Жэки Чан Коммунист намд элсэхийг хүсдэг гэжээ | News.MN

Жэки Чан Коммунист намд элсэхийг хүсдэг гэжээ

Жэки Чан Коммунист намд элсэхийг хүсдэг гэжээ

Жэки Чан Коммунист намд элсэхийг хүсдэг гэжээ

Хонгконг гаралтай алдарт жүжигчин Жэки Чан өнгөрсөн долоо хоногт Хятадын кино урлагийн холбооны хурал дээр Хятадын “агуу” Коммунист намын гишүүн болох чин хүсэл эрмэлзэлтэй явдгаа илэрхийлжээ.

Тухайлбал тэрбээр “Гадаад орнуудад явахдаа би хятад хүн гэдгээрээ үргэлж бахархаж, Хятадад төрсөн минь ямар том завшаан бэ гэж боддог. Гэхдээ би үүнээс илүү Коммунист намын гишүүдэд ихээр атаархдаг. Би Коммунист намыг үнэхээр агуу, гайхалтай, сүр жавхлантай гэж боддог юм. Коммунист намын хэлж, ярьж, амлаж буй бүхэн агуу. Тэднийг биелүүлэхэд дахин 100 жил хүлээгээд байх шаардлагагүй. Учир нь Коммунист нам тэр бүхнийг хэдхэн жилд л бүтээж чадна. Би үнэхээр намын гишүүн болмоор санагддаг” хэмээн ярьжээ.

Хэдийгээр Хонгконгод төрсөн ч Жэки Чан эртнээс Хятадын Коммунист намыг дэмжсээр, ажил үйлсэд нь идэвхтэй оролцсоор ирсэн нэгэн юм. Түүний энэ байдлыг хонгконгчууд ялангуяа 2019 оны бослого хөдөлгөөний үеэр ихэд шүүмжилсэн билээ.

Харин Жэки Чан тухайн үед “Би хаана ч явсан хятад хүн гэдгээрээ ихэд бахархдаг. Манай таван одтой улаан далбааг дэлхийн хаана ч дээд зэргээр хүндэлдэг юм. Хонгконг, Хятад хоёр бол миний төрсөн нутаг төдийгүй гэр минь. Хятад бол миний эх орон. Би эх орондоо хайртай. Би гэртээ хайртай. Би Хонгконг удалгүй эргээд энх тайван болоосой гэж найдаж байна” гэж ярьж байв.

Эх сурвалж: NATIONAL REVIEW

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-15 122.201.24.122

Би ч гэсэн тийм намд , зев намд элсэхийг хvсэж бн! даанч шалгуур нь ендер байх аа!! Одоо манайд байгаа надад ойр байгаа хамгийн зев талын нам МАН-д л элсэхээс

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-07-15 202.131.225.197

ЭНЭ Жэки Чан ГЭЖ П Я З Д А МОНГОЛД ИРЧЭЭД Л МИНИЙ УДАМД МОНГОЛ ЦУС БИЙ ГЭЖ Х У Ц А А Д БАС ЦОНЖИН БОЛДОГТ ХӨШӨӨНД ДҮРЭЭ МӨНХЛӨӨД БАЙСАН БИЗДЭЭ. МОНГОЛ ТҮМЭНДЭЭ ЗАРЛАЯ: х***а ХҮНД ХЭЗЭЭ Ч БҮҮ ИТГЭ. БАС НЭГ Л УДАА НАЙМАА ХИЙ, ХОЁР ТҮҮНЭЭС ДЭЭШ УУЛЗАЖ НАЙМАА ХИЙВЭЛ ХУЛХИДАЖ ЭХЛЭДЭГ ЮМ ШҮҮ. ӨВӨГ ДЭЭДЭС МААНЬ ЦАГААН ХЭРЭМНЭЭС ХОЙШ х***а ШААХАЙН МӨР БҮҮ ГАРГА ГЭЖ ЗАХИСАН ШҮҮ. ЁСТОЙ НОВШИЙН, ИТГЭЖ БОЛОХГҮЙ ҮНДЭСТЭН БОЛ х***а, БҮҮ МАРТ. ЦОНЖИН БОЛДОГТ ОЧИЖ ХӨШӨӨГ НЬ НУРААХГҮЙ Ч БУДАГ ЦАЦНАА, н**ш

Avatar

Зочин 2021-07-15 46.182.189.244

hujaa bol hujaa l baidag gedgiig medej avtsgaa!!!

Avatar

Монгол улсын иргэн С 2021-07-15 66.181.160.11

Манай Аугаа их орны мөнхийн дайсан Хятад улс. Гэхдээ Хятад бол үнэхээр агуу улс юм. Тэдний удирдагчид, улс төрчид нь үнэхээр эх орон ч улсууд юм. Тэд ийм удирдагчтай азтай хүмүүс. Харин бид хулгайч, луйварчин, хувийн эрх ашгаа дээдэлсэн агуу их шуналтай удирдагчтай азгүй улсууд юм. Иймд би Хятадын ард түмнийг ямар сайхан хувьтай хүмүүс бэ гэж атаархан бодно. Хятад улс мандан бадраг ээ.

Avatar

support ccp 2021-07-15 192.82.87.184

hyatad deed bolovsroltoi zaluuchuudig erchuudig mongold suurishuuluuchee,ene ohid huuhnuud chini amidralin ni avaad yavchih erchuud baihgui balarlaa.

Avatar

Зочин 2021-07-15 192.82.78.109

БНХАУ хөгжлөөрөө, эдийн засгаараа Дэлхийн тэргүүлэх гүрний нэг болсон. Хүн амын дийлэнхийг хамарсан хангалттай орлого бүхий дундаж давхаргыг буй болгож чаджээ. Нийгмийн тэргүүлэх хэсгээс бүрдүүсэн коммунист нам нь хувийн өмч, зах заалийн эдийн засгийг амжилттай хөгжүүлж байна. Харин манайд бол одоогоор өнгөн дээрээ ардчилал ярьсан, цаанаа өөр зорилго үйлдэлтэй бүлэг этгээдүүд байнгын үймээн самуунд турхирч, хөгжлийг чөдөрлөж, 30-аад оны улаан хувьсгалчдын нугалааг давтаж байгаа нь харамсалтай

Avatar

unify outer mongolia support ccp 2021-07-15 192.82.87.184

odoo delhii havtgairch uvur mongolchuudin 80% ni han undestentei ger bul boltsgooj az jargaltai saihan amidarch baina,tuvd erchuud odoo ih uhamsartai bolson bolhoor hyataddin tom ih surguuliudad iheer orj suraltsah hugatsaandaa hyatad ohid huuhnuudtei ger bul iheer bolj bn,xinjand ch gesen xinjan huuhnuud hyatadin tom hotuudad amidarch hyatad nuhur avahig iluud husej shashni muhar susegees zugtaj erh chuluug iluud uzej bn.ereenii iulchilgeenii mongol ohid huuhnuud ihenh ni hyatad erchuudin halam

Avatar

ahan duusiin nam 2021-07-15 192.82.87.184

halamjind ur huuhedtei ehner bolood boljil bn.mongold ch gesen sudalgaagaar 30 myanga garan hyatad etsegtei huuhduud ger buluud baina,odoo negentee mongolin 1 tom nuluu buhii niigmiin heseg bolson.hyatad undestentei hamtarch amidrah tsag negent irsen,

Avatar

Зочин 2021-07-15 202.126.90.68

Мөнгөний төлөө төрсөн Хонгконгоо худалдсан хүн. ХКН-ийн үнэнч гөлөг болсон тул Хонгконгчууд мань хүнийг үзхээ больсон

Avatar

Зочин 2021-07-15 66.181.184.200

эхлээд бүх хөрөнгөө хураалгаад дараа нь тэр коммунист намдаа элс дээ

Avatar

Zochin 2021-07-15 124.158.69.220

Логиктой агуу хэллээ

Avatar

Зочин 2021-07-15 66.181.181.217

Хятадууд, улс орноо үсрэнгүй хөгжүүлсэн.Амалснаа олон жил хүлээлгэхгүй, хэдхэн жилийн дотор хэрэгжүүлдэг нь үнэн.Хүмүүсийг олон саяар нь ядуурлаас гаргаад байгаа.Гэтэл монголын ардчилал, луйвар хулгай мөлжлөгөөр дүүрэн,цөөн хэд нь баяжиж,хөрөнгө мөнгө тэдэнд төвлөрч олонх иргэд улам ядуурсаар. Ардчилагчид төрд гарах үед энэ байдал бүр дордож, улсын данс улайж,өр зээл нэмэгддэг. Гэтэл эдний чаддаг юм нь бусдыг муулах харааж зүхэх,,гөрдөж гүжирдэх.

Avatar

Зочин 2021-07-15 202.126.90.68

Хятад хойд солонгос руугаа зайлаа

Avatar

Зочин 2021-07-15 192.82.78.58

Таван одтой улаан далбааг хаана ч явсан нулимж явдаг даа би чин.

Avatar

Зочин 2021-07-15 103.57.92.22

талын монголчуудын зүрх сэтгэл ч бас өмнө зүгт буй

Avatar

Зочин 2021-07-15 202.126.89.185

Татвар аваад ирэхээр айж амиа хоохойлсондоо хуцаж байгаа юм. Жек Ма баньди ХКН-ын өөдөөс томорч байгаад нам даруулаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-07-15 202.126.88.63

Жеки Чаны киног үзэхэд ер нь хүнд хэрэгтэй юм байдаг юмуу. Яахав уйдсан зугаагаа гаргах гэж л үздэг байсан . Энэ Жеки Чан мөн ч олон хүн зодсон доо.

Avatar

Зочин 2021-07-15 202.55.188.98

Жэки чан гэгч алиалагч нэг үе тайвань гээд гүйдэг байсан, дараа нь 1997 онд хонконг хятадад нэгдэхэд хамгийн түрүүнд баруун руу дүрвэн гарсан. Одоо бээжин мөнгөтэй болохоор мөнгөний үнэрээр ялаа шиг ирээд байгаа.

Avatar

Зочин 2021-07-15 202.21.108.161

ТЭГЖЭЭ

Avatar

Зочин 2021-07-15 192.82.67.9

Жэки чан Жэт ли 2 эх оронч гэж өөрийгөө нэрэлдэг монголчуудын шүтээн.Итгэхгүй бол цонжин болдог очоод харчаарай

Avatar

Bold o 2021-07-15 182.229.177.104

Ter aguu hyatad ruugaa zailaachee erlizuudee

Avatar

Зочин 2021-07-15 156.146.59.13

Тахал Хужаагаас дэгдсэн ч Хужаагаас өөр орон дарж чадсангүй. Вакцин муу ч дотоодын халдвараа нам дарж чадаж байна. Агуу юмаа.

Avatar

Зочин 2021-07-15 202.21.108.161

ӨӨ ТЭГСЭН ҮҮ МЭДЭЭГҮЙ

Avatar