорооны дарга С.БЯМБАЦОГТ:

-Өршөөлийн тухай хуулийг өмнө нь баталж байсан. Ардын хувьсгалын 100 жилийн ой тохиож буй учраас дээрх хуулийг баталсан. Уг хуульд авлига албан тушаалын гэмт хэрэг, хүний аминд хүрсэн, хүчингийн хэрэг үйлдсэн ялтнуудыг өршөөхгүй. Мөн өмнө нь өршөөлийн хуульд хамрагдсан хүнийг дахин өршөөлд хамруулахгүй гэсэн зарчмыг баримталсан. Уг хуулийн дагуу 150 хоригдол ялаас чөлөөлөгдөж, 371 хоригдлын ялыг хөнгөрүүлсэн. Хаврын чуулганаар шийдсэн том асуудлуудын нэг нь томилгооны сонсгол хийж томилдог болсон. Тухайлбал АТГ-ын дэд даргын томилгоог олон нийтэд нээлттэй анх удаа томилсон. Ингэснээр халаасны дарга нарыг томилдог жишгийг халж, томилгооны сонсголыг анх удаа хийлээ.

Мөн Зөрчлийн хуулиар торгуулсан хүмүүсийн ихэнх нь замын хөдөлгөөний дүрэм зөрчсөн хүмүүс байгаа юм. Одоогоор авто замын торгууль гэгдэх 70 тэрбум төлөгдөөгүй байна. Тухайн иргэн аравдугаар сарын 1-ны дотор өөрт ногдох торгуулийнхаа 50 хувийг төлбөл үлдсэн 50 хувийг чөлөөлнө гэж хуульд тусгасан. Хэрвээ  аравдугаар сарын 1-нээс торгуулиа төлөөгүй бол бүтэн төлөх юм” гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

дорж 2021-07-20 64.119.26.213

битгий худлаа яриад байгаач

Avatar

Зочин 2021-07-20 192.82.86.185

Тэнэгтээрэй чи

Avatar

би 2021-07-20 103.9.90.100

халаасны дарга нарыг тоилдог жишгийг халсан ч гэх шиг харагдаач иргэд ямар нүд чихгүй биш

Avatar

Сайнаа 2021-07-20 202.55.188.108

Хаа сайгүй халаасны хууль бус дарга нар, ТҮР ОРлонгоор дүүрсэн төр засаг болсоон

Avatar

pr 2021-07-20 130.253.29.10

alxamd kamerd

Avatar

medex boljy 2021-07-20 130.253.29.10

trashlaj,
opchoor boxirduulj,shyrshije,
vaktsinr

Avatar

kod,nomeroor,fasebk 2021-07-20 130.253.29.10

COMP TV, SHUUD-byduulgeer

Avatar

GADNII, XULGAAICH YAJ ZASAGLAJ-DRAMLJ -URSHUUL GJ BXGYI,GARIIN YSEGEER,PROGRAMMAAR,URBAGCHDAAR ZASAGLANA GEJ BN. 2021-07-20 130.253.29.10

olegtoigoo xaldlagadaj,ta nariig bodloo yu,ugluuyu.

Avatar

Зочин 2021-07-20 202.9.46.144

Ичилт.

Avatar

Зочин 2021-07-20 192.82.73.178

Ховдоор дүүрэн өөрийнх нь халаасны нөхдүүд. Энэ жинхэнэ 2 нүүртэй хувалз даа

Avatar

иргэн 2021-07-20 66.181.182.19

Халаасны дарга ч гэнүү ямарч байсан танил тал, нутаг орон, ахан дүүсийн холбоо хэлхээ байса. Байх ч болов цуу. Ганц нэг хүнээр ингэж халхавчилж байэа уу үгүй юу гэдгийг цан хунацаа харуулнаа.

Avatar

Зочин 2021-07-20 202.126.89.156

Амьдралаас тасархай гарууд хуцсаар л.

Avatar

Зочин 2021-07-20 43.228.131.110

Хогийн гар өөрийгөө хичээ малаа.

Avatar

Зочин 2021-07-20 64.119.19.110

Бүү улин х**. Та нар бүгдээрээ хулгайч нар. Бүгд төрийн албыг бузарладаг, авилаглын сүлжээний эд эс…

Avatar

Иргэн 2021-07-20 202.126.88.222

Хамар дор хагархай гэдэг шиг ингэж буудаж болохгүй.

Avatar

МАН-ын дээдсийн үйлдлийг үзэн ядагч 2021-07-20 43.228.129.229

Төрийн албанд халаасны хүнээ шахаж даргаар болгон бусдын ажлыг дээрэмддэг, эрэлттэй местэнд халаасны хүнээ мэргэжилтнээр суулгаж хор найруулагч болгодог, бүр шунал нь ихэдсэн амьтныг нэг цэгийн ажилтан бичиг цаас гацаах замаар иргэдийг хохироодог. Энэ байдал бүр төрийн албанд газар авлаа. Компанийн захирлын нууц амраг, нарийн бичиг, туслах нь эсвэл жолооч, бие хамгаалагч нь байсан байж мэдэх дураараа хэдэн шулмас, оркууд төрийн албыг гутааж, муухай харагдуулах бүх зүйлийг хийх боллоо.

Avatar

Зочин 2021-07-20 192.82.73.105

Фетиша

Avatar

Зочин 2021-07-20 202.126.89.64

Shaal hudlaa bulterhiim daa. Ta narin taviuluud shahaaniihan turiin albig jinhene samarch bna daa.

Avatar

Төрийн албыг халаасны амьтадаар дүүргэчихээд 2021-07-20 64.119.23.205

Яаж ингэж бүлт бүлт дарвайж чадаж байна аа ?? Та нарын халаасны дарга нар бүгд Төсөвийн мөнгөний халаасны сонгодог хулгайч нар. Ийм улстөрчидтэй Монгол улс уруудаж доройтохоос өөр замнал байхгүй нь тодорхой.

Avatar

Зочин 2021-07-20 66.181.160.46

Хууль зүйн ямар ч зарчим мэдэхгүй атлаа Хууль зүйн сайд хийгээд (байгаад) л байсан хүн дээ, энэ нөхөр?? Огт мэдэхгүй салбарын сайд болохоос ичиж эмээдэггүй юм байх даа?? Хоосон дипломтой байж магадгүй, гэхдээ диплом бол юу ч биш шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2021-07-20 216.250.97.187

Худалч хулгайч хүмүүсийг БУРХАН ШИЙТГЭХ БОЛНО, ТИЙМ учраас худал хулгайгаа боль оо, гэр бүл үр хүүхэдтэй хайртай бол ХУДЛАА ЯРЬЖ ХУЛГАЙЛЖ МӨНГӨ ОЛОХОО БОЛЬ

Avatar

Зочин 2021-07-20 103.212.118.151

Өмхий амнаас өмхийрсөн худал л гарна

Avatar

Зочин 2021-07-20 192.82.68.17

ажлын дөр байхгүй дүүгээ яамны газрын дарга хүчээр чихэж болгосоноо мартсан уу??? яаж ингэж чанга дуугарч чадаж байнаа. улс төрчдийн үнэн төрх яг энэ дээ…..

Avatar

Иргэн 2021-07-20 202.126.89.4

Ө Энхтүвшингийн халаасны хүн Б.Билгүүн 2 жил гаруй хууль бусаар ажиллаж байгааг хэзээ зогсоож хууль мөрдүүлэх вэ? Бямбацогтоо!!! Ам ажил 2 чинь алд дэлэм зөрж бна шүү

Avatar

Бя овогт 2021-07-20 202.9.46.224

Өөрөө халаасны хулгайч .

Avatar

Ш а а н а биз айн ?? 2021-07-20 64.119.23.205

Та нар бүгд халаасаны дарга нараа Төрийн албанд мөнгөөр шахдаг гарууд. Иргэдийг доромжилж худлаа ярихдаа ичих нүүргүй амьсгаанууд. МАН 2024 он хүртэл олонхи байгаа болохоор та нарын халаасны дарга нар солигдохгүй байх. Ялзарсан но вш нууд

Avatar

Зочин 2021-07-20 202.126.90.73

АЙМАГ ОРОН НУТГИЙН ХУРГАН ДАРГАНЦАРУУД , ХӨГШИН ТӨРИЙН АЛБА ХААГЧИД ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХҮҮ, ОХИН, ХҮРГЭН БЭР, ҮЁЭЛ ХАЯАЛ, ХОЛ ОЙР ХАМААТАН САДНУУДАА ТӨРИЙН АЛБАНЫ АЖЛУУДАД ХУУЛЬ БУСААР ЧИХЭЖ НУЛЬ МАФИЙ СҮЛЖЭЭ ҮҮСЧИХЭЭД БАЙХАД НАМЗАСАГ НЬ ЮУ Ч МЭДЭЭГҮЙ ЦАРАЙЛЖ ГӨЛИЙДӨГӨӨ БОЛЬЦГОО !!! МАНАЙ НАМЗАСГИЙНХАН АРАЙ Л ДЭНДҮҮ ГҮРГЭР ШҮҮ….ӨНӨӨ МАН-ЫН ГҮРГЭР АМАРБАЯСГАЛАН ШИГ УЛАЙМ ЦАЙМ ХАРЫГ ЦАГААН, МУУГ САЙН, ХЭРЭГТЭНИЙГ ГЭГЭЭНТЭН ГЭЖ ХУДЛАА ЯРЬДАГ ХОГИЙН ШААРУУД ТӨРД АЖИЛЛАЖ БАЙХАД МОНГОЛ БҮТЭХГҮЙ ЭЭЭ …

Avatar

Зочин 2021-07-20 202.126.89.194

Chi uuruu ch Mi-iin harmaanii l hulgaich biz dee !

Avatar

зочин 2021-07-20 203.217.139.240

Итгэхгүй байна. сая 7 сард Содбаатар найз бүсгүйгээ ШУТИС-ийн БАС-ийн захирлаар шахсан шүү.

Avatar

худал 2021-07-20 202.179.26.216

үнэн үү тэгвэл тавиул сайд нараа БОАЖ сайд -аас эхлэн зайлуул

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж