Төөрсөн охины ээж хилчдэд талархал илэрхийллээ | News.MN

Төөрсөн охины ээж хилчдэд талархал илэрхийллээ

Төөрсөн охины ээж хилчдэд талархал илэрхийллээ

Төөрсөн охины ээж хилчдэд талархал илэрхийллээ

Дорнод аймагт 2021 оны долдугаар сарын 16-ны өдөр тус аймаг дахь хилийн 0275 дугаар ангийн 0207 дугаар салбар Ульхан сууринд аялж зугаалах зорилгоор ирсэн тус аймгийн Хэрлэн сумын иргэн Б-ийн гурван настай охин алга болсон мэдээллийг хилчид 15.00 цагт авчээ.

Улмаар харилцан ажиллагаатай байгууллага, ард иргэдийн хамтаар хил орчмын нутаг дэвсгэрт ОХУ-ын Мангутын хилийн ангитай хамтран хилийн шугамын дагуу эрлийн ажиллагааг шуурхай зохион байгуулж, охины мөрийг илрүүлэн ОХУ-ын талд мэдэгдсэнээр охиныг олж эцэг, эхэд нь эсэн мэнд хүлээлгэж өгсөн талаар бид мэдээлсэн.

Охины ээж иргэн О түргэн шуурхай ажиллаж, охины амь насыг аварсан Хил хамгаалах байгууллага, хилийн 0275 дугаар ангийн хамт олонд чин сэтгэлийн талархал илэрхийлээд, ард иргэдийг хүүхдээ хараа хяналтгүй орхих, хилийн зурваст зөвшөөрөлгүй нэвтрэхгүй байхыг уриалсан байна. Ульхан суурин нь улсын хилээс 830 м зайд байрладаг юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-18 103.80.210.183

нөгөө шүтээд сүрхий дууриадаг америкт чинь ээж аав хамт байсан хүмүүсийг нь торгож шоронд суулгах ял өгчихсөн байгаа. хэвлэлээр гайхуулаад байхаар юм биш.

Avatar

Зочин 2021-07-18 103.80.210.183

нөгөө шүтээд сүрхий дууриадаг америзт чинь ээж аав хамт байсан хүмүүсийг нь торгож шоронд суулгах ял өгчихсөн байгаа. хэвлэлээр гайхуулаад байхаар юм биш.

Avatar

Зочин 2021-07-18 64.119.25.203

Охины ээж иргэн О хил давж архи уугаад тасарсан юм уу

Avatar

Зочин 2021-07-18 202.21.108.242

Энэ хил юу болоод бнаа?!
3 настай хүүхэд хилийн зурвас өнгөрөөд Оросын нутагт орчихсон хэрэг үү?!
Хил орчмын нутаг дэвсгэрт оросын Мангутын хилийн ангатай хамтарч эрж хайсан гэнэ. Орос хилчид манай нутаг дэвсгэрт ороод ирчирсэн юм уу.

Замбараагүй л орж гардаг юм бна
Корона бол наад захын л юм бна.
Газар нутаг, улс орон, засаг төр гэж бүр тавиад туучихсан юм биш үү

Avatar

irgen 2021-07-18 122.201.31.62

setguulchee ug uguulbree zuv bicheechee,huuhdee haraa hyanaltgui orhihiig yrialsan yum y

Avatar

Зочин 2021-07-18 124.158.68.23

Одоо бүүр хилийн зурвасд очиж архиддаг болсон юм уу

Avatar

Оюун 2021-07-18 150.129.141.38

Хаөрхийдээ мөртэй л хүн дээ, мөрийг нь илрүүлж олсон байна. Баярлалаа

Avatar

Хэрлэн сумын иргэн Б-д 2021-07-18 192.82.70.145

Хэрлэн сумын иргэн Б-д. авгай минь архиа бага ууж, айргаа ахиу уу. Чи өөрөө хүүхдээ осолдуулах шахлаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-07-18 202.126.88.135

МОНГОЛЧУУДАА ГЭЖ БАЙГАА БАЙГАА ХОТ СУУРИН; АЙМАГ СУМДАДАА АЯТАЙХАН АМЬДРАХЫН ОРОНД ЭНД ТЭНДХИЙН ГАЗАРААР ШУНАН ТЭНҮҮЧИЛЖ ТААРСАН РАШААН УС; ХООЛ; МАХЫГ АМАА ОЛОХГҮЙ ЮМ ҮЗЭЭГҮЙ ЦАРАЙЛАН ИДЭЖ ГУДАРЧ АВААД ХОГ БААСАА ЭНД ТЭНДГҮЙ ТАРААЖ ОЧСОН ГАЗАР ОРНОО СҮЙДЭЛЖ ХАЯАД ЯВДАГ ОЛИГГҮЙ АМЬТАД ШҮҮҮ….
БУСДЫН ЮМАНД ӨЛӨНТӨН ШУНАХ БИШ БАЙСАН БАЙСАН ГАЗРАА Л АЯТАЙХАН АМЬДАРЧ СУРААСАЙ !!!

Avatar

Зочин 2021-07-18 202.126.88.135

Тэнэг ОРКууд минь та нар яахав ээ.Наа хүүхдүүдээ үлдээж хайрла

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-07-18 122.201.31.251

Эцэг эхэд нь хариуцлага тооцох асуупдал яагаад яригдахгуй байна. "Бүхнийг хүүхдийн төлөө" гэж хоосон лоозогнох дуртай хирнээ хуулиар хамгаалсан зүйл бараг байхгуй. Хүүхдийн эрхийн Конвенц гэдэг нь бас хоосон Тунхаг бичиг.

Avatar

Зочин 2021-07-18 202.126.88.43

Архидан согтуурах хүмүүст том сургамж шүү . Монголчуудаа ухаантай байцгаая .

Avatar

Зочин 2021-07-18 202.126.89.155

Архичин авгай хүүхдээ а**х шахаж.

Avatar

Зочин 2021-07-18 66.181.176.149

Оросын хилчдэд баяр хүргэ. Манайхан бол алдаж

Avatar

Зочин 2021-07-18 202.126.89.105

Heeree tiimee !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж