Олимпийн цагийн ажилтан япон эмэгтэйг хүчиндэхийг завджээ | News.MN

Олимпийн цагийн ажилтан япон эмэгтэйг хүчиндэхийг завджээ

Олимпийн цагийн ажилтан япон эмэгтэйг хүчиндэхийг завджээ

Олимпийн цагийн ажилтан япон эмэгтэйг хүчиндэхийг завджээ

Японы хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүдийн мэдээлж байгаагаар олимп зохион байгуулах албаны цагийн ажилтан узбек оюутанг Японы үндэсний цэнгэлдэх хүрээлэн дотор нутгийн эмэгтэйг хүчиндэхээр завдсан хэмээн баривчилжээ. Тодруулбал, өнгөрсөн долоо хоногт/2021.7.16/ 30 настай оюутан Давронбек Рахматуллаев Токио хотын Шинжүкү дүүрэгт байрлах цэнгэлдэх хүрээлэн дотор 20 орчим настай япон эмэгтэйн биед ёс бусаар халдаж, бэлгийн дур хүслээ хангахыг завдсан гэж мэдээллээ.

Харин Рахматуллаев баривчлагдсаныхаа дараа өөрийгөө гэм буруугүй хэмээгээд, “Тэр эмэгтэй өөрөө дуртай байсан” гэж мэдүүлжээ.

Цагдаа нарын мэдээлснээр хохирогч эмэгтэй мөн олимпийн ажлыг зохион байгуулах багийн цагийн ажилтан байсан бөгөөд Рахматуллаевтай тэр өдөр л анх танилцсан гэнэ. Хэрэг болохын өмнө тэд цэнгэлдэх хүрээлэнгийн үзэгчдийн суудлаас олимпийн хаалтын үйл ажиллагааны сургуулилтыг үзсэн байна. Түүний дараа ихэнх ажилчид болон үзэгчид цэнгэлдэх хүрээлэнгээс гарахад Рахматуллаев гэмт хэргээ үйлджээ.

Эх сурвалж: TOKYOREPORTER

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХахаХаха
12
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
5
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Krk 2021-07-19 83.254.109.232

Het ih JAV HD uzej

Avatar

өхтр 2021-07-19 66.181.161.90

Хэн нь хэнийгээ яацийн бэ. КККК

Avatar

Зочин 2021-07-19 122.201.24.122

Манайханыг олноор нь очуулвал балрах юм бн. Тонголзоод байхаар нь дарж авсаар байгаад бүгд хэрэгт орчихсон зогсож байж мэдэх л юм бн!! Ккк.

Avatar

Зочин 2021-07-19 202.55.191.46

Энэ одоо дандаа хадуурч далийж байдаг юм шүү дээ.Дандаа солиорч байдаг юм.Болилдоо чи!!!

Avatar

Зочин 2021-07-19 64.119.25.203

Зөв ш дээ, манайхан японд олон очдог болоод байхад анхааруулж л байна. Дандаа л ярвайсан, ширүүн харсан, гэдгэр хүүхнүүдийн дунд байсаар байгаад өөдөөс чинь инээмсэглээд тонгос ондгос гээд байхаар нь буруу ойлгочив оо л гэж байна ш дээ, Ойлголдоо чи!!!

Avatar

Би 2021-07-19 123.223.70.229

Японд анх очиж бгаа залууст анхааруулахад;
Япон хүмүүсийн дэндүү ялдам сайхан харилцааг, өөртөө хандтай бна гэж ойлгож болохгүй шүү!
Ялангуяа япон эмэгтэйчүүд маш ялдам харилцаатай шүү!
Волгоомжтой хандаж бгаарай! Энэ хүн шиг юм болов!!!

Avatar

zochin 2021-07-19 180.70.47.75

buduuleg zavaan muu lalriin uzbekuud muuhai humuus

Avatar

Sergln 2021-07-19 185.220.100.252

эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг Хүүк /Нас 53/ одоо болноо, зальжин энерги сорогч этгээд элдвээр ордонд дарамтлахаа бас зогсоо, ёрын гийгүүлэгч ухаантай юм бол…

Avatar

ВАНГА 2021-07-19 66.181.160.44

Энэ одоо тэгээд юу ч юм. Японд бол ач холбогдолтой л мэдээ болтой. маньд ямар хамаатай ч юм. яах гэж ч орчуулж тавиад байдгийн. Орчуулагч нь эмэгтэй л хүн болтой гэсэн…

Avatar

Зочин 2021-07-19 217.23.5.42

Оросуудын боолууд.

Avatar

Зочин 2021-07-19 124.158.68.177

хаха, оросыг үзэн ядах синдром, энэ сэтгэцийн өвчин шүү

Avatar

монголхүү 2021-07-19 64.119.25.203

Тийм шүү, Яг нарийн ярьвал японууд манай монголыг эзлэх гэж з****г барьж дайрсан, харин оросууд биднийг хамгаалж байлдсан шүү.

Avatar

зочин 2021-07-19 64.119.24.185

Узбекууд их муухай хүмүүс шүү угаасаа.

Avatar

ВАНГА 2021-07-19 66.181.160.44

Туйлширдагаа л болих хэрэгтэй бна. хөгжөөгүй, эсвэл хувийн өс хонзон л харагдаад байх юм.

Avatar

Зочин 2021-07-19 64.119.25.203

Яагаад ?

Avatar

зочин 2021-07-19 202.131.236.138

Японы хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүдийн мэдээлж байгаагаар олимп зохион байгуулах албаны цагийн ажилтан узбек оюутанг Японы үндэсний цэнгэлдэх хүрээлэн дотор нутгийн эмэгтэйг хүчиндэхээр завдсан хэмээн баривчилжээ
энэ хэсэг хоёр уншиж байж ойлголоо

Avatar

чадваргүй *л 2021-07-19 192.82.65.168

ойлгосон бол яамайдаа хаха

Avatar

Зочин 2021-07-19 192.82.76.254

Угаасаа буруу бичсэн байна. Оюутанг биш оюутан байх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-07-19 192.82.65.168

оюутанг баривчилсан, оюутан баривчилсан. ?? таных эсрэг нь юм.

Avatar

Зочин 2021-07-19 192.82.76.254

Аан, тийм байна. Гэхдээ хүнийг *л гэх нь арай юу. Ядаад м*л гэхгүй. Ха ха.

0 0
Avatar

зочин 2021-07-19 202.131.236.138

Ямар муу орчуулга вэ мэдээгээ хянадаггүй юмуу гарчигаа хардаа завджээ гэж байна, хэрэг үйлдэгдээгүй гэж ойлгогдож байна төгсгөлийн өгүүлбэрээ унш даа

Түүний дараа ихэнх ажилчид болон үзэгчид цэнгэлдэх хүрээлэнгээс гарахад Рахматуллаев гэмт хэргээ үйлджээ гэж байна. Энэ хоёр чинь зөрөөд бна ш тэ.

Avatar

за юу! 2021-07-19 192.82.65.168

заавал хүчиндэж байж гэмт хэрэг болдог юм биш. хүчиндэхийг завдах гэдг нь өөрөө гэмт хэрэг. хүмүүсийг гарж явахыг хүлээж байгаад япон эмэгтэйг хүчиндэхийг завдсан гэмт хэргээ үйлдсэн байна. та юм уншиж ойлгох чадваргүй арчаагүй байдлаа бүү бусдын бичих орчуулах чадвартай андуур!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж