УДШ: Б.Ундармаад оноосон 2.5 жилийн хорих ялыг хэвээр үлдээв | News.MN

УДШ: Б.Ундармаад оноосон 2.5 жилийн хорих ялыг хэвээр үлдээв

УДШ: Б.Ундармаад оноосон 2.5 жилийн хорих ялыг хэвээр үлдээв

УДШ: Б.Ундармаад оноосон 2.5 жилийн хорих ялыг хэвээр үлдээв

Улсын Дээд шүүхийн хяналтын шатны эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдаанаар УИХ-ын гишүүн асан Б.Ундармаад холбогдох хэргийг прокурорын эсэргүүцлийг үндэслэн өнөөдөр /2021.07.19/   хэлэлцлээ. Дээд шүүхээс Анхан шатны шүүхийн тогтоолыг хэвээр үлдээж, Давж заалдах шатны шүүхийн магадлалыг хүчингүй болголоо.

Тухайлбал, УИХ-ын гишүүн асан Б.Ундармаа хоёр жил зургаан сар буюу 2.5 жилийн хорих ялаар шийтгүүлж, нийтийн албанд томилогдох эрхээ зургаан жилээр хязгаарлуулж байгаа аж.

Эргэн сануулахад, анхан шатны шүүхээс Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 22.1 дүгээр зүйлийн 3 буюу “Энэ зүйлийн 1, 2 дахь хэсэгт заасан гэмт хэргийг улс төрд нөлөө бүхий этгээд үйлдсэн бол нийтийн албанд томилогдох эрхийг таван жилээс найман жил хүртэл хугацаагаар хасаж арван мянган нэгжээс дөчин мянган нэгжтэй тэнцэх хэмжээний төгрөгөөр торгох, эсхүл хоёр жилээс найман жил хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэнэ” гэсний дагуу 2,6 жилийн хорих ял оноосон юм.
Харин давж заалдах шатны шүүх ялыг хөнгөрүүлэн нийтийн албанд томилогдох эрхийг зургаан жилийн хугацаагаар хасаж, 40 сая төгрөгөөр торгох ял оногдуулсан юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
3
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-19 202.9.46.144

Энэ улсын мөнгө өгөөч.

Avatar

asd 2021-07-19 202.179.26.192

40 say ch gh shig shog yumaa terbumaar idsen hund 40 say torguuli ogdog arai l bnda

Avatar

Зочин 2021-07-19 139.5.219.168

kb ug mgl bh j o v

Avatar

Зочин 2021-07-19 66.181.179.30

ЖДҮ ийн хэрэг нь биз дээ ? Капитал банкных нь 345 тэрбум нь шалгагдаж байгаа байлгүй дээ арай ч …

Avatar

Зочин 2021-07-19 139.5.216.133

АН-ын зарим нөхдийн их хэмжээний мөнгө хөрөнгөтэй холбогдох хэргүүд яагаад хөндөгдөхгүй байна вэ. Үүн шиг дахин авч үзэж шалгах хэрэгтэй.Маш их хуйвалдаан яригдаад байсан. Тэдний дэргэд Ундармаа мэт нь улсын хөрөнгө хохироосон юм уу даа.Сайд дарга нар рүү ярьж зээл бүтээхэд нөлөөлсөн л гээ биз дээ.Гэтэл сөрөг хүчний хөлсний бичээчид, улсын асар их мөнгө идсэн хүмүүс мэтээр гүтгээд байна

Avatar

Зочин 2021-07-19 122.201.19.99

ӨӨ за за амар хэдэн тэр бум төгрөг идээд л 2,5 жил шоронд суугаад л болоо юм бол аль болох их мөнгө идээд өгөх хэрэгтэй юм байна гэж бодлоо

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-07-19 76.107.165.63

Өршөөлийн хуульд оруулсаан, агаа нь.

Avatar

зочин 2021-07-19 202.131.243.186

нөгөө оюунэрдэнэ луйварчидтай хатуу тэмцэнэ гээд байсан биздээ олигтойхон тэмцээч ингэж шоудаад хэрэггүйшдээ

Avatar

Зочин 2021-07-19 202.21.108.44

Улс, иргэдийн хохиролыг яах вэ

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-07-19 76.107.165.63

Баярцогт болон түүний хамсаатан 5 хүн суллагдсан шүү. Агаа нь суллаагүй шүү. Ундармаа аниа өршөөлийн хуульд хамрагдвал би бас буруугүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-19 202.9.46.224

энэ хүн угаасаа хавдартай гэсэн,

Avatar

Зочин 2021-07-19 66.181.187.76

tertei tergui havdartai huniig baga yallah iostoi gej uu. tiim huuli baihgui baihoo. mash ih mungu idsen bh ium.

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-07-19 76.107.165.63

Баярцогт болон түүний хамсаатан 5 хүн суллагдсан шүү. Агаа нь суллаагүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-19 107.117.172.10

300 terbum luivardsan kuniig 40 sayar torgoj 2 jil SHODROGO YUMAA.

Avatar

БАТАА 2021-07-19 66.181.186.227

345.000.000.000

Avatar

Улсаас ахиухан мөнгө луйвардаад 2 жил суусан ч яахав дээ 2021-07-19 192.82.74.132

Улсаас ахиухан мөнгө идэж улсыг сайн хохироовол харин ял нь бага юм бна ш дээ. Орон гэрийн хулгай хийж бсанаас улсаас хулгай хиймээр юм бна

Avatar

Зочин 2021-07-19 172.58.141.158

Ulsaa tonoh bish hogjuuleh tuhai bod Mongil zaluu mini!

Avatar

Новшыг өмөөрсөн МАН нам бол ХҮК тэй хариуцлага ярь 2021-07-19 192.82.74.132

Нөгөө шударга ёс чинь хаана бна

Avatar

Зочин 2021-07-19 202.9.40.119

Энэ шулам луйврдсан хөрөнгөө аль хэдийн далдын далд нуусан байгаа хулгайлсан хөрөнгөө ил гаргахаас наана шоронгоос гаргаж болохгүй

Avatar

Irgen 2021-07-19 103.26.195.168

Ter ih munguu tulku muu arai l yum 2.5jil yuch bish shuu dee. Ordogch yumuu uguuch yumuu

Avatar

MT 2021-07-19 192.82.75.53

Avsan yal ni arai l baga sanagdaj baina. bas ene hugatsaandaa ezemshsen hurunguudiig ni huraah heregtei.

Avatar

Иргэн 2021-07-19 202.126.88.207

Энэ чинь юу гэсэн үг вэ?наад шулмас чинь мэд мөнгийг өгөхгүй болж бна.хоиих ял авсан нэрээр өршөөлийн хуульд хамрагдах байх да.ингэж шийдээд байхдаа яахав дэ.арай ард түмнийг ингэж доромжлох хэн бэ?яахаараа шүүх ингэж шийдэж бгаа юм бэ мөнгийг нь төлүүлж ард түмний эрүүл мэндэд зарцуулах мөнгийг төлөхгүй болж бгаа юм уу? Доромжилж тохуурхажтбгаа бишүү?бид үхтэлээ нд төлөөд тэрнийхээ үр шимийг ч үзэхгүй үхэж бна.энэ шудрага ёс мөн үү?ард түмний мөнгийг луйвардаад 2.5 жил авч бна.шудрага мөн үү бө

Avatar

amkaa 2021-07-19 202.21.117.78

shoron nertei 2.5 jil maniasaa ilvv tansaglaj baigaad svvliin jildee tomootoi sain baisan geed ineegeed garaad irnel dee.

Avatar

Зочин 2021-07-19 103.212.119.48

шударга облж харагдах гээд хүн хэлмэгдүүлж л болохгүй!

Avatar

Зочин 2021-07-19 202.179.25.202

Хөрөнгийн хураагаад наад ялаа өг

Avatar

Зочин 2021-07-19 103.26.195.11

Ийм хүний бүх хөрөнгийг
улсын орлого болгоочээ. Луйварчин энэ авгайн үнэн бол шударга шүүх шүүж тогтоож өгөчээ

Avatar

Зочин 2021-07-19 66.181.191.44

Helmegduulelt shuu ene huniig bi udam sudraar ni sain medne busdiin ymand shunah setgeltei, amidraltai ch hun bish

Avatar

muuhai avgai 2021-07-19 103.229.122.200

s*** l daa badmaa, bishrelted ajillaj bsan hun bur yamar muu hun bdgiig medne de

Avatar

xaa 2021-07-19 66.181.160.117

MANAI HUULIND MUNGUU TUL GEDEG ZAALT BAIDAGGUI UM UU? ERUUSUU OILGOHGUI UM, MAL HULGALSAN HUND HURTEL TULBURUU TULYE GEHEER ZAAVAL SHOROND HIINE GEED BAIDAG….

TULSUN CH SUUNA, TULUHGUI CH SUUNA GEHEER ER NI HEN TULUH UM BOLDOO, ODOO JUST BATKHUU GEJ HUN BAINA, BAS TULUH NI YAAH VEE SUUGAD GARAAD IR GEED BAIDAG, NUGUUH NI 4-5 GARIIN USEG UURUU DURAIGAAD ZURTSIIMAA GEED L NEEG AMAR ….

GAIHAMSHIGTAI!!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-07-19 59.153.86.64

2.5 ЖИЛ ШОРОНД ХОРЬЖ КАПИТАЛ БАНКААРАА МАН-ЫН ТОМЧУУЛТАЙ НИЙЛЭЭД ХУСЧИХСАН 31 БАЙГУУЛЛАГЫН 375 ТЭРБУМ ТӨГРӨГИЙГ ТӨЛҮҮЛЭХГҮЙ БУЛЗААРУУЛАХ ГЭЖ БУЙ АРГА АЖ УНДАРМААТАЙ АДИЛ ХҮРЭЛСҮХ, СОДБААТАР, Ж.ЭНХБАЯР, МАН-ЫН ЕНБД АМАРБАЯСГАЛАН БИЛҮҮ ТЭРГҮҮН ХУЛГАЙЧ ТЭРГҮҮТЭЙ 48 ЖДҮЧИН ХУЛГАЙЧАА ЯАСАН БЭ, ИХЭНХ НЬ АЛБАН ТУШААЛД ДЭВШСЭН АЖ, ТЭД ЯЛ АВДАГГҮЙ ЮМУУ.

Avatar

Зочин 2021-07-19 103.80.210.183

бослого хуй дэгдээхгүй бол энэ мэтийн луйварчид зүгээр өнгөрөөд байна шүү. босоод бүгдийг нь гинжилж байгаад ял асуу.

Avatar

Зочин 2021-07-19 122.201.24.119

МӨНГИЙГ НЬ ТӨЛҮҮЛЭЭЧЭЭ!!!

Avatar

ИРГЭН 2021-07-19 139.5.217.200

НДС н мөнгийг төлүүлөх юу болою\воо

Avatar

Зочин 2021-07-19 122.201.31.251

Тэгээд “Капитал” банканд байршлуулаад, дараа нь Ундармаагийн аманд орсон төрийн 31 байгууллагын 375 тэрбум төгрөг, Нийгмийн даатгалын сангийн 109 тэрбум нийт 480 гаруй тэрбум төгрөгийг хэн төлөх вэ…

Avatar

Зочин 2021-07-19 115.130.128.237

Хэдэн зуун тэрбумыгг зувчуулчихаад 40 саяаар торгуулаад 2,5 хан жилийн ял. Арай ялгавартай хандаад байгаа юм бишүү. Ядарсан эх хүүхэддээ хоол олдохгүй 10 мянган төгрөг хулгайлаад 10 жилийн ял авдаг. Луйварчин гишүүдэд хэтэрхий зөөлөн хандаад байгаа юм бишшш. Өөрсдөө бас энэ замаар явах болохоороо замаа засч байгаа биз

Avatar

ТӨРӨӨС ТЭРБУМТАН ТӨРҮҮЛЭХ ТУХАЙ ХУУЛЬ УУ? 2021-07-19 192.82.90.184

Хэдэн зуун тэрбумаар нь идчихээд 2.5 жилийн ял аваад гарна гэдэг дэндүү ашигтай наймаа биш үү. Солонгост ажилласнаас хэдэн 1000 дахин ашигтай зүгээр хэвтэж байгаад л гарч ирээд насаараа идээд барахгүй мөнгөтэй болно гэдэг байж болох уу, АВЛИГАЧДЫГ ТӨРӨӨС ИДЭГЧДИЙГ ДЭМЖИХ ТУХАЙ ХУУЛ ГЭЖ ЭНЭ ҮҮ

Avatar

Зочин 2021-07-19 192.82.90.184

Ундармаагийн ял хэнд хэрэгтэй юм бэ? Ард түмний мөнгийг төлүүлээч.

Avatar

Шударга бай 2021-07-19 66.181.180.161

Тэгмээр дээ. Дэндүү шуналтай байсан.бидний эрүүл мэнд, тэтгэврийн мөнгийг идэж уучихсан биз дээ. Нөхөр Ариунболдыг нь бас шийтгэх хэрэгтэй

Avatar